May 09, 2015

"Tutaj wpisz swój tytuł "

Zedd - I want you to know ft. Selena Gomez


Bardzo długo zastanawiałam się jaki temat podejmę w tym poście. I chociaż mogłabym policzyć na palcach jednej ręki prowizoryczne pomysły, które tak szybko pojawiły się w mojej głowie jak z niej wyleciały nie zmienia to faktu, że najchętniej ukryłabym się pod kocem z książką, albo kilkoma sezonami "Keeping with the Kardashian". Tak dużo działo się przez ten tydzień...pierwszy raz od dłuższego czasu obudziłam się wraz z budzikiem - podkreślam, że nawet nie byłam zmęczona - bez jakichkolwiek dłuższych rozmyślań nad tym jak moje życie się potoczyło, powiedziałam sobie "będzie dobrze". Wreszcie odgrodziłam się wielkim murem od osób, które powtarzały cały czas jakie to ich życie jest złe, co przyczyniło się do tego, że przez ostatnie miesiące chodziłam jakbym była najsmutniejszym i najbiedniejszym dzieckiem na świecie ( sama jak mantrę powtarzałam, że mam najgorzej ). Mało tego, zaczęło mi się wydawać, że wszystko robię źle i chyba mój mózg naprawdę to odebrał, ponieważ tak jak napisałam na początku, część mojej kreatywność uleciała ze mnie na jakiś czas i skłamałabym gdybym powiedziała, że nie poprawia mi to humoru próba podzielenia się z wami całą sytuacją.
Lubię naturalność i powiązanie z czytelnikami co zdecydowanie kłóci się z blogerkami udającymi perfekcyjność. Kaażdy, bez jakichkolwiek wyjątków ma swoje problemy - mniejsze czy większe. I oczywiście nie mówię, że koniecznie musimy dzielić się wszystkim z "publiką". Granica między codziennością, a blogosferą jest bardzo cienka, ale mimo wszystko pozostaje ułamek naszego życia, który chcemy zachować tylko dla siebie. Nie mniej jednak moim zdaniem poruszając trudny dla nas temat podnosimy na duchy nie tylko siebie, ale i  kogoś kto szukał podpory i to właśnie jest najpiękniejsze w postach tematycznych. 

Jestem święcie przekonana, że tym postem wróciłam do obiegu, ale jeśli chociaż odrobinkę myśleliście, że przez te dwa tygodnie ( męczarni ) zapomniałam o blogu, to koniecznie odwiedzajcie przez najbliższe dni bloga. Przez ten czas pracowałam nad pewną kampanią i myślę, że nie jednej z was spodoba się cała akcja :)

Chcesz wiedzieć jeszcze więcej? Zaobserwuj mnie na snapchacie : @queenycaroline

"Pamiętaj, że człowiek się zmienia, jednak jego przeszłość nigdy."
Sneakers |  Adidas Superstar
Jeans  |  Bershka
Wang Croptop  |  here
Bag  |  H&M

xoxo C.
-----
Zachęcam do polubienia :)
-Fanpage FashionCarolinna-

                         

30 comments:

  1. tez chcialabym przede wszystkim, zeby moj blog byl prawdziwy i dobrze, ze nie boisz sie pisac o swoich gorszych dniach czy porazkach, wedlug mnie za taki post nalezy sie ogromny szacunek :) pozdrawiam!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. .świetne połączenie :)
    śliczne włosy :>
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądają te spodnie. :)

    ReplyDelete
  4. Mało spotykane są blogerki,które piszą o tych gorszych dniach. Wydaję mi się,że pisząc takie posty zdobywamy więcej zaufania u czytelników.Świetna stylizacja !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Według mnie nikt nie powinien się bać powiedzieć o swoim gorszym dniu :) Normalna sprawa. Raz jest dobrze, raz gorzej :) Choć nie zawsze musimy się tym dzielić w internecie:) Post - REWELACJA! Świetny look! :)

    Blog Mel ->KLIK

    ReplyDelete
  6. Ja też najchętniej zaszyłabym się w kącie mojego pokoju z jakąś książką :)
    Mimo że granica między życiem prywatnym a blogiem jest bardzo ciężka, warto podzielić się trudną sytuacją z czytelnikami, bo tak jak wspomniałaś podnosimy siebie na duchu i innych.
    Super zdjęcia, ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  7. Śliczny outfit. Szkoda że trafiłaś na takich ludzi, też tak kiedyś miałam. Najlepszym wyjściem jest zerwanie kontaktu z takimi osobami..
    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też ostatnio chodziłam przygnębiona, ale na szczęście już mi przeszło :) Piękne zdjęcia <3

    ♥ Julia Blog - Nowy post! KLIK ♥

    ReplyDelete
  9. Powiem ci, że też miałam wokół siebie osoby, które cały czas narzekały na wszystko dookoła i też udało mi się z tego wyjść i odgrodzić się od tego:) Super, że przeżyłaś już te trudne chwile.
    Ciesze się, że jesteś i szykujesz dla nas coś ciekawego:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  10. Ja też byłam ostatnio przygnębiona ale jakoś już mi przeszło :D Śliczna bluza!
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładna stylizacja, chociaż wolę białe super star, to te pasują tutaj idealnie <3.
    Uwielbiam treść twoich postów, i to, że nie udajesz, że wszystko jest w porządku, kiedy tak nie jest.
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja też oglądałbym tylko Keeping with The Kardashian i nic więcej nie robił..

    Zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta bluza! Pięknie wyglądasz :)
    O tak piękne słowa! Faktycznie między blogiem, a codziennością jest mała granica.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  14. Matko połączyłaś te ciuchy super, spodnie, bluza do tego adidasy i jest pięknie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. To właśnie dlatego jesteś moją ulubioną blogerką - zachowujesz naturalność. Wkurzają mnie blogerki/rzy, którzy na siłę udają perfekcyjnych - przecież wiadomo, że nikt taki nie jest. Jeśli chodzi o osoby, jakie przedstawiłaś, to też mam problem z odgrodzeniem się od nich. Ale zobacz, jakie to dziwne, jak towarzystwo może zupełnie zmienić nasz pogląd na życie i sposób myślenia. Trochę obawiam się, że sama stałam się taką osobą, o jakiej mówisz, przez to, że przejęłam ich zachowania. Ale pracuję nad tym i od teraz biorę się jeszcze bardziej do roboty.
    Co mnie jeszcze denerwuje to fakt, kiedy czytelnicy blogów wciąż komentują: masz idealne życie, jesteś perfekcyjna albo zazdroszczę Ci. Przecież, jak powiedziałaś, każdy ma jakieś problemy, blogerzy też, są w końcu ludźmi i na blogu ukazują tylko cząstkę siebie, a my nie mamy pojęcia z czym zmagają się na co dzień. Ludzie po prostu za szybko osądzają, przyklejają etykietki nie wiedząc praktycznie niczego.
    W każdym razie super, że odgrodziłaś się od wcześniej wspomnianych osób. Jakby na to nie patrzeć, jesteśmy kowalami własnego losu i będziemy mieli takie życie, jakie sobie ułożymy. Ja w końcu muszę sobie to uświadomić.
    Ale się rozpisałam XD. Przepraszam haha. Post jak zwykle super i głęboki. Ciesz się, że jesteś po egzaminach, korzystaj z tego :). No i miłego dniaaa.
    http://blueeberrryy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam twoje długie komentarze :) Ogólnie ubóstwiam takie! hhaha :D
      Dziękuję <3

      Delete
  16. Ogromnie podoba mi się ta bluza, ogólnie cały outfit jest genialny :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  17. Ten top ktory można nabyć naprawdę tanio na Sheinside jest pewnie tak samo wykonany i nie rozni sie niczym szczegolnym od oryginalnego ktory kosztuje kilkaset zlotych :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zdecydowanie! Najpierw zamówiłam białą, ale mojej siostrze tak spodobała się ta bluza, że poprosiła mnie o zamówienie czarnej :D Naprawdę są świetne!

      Delete
  18. hm, zastanawiam się o jakiej akcji piszesz!

    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudowna bluza i zdjecia

    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. No to czekam na te posty! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. No przyznam, że malo jaka blogerka potrafi opowiedzieć o swoich gorszych dniach. Większość bardzo popularnych blogerek jest uważane za idealne, wszyscy myślą, że nie miewają problemów.. A dlaczego? No tak, bo nigdy nie pokazują tego, że jest im źle. Zawsze udają, że jest idealnie. Choć sama nie piszę za dużo o tym co się u mnie dzieje, to potrafiłabym napisać o czymś co bardzo mnie boli. Wtedy blog staje się prawdziwszy :) Ale Ci zazdroszczę butów, tak ładnie wyglądają!

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też bardziej jestem za naturalnością, ale nie wiem czy to mi wychodzi. Po prostu na swoim blogu jestem najczęściej sobą. Ostatnio tylko miałam pewne wątpliwości. Na szczęście już przeszły. Już wszystko wróciło do normy, chyba. :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie :) crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. świetny design bloga,muzyka i ja też mam takie momenty upadku. Sama nie dawno byłam takim człowiekiem,który wmawiał sobie,że nic nie umie,jest beznadziejny itp ale teraz jest już lepiej :)

    sushi-natka.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡