April 26, 2015

Nothing happens without a reason.

Welshly Arms - The Touch


Wróciłam do normalnego życia po dwóch miesiącach rzeźni. Dosłownie. Jakbym miała sięgnąć pamięcią - szczerze mówiąc już nie pamiętam kiedy poświęciłam więcej czasu na bloga, tym bardziej, kiedy przeczytałam do końca książkę, czy po prostu zrobiłam coś dla siebie. Prawda jest taka, że wszyscy zrobili wokół egzaminu tak wielki szum, że na samą myśl o 21 kwietnia robiło mi się słabo. W rezultacie ostatnimi czasy stałam się straszną marudą co zdecydowanie jest pierwszą rzeczą, którą muszę zmienić w swoim życiu. 
Kilka minut przed egzaminem stwierdziłam, że gra nie jest warta świeczki - co bardzo dobrze na mnie podziałało. Kiedy 23 kwietnia wróciłam do domu i przeliczyłam punkty stwierdziłam, że powinnam częściej podchodzić tak do sprawy ( oczywiście angażując się tak samo ). Teraz kiedy jestem już po - przynajmniej częściowo - WRESZCIE mogę skupić się na rzeczach, które mi umknęły. ( Serio, łóżko nigdy nie wydawało mi się tak wygodne i cieplutkie jak przez ten weekend - jakkolwiek to brzmi ).
Korzystając z przepięknej pogody udało mi się zrobić kilka zdjęć. Wreszcie bez pośpiechu, na spokojnie, czuję się dosłownie jak nowo narodzona. Mam w planach nabyć nowy obiektyw, który zdecydowanie przyda mi się w wakacje. A jeśli już o tym mówię... w tym tygodniu moje plany na lipiec i sierpień przybrały wyraźniejszy zarys i powoli zastanawiam się kiedy będę miała czas na przepakowanie się z podróży na następną podróż, ale właśnie o takich wakacjach zawsze marzyłam. Po to one są - aby podróżować. To jedyna okazja w roku, aby wybrać się na dłuższy wyjazd nie martwiąc się, że trzeba będzie nadrabiać kolosalne zaległości w szkole. Właśnie taki początek kolejnego rozdziału w moim życiu oczekiwałam, zdecydowanie.


Aby uczcić koniec egzaminów w czwartek wybrałam się na "Boy Next Door" ("Chłopak z Sąsiedztwa"). Film mi się baaardzo podobał, chociaż większość odbiorców oceniła go na 5/10, ale głównie z uwagi na to, że lubię JLo i Ryana Guzmana ( Hello Jake from Pretty Little Liars ) przełamałam się, poszłam. Chociaż końcówka zdecydowanie była do przewidzenia i pewnie 10 lat temu ten film zrobiłby furorę - mimo wszystko naprawdę mi się podobał. 
O, przy okazji, abym później nie zapomniała. Zastanawiam się co teraz przeczytać, ale nie mogę znaleźć żadnej ciekawej pozycji typu seria "Dotyk Julii" "Niezgodna" czy "Igrzyska Śmierci", a wiem, że wielu z was ma podobny "gust książkowy" co ja. Więc jeśli ostatnio wpadła w wasze ręce ciekawa książka i polecacie ją - z chęcią chciałabym poznać jej tytuł. Na wasze propozycje czekam w komentarzu :) 

Sweatpans |  vintage
T-shirt  |  CDN
Sneakers  |  Converse
Bag  |  H&M
xoxo C.
Ps Wyniki konkursu wielkanocnego zostały ogłoszone na moim fanpage'u, a wyniki drugiego konkursu na promowanie zostaną ogłoszone już jutro, ponieważ nie zdążyłam jeszcze przejrzeć wszystkich blogów - przepraszam za opóźnienia <3!
-----
-Fanpage FashionCarolinna-

                         

26 comments:

  1. Ja też ciesze się, że już jest po egzaminach. Nauczyciele robili wokół tego wielki szum, a okazało się że to nic takiego, a z wyników jestem bardzo zadowolona :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. rzeczywiscie kolo egzaminow zawsze jest wielkie halo, a tak naprawde najwazniejszy jest spokoj i opanowanie. Rok temu przezywalam to samo, mysle, ze dopiero matura i egzaminy na studiach powinny nas stresowac, a nie nastawiac negatywnie do kazdych egzaminow

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. Polecam serię "Wybrani" czekam na 5 tom jest naprawdę wciągająca :D "Rywalki" też interesująca no i oczywiście ma 3 tomy czekamy na następny :))

    ReplyDelete
  4. Ja też po egzaminach
    Śliczne okulary

    Pozdrawiam :)
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wreszcie można odetchnąć po tych egzaminach i skupić uwagę na blogu i innych rzeczach :)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  6. Ja raczej nie czytam książek więc nie pomogę :(
    Cudne zdjęcia i fajna stylizacja!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Też mam granatowe conversy- niedawno je kupiłam. Są to teraz moje ulubione conversy! A ty jesteś zadowolona ze swoich?
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Mi egzaminy poszly kiepsko.. Śliczne zdjęcia! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja też po egzaminach, a teraz trochę muszę nadrobić z ocenami, ślicznie wyszłaś

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nie ma to jak odpoczynek po zasłużonym wysiłku :) Śliczne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się bardzo Twoja bluzeczka ;)
    Ja egzaminy piszę dopiero za rok :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Prześwietne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mnie to, co Ciebie czeka dopiero za rok, ale już się boję...
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/in-this-shirt.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  13. Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło :). Polecam Ci książkę pod tytułem : " Mroczne umysły". Jest super :).

    ReplyDelete
  14. Współczuję tych egzaminów,a są one przede mną ;/

    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja przed egzaminami też się bardzo stresowałam, ale kiedy zobaczyłam jak moi znajomi są wyluzowani, ja też stwierdziłam, że nie ma co się tak przejmować i trzeba trochę odpuścić. I rzeczywiście mi też pomogło ;)

    ReplyDelete
  16. Te egzaminy to katastrofa jakas :/.
    No, ale na szczęście już po.
    Śliczna stylizacja i nie mogę się napatrzeć na tą cudowną torebkę! <3
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mnie egzaminy czekają za rok, ale jestem dobrej myśli, że będą chociaż w małym stopniu łatwe. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  18. ja podeszłam na luzie i bez problemu i fajnie mi poszło :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  19. Ja stresowałam się tylko na części matematycznej, a na angielskim uważałam tylko żeby nie zacząć się śmiać z Big Johna haha
    Świetne zdjęcia! Ja osobiście polecam "Klątwę Tygrysa" pierwsza książka w której tak bardzo się zakochałam!
    Zapraszam na bloga w nowej odsłonie :) Przemyślenia Arbuza

    ReplyDelete
  20. Ja pisze testy za rok, i też będę musiała podejść bez stresu do nich :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny post! xxxxxxxxxxxxxx

    ewhem.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja jestem dopiero w 1 klasie a już trąbią nam o tych egzaminach, haha ;) Piękne zdjęcia!

    ♥ Julia Blog - Nowy post! KLIK ♥

    ReplyDelete
  23. Jakim aparatem oraz obiektywem robisz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  24. Ja też nie pamiętam kiedy ostatnio tak wypoczęłam, jak to zrobiłam po egzaminach :D
    Świetna bluzka ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡