April 12, 2015

"Jeśli się dziś obudziłeś, to Bóg jeszcze z tobą nie skończył"

Carly Rae Japsen - I really like you


Co to jest szczęście?
 Szczęście jest emocją, powodem, że się śmiejemy, ale są w życiu chwile kiedy wszystko idzie nie po mojej myśli. Wtedy nie widzę perspektywy na lepsze jutro, a wszystko co dzieje się wokół mnie widzę jak przez mgłę. Nie wiadomo do kogo pójść i powiedzieć mu o swoich lękach. Jesteś tylko sam na sam z własną głową, a kiedy to się dzieje - zaczynasz obwiniać za wszystko siebie. Ile razy usłyszałaś w swojej głowie głos, który mówi "jesteś najgorsza, to przez ciebie"? W chwilach kiedy "opuszcza cię szczęście" najmniejszy bodziec czy niepowodzenie jest dwa razy bardziej bolesne niż normalnie. Tak naprawdę dbamy wtedy tylko o własne dobro i użalamy się nad sobą, a zapominamy o najważniejszych aspektach naszego życia.
  Cieszę się, że mam rodzinę, ja i moi najbliżsi jesteśmy zdrowi, że staram się spełniać marzenia i za każdym razem kiedy upadam, podnoszę się. Staram się, dbam o wszystko co dzieje się dookoła, nie tylko o siebie, chcę pomóc innym, aby nie popełniali takich błędów jak ja. Ale..
Boli mnie to kiedy moi przyjaciele patrzą na mnie z góry, kiedy mam gorszy dzień, czy miesiąc i nie spytają o co chodzi, nie pomogą. Wtedy wychodzi prawda, na kim można polegać, a kto od początku znajomości stawiał na pierwszym miejscu rywalizację, ale jest mała różnica między mną, a takimi osobami. Mam z tego dużo większą satysfakcję. Tak już jest. Fałszywi ludzie usiłują udawać prawdziwych, a prawdziwi nie muszą pozakazywać jacy są naprawdę. 
"Są ludzie, którzy tylko czekają aż potknie nam się noga, by zaraz potem zmie­szać nas z błotem, oczernić i poczuć fałszywe współczucie.... "



Shoes |  Adidas Originals Superstar
T-shirt, Skirt |  H&M
Jacket  |  sh
xoxo C.
-----
-Fanpage FashionCarolinna-

                         

61 comments:

  1. buty mi sie bardzoo podobają :)
    fajny blog

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Strasznie podobają mi sie te buty :)
    śliczne zdjecia
    pisanepomojemu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ciągle nie widzę. Może zmienisz czcionkę na arial? Nowa wersja LifestylebyZuzanna:
    http://suzane-julie-is-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetnie napisane :)
    Gdy mamy gorszy dzień, tydzień, czy miesiąc, Ci prawdziwi przyjaciele zawsze powinni być przy nas i wspierać nas mimo wszystko :)
    Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  5. buty są świetne!

    http://weronikamatw.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo dobrze napisane, każdy ma czasem gorsze dni,a wtedy sami sobie nie możemy z nimi poradzić ;/
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Buty są świetne, ale nie do tej spódnicy :P
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Doskonale cię rozumiem,ja zazwyczaj na rodzinie polegać nie mogę,ale na znajomych i chłopaku jak najbardziej:)
    Świetny look,a w creepersach to już wgl świetnie byś wyglądała :D

    ReplyDelete
  9. Masz rację! Kiedy mnie opuszcza szczęście staram się podnieść i wyjść z dołka.
    Świetna stylizacja, genialnie dobrane ciuchy! A do tego ty jesteś taka piękna <3

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿


    ReplyDelete
  10. Jestem zakochana w tej stylizacji, a szczególnie w butach!

    Obserwuję, będę wpadać, zapraszam do siebie i liczę na to samo :)
    http://irresponsibly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja:)
    Zapraszamy do nas>>> http://nicola-olivia.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  12. Świetne i ciekawe przemyślenia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  13. Buty są świetne :) Bardzo refleksyjny post.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Nie wiem jak mam skomentowac te notke, poniewaz tak bardzo trafilas w to, co ostatnio czuje...I tak naprawde, nie potrafie nic dodac

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  15. O matko masz cudowny blog. I to nie jest kolejna wklejka czy coś. Pierwszy raz widzę tak ładnego bloga. Stylizacje są cudne wygląd bloga idealny. A zdjęcia no po prostu brak słów. Jak jeszcze zobaczyłam, że piosenka w poście to moja ulubiona piosenka w tym miesiącu to już po prosu oniemiałam. Jesteś cudowna dziewczyno. Bez wahania obserwuje ! :')
    Zapraszam do mnie ( Jakbyś miała chwilkę prosiłabym o poklikanie w linki :)) :
    Mój blog || Kliknij :)

    ReplyDelete
  16. Szczerze? To zakochałam się w twoim blogu! Obseruje <3

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ciekawe przemyślenia i genialna stylizacja :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  18. Piękny blog, piękne stylizacje, obserwuje! <3 I dziękuję za komentarz :)

    http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetna stylizacja :D Bardzo mądry post :) Na świecie są ludzie fałszywi, ale nie są oni warci naszej uwagi :D
    u mnie temat "Wstydzę się bloga"
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ciekawie napisane, serio mi się podoba! :)
    idealne zdjęcia jak dla mnie!

    http://fratinoj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Przepiękne zdjecia, buty są przecudne!<3
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% :):*

    ReplyDelete
  22. Outfit idalny, gdyby nie ten chocker? na szyi, strasznie ci skraca szyję.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Piękny cytat,chyba go sobie gdzieś zapisze.Stylizacja bardzo mi się podoba,ale buty trochę nie w moim stylu.
    ✿DALENA BLOG✿>>>klik<<<

    ReplyDelete
  24. Oj zgadzam się z tym cytatem. Na świecie jest wiele ludzi, którzy czekają na upadek najbliższych osób. Czasem są genialnie ukryci, dlatego ich nie widać. Piękny cytat na końcu tego posta na temat prawdziwości. :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia! a buty mega mega mega! U mnie na blogu również stylizacja z Superstarami tylko że białymi a wczoraj kupiłam seledynowe :p

    ReplyDelete
  26. Najważniejsze żeby w chwilach załamania mieć bliską osobę przy sobie. Bardzo ładne zdjęcia.
    ♡ Zapraszam|heykmwtw♡

    ReplyDelete
  27. Dokładnie, fałszywi muszą udawać prawdziwych, a prawdziwi nie muszą udawać nic. Świetny post, bardzo mi się podoba tytuł :o
    Śliczne zdjęcia, outfit i w ogóle tło *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. super są te buty, ja planuję kupić białe i jakieś kolorowe ale jeszcze nie wiem jakie :D

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ważne jest to, żeby mieć przy sobie osobę która zawsze nam pomoże :)
    ZAPRASZAM DO MNIE KLIK :))

    ReplyDelete
  30. kocham superstary <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Urzekłaś mnie tytułem postu, bardzo interesujący cytat.
    Zapraszam do siebie, wspólna obserwacja? ;>
    Pozdrawiam http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Masz racje, tytuł bardzo mi się podoba :) świetne zdjecia :)

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  33. Świetny blog! :) klikniesz w klik? :)
    Cudowny te zakiecik, kazdy z nas inaczej pojmuje szczęście :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo mądry post! A do tego wyglądasz mega stylowo ;)

    ReplyDelete
  35. Ślicznotka z ciebie! <3
    Świetnego masz bloga! Piękny desing :) :)
    Co powiesz na wspólną obserwację na blogu?
    Zacznij i mnie poinformuj! :*
    Ps. 10 % zniżki na zakupy w sklepie born pretty store : AMET10

    ReplyDelete
  36. Świetna spodniczka :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Naprawdę świetnie napisane, najbardziej podoba mi się to ostatnie zdanie pierwszego akapitu, pięknie to ujęłaś :)
    Śliczne zdjęcia :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  38. fałszywymi "przyjaciółmi" nie należy się przejmować, nie warto psuć sobie przez nich humoru ;)
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. piękna spódniczka i koszula! cudowną masz ścianę! zazdroszczę :D ♥

    { [Blog] [IG] }

    ReplyDelete
  40. Ależ Ty masz piękną twarz :) jesteś zabójczo fotogeniczna :D i ktoś Ci robi ładne zdjęcia. Super, Mary Cubus Online

    ReplyDelete
  41. Świetny post! Zaobserwowałam bloga.:))!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz cudownie! :)

    Zapraszam na konkurs!
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. genialny ootd, mega podoba mi się spódniczka i superstary ;D

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  44. Świetna stylizacja, świetne buty!
    Obserwuję Cię! :)
    Podoba mi się wygląd Twojego bloga. Czy mogłabyś mi powiedzieć skąd masz szablon? :)
    http://adifferentperspectiveontheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Gdzie kupiłaś naszyjnik?
    http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. znowu :(( kolejna blogerka przypomina mi o moim pechu z butami. Za superstrami takimi tyle że białymi lub czarnymi zjeździłam chyba wszystkie galerie itp. z okolic Rzeszowa. :(( nie udało się nie było rzm. Mam więc air force niskie :D a te białe superstary spędziły u mnie dzień hah :D wyglądasz cudnie, i ten mur *o* jest prawdziwy? :D
    Mój blog---KLIK
    wybacz że się tak rozpisałam :) :D

    ReplyDelete
  47. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Mam właśnie z tym problem - z użalaniem się nad sobą. Czasami tak sobie myślę, że niektórzy ludzie potrafią być szczęśliwi i czerpać to szczęście z małych rzeczy, podczas gdy - na przykład - codziennie muszą poszukiwać i walczyć o jedzenie czy wodę, żeby nie umrzeć z pragnienia czy z głodu. Podczas gdy ja jestem nieszczęśliwa, bo... bo. No właśnie. Chyba każdy ma takie okresy w życiu. Jeśli nie, to chyba jest święty. Ale to w sumie nie jest żadne wytłumaczenie. Każdy powinien co dzień pracować nad sobą i swoim zachowaniem. I docenianiem tego co ma.

    PS Życzę szczęścia na testach :). Wiem, że dasz radę, nie stresuj się tylko za bardzo i podejdź do nich z podniesioną głową, a będzie dobrze :).

    http://blueeberrryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Trzeba naprawdę patrzeć na to, komu się ufa, bo coraz częściej spotyka się ludzi, którzy tylko czekają na nasze pierwsze potknięcie. Świetna stylizacja i tło! :)
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  49. bardzo fajna stylizacja, kupiłabym sobie ta bluzkę!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do naszego konkursu :)
    ajinaandlou.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Zgadzam się z Tobą w stu procentach ;)
    Fałszywi ludzi byli, są i zawsze będą, nic już z tym się nie da zrobić :)
    Świetne zdjęcia i super buty ;3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡