May 15, 2015

OOTD | Propozycja spotkania w Warszawie?

XXANAXX - Story

Kiedy trzy dni temu okazało się, że jadę do Warszawy nie wiedziałam w co włożyć ręce. Nagle egzamin, który mam za niecałe 5 godzin stał się najmniej stresującym wydarzeniem i dzięki Bogu! Najwyższa pora przestać przejmować się jak wypadnę i czuję, że ten moment właśnie nadszedł. 
Warszawa - ostatnim razem byłam tak kilka lat temu na konkursie gitarowym, ale pamiętam całe wydarzenie jakby było to wczoraj. Niestety nie zabalowałam tam zbyt długo i tak samo tym razem nie wybieram się na kilkudniową wycieczkę, ale mimo wszystko jutrzejsze 12 godzin w tym mieście na pewno zachowają się w mojej pamięci. 
Mimo, że cały ten dzień, będzie wypełniony najróżniejszymi atrakcjami padła propozycja zrobienia małego spotkania z czytelnikami. Sęk w tym, że nie wiem ilu z was mieszka w Warszawie lub blisko niej, a tym bardziej trudno mi jest oszacować ilu z was mogło by przyjść w sobotę. Nie mniej jednak chętnie zdobyłabym się na coś takiego, ponieważ to pewnego rodzaju małe wyzwanie i chętnie zobaczyłabym jak odnajduję się w takich spotkaniach. Więc jeśli jesteś zainteresowana napisz mi na asku: www,ask.fm/Carolineblog lub jeśli wolisz na maila: thecarolinedee@gmail.com czy jeśli zorganizowałabym, krótkie spotkanie w Warszawie przyszłabyś? Jeśli zbierze się kilu osobowa grupka może się udać, ale ponieważ sobota jest już jutro - prosiłabym o jak najszybszy kontakt! Jeśli całą akcja wypali powiadomię o wszystkim na moich social media :) 

Cała relacja ( od wyjazdu do przyjazdu ) będzie zrelacjonowana na moim snapchatcie: @queenycaroline. 

Jeans, Shoes |  Zara
Shirt  |  Bershka
Jacket |  Bershka
xoxo C.
-----
-Fanpage FashionCarolinna-

                         

27 comments:

  1. zaczne od tego, ze zakochalam sie w tych butach haha! a skoncze na tym, ze chetnie na spotkanie bym przyszla, ale do warszawy mam 6h drogi ;/ a mimo to bywam tam bardzo czesto haha :D no ale niestety nie tym razem :(

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. ślicznie wyszłaś, niestety warszawa jak dla mnie za daleko

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja mam blisko do Warszawy, ale niestety jutro nie dam rady :(
    Kocham to miasto <3
    Cudowny outfit :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że jedziesz na wycieczkę do Warszawy! Ja nigdy tam nie byłam. Jeśli chodzi o spotkanie to nie dam rady. Mieszkam daleko od Warszawy.
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę Ci wyjazdu do Warszawy, ja jeszcze nigdy nie miałam okazji tam być :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę odwiedzenia Warszawy, to miasto jest przecudowne, ja niestety mam do niego około 7 godzin drogi.
    Mega spodnie i buty! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Czekam na relację z wyjazdu.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetny ootd :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jejku masz tak cuudnego pieska, że wzroku nie idzie oderwać. :)
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  10. Super look!, świetne zdjęcia!

    zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Niestety nie mogłabym pojawić się na tym spotkaniu, bo mieszkam zbyt daleko od Warszawy :(( Szkoda :/
    Świetny outfit, genialnie wyglądasz! Uwielbiam Twój styl ♥

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia. Ja niestety mieszkam daleko :'c

    ReplyDelete
  13. Wspaniała stylizacja! :D Co do spotkania z czytelnikami, to nie poszłabym, bo mam niestety za daleko. :c
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  14. buty mega!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Szkoda, że mieszkam tak daleko :/
    Świetnie wyglądasz

    Blog - Klik!

    ReplyDelete
  16. Super! <3 Ja niestety nie mieszkam w Warszawie, ale jeśli kiedyś będziesz we Wrocławiu to daj znać ;). Miłego wyjazduu! :)
    http://blueeberrryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kochany piesek :) Mnie też nawet krótkie wyjazdy do Warszawy zapadają w pamięć, jest to jedno z moich ulubionych miast :)

    ReplyDelete
  18. Masz ślicznego psa

    Obserwujemy? Daj znać

    Pozdrawiam :)
    szalone-trybutki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Szkoda, że mam tak daleko do Warszawy ;/ Genialna stylizacja!

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  20. Świetnie prezentuje sie całość stylizacji z pieskiem. :)

    ReplyDelete
  21. Kurcze, wczoraj tak bardzo chciałam się z tobą spotkać, mieszkam przy Warszawie, ale niestety nie mogłam przyjechać :(
    Piękne zdjęcia ♥

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  22. No ja mam do Warszawy 2godzinki więc i tak by nie wypaliło. Warszawa jest piękna pewnie fajnie się bawiłaś. Ja byłam tam już kilka razy i za każdym razem zachwycam się nią inaczej :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam Warszawę, chociaż jest daleko :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Chyba Cie widzialam przy zlotych tarasach z kolezankami:) fajne fotki! xx
    ngvyen

    ReplyDelete
  25. Hahahah a ja byłam przekonana, że cię widziałam :D

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡