April 04, 2015

Wielkanocny konkurs | FashionCarolinna&Patrycja Płażewska | Happy Easter!

Zella Day - Sweet Ophelia

Kochani! Życzę wam wesołych, pogodnych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Wielkanocnych. Mokrego dyngusa, a wszystkim tegorocznym trzecio gimnazjalistom przetrwania przez naukę do egzaminu! :)
-------------------------------
Wraz z świątecznymi życzeniami z Patrycją mamy dla was konkurs :)
Do wygrania jest piękny i do tego supermodny czarny sweterek z białym dekoltem w serek oraz dwa wisiorki z H&M.


Co musicie zrobić? Zasady są bardzo proste! 
Wystarczy: 
-Zasubskrybować kanał Patrycji: tutaj
-Zasubskdybować mój kanał: tutaj
-Polubić fanpage Patrycji: tutaj

-Polubić mój fanpage: tutaj
Mój Fanpage - www.facebook.com/FashionCarolinnablogspot?fref=ts

                                          

-Zaobserwować mojego bloga
-Zaobserwować bloga Patrycji tutaj-Napisz w komentarzu "gotowe oraz swój email" :)
------------------------------
-Ewentualnie ( dla zwiększenia szans w konkursie ):
-udostępnić post z konkursem, który jest umieszczony na naszych fanpage'ach 
- zaobserwować nas na instagramie: @thecarolineblog @patrycjaplazewska
-------------------------------
*Zgłoszenia przyjmujemy do 18 kwietnia do północy-wyniki 19 kwietnia*

 
Powodzenia! :) 
xox C.

25 comments:

  1. Wysłałam Ci już meila jak to u mnie wygląda( twój tekst).
    http://lifestylebyzuzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. a ja Tobie zycze miloci, szczescia w gronie rodziny, pieknie spedzonego czasu i sukcesu w zyciu prywantym, blogowym i "szkolnym"

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. Super konkurs, życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :) Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  4. Wesołych Świąt kochana :***

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tobie również życzę wesołych świąt. Ciekawy konkurs zorganizowałyście. Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zasubskrybowałam kanały jako: By Emila
    Na fb polubiłam jako: Emila Babińska
    Zaobserwowałam blogi jako: By Emila
    Na ig zaobserwowałam jako: emiemaila
    Email: zanetazima@onet.pl

    ReplyDelete
  7. Świetny konkurs, powodzenia dla każdego kto bierze udział :)
    Wesołych i pogodnych świąt!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Subskrybuję jako : Jullajullia
    Fb lubię jako (od dawna) Julia Mędak
    Obserwuję blogi jako: Julajulia
    Obserwuję ig jako: Jujulajulia
    E-mail: Julajulia.blog@onet.pl
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wesołych świąt! Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie! Ja tym razem nie wezmę udziału :/
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka na końcu mojego postu!
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. + ale zasubskrybowałam oba kanały!

    ReplyDelete
  11. nawzajem wesołych i Tobie i Patrycji
    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fajny konkurs :) Niestety nie biore udziału, bo i tak wiem ze nie wygram. Brałam udział juz w 10 podobnych konkursach. i sie nie udało. Kochane chce was zaprosić do wziecia udzialu w Ackji "Sprawdz kot czyta twojego bloga". :)
    Pozdrawiam i życze Wesołych Świąt! :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    ReplyDelete
  13. Zasubskrybowałam, obserwuje i likeuje jako : Olga Baranowska
    Na ig zaobserwowałam jako : baranowskaolga :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super sweterek :D Wesołych świąt oczywiście ci życzę i Patrycji również ;)

    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super konkurs, zgłosiłam się już u Patrycji, ale zapomniałam zostawić 'danych' :)
    Obserwuję i subskrybuję jako: Izabela F
    Lubię jako: Izabela Firek
    E-mail: izabelaf11@wp.pl
    Wesołych świąt :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. wesołych świąt, super pomysł na konkurs, ale tym razem nie wezmę udziału

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Nie biorę udziału bo mam już taki sweterek, ale jest prześliczny! Wesołych Świąt dziewczyny i powodzenia wszystkim!

    Pozdrawiam, trzymaj się cielutko! :*
    ☺natty-and-natty.blogspot.com☺

    ReplyDelete
  18. Jeju, od dawna poluje na ten sweterek! Trzeba liczyć na szczęście. Przy okazji Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze!
    Wykonałam wszystko, włącznie z udostępnieniem postu i obserwacją na ig.
    Gotowe - DMuzyka00@gmail.com :)

    ReplyDelete
  19. fajny konkurs :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  20. Gotowe, weronika.klonowska21@o2.pl
    :)

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡