March 29, 2015

Perfekcjonizm, drogą do szczęścia? | Promowanie waszych blogów

 Zella Day - Compass ( Louis the Child Remix )

Dziękuję Julce za zdjęcia <3!
Konkurs na samym dole posta.

Sobota. Wstaję o 6.30 i szykuje się do szkoły, wracam o północy. Czuję się normalnie jak kopciuszek.   
Chyba faktycznie pobiłam wczoraj swój rekord, a po ciężkim tygodniu pełnym...wszystkiego, nie dziwie się, że dzisiaj spałam praktycznie do 13. Na szczęście już niedługo zaczynają się święta i wolne dni, chociaż i one zlecą mi na robieniu testów i uczeniu się. Teraz czas dosłownie podzielił się na 'przed' i 'po' egzaminie gimnazjalnym.
  Wiecie jakie to uczucie kiedy znajdziecie wymarzony model butów i to do tego z 50% obniżką? Brzmi to jak wyznanie zakupoholiczki, ale dosłownie myślałam, że padnę na miejscu. Wczorajsza noc zakupów chyba za bardzo wpłynęła na moje samopoczucie i rano budząc się poczułam pierwszy przypływ szczęścia od baardzo dawna. Do tego rano zadzwoniła do mnie koleżanka z obozu i zmieniając zdanie postanowiła i w tym roku wybrać się z naszą ekipą na wypad, który tak dobrze wspominamy. Tak się cieszę!
  Dzisiejszy niedzielny leń nie pozwolił mi na ponowne pojechanie do szkoły, niestety. Chociaż miałam zarezerwowaną godzinę, to ciepłe łóżko, klejące oczy, myśl, że jutro jest poniedziałek i również będzie trzeba wstać rano - namówiły mnie na pozostanie w domu.
 
 Przez kilka ostatnich dni mogliśmy poczuć już upragnioną wiosnę ( w Łodzi było aż 18 stopni! ), niestety w piątek znowu zapanowała szarość co zdecydowanie mnie przytłoczyło. Najśmieszniejszy była sytuacja z wczorajszego dnia. Już miałam wsiadać do autobusu, kiedy uświadomiłam sobie, że nie mam biletu. Cofnęłam się do kiosku i właśnie w tym momencie zaczął padać grad. Powiem szczerze, nie jest to miłe uczucie kiedy dostaniesz nim po twarzy haha :P
   Mimo wszystkich przeciwności losu, dziwnej pogody, małej ilości czasu postanowiłam wreszcie wybrać się na zdjęcia. Wraz z moją przyjaciółką wybrałyśmy miejsce, gdzie co chwilę przechodzili jacyś ludzie, co nie ukrywam - nam przeszkadzało, ale dla tego vintage'owego białego murku było warto wystawić się dla paru ciekawskich oczu.
 

  Zdecydowanie zaliczam się do osób, które muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Źle się czuję z tym kiedy nie douczę się na klasówkę, czy nowo wstawiony post nie usatysfakcjonuje mnie. Czasami sama mówię sobie "Przecież nikt nie jest idealny, a w dodatku nie możemy robić wszystkiego" oczywiście po pięciu sekundach porzucam to rozumowanie. Jako osoba posiadająca bloga modowego, uwielbiająca wszystkie kierunki artystyczne, chodząca do szkoły muzycznej i do tego utrzymująca dobre stopnie - naprawdę można robić wiele rzeczy naraz.
  Kiedy z powodów szkolnych przestałam pisać na blogu poczułam bardzo dużą zmianę. Dosłownie - na języku polskim pisząc rozprawkę zrobiłam błąd ortograficzny, którego nigdy w życiu normalnie bym nie zrobiła. Mało tego, wielokrotnie pisząc posta używałam tego słowa i nawet nie zastanawiałam się jak je napisać - po prostu to wiedziałam. I po tych dwóch tygodniach uświadomiłam sobie jak pisanie bloga uczy perfekcji i dbania o szczegóły. Zdecydowanie przez te wszystkie lata poświęcone na zdjęciach, tekstach i cytatach otrzymałam dużo więcej niż radość z blogowania i nie mówię tu o profitach jak ubrania itp.. Rezygnując z tego straciłabym nie tylko pasję.
   Może i niektórzy uważają, że dążenie do perfekcji to coś absurdalnego i niepotrzebnego, bo nikt nie jest idealny, ale chociaż próbując otrzymujemy wewnętrzny spokój, wierzymy, że próbowaliśmy wszystkiego. To daje radość. Uwielbiam podejmować się nowych wyzwań, tym bardziej kiedy ktoś zarzuca mi, że nie dam rady. Gdybym nawet nie spróbowała - nie wiedziałabym, ale zupełnie inną sytuacją jest kiedy najbliższa ci osoba cię nie wspiera. Chociaż sama rzadko mam z tym styczność, obserwuję to u moich kolegów. Jest to smutne, kiedy ktoś zarzuca ci, że jesteś beznadziejny, tym bardziej kiedy sam zaczynasz w to wierzyć, ale o tym chciałam porozmawiać w następny poście, który chyba przygotowuję już od miesiąca ( dosłownie ),

  Szczególnie irytująca jest praca w grupach, kiedy masz obawę, że mogłabyś zrobić to lepiej samodzielnie. Perfekcjoniście obejmują wtedy miejsce lidera, co w pewnym sensie też lubię robić, ale po przeżyciach z podstawówki zdecydowanie poczułam zgorszenie do tego stanowiska. Właściwie dopiero w tym roku zdobyłam się na odwagę i zostałam na przykład przewodniczącą klasy chociaż i to nie było łatwe. Mimo wszystko lubię kiedy ludzie mogą na mnie polegać, a ja sama wiem, że ich nie zawiodę, nawet jeśli chodzi o sytuacje z życia codziennego.
  Zdecydowanie moim zdaniem perfekcjonizm jest dobrą cechą, chociaż wyznaczenie granicy między chęcią poddania się a zwątpienia jest bardzo trudna.




Jeans, Shoes |  H&M
Shirt  |  Terranova
Wang Croptop  |  here
Perfekcjonizm. Dobrą cechą czy złą? A ty, zaliczasz się do tej grupy ? 
xoxo C.
----------
Promowanie waszych blogów :)
Tamtararam! Wiele z was prosiło mnie o mały konkurs, w którym wygraną będzie promowanie waszych blogów. Posłuchałam mojego instynktu i stwierdziłam, że będzie to mała rekompensata za moją dwunastodniową nieobecność. 
A więc! Zasady są mega proste. Wystarczy zaobserwować mojego bloga, oraz kliknąć w ten link >>TUTAJ<<. W komentarzu w kilku zdaniach opowiedz o sobie i swoim blogu oraz napisz jak trafiłeś/aś na moją stronę i co cię zachęciło do jej dalszego obejrzenia. Wypowiedź nie musi być długa ( chociaż te też są bardzo mile widziane ), ale moją uwagę przykują najciekawsze komentarze oraz SZCZEROŚĆ. 
Jeśli chcesz możesz zaobserwować też moje socialmedia:
Snapchat @queenycaroline 
Instagram @thecarolineblog
Wybiorę pięć najlepszych komentarzy, a ich autorzy pojawią się tu już niedługo :)
Powodzenia!

46 comments:

  1. Ja jednak nie jestem perfekcjonistką. Nie muszę mieć wszystkiego zapięte na ostatni guzik ale też nie robię wszystkiego na odwal.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mój blog? Choć przez kilka miesięcy był puściutki postanowiłam szybko zmienić stan rzeczy i powrócić z nową pozytywną energią, i mnóstwem pomysłów. Duża ilość zdjęć, spójny tekst, wszystko na wesoło- takie właśnie są Przemyślenia Arbuza. Jak sama nazwa wskazuje są na nim przemyślenia, oprócz tego diy, posty foto i lifestyle. Na bloga Fashion Carolinna trafiłam przypadkiem, jednak tego nie żałuję, bo zdjęcia, przede wszystkim stylizacje mnie urzekły.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Co do tresci posta: Ja zdecydowanie jestem perfekcjonistką, przejawiam wiele cech wymienionych tutaj przez Ciebie, szczegolnie sytuacje jesli chodzi o prace w grupie. czasem mnie to bardzo meczy, ze nie potrafie odpuscic, musi byc "idealnie". Zwłaszcza, jesli na czyms mi zalezy, ta cecha ujawnia sie 10x bardziej i jest jeszcze bardziej meczaca. Staram sie znalezc zloty srodek i wykorzystwac ja tylko na plus.

    A co do konkursu: Nie jestem pewna, jak tu trafiłam, było to raczej dość dawno, jednak jest duże prawdopodobieństwo, że z linku przekierowującego na czyimś blogu. Pierwsze, co mnie przyciagnelo to twoje zdjecie w pasku bocznym (to tyłem, z plecakiem i dlugimi wlosami). Od razu stwierdzilam "o, ta dziewczyna ma styl". Naleze do osob, ktore jesli dodaja do obserwowanych- czytaja i komentują, dlatego zajełam sie przegladaniem postow. Im bardzeij zaglebialam sie w twoja tworczosc, tym bardziej mi sie tu podoobalo. Twoje stylizacje trafiaja w moj gust, twoj jezyk i styl pisania tez w pewnym sensie jest do mnie podobny, a przynajmniej czuje sie tu odzwierciedlona. Tak sie stalo, ze zostałam tu na dluzej. O sobie mowic nie lubie. Nie wiem, czy to kwestia skromnosci, czy nie. Moje zainteresowania utknely gdzies miedzy przedmiotami humanistycznymi, scislymi i artystycznymi. Chyba jestem prawdziwa zagadka. Jedyne, co moge o sobie powiedizec z pewnoscia to to, ze staram sie byc optymistka i nakrecac caly swiat w podobny sposob :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Jestem piętnastoletnią dziewczyną o imieniu Martyna. Na blogu używam ksywki Steffy. Blog pisany z pasją (od tego właśnie wzięła się nazwa bloga). Założyłam go pod koniec marca 2013 roku. Pamiętam, że nie wiedziałam nawet jak publikuję się posta (haha). Zrobiłam sobie przerwę.. wznowiłam blogowanie w lipcu 2014 roku. Publikuję tam głównie zdjęcia- moją pasję, bez której nie wyobrażam sobie życia. Nie zabraknie tam również: stylizacji, wywiadów z blogerkami, gotowania, recenzji, urody i desingu DIY! Mój blog jest dla mnie jak album. Lubię wracać do archiwum i czytać dawniejsze posty. Wtedy poznaje siebie, widzę jak bardzo się zmieniłam, 'wydoroślałam'. Założenie bloga było jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. Przez to poznałam tyle wspaniałych osób, które pragnę pozdrowić♥, a o lepszych ocenach z polskiego już nie mówię (haha).
    pisanepasja.blogspot.com

    Na Twoją stronę weszłam jakiś rok temu i już od pierwszego wejrzenia bardzo mi się spodobała! Zwłaszcza stylizacje i notki tematyczne. Zrobiłam Ci również design co było dla mnie na prawdę miłym wyzwaniem.♥

    ReplyDelete
  6. Jestem od 8 miesięcy wolontariuszkom i opiekuję się starszą panią , która ma 86 lat i mieszka w domu starców . Od 3 tygodni nie byłam jej odwiedzić bo zawsze mi coś wypadło . Dzisiaj znów mi coś wypadło , ale zrobiłam na przekór siebie i wsiadłam na rower i pojechałam ją odwiedzić . Bardzo się ucieszyła . A ja byłam bardzo szczęśliwa i miałam satysfakcję , ze zrobiłam coś dobrego .
    A jeśli chodzi o mojego bloga to jest on moją odskocznią od codziennego życia . Prowadzę go już ponad rok .
    Na Twojego bloga trafiłam całkiem przypadkowo .

    barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja też ostatnio chodzę jakiś taki znudzony, jakbym stracił energię, ale mimo wszystko staram się, żeby wszystko było perf, wiedząc, że tak się nie da.
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  8. nie jestem perfekconiztką, może trochę, ale w bardzo małym stopniu

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Obserwuję twojego bloga od na prawdę baardzo dawna, kliknęłam w link :)
    Przepraszam że się rozpisałam, ale PROSZĘ PRZECZYTAJ TO.

    Jestem Julia, mam rocznikowo 14 lat i mieszkam pod Warszawą. Moją największą pasją jest blogowanie, fotografia i taniec,
    ale także rysowanie oraz dekorowanie wnętrz. Mojego bloga założyłam ponad 9 miesięcy temu, i to była najlepsza decyzja w moim życiu. Dzięki niemu otworzyłam się, stałam pewniejsza siebie, stałam się bardziej zorganizowana, zaczęłam przywiązywać wagę do szczegółów. Na mojej stronie pojawiają się posty tematyczne, lifestylowe, fotograficzne, diy, przemyślenia i wiele innych. Gdyby nie blog, to nie wiem co bym teraz robiła. Prawdopodobnie leżałabym całymi dniami na kanapie i szukała sobie nowego zainteresowania czy sensu życia. O moim blogu myślę codziennie. Codziennie komentuję inne blogi. Codziennie myślę co by na nim opublikować. Robię na niego zdjęcia i piszę posty. Odpisuję na wiadomości od czytelników, robię im wyglądy blogów i pomagam. Codziennie poświęcam mojemu blogowi mnóstwo czasu, jest to bardzo duża część mojego życia. Kocham to co robię.

    Twojego bloga znalazłam dawno temu. Nie pamiętam gdzie. Pamięta tylko tyle, że od razu się w nim zakochałam. Śliczny design, przepiękne zdjęcia, idealne posty no i ty... taka piękna, mądra i idealna :) Twój blog od razu mnie przyciągnął. Pamiętam że poznałam go w wakacje, zaglądałam na niego codziennie i czytałam. Każdy post był świetny, idealny, ciekawy i inspirujący. Nie jesteś jak większość blogerek : ''Heeej kochanii ;*** byłam dzisiaj na zakupach i kupiłam kolejną parę AirMaxów!''. Ty piszesz mądrze, z sensem, piszesz po prostu pięknie, inspirujesz ludzi. Byłaś jedną z moich inspiracji do założenia bloga. I za to Ci dziękuję. Dziękuję że jesteś.

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST ✿

    ReplyDelete
  10. Ojejku, jakie cudowne zdjęcia! :)
    U mnie też czas jest podzielony na "przed" i "po" egzaminie, a blog jest niezłym nauczycielem poprawnej polszczyzny :D

    Na Twojego bloga wchodzę zawsze jak pojawi się nowy post, uwielbiam Twoje zdjęcia i przemyślenia! Jestem już Twoją czytelniczką pół roku i bardzo lubię tu zaglądać :) A co do mojego bloga, to prowadzę go już prawie rok, jest on prowadzony na mój sposób, pisany z pasją, umieszczam na nim głównie stylizacje i moje przemyślenia, chcę wnieść trochę pozytywizmu na tą stronę i chcę nim zarażać innych ♥

    ReplyDelete
  11. Łał jesteś taka dojrzała i ambitna. Ja jestem leniem i wyzwania które podejmuje czasem nie są doprowadzane do końca. Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
  12. Piszesz jakbyś opisywała mnie ;P Zawszę chcę być perfekcyjna, a kiedy coś nie wychodzi jestem bardzo niezadowolona i czesto doprowadza mnie to do "małej depresji " Zawsze w grupach chcę sterować pracą każdego i najlepiej robić wszystko sama.
    Mój blog? Hmmm, zapewne dla czytelnika nie wyróżniam się niczym wielkim, choć zawsze staram się robić wszystko najlepiej. Każdy nowy obserwator, czy komentarz jest dla mnie znakiem, że to co robię w internecie nie jest bez odzewu. Widząc blogi które w rok potrafią uzbierać 1000 obserwacji, zazdroszczę, jednak ja mam pewność, że obserwacje na moim blogu są szczere i to właśnie sprawia mi taką frajdę.
    Twoje zdjęcia bardzo mnie inspirują a poznałam Twojego bloga już dawno temu. Do twojego bloga tak naprawdę zachęca estetyka, design, styl pisania i zdjęcia. To jak się ubierasz jest dla mnie jeszcze większą inspiracją. Niedawno wygrałam w twoim i Patrycji konkursie o choker i jeszcze bardziej Cię przez to polubiłam (Bardzo rzadko coś wygrywam i stwierdziłam, że to naprawde nie mógł być przypadek :')
    Mam nadzieję że przeczytasz i może znowu nie będzie przypadkiem, że coś wygram ;)
    Maya-Blog


    ReplyDelete
  13. Perfekcjonizm troszkę jest chorobliwą cechą, czasami przydatną a czasami aż rażącą w oczy. Również lubię pracę w grupach, ale masz rację. Czasem mam wrażenie, że zrobiłabym cos lepiej -sama,troszkę to uciążliwe, ale potem pretensje, że czegoś nie zrobilam lub, zze cos zrobilam zle mogę mieć tylko do siebie!
    Super koszula, szukam takiej od dawna, ale żadna nie może trafić w moje gusta.

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Zgłaszam się do promowania mojego bloga a to kilka słów o mnie:
    Trafiłam na twojego bloga pod postem na moim blogu. Osobiście piszę tam swoje przemyślenia. Jest to moje miejsce które kocham, niczym drugi dom. Moje wpisy cóż, nie są poskładane w całość. Poruszam wiele tematów i można się wypowiedzieć na znany temat niż tylko jeden. Kliknęłam w linka.
    U mnie za to było 13 stopni z deszczem. Chociaż w tygodniu było bardzo ciepło, ale czego oczekiwać po pogodzie? Weekendy u mnie są zwykle w deszczu a dni szkolne pełen wiosennego natchnienia :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dążenie do perfekcji nie jest czymś złym, jednak jak we wszystkim trzeba znać umiar ;)
    Powodzenia!!

    Zapraszam do siebie ;3 lovesomespace.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mam opowiedzieć trochę o sobie tak? Nazywam się Magda, mam 14 lat, rocznikowo 15. Jestem zwykłą dziewczyną, nic nie wyróżnia mnie z tłumu. Chciałam to zmienić, przestać być szarą myszką a że zawsze podobało mi się blogowanie/vlogowanie pomyślałam, że też spróbuję w tym moich sił. Mój blog powstał niedawno, pierwszy post napisałam 12 lutego, mam 28 obserwatorów. Nie jest to dużo ale wiem, że początki są trudne więc się nie poddaje. Na blogu staram się głównie umieszczać stylizacje, ale nie zawsze mam na to warunki więc piszę o tym co gra mi w głowie.
    Na twojego bloga wpadłam na prawdę przypadkowo, pozostałam na nim bo strasznie mi się spodobał sposób w jaki piszesz no i oczywiście zdjęcia jakie dodajesz również przykuły moją uwagę. Od razu zaobserwowałam cię na Instagramie i codziennie sprawdzam czy nie dodałaś jakiegoś nowego zdjęcia (xmaagdalens możesz sprawdzić ;p). Może nie komentuje każdego twojego postu ale czytam każdy. Widać, że blog jest dla ciebie bardzo ważny i dlatego jestem tu z tobą!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja raczej nie jestem perfekcjonistką :)
    Czas podzielony na 'przed' i 'po' egzaminie gimnazjalnym..Skąd ja to pamiętam! Minął już rok, a czuję się jakby to było wczoraj! :o Dasz sobie radę i wszystko pójdzie pięknie! Zobaczysz! :*
    Co do małego konkursu.
    Mam na imię Iza, mam niecałe 17 lat. Od zawsze lubiłam pisać, nigdy nie miałam z tym problemu. Kochałam oglądać inne blogerki, aż w końcu w październiku 2012 roku postanowiłam, że sama spróbuję. Tak mi się to spodobało i wciągnęło mnie, że do teraz piszę bloga i nie zamierzam prędko przestać! Jeśli chodzi o Ciebie, obserwuję Twojego bloga już od ponad roku i niestety nie pamiętam jak na niego trafiłam, ale to nie jest ważne. Ważne, ze zostanę tu z Tobą cały czas, bo kocham go czytać, oglądać! Najbardziej podobają mi się w nim Twoje zdjęcia i outfity. Jesteś prześliczna, a do tego masz idealny gust, naprawdę <3 Można powiedzieć, że jesteś moją inspiracją! Od paru miesięcy mam Cię nawet na snapchatcie i może kojarzysz, czasem snapowałyśmy :) (willbefine)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jestem Dominika i prowadzę bloga głównie fotograficznego. Od kilku lat robię zdjęcia, mogę już nawet nazwać to pasją, którą rozwijam na różnych kółkach i warsztatach. Bloga założyłam żeby dzielić się swoją "twórczością" ale także przemyśleniami i kawałkiem z życia. Chyba nie mam nic więecj do powiedzenia, staram się żeby to zdjęcia za mnie mówiły :) Mój blog to dreamlloud.blogspot.com
    Na twojego bloga trafiłam już dawno temu, bodajże od jakiejś innej blogerki. Zaczęłam czytać notki i spodobało mi się, że masz coś więcej do powiedzenia, tak jak i w tym poście. Także szata graficzna i dopracowane zdjęcia przyciągnęły moją uwagę ;). Dlatego zostałam i to już chyba 2 lata mijają jak czytuję twoje myśli ;)

    ReplyDelete
  19. Ja jestem Julka i mam rocznikowo 13 lat. ( może mnie kojarzysz:). Uwielbiam wszystkie sporty., mieszkam w Krakowie. Na moim blogu znajdziesz różne DIY, przemyślenia oraz inne. Lubię modę, choć mojego bloga nie moge takim nazwać. Jestem perfekcjonistką i dążę do wyznaczonego przez siebie celu. Na Twojego bloga trafiłam na samym początku jego istnienia. Czytam go od początku (już zapomniałam jak na. Jego trafiłam) . Wszystkie stylizacje, zdjecia oraz teksty na Twoim blogu są według mnie doskonale i zawsze z ciekawością czekam na kolejne posty. Obserwuję Cię na każdym możliwym socialmedia by dowiedzieć sie o tobie jeszcze więcej. A więc mogę się uznać za fankę!!!
    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Według mnie perfekcjonizm jest dobrą cechą, dopóki nie przesadzamy! :)
    No faktycznie - murek robi wrażenie, więc warto było się poświęcić! Cudowne zdjęcia! :)

    Hmm. Mój blog tak jak i ja nie jest idealny. W sumie blogowanie "na poważnie" wzięłam dopiero na tym blogu, a miałam ich kilka. Staram się aby moje posty były różnorodne, bo nie lubię nudy i monotonii! Nawet ostatnio dodałam post tematyczny, żeby czytelnicy mogli poznać troszkę mojego patrzenia na świat, czyli w pewnym sensie mojej osoby:)
    Zdecydowanie blogowanie jest moja pasją. Zdecydowanie muszę popracować nad zdjęciami, dlatego nie poddaję się i zbieram na upragniony aparat. Nawet cyfrówką staram się zrobić ładne zdjecia ale czasem to nie wychodzi - głównie zapotrzebowanie mam na tło do zdjęć haha :D
    Ale wierzę że kiedyś blogowanie będzie moją pracą i odniosę taki sukces jak np. ty!
    Jeśli chodzi o mnie to jestem typową humanistką. Kocham pisać, jednak skupiam swojego bloga na przemyśleniach. Moją największą pasją jest śpiew, pisarstwo, blogowanie i sport.J estem zwykłą, mierzącą 1,51 m dziewczyną o niebieskich oczach, która najbardziej ceni sobie przyjaciół.
    Na twojego bloga trafiłam.. Hmm nie pamiętam. Było to bardzo dawno temu, zaintrygowały mnie twoje zdjęcia, sama ty, twoja osobowość i posty. Byłaś jedną z niewielu osób której posty tematyczne były napisane w taki sposób że chciałoby się je czytać i czytać. Byłaś też dla mnie inspiracją, w sumie nadal jesteś. Zawsze czytam każdy post, chociaż nie komentuję, ale czytam!
    Buziaki :)

    ReplyDelete
  21. Bardzo ciekawy post, masz po prostu talent do pisania. Ja się uczę perfekcjonizmu, ale już zauważyłam, że zmieniło się bardzo dużo, posty planuję z dużej perspektywy czasu i cały przez ten czas też je non stop poprawiam, powiedzmy, że mam ogół planu na cały ten rok :) Mam podobnie jak Ty, kiedy miałam przerwę, która trwała tydzień zastanawiałam się nad pisownią słów, które używałam codziennie na blogu :)
    Wyglądasz ślicznie i piękne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Hm, coś o mnie: Mam na imię Martyna, chociaż skłaniam się bardziej do pisania tego imienia przez "i" (Martina). Rocznikowo mam 16 lat. Pomimo, że nie wyróżniam się tak bardzo i w świecie nie istnieję, to staram się to zmienić. Lubię się wyróżniać i dbać o to aby zostać dostrzeżoną spośród tego całego tłumu. Obecny blog jest taką "kontynuacją" poprzedniego. W blogosferze siedzę już długi czas. Jest to idealny sposób na pokazanie swojej osobowości. Nie prowadzę go sama, ale o tym można poczytać już na stronie. Znajdzie się tam coś dla każdego. Od mody, aż po kuchnię :)
    Na Twojego bloga trafiłam, w sumie to nie pamiętam już jak, pomimo, że jestem tutaj od niedawna :) Od razu spodobały mi się zdjęcia, tematy postów i Twoja osobowość oraz styl pisania. Nim zamknęłam kartę Twojego bloga dodałam do zakładek, a także do obserwatorów. W trybie natychmiastowym przeczytałam także wszystkie notki począwszy od tych najnowszych. Po drodzę wstąpiłam także na instagrama, gdzie musiała kliknąć follow bo mega mi się spodobał.
    No cóż to cała historia :)

    ReplyDelete
  23. Kliknęłam w link.

    Na Twojego bloga trafiłam bardzo dawno temu (ja by to było z 100 lat temu, hah). Dokładnie już nie pamiętam jak się to stało, gdyż kilka miesięcy na pewno od tego czasu upłynęło. Bardzo spodobał mi się Twój styl pisania, desing oraz zdjęcia,dlatego dodałam się do obserwacji.
    Na moim blogu dodaję różnego typu posty. Różne diy,ciy, stylizacje i przemyślenia, zdjęcia które wykonałam sama, a od niedawna mam nowy aparat, dlatego jakoś zdjęć znacznie się polepszyła!
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Naprawdę świetny post. Uwielbiam to z jaką lekkością piszesz. Kiedy czytam twoje posty czuję się, jakbym rozmawiała z tobą twarzą w twarz. To naprawdę ogromny plus. Poza tym wstawiłaś piękne zdjęcia. Ten murek rzeczywiście warty jest kilku ulicznych gapiów. Oby tak dalej i czekam na kolejny post!

    Co do konkursu
    Blog założyłam 7 marca 2013 roku. Pisałam na nim opowiadania, które zdobyły sporą, jak na mój gust popularność. Miałam ponad 100 tysięcy wyświetleń, kiedy odezwało się do mnie wydawnictwo. Blog trzeba było zawiesić, opowiadania usunąć z sieci i tak własnie miał wyglądać mój koniec z blogowaniem. Strasznie mi tego brakowało, dlatego postanowiłam wrócić. Tym razem, chciałabym prowadzić blog o modzie, kosmetykach, codziennym życiu, zdrowym odżywianiu, treningach i moich pomysłach na różne trudności. Wydaje się banalnie, jak setki innych blogów. Co mnie wyróżnia. Nie mam 180 cm wzrostu, moje nogi nie sięgają nieba i nie posiadam długich włosów. Jestem tego całkowitym przeciwieństwem. Mój wzrost jest absurdalnie mały, co oznacza także krótsze nogi, a włosy mam bardzo mocno krótkie. Chciałabym przez to pokazywać dziewczyną, że nawet jeśli się wyróżniamy i nie mamy idealnej figury to i tak jesteśmy piękne oraz możemy się świetnie ubrać.
    To byłoby chyba na tyle. Link do mojego bloga - Zapraszam do siebie na nowy post :D http://dziewczynazesluchawkami.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. nie będę rozpisywać się tutaj nie wiadomo jak długo, mój blog jest pisany z pasją i staram się aby posty były krótkie, ciekawe i motywujące! dopełniam je zdjęciami różnych stylizacji, a już od jutra zacznę dopełniać bloga filmikami, jeśli chodzi o to jak trafiłam na twojego bloga, to zostawiłaś u mnie komentarz więc postanowiłam cię odwiedzić a zostałam tutaj bo twoje posty i przede wszystkim zdjęcia są bardzo ładne i staranne :)

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  26. Nikt z Nas nie jest perfekcyjny, chociaz nie ukrywam zdarza mi sie byc pedantka:) :D

    Zaobserwowalam i kliknelam:) Na twojego bloga trafilam bodajze rok temu przegladajac czyjes komentarze, moge sie oczywiscie mylic. Jestem Ania i mieszkam w Warszawie. Interesuje sie fotografia, a wolnymi chwilami przegladam blogi modowe i godzinami ogladam youtube. Nie jestem zwykla dziewczyna, tak jak kazda inna blogerka. Wyroznia mnie moj nagly przyplyw inspiracji i natychmiastowy powrot slomianego zapalu. Twoj blog przyciaga perfekcjonizm, ktora pozwala mnie czytac przejrzyscie kazdy kolejny wpis, jak i rowniez cudowne zdjecia! Pozdrawiam:) xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fajnie, że koleżanka zdecydowała się jechać na obóz ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piszę ten komentarz już drugi raz, ponieważ nierozważnie wcisnęłam jakiś klawisz i niewiedzieć czemu zamknęło się całe okno. Także doceń mój wysiłek, bo tametn komentarz był taki rozbudowany, a poszedł na marne :(. No nic, zacznę jeszcze raz.
    W każdym razie zacznę od tego, jak poznałam Twojego bloga. Otóż, może to zabrzmieć jak podlizywanie, ale szczerą prawdą jest, iż zainspirowałaś mnie do tworzenia wpisów. Jak Cię odnalazłam? Najpierw znalazłam Twojego instagrama, jakoś mi wpadł w oczy, stamtąd zdobyłam Twojego snapchata, a poprzez Twoje snapy o np. nowych postach, dowiedziałam się o istnieniu bloga ;). Napisałam do Ciebie i wysłałaś mi linka i - bum - jestem już stałą czytelniczką od wielu miesięcy ;). Może mnie pamiętasz, często wysyłam to Ciebie snapy, a w tamtym roku pisałam egzamin gimnazjalny i się mnie o niego pytałaś. Ogólnie znalezienie Twojej osoby w internecie było dużym zbiegiem okoliczności, ale jakże trafnym :D. Kiedy zobaczyłam Twojego bloga i poczytałam trochę wpisów w jednej chwili się zakochałam w całej idei blogowania i założyłam swój własny kącik w internecie (że tak to nazwę).
    Otóż mojego bloga próbuję prowadzić regularnie i chcę, żeby był różnorodny. Próbuję dodawać wiele postów DIY, zdjęć z sesji czy wpisów tematycznych. Czasem brak mi zapału, ale kiedy tylko pojawia się z jakieś sześć komentarzy pod postem, mam zaciesz przez cały dzień haha. Na pewno pamiętasz to uczucie ;). W każdym razie również jestem perfekcjonistką. Wiesz, co mają do siebie perfekcjoniści? Że tylko oni potrafią siebie nawzajem rozumieć i robią to doskonale. Wszystko, co opisałaś do góry, odtyczy również mnie. Dlatego też czasem mam przerwy w blogowaniu, na przykład dziesięciodniowe. Próbuję z tym nadążać, ale na przykład ostatnio miałam bardzo trudny okres, zmiana szkoły itd. Teraz wcale nie jest lżejszy, ale ja już się trochę podniosłam. Właśnie pracuję nad wielkim postem, już jestem na "finiszu", ale dodam go chyba po przerwie Wielkanocnej, bo będzie wtedy bardziej aktualny (chodzi o sposoby na naukę m.in). W międzyczasie na pewno będzie jeszcze coś z sesji, którą mam w piątek i czwartek. W każdym razie blogowanie sprawia mi wiele radości, pozwala się wyrazić. Jasne, na początkach nigdy nie jest łatwo, ale wiem, że warto wciąż pracować, aż w końcu będzie można odnieść sukcesy.
    Dziękuję, jeżeli przebrnęłaś przez ten mega-długi komentarz, dziękuję za poświęcony mi czas.
    Przesyłam pozdrowienia i wszystkiego najlepszego!
    PS poradzisz sobie z testem bez problemu ;)

    http://blueeberrryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Muszę przyznać, że pod tym względem jesteśmy do siebie podobne. Również jak ty dążę do perfekcji. Biorę dużo rzeczy na siebie i czasami nie wyrabiam, ale się nie poddaje.
    Co do szkoły, w ostatnim czasie opuściłam dużo dni, pomijając dni kiedy byłam w naprawdę złym stanie, to po prostu czasami dopada mnie tak zwany leń. Nie da się tego ukryć, że blogowanie wpływa na nasz umysł czy tez pisownię, Mając ostatnio miesięczną przerwę od bloga, osobiście ciągle przyłapywałam się na myśleniu nad nim, nad postami itp. Nie pozwalało mi się to skupić na niczym innym. Uważam, że jeśli już raz się zaczęło przygodę z blogowaniem, to nie tak szybko da się z tego wyciągnąć.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Wczoraj przypadkiem trafiłam na twojego bloga! GENIALNY :) Na pewno zostanę na dłużej :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam więc... :)

    ReplyDelete
  31. Nie wiem czy perfekcjonizm to dobra cecha... Czasami to jednak przeszkadza w pewnych sprawach :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  32. Ledwo widzę czcionkę.. Mogłabyś nad tym popracować?
    http://lifestylebyzuzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. outfit bardzo w moim stylu! a tobie bardzo pasuje! :)
    chciałam prowadzić perfekcyjnego bloga, a zaniedbuje go totalnie :/
    muszę wziąć się w garść!
    http://fashion-and-not-only.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Śliczna bluza! ja nie jestem perfekcjonistką, ale lubię, jak wszystko jest dokładnie wykonane :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bluza jest genialna! Outfit jest jak najbardziej w moim stylu :)

    http://weronikamatw.blogspot.com/ Zapraszam.

    ReplyDelete
  36. No więc, mam 13 lat i prowadzę bloga modowego. Mam wiele trudności w prowadzeniu bloga bo, np nie mogę publikować moich zdjęć. na moim blogu pojawiło się ich kilka. Mam zamiar niedługo to zmienić. Ale to nie wszystko. Nazwisko też nieznane nawet na fb.

    Twojego bloga znalazłam w gazecie. Weszłam i WOW. Masz super ciuchy i świetnie piszesz. Kiedyś chciałabym tak jak ty prowadzić bloga. I oto moja poruszająca historia ;) Mimo to chce i staram się prowadzić bloga. :)

    ReplyDelete
  37. A no i pozdrawiam:) Olqa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Dzień dobry ;)
    Jestem tu po raz pierwszy i pewnie zostanę na dłużej - znalazłam Cię przez fb. Twój tekst o perfekcjonizmie dał mi do myślenia. Osobiście często dążę do perfekcji w każdej dziedzinie życia - i czasem mnie to przerasta. Chciałabym złapać "kilka srok za ogon" ;) pewnie nie tędy droga, ale praca nad sobą jest najcięższą harówką!

    Zapraszam do siebie, co prawda moja tematyka odbiega od Twojej, ale z czasem - kiedyś - mogą Cię takie tematy zainteresować :)

    http://la-wendowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Blog "Podróże Dwóch Włóczykijów" prowadzę od prawie 4 lat. Zaczynałam go pisać z chłopakiem, który z czasem został moim narzeczonym, potem mężem, a obecnie jest również ojcem naszej córeczki. Piszemy o miejscach, które sami odwiedziliśmy, i które uważamy za godne polecenia, o imprezach, w których warto wziąć udział, o obiektach, które warto zobaczyć. Recenzujemy książki, kosmetyki i sprzęt turystyczny. Teraz piszemy również z perspektywy młodych rodziców, zaznaczamy, co warto zobaczyć z małymi dziećmi.

    Na Twój blog trafiłam dzięki grupie na FB, ale bardzo mi się spodobał. Głównie dlatego, że nie tylko wstawiasz zdjęcia ciuchów, ale również mądrze piszesz na konkretne tematy. Poza tym podoba mi się Twój styl pisania - piszesz poprawną polszczyzną.

    Pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie,
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. pierwszy raz jestesmy na twoim blogu.
    masz lekkie pioro - to tak sie mowi ? :D
    bardzo fajnie czyta sie post, wszystko jest zwiezle i trafia do czytelnika :)
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    palaania.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ja też jestem taką osobą jak ty. wszystko musi być dokończone i zapięte na ostatni guzik. cóż tu dużo pisać. świetny, dojrzały i mądry post! moim zdaniem również jest perfekcjonizm jest dobrą cechą, ale oczywiście granice są granicami!
    ogólnie blog mi się MEGA spodobał! obserwuję♥
    zapraszam do mnie [KLIK]
    pozdrawiam, Dominika:)

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny post! Prowadzenie bloga wiele uczy i daje dużo nowych możliwości:) Masz świetne zdjęcia i wygląd bloga! Powodzenia:)

    ReplyDelete
  43. Nazywam się Weronika, mam 16 lat i od 3 lat staram się prowadzić bloga. Na początku nie było kolorowo a posty były okropne. Jednak dopiero od niedawna staram się aby posty były dopracowane. Kiedy idę na zdjęcia, planuje o czym będzie kolejny post. Blog stał się teraz częścią mnie i nie wyborażam sobie, żebym musiała przestać pisać. Nie ważne ile osób mnie czyta, ale ważne, że dzięki temu czuję się spełniona. Jest to również pewna forma wyładowania się. Kiedy jestem zła, zaczynam pisać posty, po jakimś czasie je dopracowuje i czekam aż będę mogła je opublikować.
    A na twojego bloga wpadłam zupełnie przez przypadek. O ile się nie mylę to komentując blogi innych. Zobaczyłam prześliczną dziewczynę i przejżałam trochę postów. Zdjęcia były genialne, takie '' w moim stylu '' dlatego postanowiłam zostać na dłużej i zaobserwowałam. Dodałam też do paska bocznego, żeby nie przeoczyć żadnego posta.
    Nie jest to teraz podlizywanie się, ale twój blog stał się jednym z moich ulubionych. Nawet zaobserwowałam Cię na asku i czytam odpowiedzi. Dzięki temu jeszcze bardziej Cię polubiłam. :)
    Nie wiem czy o to Ci chodziło, ale mam nadzieję, że chociaż się uśmiechniesz czytając to. :*
    Pozdrawiam, Weronika.
    Mój blog: http://werr-blog.blogspot.com/
    I oczywiście kliknęłam.

    ReplyDelete
  44. Ja też jestem perfekcjonistką, co niestety często źle się na mnie odbija. Zdjęcia na tym tle wyszły genialne!

    Mam na imię Martyna, od 1,5 roku prowadzę swojego bloga. Oprócz blogowania uwielbiam czytać książki, gotować, stawiam pierwsze kroki w fotografii. Blog stanowi dla mnie oderwanie od rzeczywistości, miejsce, gdzie zapominam o całym świecie. Uwielbiam dzielić się z innymi ludźmi moimi pomysłami. To właśnie dzięki blogowaniu stałam się pewniejszą siebie osobą, poznałam dużo świetnych ludzi, odkryłam mnóstwo wartych uwagi blogów (w tym także Twojego). Chciałabym, aby w przyszłości mój blog był jeszcze bardziej dopracowany (uroki bycia perfekcjonistką) oraz żeby inspirował innych. Mam nadzieję, że nadejdzie taki czas, kiedy będę z niego dumna w 100% :)
    Jak trafiłam na Twojego bloga? Z polecenia innej blogerki. Pierwsze co mnie u Ciebie zachwyciło, to przede wszystkim świetne zdjęcia oraz stylizacje. Później zaczęłam Cię regularnie czytać i stwierdziłam, że masz talent do pisania! Wszystkie posty czyta się bardzo lekko, są ciekawe i nieoklepane. Doceniam Cię za to, ze jesteś bardzo kreatywną osobą, która swoimi pomysłami dzieli się z czytelnikami.

    Oczywiście obserwuję bloga i kliknęłam w link :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡