March 17, 2015

Little things make me happy

Linkin Park x Steve Aoki - A LIGHT THAT NEVER COMES

Wbrew wszystkim zaprzeczeniom nie przeżyłabym długo bez publikowania zdjęć i wiadomości na mediach społecznościowych. Choć niektórzy korzystają z instagrama aby zdobyć "fejm" ( kiedyś nawet dostałam taką wiadomość, dziewczyna nie posiadała bloga, ale koniecznie chciała zdobyć ciuchy od firm ) mi chodzi o zupełnie coś innego, a gównie o to aby moi czytelnicy wiedzieli co się ze mną dzieję i aby takie zdjęcia były cząstką bloga, na którym nie zawsze mogę udzielać się systematycznie, chociaż bardzo się staram. 
  Chyba najczęściej ostatnio wchodzę na snapchata, co baaaardzo poprawia mi humor. Tam dostaję najwięcej wiadomości od was - to nie znaczy, że macie zmniejszyć ich ilość, wręcz przeciwnie - bardzo to lubię, dziękuję! :D Ale też uśmiech pojawia mi się po obejrzeniu snapów maff ( @maffashion ), Shay Mitchell ( @officialshaym ) i dosłownie mam wrażenie jakbym była jednocześnie w Meksyku, w Indiach ( nie jestem pewna czy Shay dokładnie w tym miejscu jest ) i Polsce - nie mam pojęcia  gdzie bym chciała bardziej się znaleźć.
Wielkimi krokami zbliżają się egzaminy, a w moim przypadku oprócz gimnazjalnych też te w muzycznej. Nie będę kłamać i powiem szczerze, że przez moją głowę przelatuje milion scenariuszy jak to wszystko się potoczy, ale w głębi duszy jestem spokojna. W moim przypadku nie takie egzaminy się przechodziło, a patrzcie przecież - po co marnować czas na martwienie się. Bierzmy książki i starajmy się aby wszystko poszło po naszej myśli, a już niedługo wakacje! Przejdźmy przez kwiecień i maj razem i zobaczycie, że wszystko się ułoży :)
Snapchat @queenycaroline 
Instagram @thecarolineblog


1. Od baaaardzo długiego czasu szukałam idealnych boyfriendów w dobrej cenie. Wreszcie znalazłam i to w niespotykanym kolorze bo bardzo ciemnym granacie i chociaż pokazywałam już je na blogu, na pewno pojawią się jeszcze one w lato! Zara - 49 zł.
2. OTTD - wear something black. Ten kolor zawsze będzie odpowiedni :D Cały look -H&M - po raz kolejny udowadniam, że jestem uzależniona od kupowania w tym sklepie.


1. Fotografia - najbardziej uspokajające i rozluźniające zajęcie :) Po ciężkim dniu w szkole nie ma nic lepszego jak złapać za aparat i popstrykać parę zdjęć. Przy okazji stworzyć pomysł na nowy post tematyczny i to niebanalny :)
2. Ostatnio zainspirowana stylem Le Happy postanowiłam wybrać się na poszukiwania biżuterii vintage i tak oto wzbogaciłam się o dwa pierścionki z kamieniem ( jednego nie ma na zdjęciu ). Parfois - 10 zł i dwa świetne pierścionki są twoje :) 


1. Dodaj mnie na snapchacie @queenycaroline . Codziennie wrzucam nowe snapy, więc będziecie tam też widzieli kawałek mojego bloga :) -  a szczególnie śmieszne miny moich psów i kota hahaha.
2. Wspomnienia z Grecji i najlepsze wakacje pod słońcem ( dosłownie i w przenośni ). Tęsknie za tym plażowaniem i zwiedzaniem. Na pewno w tym roku to powtórzę ze zdwojoną siłą :)


1. Sobota + szkoła = wielkie śniadanie po powrocie ( na zdjęciach nie zostało wszystko ukazane hahahahhahahah :D ). Książka Władca Czasu to ostatnio moja #fav na półkach. Obydwie części świetnie się czyta i mam nadzieję, że autorka zdecyduje się dopisać jeszcze kolejne! ( wszyscy ci którzy czytali piszą w komentarzu - team #phoenixwarren )
2. Dni podczas zimy kiedy można pozwolić sobie na lekki płaszcz - bezcenne! Już nie mogę doczekać się założenia croptopów. Aż mnie czasem zazdrość zjada kiedy oglądam filmiki Evy Gutowskiej gdzie nosi te, krótkie bluzeczki. Aaaa dajcie mi lato!


1. Open your eyes, open your mind :)
2. Po fryzjerze z nowym wisiorkiem, który z koszulą wygląda idealnie! Do tego dżinsy z przedarciami, fajne Nike i idealny luźny outfit gotowy. Kto wie, kto wiem może niedługo jakiś lookbook powstanie :) ?


1. Selfie with my little bea!
2. Shake z mcdonalda - najlepszy na świecie i do tego w towarzystwie ukochanych osób - więcej takich chwil, poproszę.
3. Przyjaciele to najlepszy skarb na świecie, szczególnie kiedy Pani wyszła z lekcji, a snapchat zostaje zaspamowany filmikami i zdjęciami. Kocham ich!


1. Późno, ale luźno! Życie muzyka 20:15 - ale nikt nie chce wracać do domu kiedy czeka tam góra lekcji do zrobienia :P
2. Piękny zachód słońca, po ostatnich dziwnych opadach śniegu i deszczu nic mnie już nie zdziwi.


1. Po dniu wypełnionym masą wrażeń byłam tak zmęczona, że nie mogłam zasnąć. To okropne! Oby już nigdy tak się nie przydarzyło. Chociaż podsumowując masę zrobionych zdjęć, snapów i nakręconych filmików to opłacało się :D 
2. / 3. Kenzo - obiekt zainteresowań na wszystkich mediach społecznościowych hahahaha Na snapchacie 100 pro.

xoxo C.
-----
-Fanpage FashionCarolinna-

                         

34 comments:

  1. snapchat mnie wciągnoł i teraz nie moge bez jednego zdjencia wstawionego na snapchata wytrzymac heheh

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  2. jakie slodziaki!! Uwielbiam twojego instagrama tak samo jak i maff, kocham jej naturalnosc! xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja też w tym roku pisze egzaminy gimnazjalne
    trzymam kciuki abyś dobrze napisała swoje egzaminy :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tez gdy ogladam snapy maff czuje sie jakbym byla tam z nia. w meksyku!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Ja nie co boję się tych egzaminów.
    Cudowne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  6. też uwielbiam używać snapchata! choć przy tak dużej ilości dodanych osób otwieranie snapów zajmuje mi wieczność hahahah :)


    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja też w tym roku mam egzaminu, a zaraz bo nich w sobotę bierzmowanie, świetne zdjęcia

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam mixy ze zdjęciami w twoim wykonaniu
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja egzaminy gimnazjalne na szczęście i nieszczęście mam za rok. Życzę Ci powodzenia zarówno na gimnazjalnym, jak i w muzycznej ;)
    Ale słodziak na ostatnim zdjęciu ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Moje dwie kochane aplikacje! :D
    Obserwuję :) ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  11. Świetny post! Masz ciekawy, luźny styl pisania, co bardzo mi odpowiada. Czyta się łatwo, szybko i przyjemnie, czyli to, co tygryski lubią najbardziej :D Zdecydowanie zakochałam się w twoich pierścionkach i naszyjniku. Od jakiegoś czasu poluje na takie cudeńka, ale jeszcze nie udało mi się zdobyć tych odpowiednich. Czekam ze zniecierpliwieniem na nowy post i zapraszam do siebie na tematyczną notkę o pielęgnacji włosów :D http://dziewczynazesluchawkami.blogspot.com/2015/03/dbajmy-o-siebie-cz-1.html

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia, ja na szczęście egzaminy mam za rok ^^
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  13. Pies i tak wygrał ze wszystkimi zdjęciami :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pies i tak wygrał ze wszystkimi zdjęciami :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piękne zdjęcia! Też uwielbiam snapchata ale bardzo zacina mi się przez niego telefon :(
    MY BLOG click | CLICK HERE

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia! Obserwuje ciebie na Instagramie a na Snapie dodam! :)

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com- Klik! ♥

    ReplyDelete
  17. Mnie jakoś snapchat nie wciągnął i zrezygnowałam z niego po paru miesiącach. Śliczne są te wisiorki i totalnie zauroczyło mnie zdjęcie z Grecji. Aż też zamarzyły mi się wakacje :)

    ReplyDelete
  18. Co za apka na look`u z hm? :D

    ReplyDelete
  19. Chyba na co drugim blogu jest w tego typu poście 'snapchat- snapy'. Świetne zdjęcia.
    ✿KarmeLove✿

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny mix zdjęć. Lubię takie oglądać :) Masz kochanego pieska ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. super mix! piesek genialny haha :D

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  22. życzę powodzenia na egzaminie! :) Ja również nie wyobrażam sobie życia bez robienia i pokazywania światu zdjęć :D Uwielbiam też sama oglądać zdjęcia innych i się nimi inspirować.

    https://whitezuz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jak zwykle post super :) haha ja oczywiście jestem stałą bywalczynią na Twoim iInstagramie i Snapie, w sumie to najpierw dowiedziałam się o Insta potem i Snapie i stamtąd dopiero o blogu haha trochę nie codzienna kolejność :P.
    Trzymaj się ciepło dasz radę z egzaminami!

    http://blueeberrryy.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się to z różą.

    KONKURS!
    http://yukiundunicorn.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    ReplyDelete
  25. Świetny mix zdjęć. Kocham Shay <3

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie mix-y zdjęć! Jesteś prześliczna:)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡