November 09, 2014

Replay // Instagram

Jes Hudak - Different Worlds


Mój instagram - @thecarolineblog

1. Tak właśnie wczoraj spędziłam popołudnie i wieczór. Jeśli wybrać się do McCafe to tylko na jagodowego muffina z cynamonem i do tego sok pomarańczowy! Mmm | 2. Nigdy nie mogłam znaleźć idealnej torby. Wiedziałam: ma być czarna i pomieścić moje nuty, a, że już mam dość płóciennych shopper'ów - wczoraj wybrałam się na zakupy z tylko jednym postanowieniem. Podobało mi się wiele toreb, odwiedziłam chyba z milion sklepów, ale cena nie schodziła poniżej 150 zł, na czym bardzo mi zależało. Więc postanowiłam odwiedzić sklep, który z wielu powodów mnie do siebie zraził - House. Pierwszym moim spostrzeżeniem była czarna torba z srebrnymi suwakami po bokach za 100 zł, ale podchodząc już do kas na dziale przecen zauważyłam chyba tą jedyną. Cena tym bardziej do mnie przemówiła -39.90. Duża, sztywna, złote suwaki i przede wszystkim czarna! To chyba najlepsza rzecz jaka przydarzyła mi się od wielu dni. 


1. Czy tylko ja zakochałam się w tym etui ? | 2. Leżing z maluchem :') | 3. Filmy, słodycze i czas wolny to idealne halloween! 


1. Już wam chyba mówiłam, że uwielbiam wypady z przyjaciółmi? | 2. Zdjęcie zrobione kiedy można było jeszcze wyjść bez kurtki lub płaszcza. Tak ładnie wtedy świeciło słońce! Teraz za oknem widzę jedynie mgłę, szczerze już wolę aby spadł śnieg! Może wtedy będzie dobre światło do zdjęć!


1. Selfie! | 3. Light Move Festival w Łodzi! Najlepszy wieczór spędzony na oglądaniu pokazów i słuchaniu dobrej muzyki :)


1. Książka "Gwiazd Naszych Wina" jako jedyna ( z książek, które czytałam ) doprowadziła mnie do łez. GNW to temat następnego posta, którego możecie się już spodziewać na dniach :) | 2. od kilku miesięcy ściana nad moim biurkiem była pusta. Zakupiłam więc zwykłą tablicę korkową, której ramę pomalowała na biało. Polecam dla tych, którzy jak ja muszą mieć na widoku informacje: daty wydarzeń i klasówek.


1. 2. Nadeszły chyba już te dni, kiedy dres to moja ostatnia deska ratunku kiedy siedzę długo w szkole. Wygodnie? Wygodnie ( hahahah ) | 3. Czerń, biel i gitara? Tylko ja mogę spędzić tak sobotę. 


1. Kot leży? Czemu nie zrobić zdjęcia? Kto artyście zabroni :D | 2. Nawet nie wiecie jak bardzo potrzebowałam w tym tygodniu 15 minut wolnego, z kubkiem herbaty i dobrą książką,ale niestety jedyne co mogłam dostać to ten obrazek. | 3. Czy tylko mi "łamie się" ładowarka od iPhone ? Macie jakieś dobre na to sposoby ? Ja spróbowałam taśmą i nawet pomogło :) 

Jak wam minął tydzień :) ? 
xoxo C.

26 comments:

  1. Właśnie za to kocham twojego bloga : post są ciekawe, proste i zawierają świetne i ciekawe zdjęcia! <3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny mix z instagrama, selfie najlepsze <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super foty!
    zapraszam do mnie
    http://karoliina-kari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajny mix zdjęć :)

    http://i-am-not-giving-up-on-you.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. sliczny mix zdjec
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oj,nie tylko Ty zakochałaś się w tym etui - jest cudowne!

    http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Słodki kot <3
    Kocham ten Twój biały case na ip *__*
    Super mix :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne są te zdjęcia ;) Muszę w końcu przeczytać tą książkę bo film był świetny ^^ Śliczna torba :) Uroczy kotek :D Ja też swojemu zawsze robię zdjęcia jak śpi :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Czekam na ten post o "GNW". Świetne zdjęcia! Piękne to etui!
    Obserwuję na instagramie <3

    ♥ www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/
    ♥ www.wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wow, piękne zdjęcia. To etui to chyba najładniejsze jakie kiedykolwiek widziałam!
    Słodki kotek. A torba? Taka torba za taką cene to jak półdarmo haha :D

    Zapraszam na nowy post :)
    sandryyshen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jakie piękne etui <3 Widziałam ostatnio bardzo podobne, ale czarne ze złotym łańcuchem <3 Tez piękne :) Śliczna piosenka!

    http://carlyyy-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mixy są świetne. Gratuluje upolowanie torby w takiej świetnej cenie :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jakie piękne zdjęcia! Świetny mix ;)
    Słodki jest ten kotek :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  14. etui super, a zdjecie kawy perfect!xx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajne zdjęcia ;)
    Etui rzeczywiście bardzo ładne ;3

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. extra etui! lubię takie posty :)

    http://fedricci17.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam torby <3
    Są moją słabością, razem z butami.
    Też czytałam książkę GNW <3
    Jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam.
    Dodaję do obserwowanych, bo czekam na posta o książce :D

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Coś czuję, że moja ładowarka też się niedługo złamie haha :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  19. mniam, ale bym zjadła taką muffinkę! *.*
    genialne zdjęcia!
    super blog, śliczny przejrzysty design <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Gwiazd naszych wina ♡
    Zapraszam do siebie :)
    obs = obs
    http://wygadanaalex.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mam podobną torbę, ale z H&M. Tyle się naszukałam, a do House nawet nie weszłam, bo też jakoś za nim nie przepadam.

    ReplyDelete
  22. ładne zdjęcia! :)

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡