November 12, 2014

Fashion is something that goes out of fashion as soon as most people have it.

Wilkinson - Dirty Love ft. Talay Riley ( Muzyka z mojej playlisty )


(FashionCarolinna // Zdjęcia robione przez Julię G)

Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam kiedy znowu mogłam włożyć na siebie lekki płaszcz, a nie grubą puchową kurtkę. Temperatura podczas długiego weekendu sięgała 16 stopni i po cichu odłożyłam moje przemyślenia na temat śniegu i dobrego światła do zdjęć haha. 
Słońce ukrywa się od kilku dni za chmurami. Powiem szczerze nawet ułatwiło mi to sprawę, ponieważ od pewnego czasu planowałam wyjść na zdjęcia ( zgadnijcie czemu nie mogłam tego uczynić ), a do tego potrzebowałam atmosfery wprost wyjętej z nastrojowych zdjęć z tumblr'a. 
Poniedziałek był chyba najlepszym dniem w tym miesiącu. Pod pretekstem projektu z historii - spokojnie, został zrobiony :) - pojechałam do mojej przyjaciółki. Ten wypad świetnie na mnie podziałał - pewnie przede wszystkim dlatego, że w ostatnim czasie nie byłam w najlepszym nastroju, ale ale, zdjęcia, pogaduchy z przyjaciółką i głupawki, które mogliście zaobserwować u mnie na snapchacie ( @queenycaroline ) naprawdę działają jak miód na serce. 


W ostatnim poście obiecałam wam, że napiszę notkę na temat książki "Gwiazd Naszych Wina". Wszystko byłoby super, ale oczywiście rano 'nagle' zniknęły z mojej karty wszystkie zdjęcia i albo ja wariuję, albo mój komputer pokazuje, że karta nadal jest pełna. Logika? A żeby jeszcze bardziej dolać oliwy do ognia - książka została już oddana do biblioteki. Made my day. 
Więc wybaczcie mi te przeciwności losu, ale myślę, że wynagrodzę wam to już w tym i przyszłym tygodniu :) Trzymajcie się i łapcie zdjęcia. 

Fashion is something that goes out of fashion as soon as most people have it.
Modne rzeczy wychodzą z mody natychmiast, jak tylko większość ludzi zaczyna je nosić.


Mój fotograf ! <3


Spodnie H&M | Koszulka - Cropp | Bluza - cdn | Płaszcz - Bershka | Torba - House | Buty Vans


Zgadnijcie jaki miał być na początku tytuł tej notki...Lubię Cocę! hahaha. Coca - tak ma na imię pies Julki, którego naprawdę polubiłam! 



Wbrew pozorom Coca jest jeszcze sześciomiesięcznym szczeniaczkiem ( o ironio, Kenzo ma teraz tyle samo, a jest jakieś 30 razy mniejszy haha ) i co kilka minut domagała się jakiejś zabawy. Cudem uchwyciłyśmy ją na tych zdjęciach.

A jak wam minął długi weekend :) ?
Jeśli chcesz być na bieżąco polub mój fanpage: 

                                       
xoxo C.

33 comments:

  1. ja też się ucieszyłam, że w weekend było strasznie ciepło :)
    uroczy piesio!

    ReplyDelete
  2. ŚLiczny piesek. NAprawdę bardzo inspirujące zdania, jak to powiedziałaś wprost z tumblr'a
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia i uroczy piesek *.*
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia i uroczy piesek *.*
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia! Piesek taki słodki! <3
    Mój długi weekend super :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  6. Świetny post, przede wszystkim bardzo podobają mi się zdjęcia! :)
    A weekend minął mi w porządku, a Wtorek u mnie był niesamowicie śliczny! :)

    Pozdrawiam!
    Mój blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  7. A ja żałuje, że nie założyłam grubszej kurtki. :D

    ReplyDelete
  8. No, udało ci się! Zdjęcia są faktycznie jakby "wyjęte z Tumblra" :))
    fajnie, że poniedziałek się udał :)) szkoda tylko, że nie będzie postu o "Gwiazd Naszych wina" :))
    ślicznie wyglądasz, uroczy piesek!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Postarałaś się- zdjęcia wyjęte niczym z tumblra *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Sliczne zdjęcia! Płaszczyk jest cudowny :)
    Ja jak zawsze robię zdjęcia w lesie to swiatło jest okropne :/ Ale faktycznie zdjęcia wyglądają jak z tumblra :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/november.html
    Miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :)

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia jak zwykle świetne <3 Śliczna jesteś :) Fajny pieseł.

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. jaki słodki piesek! :)
    Ja niestety nie miałam długiego weekendu, a bardzo by się przydał.
    cudowne zdjęcia. :)
    + śliczny fotograf. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  13. Świetna koszulka! Mój długi weekend niestety w pracy :(

    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładne zdjęcia, a co do Cocy to jest śliczna, i aż trudno uwierzyć że to jest sześciomiesięczny szczeniak .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetne zdjęcia, mają trochę mroczną aurę :3 i piesek jaki uroczy!

    http://flowers-demons.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Swietne zdjecia! Bardzo mi sie podobaja! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jakie świetne zdjęcia. Uroczy piesek. Duży jak na szczeniaka jeszcze, ale chyba taka rasa. Kocham duże psy :)
    Diary Alice

    ReplyDelete
  18. Jejku, ale mi się podoba ten twój płaszczyk! Śliczne zdjęcia, i przesłodki piesek! :)

    Buziaki
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. U mnie jest bardzo podobna pogoda i kiedy tylko zaświeci troszkę słońca od razu wybieram się na zdjęcia. Cudowne foty i jaki uroczy piesek, masz świetny gust, piękny zestaw na taką jesień ;)

    Mój blog - zapraszam!

    ReplyDelete
  20. Jejciu, mój piesio ma 5 lat, a jest o tyyyyle mniejszy! :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja! ;3 Fajne vansy :)
    Trudno uwierzyć, że ten pies jest półrocznym szczeniakiem ;)
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia są rewelacyjne! Bardzo spodobały mi się twoje vansy :)
    Chciałabym mieć pas takiego dużego, albo takiego malusiego jak twój.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się twój płaszcz - świetnie pasuje do reszty stylizacji.
    Cudny pie, aż sama bym takiego chciała <3
    A tytuł posta bardzo prawdziwy ;)

    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Super blog ! :D
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam : http://paulaa-paulaaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Fotki super. Chyba najbardziej ze stylizacji spodobał mi się płaszczyk. Fajna psinka :)

    ReplyDelete
  26. Genialnie! Zdjęcia mają świetny klimat :)

    ReplyDelete
  27. bardzo ładne zdjęcia ♥ takie klimatyczne

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡