October 05, 2014

○Nowości○

   Staram się nie wkurzać już na wszystko co się rusza. Mój komputer niestety od jakiegoś czasu ze mną nie współpracuje i niestety są chwile kiedy najchętniej zamknęłabym go i już nigdy nie otworzyła. Staruszek ma już chyba ponad 5 lat (?) więc wraz z moim rodzicami stwierdziliśmy, że najwyższa pora zakupić nowy. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam. Problemy z ładowarką, wejściami i mała pojemność dysku doprowadzały mnie do szału.
   Wybaczcie mi to, że mało pojawiam się na blogu, ale ostatnio mam mały kryzys w postaci braku czasu a co za tym idzie - mam wyrzuty sumienia, że nic nie publikuję. To strasznie, ponieważ kiedy widzisz mało wejść na swojego bloga chcesz coś koniecznie wstawić, ale nie masz zdjęć i pomysłów. Brak czasu = totalna załamka.
 Ale na szczęście niedziela ( która od początku roku stała się jedynym dniem wolnym od szkoły ) uraczyła mnie dobrym światłem i kilkoma wolnymi chwilami aż wreszcie mogłam zrobić JAKIEŚ zdjęcia.
  Nie będę wam ściemniała, że od teraz posty będą częściej, ponieważ niestety tak nie będzie. Pomijając fakt, że trzy dni w tygodniu siedzę w szkole do 21, a soboty również mam zapchane to czasu dla siebie mam tak mało co prawie nic. ALEEE. Nie chcę oczywiście, żebyście nie wpadali tutaj, więc stwierdziłam, że od razu po szkole wezmę się za obrabianie zdjęć, a posty będę pisała w przerwach między zajęciami. Uda się? Zobaczymy. Będę się bardzo starała.

  W czasie kiedy mnie nie było nowości w szafie jak i w moim życiu trochę przybyło. ( aż się zrymowało, no proszę ) Wreszcie uzupełniłam moją listę must have, a płaszcz, o którym wam wspominałam w sierpniu przyjdzie na dniach. Takkk! Będę mogła poczuć się jak Caroline de Maigret niczym ze zdjęć z "Bądź Paryżanką, gdziekolwiek jesteś". Wraz z płaszczem w paczce znajdę skórkową kurtkę, która może nie była aż tak niezbędna jak płaszcz, ale stwierdziłam, że będzie idealna na cieplejsze jesienne dni. A jaki kolor? Czarny! Ostatnio ubrania właśnie w tym kolorze mam na sobie :) Nie wiem od czego to zależy, ale może czekam na inny kolor, który będzie moją czernią? hahahah!


O biżuterii mogłabym mówić i mówić. Ostatnio właśnie tego brakuje mi w moich Outfitach więc kiedy byłam w H&M pozwoliłam sobie na kupno złotych obrączek. Kosztowały jedynie 20 zł więc taki prezent bez okazji dla samej siebie bardzo mnie ucieszył :) haha | Z poście o włosach wspominałam wam, że byłam na zakupach w Hebe. Oprócz szamponu i odżywki kupiłam jeszcze balsam do rąk o zapachu granatu, który po prostu uwielbiam! Nawet teraz moje ręce są nawilżone tym preparatem, który kosztował tylko 12 zł! :)


Jesień to zdecydowanie pora roku, w której potrzebne mi są nowe buty. Kiedy na trampki jest już za zimno, kupuję najprostsze czarne botki, pasujące do wszystkiego i sprawa załatwiona! Te ze zdjęcia są moim najnowszym ( wczorajszym ) zakupem ze sklepu Centro. Chociaż przez jakiś czas niechętnie wchodziłam do tego sklepu ( nawet nie wiem dlaczego ), mama namówiła mnie, aby tym razem zobaczyć czy coś mi się spodoba i proszę! :) Znalazłam swoją idealną parę na jesień! :) 


W Centro znalazłam też te przesłodkie spinacze biurowe w kształcie muffinki ( jedna z nich, właśnie pokazana na zdjęciu, służy mi jako zakładka do książki i świetnie się sprawuje ), za które dałam 3 zł. 

Z 2-u tygodniowym poślizgiem chciałabym wam pokazać zdjęcia, a także Outfit składający się przeważnie z nowych rzeczy. 


Spodnie i koszula - Cropp | Buty - Vans | Łańcuch - H&M


Ci, którzy nie obserwują mojego fanpage'a pewnie jeszcze nie widzieli nowego ( dla was ) filmiku, którym jest lookbook. Nakręciłyśmy go z Patrycją dobry miesiąc temu, ale myślę, że nadal można wykorzystać niektóre modowe rozwiązania :) Zapraszam do oglądani i koniecznie włącz HD!


Nigdy nie przepadałam za publikowaniem tylu piosenek w jednym poście, ale od poprzedniego czasu moja playlista w telefonie przekroczyła już 300 utworów. Nadrabianie pewnie trochę mi zajmie, ale są to serio świetne piosenki, przy których można się odprężyć, ale nie zasnąć :)

Zedd - Clarity (Official Video) ft. Foxes


Foxes - Youth

Foxes - Glorious

Kings Of Leon - Use Somebody


Może nie byłam aktywna na blogu, ale na instagram'ie co chwilę coś się pojawiało. Kiedy wychodzę poza "szkolne mury" mam wrażenie, że moje życie nabiera kolorów,a co za tym idzie? Masa zdjęć. 
Na inst'a znajdziecie mnie pod nickiem @thecarolineblog
Jeśli mnie zaobserwowałeś/aś podaj swoją nazwę w komentarzu. Z chęcią wejdę i zobaczę twoje zdjęcia :) 


1. Chyba już każdy wie, że ta książka jest piękna. Znając końcówkę ( dzięki za spojler dziewczyny! ) i tak przez cały ten fragment płakałam. Mogłam tylko wyobrażać sobie co czuła Hazel, a i tak nie uchroniło mnie to od łez i smutku. Mimo wszystko bardzo polecam! | 2. Ta babeczka ze zdjęciem  z polaroida mnie zauroczyła! | 3. Poranne przeglądanie inspiracji to jedna z rzeczy, które uwielbiam robić! Glamour to chyba najlepsze czasopismo, które może zaoferować mi miły poranek! | 4. W przerwie między zajęciami wpadła do mnie Patrycja i poszłyśmy na zdjęcia. Miło spędziłyśmy czas i oderwałyśmy się na chwilkę od szkolnych obowiązków. | 5. Jedna ze stron i od teraz mój ulubiony cytat z "Bądź Paryżanką, gdziekolwiek jesteś" | 6. Wczorajsze zakupy nie obyły się bez zdjęć przed lustrem. Zakochałam się z tej motocyklowej kurtce, która już niedługo będzie moja! 

-----

Dołącz do mnie i polub FashionCarolinna na facebook'u :) 

                                       
-----
Jakie są twoje ulubione rzeczy na październik? Polecisz jakieś piosenki i filmy na jesienne wieczory ? 
xoxo C.

38 comments:

  1. robisz świetne zdjęcia : ) ja też nie mam za wiele czasu dla siebie :( moja nazwa na ig- @quczercia ; )

    ReplyDelete
  2. Ja na jesień uwielbiam zdecydowanie tak jak ty czarne botki, do tego moja ulubiona parka i sprawa załatwiona. Co do muzyki to mogłabym ci polecić bardzo dużo, co do filmów chyba trochę mniej, bo jakoś nie oglądam ich za dużo. Świetna koszula na zdjęciu ze stylizacją :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jesli chodzi o ulubioną książkę to ,, Na gorącym uczynku" Harlana Cobena.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja ostatnio nie miałam internetu od 1,5 tygodnia :/ Widzą, że zakupiłaś dużo nowych rzeczy :) Jak nazywa się ta książka?
    Nie mam ulubionych rzeczy na październik ;-; Polecam Ci piosenkę Wilkinson - Afterglow ;D

    http://polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  5. Ja ostatnio nie miałam internetu od 1,5 tygodnia :/ Widzą, że zakupiłaś dużo nowych rzeczy :) Jak nazywa się ta książka?
    Nie mam ulubionych rzeczy na październik ;-; Polecam Ci piosenkę Wilkinson - Afterglow ;D

    http://polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia.
    A lookbook idelany! ;o
    + od dawna obserwuję Cię na instagramie <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  7. Co robisz w szkole do 21? :)
    Ja jestem do trzeciej, ale i tak to za długo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dwie szkoły ;) Szkołę muzyczną i gimnazjum

      Delete
    2. Z jednej strony to musi być trudne i męczące godzić ze sobą tyle zajęć, a mamy tak mało czasu, ale z drugiej strony fajnie być takim ambitnym i zorganizowanym jak Ty, bo tyle obowiązków to na Tobie wymusza.
      A filmy to polecam zaraz po przeczytaniu obejrzeć "Gwiazd naszych wina" (ja tak zrobiłam). Film nie jest tak dobry, bo wiele pominęli, ale i tak warto. Albo "Now is good", chyba ,że nie chcesz oglądać kolejnego filmu o raku.
      A z piosenek to w tej chwili słucham John Legend - All of Me :)

      Delete
  8. Świetny post, uwielbiam twój blog! Współczuję, że musisz siedzieć tyle czasu w szkole, masakra :/ Bardzo fajne ciuchy, outfit i lookbook! Jak tylko możesz, rób je (tj. lookboki) częściej, bo są świetne :) Pozdrawiam <3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcie, strasznie długo siedzisz w szkole, ja mam od pn do czw do 15 i wszyscy się wkurzają że tak długo a ty

    zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba zaobserwuj

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia i piękne nowości! Polecam piosenkę Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer In C (Robin Schulz Remix) (Official). Pozdrawiam :)

    http://rehab-of-pessimism.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja ostatnio także lubię chodzić w czarnych rzeczach ;)

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/kilometry.html

    ReplyDelete
  13. super butki:) Uwielbiam twojego ig!<3
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja też ostatnio jestem wielką fanką czarnych rzeczy :)

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia. :)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. też ostatnio lubie chodzic w czarnych ciuszkach!

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładne miejsce na zdjęcia :) Mnie ta książka jakoś szczególnie nie wzruszyła, ale film już tak :)

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajne rzeczy zakupiłaś. Jakość i "pikność" Twoich zdjęć mnie powala. Czy tylko ja nie potrafię zrobić ładnego zdjęcia? :C
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jejku, te buty z centro są śliczne! <3 Muszę się tam wybrać.
    Te spinacze są urocze.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Co za wspaniały blog! Musiałam dodać do obserwowanych. Piękny desing, dopracowane zdjęcia i wszystko na tip-top! To lubię :)

    http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jesteś zdecydowanie moim ulubionym blogiem <3.
    Jeśli wszystkie posty mają tak wyglądać, to warto czekać na nie 2 tygodnie ;).
    Trzymaj się ciepło i rozwijaj dalej swoje pasje <3.

    Zapraszam do mnie:
    http://blueeberrryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja ostatnio też nie mam pomysłu na boga. Kompletny brak czasu. No załamać się można :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja też ostatnio często ubieram się na czarno.
    Świetne zdjecia. Obserwuję na insta (lenss6).
    Co do "gwiazd naszych wina"- jak dla mnie ta książka była totalnie przewidywalna, ale nie będę się powtarzać, bo swoją opinię już wyraziłam u mnie na blogu.

    ReplyDelete
  24. Świetny blog :)
    http://carmelova-tv.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetnie prowadzisz bloga. :)

    + Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania. :) http://xxneverforgetwhoyouarexx.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja kocham czarny kolor i mam ta książkę również :*
    http://daria-darek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny lookbook i ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;) Ale na serio masz lekcje do 21? Jeszcze nigdy o tym nie słyszałam, ja najpóźniej kończę 15:30. Współczuję ci, bo wiem, że to nieprzyjemne :(
    Ale przetrwasz, zobaczysz ;)

    http://tips-forteens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładna stylizacja, fajny klimat - jeju twój blog jest idealny zapraszam do mnie - lookbyver.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Czemu tak rzadko posty są ? :((

    ReplyDelete
  30. Twoje zdjęcia naprawdę zaczynają przypominać te z tumblr'a.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super post!

    http://rudechild00.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡