October 26, 2014

Cause I got you and you've got me too

K BLEAX - Survival


( Fashion Carolinna // ph. Patrycja Płażewska from patrycjaplazewska.blogspot.com )

Jak na złość właśnie wyszło słońce.

Chyba jestem mistrzynią niepisania postów. Przez cały miesiąc myślałam, że znajdę te kilka minut na pare słów, a tu tyle przeciwności losu. Mój komputer aktualnie jest w stanie krytycznym,ale ale. Nowy i już zamówiony asus przyjdzie tuż przed halloween dzięki czemu pozwolę sobie na kilka dłuższych postów przyszłym tygodniu.
Najbardziej w jesienno-zimowe dni lubię to, że można zawinąć się pod kocem, z dobrymi filmami lub książką i z kubkiem gorącego kakao. To są chyba jedyne plusy chłodnych dni. Za to minusów jest znacznie więcej: złe światło do zdjęć, wstawanie do szkoły kiedy jest jeszcze ciemno, elektryzowanie się włosów i po prostu zimnooooo.
Ostatnio strasznie polubiłam skórzane motocyklowe kurtki i długie asymetryczne płaszcze, które częściej można zobaczyć na fashionweekach niż na polskich ulicach i chyba to są moje zdobycze miesiąca, chociaż nie pominę jeszcze szala w kratę z H&M za jedyne 10 zł!


Mimo, złej pogody i typowo jesiennej atmosfery moje życie towarzyskie przez to, że kilka razy w tygodniu zostaję w szkole do późna trochę wzrosło. Mam coraz większą ochotę przebywać dłużej ze znajomymi, chodzić do kina, albo po prostu iść na kawę z przyjaciółką, ale za to kiedy jestem padnięta coraz bardziej uszczęśliwia mnie wygodne łóżko i 15 minut na poczytanie książki. 
Nigdy nie oceniałam moich znajomych "spod oka blogerki" i zostanę przy tym założeniu, oni rozumieją, że to co robię jest dla mnie ważne i kiedy mam problem starają się pomóc, ale nie lubię rozmawiać z nimi o blogu i modzie. Nie wszyscy są w stanie zrozumieć to, że podoba mi się coś innego i bardziej oryginalnego, że chciałabym tak bardzo znaleźć się w Nowym Jorku na FW, poznać projektantów i znaleźć się w tym świecie mody, którego pragnęłam od kiedy skończyłam 11 lat. Naprawdę wkurza mnie to jak ludzie oceniają innych po tym jak się ubierają, bo przecież lepiej ocenić książkę po okładce niż najpierw ją przeczytać. 
Zostawmy te przemyślenia na inny dzień. 




( Nie wiem czemu na tych zdjęciach wyszła jakbym chciała zabić ;p )
Koszula - Sinsay | Spodnie, łańcuch, torba, pierścionki, szal - H&M | Buty - Centro | Skórzana kurtka - tutaj | Płaszcz - tutaj

                                       
-----
Masz pytanie? Pytaj --> ask.fm/carolineblog

Wybaczcie mi niedokładną obróbkę zdjęć, ale aktualnie pracuję na komputerze mojego taty i niestety niewiele mogę zrobić, ale już niedługoooo..... :)
Nie dajcie się oceniać ludziom po tym, że lubicie się ubrać inaczej od wszystkich!
Bądźcie cierpliwi!
xoxo C.

31 comments:

  1. Ja uwielbiam taki styl przerabiania zdjęć, więc nie musisz za to przepraszać :) Obyś była zadowolona z nowego komputera! http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Masz bardzo oryginalny styl :) Świetna kurtka .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Moją uwagę strasznie przykuł ten Twój szal, od dawna go szukam! A post i zdjęcia są genialne ♥ :)

    Zapraszam do udziału w moim konkursie, a do wygrania śliczne swetry, cardigany!
    LINK DO KONKURSU ((KLIK))

    ReplyDelete
  4. Też lubię te jesienne wieczory pod kocykiem z książką :) Mam tak samo, ostatnio ciągle bym gdzieś wychodziła ze znajomymi. Tylko szkoła na to za często nie pozwala :( Śliczne zdjęcia i bardzo podoba mi się Twój styl ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. śliczne buty!

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wszystko tak nieprawdopodobnie idealnie się ze sobą zgrywa :) A takie szaliczki to ja uwielbiam!

    ReplyDelete
  7. spoko sama jestem w tym mistrzynia:)!!
    Super wygladasz xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja ostatnio zauważam, że świat blogowy wpływa na mnie tak, że interesuję się zupełnie innymi rzeczami niż moi znajomi, którzy z blogiem nigdy nie mieli nic wspólnego, te wszystkie inspiracje, ulubieńcy, moda, fotografia, z reguły oni zupełnie się tym nie interesują :p Także trochę dziwnie się czuję, ogólnie to jesień baardzo lubię, ale ostatnio dopadła mnie jakaś chandra, która na szczęście powoli przechodzi. Czekam aż dostaniesz nowego laptopa, bo koniecznie chcę zobaczyć więcej Twoich zdjęć, bo masz genialny styl! :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  9. Świetny post i śliczne zdjęcia.
    Jesień ma kilka plusów, ale jakże dużo minusów!

    Pozdrawiamy!
    Mój blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  10. Od dawna czytam Twojego bloga, z każdym postem jest coraz to lepszy.
    Nawiązując do posta; nigdy zbytnio nie przejmowałam się opinnią innych na mój temat, nigdy nie przejmowałam się tym, co myślą o moim stylu. My body, my choice, i nic im do tego.
    Przy okazji; obserwuję cię na instagramie. Świetny ig, ładne zdjęcia! <3 (ja na ig; @wiktoriaflower)

    Buźka,
    wiki-wiksy.blogspot.com (blog w remoncie, przerwa)

    ReplyDelete
  11. Jesień i zima to zło, niestety ta pierwsza już z nami jest, a ta druga przyjdzie tak szybko, że nawet nie zauważymy!
    Ciężko jest, kiedy nikt z otoczenia nie rozumie miłości do mody. Jasne, każdy próbuje wyglądać "fajnie" i "modnie", ale na tym się kończy. Ja też marzę o Nowym Jorku, projektantach, zakupach i lepszym życiu właśnie tam, ale kto to rozumie...?
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    ReplyDelete
  12. Także nie mogę pojąć, czemu ludzie nie rozumieją że komuś podoba się inny sposób ubioru. Ale cóż, taka jest polska :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jakie śliczne zdjęcia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/10/top-10.html#comment-form

    ReplyDelete
  14. Genialne zdjęcia, masz świetny styl ;)

    http://tips-forteens.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Przepiękna stylizacja! :)

    ReplyDelete
  16. Odkąd zaczęłam czytać blogi i oglądać filmiki na yt mój styl zmienił się o 50%, tylko 50. Nie mogę "pozwolić sobie" na pełne pokazanie właśnie tego stylu, ponieważ poniekąd boję się odebrania przez otoczenie. Codziennie, gdy idę do szkoły, trafiam na tłum ludzi wylewających się z autobusu. Patrzą na mnie tym swoim zawistnym wzrokiem, oceniając jak wyglądam. Automatycznie się kurczę, chociaż wyglądam jak oni - zwyczajnie. Mam nadzieję, że przestanę się obawiać opinii innych ludzi i zaufam sobie. :)

    ReplyDelete
  17. Powiem Ci szczerze, że też wolę rzeczy oryginalne i czasami słyszę jakiś nie miłe komentarze, ale staram się tym nie przejmować. Ja też zacząłem spędzać więcej czasu ze znajomymi, bo jest to naprawdę fajny sposób na oderwanie się od szarej rzeczywistości.
    Nigdy nie przestawaj pisać. Trzymaj się cieplutko w te zimne dni. ~ gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nowy Jork - moje marzenie od dziecka!
    Śliczne zdjęcia i boski outfit! :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczna, jesienna stylizacja! Te szaliki są teraz bardzo modne i również muszę taki nabyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. piękne zdjęcia i piękny szal kochana :)
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Takie kurteczki to także mój klimat. :)

    ReplyDelete
  22. Nieźle jak na 15 lat! :D

    www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. śliczny look :3
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Genialnie wyglądasz ;)
    Bardzo podoba mi się ten szal i płaszcz :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  25. Dokładnie rozumiem, o co ci chodzi z oryginalnym ubieraniem się ;)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  26. Tak miło się czytało tego posta! Nie wiem czemu skłonił mnie do refleksji, a w szczególności ten akapit o znajomych. Szczerze mówiąc chciałabym, żebyś kiedyś bardziej rozwinęła ten temat. Sama niedawno podzieliłam się moim blogiem z całym światem (mam na myśli fb) i dopiero teraz zaczynam rozumieć, że nie wszystkich interesuje ta tematyka co mnie, ale i tak mnie wspierają :) Kurczę, naprawdę świetny post i warto było tyle na niego czekać! Mam nadzieję, że jak dostaniesz tego nowego asusa, to napiszesz tu więcej, bo gwarantuję, że wszystko przeczytam!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Super blog!
    Zapraszam do nas: http://ladiesimagination.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  28. Świetna kurtka, mam podobną <3 / obserwuję od dawna! :)


    http://julia-and-fashion.blogspot.com/ KLIK

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡