September 18, 2014

#Włosy, Skóra, Paznokcie - Moja pielęgnacja.

Stres, przemęczenie i zła dieta to główne przyczyny wypadania włosów. Będąc w drugiej klasie drugiego stopnia szkoły muzycznej gdzie egzaminy miałam praktycznie co chwilę - możecie sobie wyobrazic jakie było moje samopoczucie. Zauważyłam to dopiero kilka miesięcy temu, kiedy podczas rozczesywaniu włosów na szczotce zostało ich trochę więcej niż zazwyczaj. Początkowo myślałam, że może mi sie wydaję, ale po kilku dniach kiedy wrażenie nie ustępywało zaczęłam sie martwić. Ponadto kiedy nakładałam odżywkę, między palcami plątały mi się zawsze włosy wyrwane aż z cebulkami. To nie było normalne. 
   Moje włosy straciły wtedy objętość, blask i aby ich nie obciążać przestawałam nakładać odżywki.


Po kilku próbach wreszcie znalazłam drażetki, po których już widę dużą poprawę. Moje włosy stały sie mocniejsze, grubsze i może objętość aż tak nie powróciła to i tak nadal czekam na ten efekt :) 
  Tabletki łyka się 2 razy dziennie i świetnie działają rownież na skórę i paznokcie. Szczególną rownież uwagę przykuła mnie ostatnio pielęgnacja paznokci, które z powodu grania na gitarze muszą być u mnie codziennie w najlepszej formie. Ale może o tym w innym poście :) ...


Ostatnią będąc w hebe natrafiłem na świetną przecenę moich ulubionych kosmetyków do włosów. Od jakiegoś czasu używam szamponu i odżywki garnier i to im zawdzięczam rownież powrót do lepszej formy. 
  Szampon kupiłam za ok. 8 zł a odżywkę  za ok. 6 zł. Jest to świetna oferta biorąc pod uwagę, że poza przeceną kosztują one prawie 2 razy więcej (!) 
   Moja historia z tymi produktami zaczęła się przed wyjazdem do Grecji kiedy dzień przed wycieczką zorientowałam się, że nie kupiłam jeszcze najważniejszych kosmetyków. Za pierwszym trafem padło na odżywkę, którą tak wiele osob pochwaliło. Stwierdziłam: czemu nie ? Może na mnie też zadziała. Już po pierwszym użyciu mogłam potwierdzić, że był to dobry zakup. 
  Z szamponem było trochę gorzej, ponieważ zaczęłam go użyć dopiero kilka dni temu, ale myśle, że w połączeniu z odżywką będzie świetnie działał. 


Kolejnym produktem jest odżywka gliss kur, której niestety nie dostaniecie w Polsce. Ostatnim razem kupiłam ją w dm w Niemczech i jest to chyba jedyne miejsce gdzie można ją dostać. 
Co więcej mogę powiedzieć? Jest po prostu świetna. Nakładam ją zawsze po umyciu włosow na same końcówki - dzięki czemu szybko sie nie rozdwajają za co bardzo dziękuje, bo ostatnio zmagalam się rownież z tym problemem. 



Jeśli chodzi o jakieś dodatkowe rady to nie ma ich zbyt dużo, ale mam nadzieję, że wam pomogą :)

   Po pierwsze, zawsze przy ostatnim płukania włosów zamiast ciepłą wodą polejście je zimną. Pobudza ona wtedy krążenie krwi :) 

   Nie słuchajcie żadnych mitów o tym aby długo trzymać słynny "turban". Po umyciu delikatnie przykryj włosy ręcznikiem i przyciskając pozbądź się wody. Zbyt długie trzymanie go na głowie może doprowadzić do tego, że skóra głowy szybko się spoci, a w konsekwencji przetłuści włosy.

  Najlepiej jeśli zrezygnujesz z suszenia włosów, ale jak każdy - czasem się spieszmy i musimy je podsuszyć. Jeśli nie masz innej możliwości - włącz suszarkę na najniższe obroty. Ponieważ bardzo wysoka temperatura może wzmagać przetluszczanie się - wysusz je chłodnym nawiewem :) 


A wy które polecacie produkty, a które niekoniecznie na was zadziałały ? :) 
Xoxo c. 

32 comments:

  1. ja używam odżywki z Gliss Kur ale innej i jestem bardzo zadowolona, choć w ostatnim czasie zaczęły mi bardzo włosy wypadać, co mnie bardzo zmartwiło szukam teraz jakiś lepszych odżywek i szamponów. Na pewno wypróbuję Twoje tabletki mam nadzieję że pomogą :)
    bardzo ładne zdjęcia! :)
    pozdrawiam :D
    http://variouseverything.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też mam szampon z Garniera, ale do włosów przetłuszczających się :)
    Super post, śliczne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja polecam odżywki do włosów Syoss-a ;-) Na moje włosy działają super ;-) Zapraszam na nową notkę ;-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Również bardzo dbam o włosy i paznokcie. :)

    ReplyDelete
  5. Ja mam problem z łupieżem, więc idealnie sprawdza sie u mnie szampon z Head&Shouders :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja także używam produktów z Ultra Doux tylko z innej serii i jestem całkiem zadowolona. Jak się skończą to zamierzam przetestować właśnie te które podałaś :D Fajne rady, ja z suszenia, prostowania, kręcenia zrezygnowałam zupełnie (włosy prostuję dwa razy na rok hah^^), nie noszę turbanu, muszę tylko zacząć spłukiwać włosy chłodną wodą :) Przydatny post, dziękuję♥

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  7. Świetny post, uwielbiam takie :) Masz śliczne włosy <3 Chyba wyprubuje któreś z tych odżywek, bo ja też zmagam się z rozdwojonymi końcówkami :(

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mnie niestety zaczęła uczulac ta odzywka z garniera :( x

    ReplyDelete
  9. Kolejna wiedza do kolekcji. Planuję sobie kupić te same produkty z Garniera, a teraz wiem, że warto :)
    http://maya-maay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ja uwielbiam jedwab do włosów!
    świetny post :*

    ReplyDelete
  11. Tą odżywkę z Garniera miałam. Ma piękny zapach, a włosy są cudowne. Lubię ją, ale nadal testuje inne. Masz piękne włosy! :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super post i świetne zdjęcia , żadnego z tych produktów nie używałam :)
    Zaprasza do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ha! Merz - słyszałam już o tym produkcie dużo dobrego i sama muszę go w końcu wypróbować, szczególnie dlatego, ze mam ten sama problem i nie sądzę , żeby był to wynik farbowania włosów :) bo tak zafarbowałam włosy po raz 1 w wakacje po ukończeniu liceum, (i farba w cale mi włosów nie zniszczyła , nawet nie rozdwoiła końcówek ) teraz po roku, jestem już od kwietnia w trakcie wracania do swojego naturalnego koloru i od tego całego stresu związanego z sesjami i wrześniowymi poprawkami włosy zaczęły mi wypadać ''garściami'' co strasznie mnie załamuję, bo jednak wolę gęste i odżywione włosy :) Dziękuję ślicznie za przypomnienie, bo kompletnie zapomniałam o tych drażetkach i oczywiście pozdrawiam imienniczkę i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga :P

    ReplyDelete
  14. Żadnego z tych produktów nie używałam, ale muszę wypróbować :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Tanglee tezeer jest podobno dobry i nie wyrywa tak włosów :D Pierwsze zdanie zabrzmiało jak zdanie reklamowe :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. wow ja mam mało włosów i wypadają mi garsciami i nic nie działa ;c
    a ty masz duzo wiec w sumie nie masz o co sie martwic ;a

    magdauke.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ale ładne zdjęcia. :3
    Tych odżywek różnych z gliss kur ja tez używam. ;)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. cudne wloski masz:) Uzywalam kiedys tego szamponu ale on chyba nie jest stworzony do moich wlosow:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To ostatnie zdjęcie jest wspaniałe! :o
    ogólnie to jak zwykle Twój post jest dopracowany i widać, że poświęciłaś na niego dużo czasu :). Masz bardzo ciekawy styl pisania i jesteś świetną blogerką, wiesz? :D
    Ja dalej szukam dobrego szamponu dla mnie, ponieważ dużo z nich sprawia, że włosy się szybciej przetłuszczają, a inne - że się wysuszają i nie wiem, co gorsze xD. Może wypróbuję produkty przez Ciebie polecone, a nuż okaże się, że podziałają ;).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://blueeberrryy.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia a porady dość fajne na pewno skorzystam. :)

    ~~http://saadejekk.blogspot.com/2014/09/zyj-zyciem.html~~Zapraszam!~~Jak już jesteś to zostaw po sobie ślad.~~

    ReplyDelete
  21. Muszę kupić sobie coś, żeby moje włosy były zdrowsze i mocniejsze, więc ten post jak najbardziej się przyda :D

    ReplyDelete
  22. Ja zawsze suszę włosy i wyglądają o wiele lepiej niż jakbym ich nie suszyła! Zależy od włosów :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  23. Ja moje włosy jedynie myję, więc jeśli chodzi o mnie i pielęgnację włosów to całkiem inne bajki. :) włosów nie suszę, no czasem wysuszę, gdy bardzo tego potrzebuję, ale staram się tego nie robić.

    ReplyDelete
  24. Fajne zdjęcia, ciekawy wpis! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja poleciłabym produkty z Aussie oraz L'Oreal a odradziłabym z Isany oraz Pantene :)
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Podobają mi się te okulary. Jesteś bardzo śliczna :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!

    ReplyDelete
  28. Ciekawy wpis :) Ja używam od niedawna olejku arganowego - polecam wypróbować :)
    Zapraszam do mnie (dopiero zaczynam) :)

    ReplyDelete
  29. ja polecam maseczki z biovaxa :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡