September 14, 2014

Best Looks from New York Fashion Week

Kadebostany - Crazy In Love (Beyoncé cover)


Już od dawno nie pamiętałam jak to było kiedy byłam chora. Do dziś......zapchane zatoki, ból głowy i gardła oraz wysoka gorączka od 2 dni mnie nie opuszczają. Mam wrażenie, że przeziębienie się bardziej pogłębia a wraz z tym doszła lekka grypa żołądkowa. Jest źle. 
Oczywiście co za tym idzie, musiałam odwołać wiele wyjść - między innymi sesję i pójście na film "If I Stay" z przyjaciółką, który planowałam obejrzeć od połowy sierpnia. Akurat w takiej chwili(!). Niestety wiele osób jest teraz przeziębionych. Mam nadzieję, że z wami jest ok :) 
Rok temu dokładnie przeglądałam internet w poszukiwaniu wiadomości i zdjęć zaprezentowanych kolekcji od projektantów z Nowojorskiego Fashion Week'u. Dzisiaj mogę powiedzieć to samo, lecz tym razem bardziej zainspirowały mnie outfity (typowy "street style") blogerek i zaproszonych uczestniczących na tej imprezie niż modelek na wybiegach. 
  Korzystając z okazji, że jestem chora, a jedynym pocieszeniem w tym momencie jest czytanie książek, przeglądanie instagram'a i wychwytywania nowych zdjęć z FW stwierdziłam, że nie popełnię błędu jaki zrobiłam rok temu - nie pokazując wam najfajniejszy stylizacji z wydarzenia, na którym tak bardzo bym chciała być. Zdjęcia znalazłam na fanpage'u British Vogue oraz na stronie Teen Vogue . Mam malutką nadzieję aby kiedyś się tam znaleźć :) 















Osobiście wszystkie stylizacje mi się podobają. Zarówno te skontrastowane i typowo casual'owe jak i z dodatkiem wzorów, które powracają do mody! Uwielbiam bawić się modą i nie określać się do jednego typu :) 

Który Outfit najbardziej ci się podoba ? Chciałbyś/chciałabyś znaleźć się na takim Fashion Week'u :) ? 
xoxo C. 

22 comments:

  1. Szkoda że nie pokazałaś look'u Jess Mercedes który został uznany za jeden z lepszych ...


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Był fajny, to prawda, ale chciałam pokazać kilka Outfitów może mniej znanych, ale równie fajnych :)

      Delete
  2. mi przypadly do gustu te casualowe stylizacje ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  3. Osobiście chciałabym się znaleźć na takim tygodniu modowym. A co do outfitów to podoba mi sie tylko outfit ten ze spodenkami i krótką koszulką na rękawek.
    nataa-liiaa.blospot.com

    ReplyDelete
  4. Mi także wszystkie się podobają. Każdy ma coś innego w sobie. :) No i zdrowiej szybko i pędź na sesję. :)

    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~ ZAPRASZAM! Jak już jesteś to zostaw po cobie ślad. ;)

    ReplyDelete
  5. zdrówka życzę :*
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super post / lookbyver.blogspot.com Zapraszam

    ReplyDelete
  7. Woww *__*
    Pewnie, że bym chciała się tam znaleźć!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wczoraj byłam na tym filmie i jest na prawdę świetny!

    ReplyDelete
  9. 3 stylizacja kozak!!:) Wracaj do zdrowka!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To marzenia chyba prawie każdej dzieczyny :)
    Też chciałabym tam być. Przykro mi ze jesteś chora :(
    Ja już 1 września miałam strasznie zatkany nos, co ciągle mi przeszkazdało. Wracaj do zdrowia! :)

    http://hedkanadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Życzę powrotu do zdrowia! Mi najbardziej podoba się stylizacja na zdjęciu nr. 6 :)

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    ReplyDelete
  12. Świetne te stylizacje :) ja też niestety byłam chora, ale już mi przeszło. U mnie pół klasy jest chorej, więc nie ty jedna ;)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. mi również te stylizacje się podobają :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Tylko kilka z tych outfitów mi się podoba, szczerze mówiąc. Chociaż pewnie znalezienie czegoś odpowiedniego na takie wydarzenie dla większości tych dziewczyn było niezłym problemem ;) Ja nie wiem, co założyć, kiedy idę na imprezę, a co dopiero na tydzień mody ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)
    Nowy Magazyn Blogowy - zapraszam! :)

    ReplyDelete
  15. Zdrówka ;* ja na szczęście (żeby nie zapeszyć...) jestem zdrowa, no w połowie ;) troszkę mnie męczy katar, ale no nie jest najgorzej ;3

    Obserwuję ♥♥ Zapraszam na nowy post ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mnie dzisiaj dopadła choroba. Z tego co czytam to wszyscy chorzy! Masakra. Życzę zdrówka! :*
    Stylizacje pięknie. :3

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mnie na szczęście choroba nie dopadła i pewnie nie dopadnie, pewnie będę chora.. hmm np. w czerwcu hah^^ Co do looków to strasznie mi się podobają, bardzo chciałam być na FW, no cóż... Widziałam za to strasznie fajne nagrania na snapie z tego wydarzenia i przez chwilę czułam się jakbym tam była hahah :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. Ja niestety jestem również przeziebiona :/
    Boskie stylizacje ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  19. Ja już byłam chora, ale pewnie też mnie niedługo choroba dopadnie. Mi przypadła do gustu prosta stylizacja z szortami i koszulką, ale i też ta z sukienką w paski. Chciałabym bardzo znaleźć się tam, bo sam klimat tego wydarzenia jest świetny :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne stylizacje :)

    http://oktaviaandoktavia.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡