September 09, 2014

Nie oglądaj się ~ Po prostu idź przed siebie

 Klangkarussell - Sonnentanz ft. Will Heard


Wykończona, wyczerpana wreszcie wróciłam ze szkoły. Minęły zaledwie dwa dni od weekendu, który tak miło mi minął, a już zatęskniłam za czasem dla siebie.
    Widzę już plusy tego miesiąca. Wydawało mi się, że będzie gorzej, ale ten rok zapowiada się bardzo dobrze - dużo wyjazdów, wycieczek, dni wolnych. Wreszcie na horyzoncie widzę szansę na wstawianie większej ilości postów w tygodniu z czego mega się cieszę, bo przede wszystkim za tym bym tęskniła.
  Przechodząc do sedna posta, ostatnio zauważyłam, że po wakacjach moje zachowanie się zmieniło. Jestem pewniejsza co do moich zainteresowań, wiem czego chcę i mam chęć się uczyć. Wreszcie nie patrzę na innych, nie obchodzi mnie co powiedzą i jak zareagują. Robię to co do mnie należy i to mnie napędza do dalszego działania :)
  Niedługo zaczynam też nową serię na blogu. Dużo o tym myślę i mam już pewien zarys co to będzie, ale żeby nie zapeszać chciałam przedstawić wam więcej informacji w weekend/przyszłym tygodniu. Nie mogę się już doczekać! ;)
  Dzisiejszy outfit jest połączeniem wszystkich moich must have z wakacji. Spodnie dresowe są zdecydowanie moim najlepszym łupem z sierpnia a beanie, którą kupiłam tydzień temu idealnie wpasowała się w ten zestaw :)






Spodnie - sklepik nad morzem | Plecak - przywieziony z Grecji | Buty - Zara | Koszulka i łańsuch - H&M | Czapka - Cropp | Bransoletki - Claire's

Dołącz do mnie i polub FashionCarolinna na facebook'u :) 

                                       
-----

xoxo C.

28 comments:

  1. Piękna stylizacja <3 Też tęsknie za wolnym ;c

    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Outfit jest świetny, ale ja bym wyrzuciła ta czapkę beanie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne buty <3 Ja też ostatnio kupiłam sobie czapkę o podobnym fasonie :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aaaaa, uwielbiam Twój styl! I muszę Ci powiedzieć, że zauważyłam u siebie to samo, wstaję rano, chętna do nauki, wracam i nadal nie tracę zapału, jestem pewna swoich zainteresowań i nie zajmuję się bzdetami! :) Cudne zdjęcia, nie mogę się doczekać nowej serii :D Na nowo pokochałam Twój blog, dodaję do ulubionych :*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam Twoje stylizacje! Ta jest piękna, szczególnie podobają mi się buty, gdyby jeszcze były czarne... <3
    A uszata beanie niesamowicie trafia w mój styl!

    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja też w tym roku przykładam się do nauki w 100% i moje zachowanie zmieniło się na lepsze, również mam już gdzieś co powiedzą inni, co sobie pomyślą, czy będą mnie lubić..
    Najpiękniejsza Caro! <3
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Takie nastawienie tylko teraz pielęgnować. :)

    ReplyDelete
  8. świetny zestaw! ostatnio pokochałam szary kolor, a za złotym łańcuchem rozglądam się już od daaawna :D podoba mi się sportowy ootd, sama najczęściej ubieram się sportowo, bo wygodnie, a to cenię sobie najbardziej! :)

    zapraszam do mnie na przyjemny konkurs! :) bez potrzeby lajkowania i obserwowania czegokolwiek :) do wygrania pocztówka+upominek z kraju do którego wybieram się już jutro!

    ReplyDelete
  9. Też w sumie brakuje mi czasu dla siebie, a to dopiero 10 września.. :O
    Śliczne zdjęcia! Super outfit! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mnie akurat ta czapka nie za bardzo się podoba, ale spodnie są świetne! :)
    Ciekawa jestem, co to za nowa seria! :)

    ReplyDelete
  11. Fajnie wyglądasz! ;)
    I super czapka! :)

    ReplyDelete
  12. Jaka świetna beanie! Genialny zestaw ;)
    Ja również staram się nie myśleć o tym co inni powiedzą, tylko robić to, co do mnie należy :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  13. buty są boskie!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Luźna i wygodna :) Fajnie, ze stałaś się pewniejsza!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Szkoda że nie ubrałaś czarny lub marmurowych rurek.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia ! ;*
    Mi też się czasem wydaję, że moje zachowanie, i wszyscy wokół mnie się zmienili po wakacjach..
    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    matiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja, świetna czapka! :)
    Również zmieniłam się po wakacjach, jestem pewniejsza siebie :)

    Pozdrawiamy!

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jaka fajna stylizacja mi się bardzo podoba. Cóż ja za to nie jestem jeszcze pewna swych zainteresowań :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. genialna stylizacja, mega buty!
    świetne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia! Bardzo podobają mi się te buty :)

    http://rehab-of-pessimism.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Genialnie wyglądasz :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. świetna stylizacja! bardzo ładnie wychodzisz na zdjeciach :)
    pozazdrościć urody :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/09/baltic-sea_14.html

    ReplyDelete
  23. Świetny plecaczek. Jesteś mega fotogeniczna, czego ci zazdroszczę :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. podaj link do koszuli i swetra bardzo proszę

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡