September 07, 2014

Niedzielne inspiracje #8

    Byliście kiedyś w takiej sytuacji, w której nie mieliście żadnej inspiracji, siedzieliście i marudziliście jakie to wasze życie jest nudne i monotonne? O zgrozo. Opis mnie sprzed kilka miesięcy, który chyba nadal do mnie pasuje hahah.
   Wielokrotnie mówiłam wam, że nie najlepiej się czuję, kiedy moje posty są nudne i nic nie można z nich wywnioskować. Kiedyś, dawno dawno temu, kiedy komentarze do posta nie osiągały nawet liczby 5 na moim blogu wiało nudą. Czemu mówię to tak otwarcie? Ponieważ każdy ( czytaj większość ) zaczynał od zera i to my budujemy to, co chcemy osiągnąć. Nie ma nic na chop siup i nie oczekuj od życia, że po jednym poście twój blog będzie miał miliard odsłon ( chyba, że nastąpi jakiś cud ).
  W dzisiejszym poście chciałam wam przedstawić kilka moich inspiracji. Po całym tygodniu szkoły mam wrażenie, że jestem wyprana z jakichkolwiek uczuć i najchętniej wyszłabym z domu na kilka godzin aby porobić zdjęcia, ale że PO PIERWSZE - nie mam komu. PO DRUGIE - Nie mam czemu. PO TRZECIE - Nie mam czasu. Czekam na chwilę natchnienia i ruszam do pracy :)
 
 Filmy, od których chce się żyć ! 

Korzystając z tego, że Patrycja spędziła u mnie dzień, pokazała mi  filmy opowiadające o prawdziwym życiu. Oglądając je, nie mogłam napatrzeć się na świetną jakość video oraz na historię, która jest na nim ukazana. Niektóre opowiadają o miłości, prawdziwym życiu,  ale dużo jest takich, które wydają się bajką z filmu, a tak naprawdę mogą się dziać naprawdę! Po obejrzeniu chociażby jednego takiego filmiku aż chce mi się żyć! Jest to piękne, a niedopowiedzenia na końcu sprawiają, że wyobraźnia pracuje :) Podsyłam wam kilka, które najbardziej mi się spodobały. Miłego oglądania! :) 









To są cztery moje ulubione filmy, które po prostu pobudzają do życia! "Free People" mają niestety mało filmików o takiej tematyce, ale wciąż wyczekuję na więcej!

Hopeless Colleen Hoover

Jedna z najlepszych książek jaką dotąd czytałam - pierwsza, w której nie przewidziałam biegu wydarzeń. Nawet nie ma idealnych słów aby ją opisać. Opowiada o prawdziwym życiu, o sytuacji z prawdziwego zdarzenia, która mogła/może spotkać każdego z nas. Polecam przeczytać.  Nie jest to fantastyka, ale historia prawdziwej miłości oraz przeżyć z dzieciństwa, które na zawsze mogą odmienić nasze życie.

Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.


Po tej książce na pewno skusze się po więcej powieści tej autorki :)



7 piosenek

Nie wiem jak wy, ale ja jestem zwolenniczką słuchania muzyki przed snem. Ściągnęłam sobie tyle płyt, że mam wrażenie, że mój telefon zaraz wybuchnie. hahahah. Zauważyłam też, że ostatnio jestem na bieżąco z nowymi hitami, ale wcale się nie dziwię skoro w wakacje oglądałam ciągle mtv.

Iggy Azalea - Blac Widow ft.Rita Ora


Calvin Harris feat. John Newman - Blame


Ariana Grande - Break Free ft. Zedd


Katy Perry - This Is How We Do


Milky Chance - Down By The River (FlicFlac Edit)



What So Not - High You Are (Branchez Remix)



Raury - Cigarette Song (Snakehips Remix)



Dzieci Tumblr'a

Zauważyliście, że moje zdjęcia coraz bardziej przybierają wygląd typowych zdjęć z tumblr/favim ? Po prostu kocham ten efekt i będę go dopracowywała coraz bardziej, ale też kreowała własny.
Na telefonie znalazłam funkcje tzw. "kółka" ( jak na zdjęciu poniżej ). Aplikacja jest pod nazwą "PicsArt" i można ją dostać za darmo :)
Zdjęcie, poniżej zostało zrobione wczoraj podczas spotkania z Patką. Ten Outfit pozwoliłam sobie zostawić dla was na przyszły tydzień i mam nadzieję, że tak jak ja będziecie zachwyceni :)



Sweater Weather

Ostatnie dni były dość ciepłe jak na wrzesień ( chociaż to nadal lato ), ale nie da się przeoczyć, że czuć już jesień. Z każdym dniem będzie się robiło coraz chłodniej, ale ja i tak bardzo się cieszę! Nie mogę się doczekać kiedy będę mogła włożyć na siebie ciepły, o rozmiar za duży sweter i płaszcz, w których tak dobrze się czuję! Moimi must have tej jesieni jest zwykły biały sweter oraz prosty czarny długi płaszcz! :) Moja mania na punkcie sklepu H&M jeszcze się nie kończyła i już znalazłam tam 2 ulubione fasony sweterków!


Dołącz do mnie i polub FashionCarolinna na facebook'u :) 

                                       
-----
Jeśli chcesz mnie o coś zapytać zapraszam na ask'a! :) Dzisiaj jestem do waszej dyspozycji! Pytajcie o co chcecie ;) ask.fm/carolineblog
                                       
Co was w tym tygodniu zainspirowało ? Jak tam nowe szkoły/ klasy ? Wszystko w szkole ok :) ? 
xoxo C.
Ilość dni do następnego posta: 2

25 comments:

  1. Świetne inspiracje..

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetny post, masz racje, jesteśmy tym kim chcemy być i to od nas zależy jak dużo w życiu osiągniemy ;)
    dodaję do obserwowanych ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne inspiracje! Musze koniecznie załatwić jakoś książkę którą opisałaś! A sweterki i tumblrowy efekt na zdjęciach to coś co również kocham <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  4. Wielkie dzięki za polecenie tej aplikacji. Nigdy wcześniej jej nie widziałam ale wypróbowałam ją i jest na prawdę świetna <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Czekam na kolejne post:D!

    http://marcelinamarca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Filmiki obejrzę na pewno i książka również mnie ciekawi. :)

    ReplyDelete
  7. jeju teraz odkryłam Twojego bloga i po prostu zakochałam się! Masz we mnie nową "fankę" haha :D

    ReplyDelete
  8. Mnie zainspirował sam wrzesień, coraz bliżej do mojego ulubionego momentu w całym roku - święta, zima, swetry i cały ten nastrój. :)

    ReplyDelete
  9. ciekawa notka podobają mi się zwłaszcza te krótko metrażowe filmiki bardzo pozytywne :)

    ReplyDelete
  10. Przeczytałam "Hopeless" wczoraj i jestem pod wielkim wrażeniem tej książki! Powiem szczerze, że kilka rzeczy przewidziałam, jednak i tak gdy skończyłam czytać, byłam po prostu wstrząśnięta i rozemocjonowana. Na pewno również sięgnę po inne książki tej autorki.
    Również bardzo podobają mi się zdjęcia z efektem "tumblr'a ^^ A swetry wręcz uwielbiam! *.*

    ReplyDelete
  11. Widziałam to zdjęcie na instagramie, o ile się nie mylę. Jest świetne. :)
    Może zrób post gdzie dodasz klika swoich zdjęć które wyglądają jak z tumblr'a!
    o tak, czekam właśnie na taki post <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  12. Świetny sweterek ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wow, jestem pod wrażeniem tych krótkich filmików! Najbardziej spodobał mi się ten pierwszy, zmotywował mnie do porannych ćwiczeń :) Bardzo ciekawy post! Rób takich więcej, a na outfit będę wyczekiwać.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ładnie ;) i dobre inspiracje ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Piosenka Ari i Katy są świetne <3
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. uwielbiam "sweater wether" ^^
    świetny post :))
    super piosenki, widzę że mamy podobny gust :p

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mnie ostatnio zachwyciły zdjęcia z tumbrla i spodobały się utwory zespołu System of a down :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Te filmy naprawdę mi się spodobały, mają w sobie to coś.
    Zdjęcie z tobą już przyuważyłam na twoim snapie, jest cudowne.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Słyszałam o tej książce, ale nie czytałam ;)

    ReplyDelete
  20. Świetny ten post. Te filmy są świetne, zdjęcia, muzyka... potrafisz inspirować ;)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Muszę sięgnąć po tą książkę, o której pisałaś! :)
    Również uwielbiam te piosenki, szczególnie Ari i Katy ;)
    Mi również bardzo podobają się sweterki ♥

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  22. Zakochałam się w tych filmikach, naprawdę, są cudowne!

    ReplyDelete
  23. sweterki to teraz nierozlaczna czesc w mojej szafie odkad zaczelo byc chlodniej!:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Dużo słyszałam o tej książce ale nie czytam ale może sięgnę po nią,super post .Świetne filmy ,oglądam je już 10 raz :)
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡