September 01, 2014

Jeśli tego nie wiesz - nie znasz mnie.

Sam Smith - Lay Me Down



1 września - rozpoczęcie roku, decydujący dzień dla większości osób. A jednak jakoś minął - mam nadzieję, że dla was również miło.


1. Od dzieciństwa boje się ciemności - do dzisiaj. Przeraża mnie jeśli muszę przejść przez ciemny pokój, korytarz lub po prostu wrócić w nocy do domu kiedy lampy nie świecą, a ulica jest pusta. Nie chodzi o jakieś potwory czy takie rzeczy - boje się, że ktoś czyha na mnie w ciemności. brrrr.

2. Zawsze kiedy jadę autobusem i wysiadam na przystanku, muszę się przynajmniej 2 razy odwrócić i zobaczyć czy nic nie zostawiłam. Jest to chyba również lęk z dzieciństwa - kiedy byłam mała zostawiłam w tramwaju mojego ulubionego pluszaka. 

3. Nie umiem zasnąć przy zapalonym świetle. Wiem, że przeczę samej sobie, ale w moim pokoju czuje się najbezpieczniej, nawet przy zgaszonym. Kiedy byłam we Włoszech moje koleżanki z pokoju powiedziały, że zasną tylko,kiedy lampka jest włączona. 
Musiałam czekać aż pójdą spać i dopiero zgasić lamę i sama odpocząć. Smutne życie Karoliny. 


4. Uwielbiam pozować do zdjęć, ale też je robić. Wcześniej dużo znajdywałam się przed obiektywem, ale teraz częściej ja jestem fotografem. 

5. Gubię skarpetki, gumki do ścierania, ołówki ,długopisy i linijki. Jak się pytam jak to się dzieje? Odwracam się i nagle znikają hahahahah. 

6. Jestem molem książkowym. Każda historia, która ma w sobie: romans, fantastykę i nutkę dramatu - będzie przeze mnie przeczytana jak najszybciej. Dziwne. 3-4 lata temu, gdyby ktoś dał mi jakąkolwiek książkę, przeczytałabym 2-3 strony i już bym się zanudziła na śmierć. 

7. Kiedy kupuję np. frytki w mcdonaldzie nie zjem ich dopóki nie umyję/nie odkażę rąk. Wiem, wiem. Jestem trochę pedantyczna, ale jeśli wyobrażę sobie ile bakterii przeniosło się na moje ręce a ja później będę nimi coś jadła - obrzydza mnie .Serio. 

8. Kiedy nie wstawiam nic na bloga ponad tydzień - strasznie zżerają mnie wyrzuty sumienia. 

9. Uwielbiam pisać sentencje i wzruszające teksty do przyjaciółek uświadamiając im jakie są dla mnie ważne. 


10. Jestem uzależniona od chałwy i cukierków chałwowych. Mogłabym je jeść o każdej porze dnia :D

11. Uwielbiam inspirować ludzi i dostawać od nich maile. Strasznie mi wtedy miło i mam chęć zrobić milion zdjęć i milion postów dla was. 

12. Jeśli kupuję coś - chcę aby było to porządne. Wolę kupić coś raz, ale aby nie zepsuło się to po dwóch dniach. Właśnie niedługo czeka mnie taki zakup. 

( wreszcie świetna jakość zdjęć ♥ ) 
Spodnie - H&M | Buty - Nike | Koszula - Cropp | Marynarka - tu | Łańcuch - Zara | Bransoletki - SinSay, Parfois, House, Claire's

Zapraszam do polubienia fanpage'a FashionCarolinna na facebook'u :) 

                                       
A jakie są wasze dziwactwa :) ? 
xoxo C.

31 comments:

  1. Mam tak samo haha! nie zasnę w życiu przy zapalonym świetle czy jakiś dźwiękach. Musi być idealna cisza :D
    Piękna!
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też szybko gubię ołówki, gumki itp.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Też wszystko gubię :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też się boję ciemności i zawsze sprawdzam czy nic nie zostawiłam w autobusie :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny, oryginalny pomysł na zdjęcia :)
    Ja najczęściej gubię gumki do włosów ^^ Kiedyś też bardzo lubiłam chałwę! :D

    ReplyDelete
  6. super , można się czegoś innego dowiedzieć :)
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. też nie zasypiam przy włączonym świetle ;)

    Obserwuję ♥ zapraszam na nowy post ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kiedy byłam młodsza i kładłam coś do torebki lub w kieszeń sprawdzała co chwilę czy mi nie wypadło, a czasami nawet nie wypuszczałam z ręki trzymając w torbie dłoń ;o na szczęście już jakoś mi przeszło :D
    do niedawna panicznie bałam się spaść z konia lub jeździć bez kamizelki- teraz mi to obojętne :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/09/bye-holiday-14.html

    ReplyDelete
  9. Fakt 1, 2 (po części haha xd), 3, 4, 5, 8, 11, 12 zgadzają się ze mną idealnie, haha^^ Dużo wspólnego widzę :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  10. Chałwę w dzieciństwie jadłam kilogramami. :D Teraz za nią nie przepadam.

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! Ja też nie zasnę przy zapalonym świetle, ale ciemności się nie boję. :)
    Całusy!

    ReplyDelete
  12. 5- cała ja :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Sama również kocham chałwe to najlepsze co może być<3!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mam dokładnie tak samo! Boję się chodzić po ciemku, ale nie zasnę przy zapalonym świetle haha :D Sporo rzeczy nas łączy!
    Zdjęcia są fenomenalne, bardzoooo mi się podobają!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też boję się ciemności ;D Jak zwykle świetne zdjęcia <3

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Genialna stylizacja, a zdjęcia świetne! :)

    http://klaudiaaam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia! Ja również strasznie boję się ciemności ;D
    No i także wszystko gubię- ostatnio zgubiłam bransoletkę, której jeszcze nie miałam okazji założyć ;P

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  18. Też panikuję na punkcie ciemności, to jest po prostu straszne :o

    Zdjęcia są tak piękne i są takiej świetnej jakości że aż napatrzeć się nie można *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Cudowna stylizacja! Ta biała marynarka bardzo przypadła mi do gustu, tak jak i buty! Nike zawsze na propsie!:)

    ReplyDelete
  20. Ja także zawsze odwracam się w autobusie, żeby zobaczyć czy nic nie zostawiłam ;)

    ReplyDelete
  21. smutne życie Karoliny hahaha <3



    Zapraszam!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Również lubię robić i pozować do zdjęć ;)
    Śliczna ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  23. Jaki śliczny outfit :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jednej z fajniejszych zdjęć na Twoim blogu i bardzo ciekawe fakty o Tobie ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ale piękna stylizacja. Zmieniłabym jedynie buty na np biale converse pod kostke, ale tak też jest ślicznie :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    ReplyDelete
  26. Ja mam podobnie z tą ciemnością haha
    Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetny post. :)
    A zdjęcia są mega.

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajnie, że mogłam się czegoś więcej o tobie dowiedzieć, czuję jakbyśmy się lepiej poznały ;)
    Muszę także pochwalić zdjęcia, bo to prawdziwe mistrzostwo- zarówno jakosć jak i twoja stylizacja. Pięknie wyszłaś :)
    camomillaimmagine.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Też bardzo nie lubię ciemności, ale tylko na ulicach, haha.

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡