August 31, 2014

#BackToSchool | Haul + Ostatnie wskazówki | Wyniki konkursu!!!

Sam Smith - Make It To Me



To dziś, ostatni dzień wakacji. Nie wiem jak wy, ale ja trochę się stresuje jutrem. Z wieloma osobami nie kontaktowałam się przez te 2 miesiące i z jednej strony to może być powód. Ale bądź co bądź nie może być najgorzej :D
  Dzisiaj jadę na ostatnie szkolne zakupy. Muszę jeszcze zdobyć fiszki, segregator i kilka zeszytów więc myślę, że nie będzie to długo trwało.
  W ostatnim poście z serii backtoschool pokażę wam mój ekwipunek szkolny i udzielę ostatnich porad, które mam nadzieję wam się przydadzą. Oczywiście brak czasu zburzył moje wszystkie plany na następny szkolny post ( sposoby na naukę ), ale może jakoś zrobię to w roku szkolnym. Oj mam co do tego mnóstwo planów!
   Już niedługo pojawi się następny filmik z moim udziałem oraz niespodzianka!
   ( na dole wyniki konkursu )


Kolejna lekcja z cyklu "mądrości Karoliny" Hahha. 
Nie wyobrażam sobie nauki kiedy w pokoju jest duszno a okna są pozamykane. Rozprasza mnie to, a myśląc ciągle o tym zaczyna mi być bardzo gorąco. Dlatego bardzo często otwieram okno na oścież i pozwalam aby świeże powietrze wpadło do mojego pokoju. 


Korzystając z ostatnich przecen pozwoliłam sobie na zakup nowych butów i padło na vansy. Urzekły mnie te paski i to skórzane zakończenie, a pamiętając, że poprzednia para była bardzo wygodna - nic mnie nie powstrzymywało od kupna :) 


Nie wiem jak wy, ale ja po prostu zakochałam się w zeszytach z firmy Oxford! Cena może nie jest zachęcająco w niektórych przypadkach, ale warto mieć jeden albo dwa takie zeszyty :) Są bardzo dobrze wykonane i idealnie nadają się do takich przedmiów jak matematyka.


Piórnik "szufladka" zakupiłam jakiś miesiąc temu w empiku. Urzekły mnie te wzory w palmy i fakt, że piórnik jest bardzo popularny w Ameryce. 
Ten plecak towarzyszy mi od początku gimnazjum i myślę, że jeszcze trochę ze mną zostanie z powodu 30-letniej gwarancji na zamki. Hahah. Też nie mogłam na początku uwierzyć serio. :) 



Już wam wspominałam jak bardzo ważny jest dla mnie kalendarz ? Nie zaszkodzi jeszcze raz przypomnieć. 
Mimo, że mam dobrą pamięć, to i tak uwielbiam wszystko zapisać aby później się nie pogubić we wszystkich moich planach. 
Będąc przedwczoraj na szybkich zakupach, do swojego szkolnego ekwipunku dokupiłam biało-przezroczystą (?) teczkę, która wcale nie jest taka zwykła. Jest specjalnie usztywniona dzięki czemu papiery w środku się nie zgniotą :) Kosztowała 8 zł. 



Radzę wam wszystkim zrobić przed rozpoczęciem roku porządek w pokoju. Pod wpływem szkolnej presji możemy na takie "drobiazgi" nie mieć czasu. 


Kolorowe mazaki, cienkopisy, zakreślacze. Ja osobiście nie wyobrażam sobie zajęć bez takich rzeczy. 
Zawsze zakreślam najważniejsze informacje aby później szybko je odnaleźć w moim zeszycie. To naprawdę pomaga!



----------------------------------------------------------------
Pamiętacie filmik DIY Powrót do szkoły ? 


Wiele osób odniosło się do zasad i miałyśmy dość małe "pole do popisu", ale jakoś sobie poradziłyśmy i wybrałyśmy osobę, która wygrała. 
Wylosowałyśmy zwyciężczynię i jest to: wiktorias.blog@gmail.com
Skontaktuj się ze mną proszę na maila: thecarolinedee@gmail.com :) 
Gratulacje!

A wy się nie martwcie, ponieważ z biegiem wydarzeń jaki teraz nastąpił mam dla was masę niespodzianek, ale proszę o cierpliwość :) 

Zapraszam do polubienia fanpage'a FashionCarolinna na facebook'u :) 

                                       

Kupiliście już wszystko do szkoły? Jakie są wasze ostatnie wskazówki przed 1 września? 
xoxo C.

40 comments:

  1. Świetne rzeczy! Mam taki sam piórnik z empika,natomiast mój jest w kolorowe kratki :))

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super buciki:) Ja osobiscie nie poczulam szalu tych szkolnych zakupow i pokupowalam wszystko czego mi brakuje a to co zostalo z tamtego roku zostawilam. Troche sie stresuje ale, nowa szkola, nowi ludzie!:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jeju, świetne rzeczy zakupiłaś!:) Dobre rady, zwyciężczyni konkursu gratuluję :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  4. dzięki za rady/ czy mogłabyś zrobić poradnik jak dodać taki widżet fb. na bloga? :)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję kochane <3 Już wysłałam maila :)

    ReplyDelete
  6. Piórniku szufladka jest mega. A ta "fiolka" w ktorej masz ołówki tez jest z Empiku? Urzekła mnie :D

    ReplyDelete
  7. Ja już jestem gotowa do szkoły. Ja muszę się dobrze wyspać by funkcjonować :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. B.ładnie to wszystko opisałaś i przedstawiłaś za pomocą zdjęć.

    ReplyDelete
  9. Mam bardzo podobny piórnik tylko czerwony :) Dziękuje za rade w wierzeniu pokoju! :)
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo przydatny post ;)
    Gdzie i za ile kupiłaś ten kalendarz? Ile kosztował cie piórnik? Spodobały mi się te rzeczy ;) zapraszam do mnie! www.olivier-life.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalendarz kupiłam w empiku za około 35 zł.
      Piórnik również z empik'a i kosztował jedynie 10 zł

      Delete
  11. małe pytanie skąd i za ile jeśli mogłabyś powiedzieć dorwałaś kalendarz?:) sama poszukuję kalendarza bo bez niego nie wyobrażam Sobie funkcjonować, a wydaje się na prawdę fajny:)
    świetna notka, daje obserwację i zapraszam do Siebie, miłego wieczoru:)!

    ReplyDelete
  12. też mam oxford'a od matmy xd


    ZAPRASZAM!

    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. te wszystkie rzeczy wyglądają tak ślicznie !
    też nie umiem uczyć się przy zamkniętym oknie ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Racja, oxfordy są świetne!
    Haha, ale mnie zdziwiło, jak napisałaś, że ten plecak ma 30-letnią gwarancje na zamki :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. gratuluję wygranej ;) śliczne te buty ;)

    Obserwuję ♥♥ Zapraszam do siebie ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Twoje przygotowanie biurka na nowy rok szkolny bardzo mi sie spodobało, zwłaszcza te kokardki : )

    http://nennka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny post :)
    Śliczny kalendarz :)

    ReplyDelete
  18. Szczerze mówiąc to jeden z nielicznych filmików, które obejrzałam do końca. (Dosłownie! Ten jest bodajże drugim.)
    Spodobał mi się, bo jest inny niż wszystkie. Nie jest taki sztywny. :)
    cz4jk4.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zakochałam się w tym piórniku!

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zawsze na początku roku staram się dbać o zeszyty, wszystko zapisuje i tak dalej, ale jakoś później o tym zpominam haha. No ale w tym roku liczę na dużą mobilizację z mojej strony! :)
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam czytać twojego bloga : ) Inspiruje on mnie do dalszej pracy na moim blogu ! : )
    http://iggynaturalblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Fajny plecak <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja również zawsze muszę mieć uchylone okno, gdy się uczę :)
    Świetne buty! Ten piórnik jest genialny ;3
    Gratuluję zwyciężczyni!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  24. Też mam taki piórnik, a nawet dwa, bo nie mogłam się zdecydowac! Jeden, tak jak ty, z palmami(tylko, że zielono-biały), a drugi typowo "amerykański" w granatową kratkę z napisem "College" :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  25. Ja też przepadam za Oxforadami. Są bardzo oryginalne.

    P.s. Dostałaś meila w sprawie nagłówka?

    ReplyDelete
  26. Jesteś SUPER przygotowana do szkoły! :)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. piórnik jest świetny ! :)
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ja w tym roku postawiłam na czarne conversy :)
    Już naszykowana w 100%!
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Przecudny plecak.

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Uwielbiam zeszyty z Oxfordu ;)

    ReplyDelete
  31. Świetny post :D Mam taki sam piórnik i vansy :D
    http://aiko-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładny plecaczek ;)
    Też mam piórnik z PAPERDOT ten wysuwany, ale jest w inny wzór ;)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Muszę cię pochwalić za przepiękne zdjęcia! Naprawdę, najwyższy poziom estetyczny, mogłabym się w nie wpatrywać przez 2 godziny. W poście nie nadmieniłaś gdzie kupiłaś kalendarz- mogę się tylko domyślać że będąc w Anglii, ale czy mam rację? Piórnik wygląda super i muszę w niego zainwestować. Niedługo wybieram się do Empika więc będzie to wspaniała okazja. Trzymaj się ciepło :)
    camomillaimmagine.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Lepiej idź do tej szkoły, bo nawet nie wiesz jak się pisze "szkoła" w J.angielskim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A więc oświeć tę czternastolatkę, którą wtedy byłam geniuszu :)

      Delete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡