August 30, 2014

#BackToSchool | Must Haves

Hej kochani! 
Zostały tylko 2 dni do szkoły. Szczerze? Mimo, że wiem - ten rok może być ciężki to i tak bardzo się cieszę, że wreszcie spotkam się z moją przyjaciółką i kolegami z klasy. 
Wakacyjne lenistwo zaczęło mnie już nudzić ( hahaha, jak zawsze pod koniec wakacji ) i zabrakło mi tej szkolnej atmosfery, która zawsze napędza mnie do działania. 
Sierpień odchodzi, jesień nadchodzi - Nie ukrywajmy tego, że czuć już tę porę roku. Ostatnie kilka dni było naprawdę chłodnych i bądź co bądź, ale w swetrze nie było mi gorąco. Teraz pogoda powoli wraca do letniej normy, ale nie jest to już 30 stopniowy upał :(.



1. Pierwszą rzeczą na mojej szkolnej liści must have jest od dawna upragniona książka John'a Green'a - "Gwiazd naszych wina". Zastanawiałam się czy najpierw nie obejrzeć filmu, ale stwierdziłam, że na początek zapoznam się z pierwszą wersją tej historii. Przy okazji może zagłębię się bardziej w powieści tego autora - podobno warto :)

2. Nie wiem jak wy, ale ja dużo bardziej wolę nosić do szkoły plecak niż torbę. Jest wygodny, a kiedy mam dużo zajęć i książek, nie muszę się martwić, że ramiączka się oderwą (hahah). W tym roku stawiam głównie na skontrastowane kolory jeśli chodzi o takie rzeczy. Wybrałam czarny plecak z Vans. Jest to zdecydowanie moje must have!

3. Wraz z jesienią przychodzi czas aby włożyć ciepłą narzutę. W niektóre dni nie czuję się w niczym lepiej jak w za dużym o 2 rozmiary swetrze. Każdy czasem potrzebuje odpoczynku od dopasowanych ciuchów - sweter i szary dres to strzał w dziesiątkę.  Ten na zdjęciu pochodzi ze sklepu H&M

4. Od dawna marzyłam o zwykłym czarnym prostym płaszczu. Ten podbił moje serce od niemal pierwszej chwili. Niestety nie widziałam go w pobliskim H&M więc będę musiała rozejrzeć się gdzieś dalej, ale jestem pewna, że będzie mój :)

5. Wygodne buty do szkoły są dla mnie bardzo ważne. Siedząc w szkole prawie 10 godzin nie mam zamiaru czekać aż odpadną mi stopy (hhaha). Ten fason jaki pokazuje wam na liście jest w tym roku moim ulubionym, a podwyższona podeszwa jeszcze bardziej mnie do nich przyciągnęła. Pochodzą bodajże ze sklepu Forever21, ale nie jestem pewna, ponieważ oczywiście przeglądając te strony - skopiowałam obrazek, ale w tym samym czasie jakimś dziwnym trafem mój komputer się nagle wyłączył (?).

6. Następną książką ( mol książkowy hahaha ) jest odkryta niedawno "Jesteś cudem - 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym" Reginy Brett. Serio. To coś dla mnie. Od dawna zmagam się z małymi marzeniami, ale kiedy przeczytałam fragment w empik'u - poczułam, że to coś naprawdę dla mnie.

Koniecznie posłuchaj!

7. Oprócz typowo szkolnych drobiazgów przyda mi się też nowy portfel. Może mój poprzedni nie jest już aż tak zniszczony, ale szczerze znudził mi się już ten wzór moro. Ten ze zdjęcia jest ze sklepu H&M (wybaczcie, ale ostatnio ten sklep jest moim ulubionym )

8. W drugiej klasie gimnazjum do szkoły nie zakładałam żadnej biżuterii. Żadnych pierścionków, wisiorków - może czasem bransoletkę, ale często ją zdejmowałam ze względu że była na prawej ręce i sprawiała mi dyskomfort podczas pisania.
 Przez to też czułam, że mój strój jest trochę niedopatrzony/niepełny i to był błąd. W tym roku chce się trochę zapatrzeć w biżuterię, a szczególnie w pierścionki, których mam bardzo mało. H&M

9. Ostatnio zauważyłam, że proste torby płócienne z czarnym napisem są bardzo popularne. Jest ona na mojej liście must have, ale muszę się wam przyznać, że zaopatrzyłam się już w dwie takie torby do szkoły. W moim przypadku będzie ona na nuty na fortepian hahaha.  ( Zdjęcie zaczerpnięte z google gafika )

10. I ostatnia rzeczy najbardziej przydatna na nadchodzący rok - mały złoty piórniczek mieszczący dosłownie kilka pisaków. Jest świetny i nie mogę się na niego napatrzeć. Ostatnio jakoś polubiłam bardzo złoty kolor :)  H&M

Zapraszam do polubienia fanpage'a FashionCarolinna na facebook'u :) 

                                       

A jakie jest wasze must have na ten rok szkolny :) ? Koniecznie się ze mną tym podzielcie! :) 
xoxoC. 

32 comments:

  1. Jeżeli torba płócienna i z własnym napisem/nadrukiem to w 1000% Letter Bag ;)

    ReplyDelete
  2. Koniecznie przeczytaj Gwiazd naszych wina, warto :) Ja też dużo bardziej wolę nosić plecak od torby, w tamtym roku ją nosiłam i jakoś wolę te "standardowe" rozwiązanie czyli zwykły plecak :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. Piórniczek jest cudowny! :) Moja lista must haves jest bardzo długa, ale na pierwszych miejscach są rurki jeansowe, koszula, botki i żakiet :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. to prawda, piórnik też jest bardzo ważny w szkolnym must have! :D

    ReplyDelete
  5. Świetny Must Have ; ) Szczególnie podoba mi się portfel z H&M ; )

    fashion-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. też bym chciała taki mały piórnik :)
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ooo Jesteś Cudem! Moja ulubiona książka, dzięki której nawet szkoła nie jest straszna <3

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja też bardzo bym chciała książkę gwiazd naszych wina.

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne must have : )
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. super rzeczy , też niektóre są na mojej liście :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Moim jest chyba luźny szary sweterek i płaszczyk ;)

    Kiedy wyniki konkursu? ;)

    memoriesandoblivion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. torba z WTF najlepsza ;3

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Oj tak, książki Johna Greena są mega wciągające. Bardzo warto sięgnąć po inne książki tego autora. Czytałam ' Szukając Alaski' i jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    ReplyDelete
  14. "Gwiazd naszych wina"! Cudna książka, naprawdę warta polecenia :) Plecak bardzo mi się podoba, niby prosty design, ale ma to coś!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mam w planach kupić sobie tą książkę :)

    http://natis-ka.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jaki śliczny piórnik i płaszczyk. Moja lista składa się z piórnika, zeszytów, książek, długopisów i takie tam. Jakoś w tym roku nie przykładałam się do kupna wszystkich rzeczy szkolnych :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Polecam książkę :*

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie licząc książek, wszystko mogłoby być na mojej liście .
    Kardigan, płaszcz i buty - koniecznie !

    W wolnej chwili zapraszam do mnie .
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny jest ten plecak i piórnik! Ja tylko oglądałam film 'gwiazd naszych wina' i jakoś nie mogę zabrać się za książkę ;/

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  20. Ja już wszystko do szkoły kupione ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja uwielbiam robić zakupy w H&M czy przeglądać w internecie asortyment. Zamówiłam niedawno plecak Jansport, czarny, klasyczny. Znudziły mi się kolorowe wzorki. No i oczywiście muszę się zaopatrzyć w jakiś kardigan ;)

    ReplyDelete
  22. Świetne rzeczy! Dobrze, że uznałaś, że na początku przeczytasz książkę GNW, ale film też jest świetny x
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Polecam Gwiazd Naszych Wina, bo jest cudowne i lepsze jest rozwiązanie najpierw książka, potem film i nie żałuje. Ja też wolę plecak, bo zdecydowanie jest lepszy nawet dla naszego kręgosłupa. A książkę Jesteś Cudem, chyba sama sobie kupię, bo wydaje sie być ciekawa :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspo.com

    ReplyDelete
  24. wygodny plecak to podstawa;)!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡