August 16, 2014

♣ #Powrót do Szkoły / KONKURS! Plecak, zeszyty i ołówki DIY ♣

Hej kochani!
   Korzystając z tego, że razem z Patrycją nakręciłyśmy filmik "Powrót do Szkoły" ( który znajdziecie na samym dole tego posta ), postanowiłyśmy o takiej samej tematyce zrobić konkurs.
  DIY to jedno z moich ulubionych zajęć i robienie właśnie tych zeszytów na konkurs - sprawiło mi bardzo dużą przyjemność. Jeden zeszyt jest zrobiony w stylu vintage, a drugi, w ożywionych kolorach, na pewno ułatwi nam pracę na lekcjach.
  Plecak może nie jest typowo szkolny, ale jeśli w któryś dzień będziemy miały mało lekcji - to właśnie ten worek będzie idealny!
  Ołówki, ołówki i ołówki! Ile razy gubiliśmy je na lekcjach, albo nie odróżnialiśmy ołówków koleżanki od swoich ? Koniec z tym! Te ołówki według mnie są  i d e a l n e i przede wszystkim oryginalne :)




Zasady: 
Zaobserwuj mojego blog i blog Patrycji.
Zasubskrybuj Patrycję na YouTube KLICK
Wspomnij o konkursie na swoim blogu ( albo w poście, albo wstawiając nasze blogi do ulubionych na czas konkursu )

Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na wygraną: zaobserwuj nas na instagramie: @thecarolineblog @patrycjaplazewska

*Wyniki konkursu ogłosimy w ostatnim tygodniu wakacji! :) *

A teraz wreszcie zapraszam was na filmik, dzięki któremu pokonałam niechęć do słuchania mojego głosu na filmikach!




--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wreszcie po dłuuuuugimmm czasie i obawie, że ktoś z moich znajomych odkryje mojego blog - stworzyłam fanpage. Jest wiele zalet prowadzenia bloga, ale chyba jedna z najważniejszych - nie boisz się co ludzie powiedzą i zdobywasz się na odwagę. Nie stresujesz się już z byle jakiego powodu np. wystąpieniem, itp. 


Pod tym postem będą publikowane tylko komentarze zgłoszeniowe do konkursu, komentarze dotyczące filmiku oraz linki do postów typu "Powrót do szkoły" ( o czym mówimy w filmiku ) !!!
xoxo C.
Powodzenia! 
Podobał wam się filmik :) ? Jakie są wasze DIY na nadchodzący rok szkolny :) ? 

73 comments:

  1. filmik jest świetny :))
    ♥ obserwuje jako Karolina
    ♥ zasubskrybowałam jako karolija
    ♥Polubiłam fajpejdże Karolina P.
    ♥ dodałam do ulubionych
    * instagram cisoidaa
    blog :http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nagrody swietne! Powodzenia wszystkim :).

    ReplyDelete
  3. Prześliczny ten plecak! zeszyty też :)
    Wszystko zrobione obserwuje blogi, subskrybuję i polajkowałam strony a w najbliższym poście wspomnę o konkursie na moim blogu :)
    http://maya-maay.blogspot.com/ a przy okazji zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  4. Biorę udział :)
    Wasze blogi zaobserwowawane (Kamila M.)
    Zasubskrypowałam Patrycję na YouTube pod nazwą Kamila M.
    Polubiłam wasze strony na Facebooku jako Kamila M.
    Wspomniałam o konkursie w poście Gray Everyvere
    Zaobserwowałam wasze instagramy jako @kamilaxoxox

    Mam nadzieję że mi się uda :)
    +mój email - 123kamilablog123@gmail.com
    Możecie podać konkretną datę rozstrzygnięcia konkursu ? :), boję się że przegapię

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyniki będą opublikowane na fanpage'ach więc myślę, że nie trudno będzie przegapić, ale myślę, że będzie to data koło 30 sierpnia :)

      Delete
  5. Super rzeczy na konkurs... gdyby nie fakt, że mam już plecak to wzięłabym ale tak to zostawię ten cudowny plecaczek i akcesoria dla kogoś innego :). Muszę przyznać, że masz cudownego bloga i genialne zdjęcia! Zrobisz może post o tym jak dbasz o włosy :)? Bo tak cudowne wyglądają :3. Do tego muszę przyznać, że masz cudowną sukienkę na zdjęciach w tamtym poście ^^.
    Zapraszam także do mnie i na mój konkurs z serii back to school :).
    http://life-of-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ci bardzo i na twoją prośbę oczywiście zrobię ! :)

      Delete
  6. Wszystko zrobiłam. Obserwuję z tego konta, zasubskrybowałam z Wiktoria Fiki a lajknęłam z Wiktoria Witak. Moje DIY to zakładki do notesów oraz ozdabiane zeszyty (kto wie, może również te znalazłyby się w moim nowym poście o powrocie do szkoły? :P).

    ReplyDelete
    Replies
    1. koniecznie zrób i wyślij mi linka do tego posta ! :)

      Delete
  7. Zaobserwowałam oba blogi, za-subskrybowałam kanał, polubiłam na facebooku i zaobserwowałam na instagramie :)

    ReplyDelete
  8. Hej :)
    Wiesz, ja nie mam Facebooka, a to jest niemożliwe abym go posiadała i czy jest możliwość, aby obejść się bez tego punktu i zrobić coś dodatkowo?
    Pozdrawiam i dziękuję,
    dziamonablog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm. Dodaj nas do ulubionych blogów i napisz o moim blogu i blogu Patki w pości :)

      Delete
  9. drugi zeszyt przepieknie wyszedl:) Ogolnie swietny filmik! Fajna sprawa z ta akcja "Back to school:)"
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. zaobserwowałam twojego i patrycji, Zasubskrybuj , polubiłam obie i wstawiam

    http://dorothy-dorothy001.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Agaga12@o2.pl gotowe!! Filmik genialny :D

    ReplyDelete
  12. Ciekawy filmik, chyba wykorzystam Wasze patenty na zeszyty :D

    Zgłaszam się do konkursu :)
    Subskrybuję i obserwuję jako Julia K.
    Lubię jako Julia Kopec
    Instagram: julia031998
    A, no i mam nadzieję, że udostępnienie info o konkursie tutaj się liczy: http://in-corner-with-book.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Biorę udział!
    Notka o konkursie: http://diary-ordinary-girl.blogspot.com/2014/08/konkurs-u-karoliny-i-patrycji.html
    Powodzenia wszystkim uczestnikom!

    ReplyDelete
  14. Świetny ten filmik :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Obserwuję jako : Zuzanna Piotrowiak
    Zasubskrybowałam jako : Zuzanna Piotrowiak
    Polubiłam jako : Zuzanna Piotrowiak
    Wspomniałam o konkursie na blogu : http://fashion-is-on.blogspot.com/
    Jak na telefonie stworze sobie instagrama to dam znać :)
    Filmik jest fajny :D

    ReplyDelete
  16. Wszystko gotowe a wspomnę o konkursie w poście za jakieś 4 dni , ok ? :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Obserwuje oba blogi.
    Subskrybuje :)
    Polubiłam.
    Dodałam do ulubionych na moim blogu (millusiaa.blogspot.com)
    Obserwuje na instagramie jako baterflajs :)

    _______________________________________

    Bardzo mi się podoba Wasz filmik, dużo się dowiedziałam dzięki Wam :)
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  18. Obserwuję blogi jako : Natalia Krawczyk
    Zasubskrybowałam Patrycję jako : Natalia Krawczyk
    Lubię stronkę bloga na facebooku jako : Natalia Krawczyk
    Lubię stronkę bloga Patrycji na facebooku jako : Natalia Krawczyk
    Post o konkursie : http://natalie-girlfriend.blogspot.com/2014/08/konkurs-u-karoliny-i-patrycji.html
    Obserwuję obydwa konta na instagramie jako : nataliaa_98_93

    Powodzenia innym uczestnikom konkursu :)

    ReplyDelete
  19. Wszystko gotowe . ;)
    Zaobserwowałam wasze blogi,
    zasubskrybowałam kanał Patrycji,
    polubiłam wasze funpage,
    dodałam wasze blogi do ulubionych

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wszystko zrobiłam:)

    Obserwuję na instagramie (jako: BySmilee)

    Na bloggerze (jako: Sandra Ch.)

    Subskrybuje kanał Patrycji:)

    Mój e-mail: SandraStream@wp.pl

    Wspomniała o konkursie na moim blogu w poście: http://bllue--sky.blogspot.com/2014/08/wracam.html

    ReplyDelete
  21. Obserwuję blogi jako Kinga S
    Instagramy jako kikaa_x33
    Subskrybuję jako Kinga S
    Poulubiłam jako Kinga Szyszka
    Mój e-mail: kikaa.x33@gmail.com
    Dodałam Wasze blogi do ulubionych ;)

    Pozdrawiam! :)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  22. ♥ obserwuje jako : Weronika Durło
    ♥ zasubskrybowałam jako: Weronika Durło
    ♥Polubiłam jako: Weronika Durło
    ♥ e-mail: aloha_9893@wp.pl
    ♥ obserwuję na instagramie jako: kaktusowa

    ReplyDelete
  23. Obserwuję blogi jako creatina
    Na insta jako t3amojb
    Subuję jako siemasciema
    Lubię jako Klaudia W.
    E-mail klaudia.wach1996@gmail.com
    Dodałam banner u mnie na blogu http://droga-ku-szczesciu.blogspot.com :)
    Powodzenia wszystkim!

    ReplyDelete
  24. ♥Obserwuję blogi jako(Kamila Anna)
    ♥Instagram jako (greenxxlight)
    ♥subskrybuję jako (Kamila Anna)
    ♥E-mail kamila5556@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Nie chcę powrotu do szkoły :C a wszystkim konkursowiczom życzę powodzenia. Zapraszam na krótki post, relacjonujący mój pobyt we Wiedniu ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. Super filmik :-)


    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Fajne :3
    Mam podobny plecak tylko że w
    gwiazdki i zapinany na magnez co
    nie co przeszkadza
    Zapraszam do mnie :)
    http://tynka-and-tynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Obserwuję blogi: Aleksandra Rutana
    Instagramy: olka667
    Subskrybuję: Aleksandra Rutana
    Polubiłam: Aleksandra Rutana
    e-mail: ola2000r@o2.pl
    Wspomniałam w notce: http://alekssandrasssss.blogspot.com
    Dodałam Wasze blogi do ulubionych ;)

    ReplyDelete
  29. Hej, ten plecaczek jest taki śliczny, no i ładne zeszyty nigdy bym nie pomyślała, że samemu można zrobić coś tak ładnego ;)
    Obserwuję jako Nadula, subskrybuję jako Nadia Hope, lubię jako Nadia Car, a na instagramie jako Nadulla_
    + heh ja też nie lubię słuchać mojego głosu na filmikach :D

    ReplyDelete
  30. Obserwuję blogi jako ajditia bloguje
    Instagramy jako ajditia17
    Subskrybuję jako ajditia bloguje
    Poulubiłam jako Danusia Z
    Mój e-mail: ajditiabloguje@gmail.com

    O konkursie wspomnę w następnym poście :P

    ReplyDelete
  31. Super filmik :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczne te zeszyty!

    http://obiektywyciastkaipocztowki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. obserwuję blogi jako ; Asia
    na instagramie ; asiak_29
    polubiłam jako Asia Wypchło
    subskrybuję jako; Joanna Wypchło
    E-mail; joawypch@gmail.com
    mój blog to; kolorowaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Obserwuję blogi jako Joasia Gruszecka
    Obserwuję ig jako arbuzoooholiczka
    Subskrybuje jako ArbuzooHoliczka
    Polubiłam jako Asia Gruszecka
    e-mail: joasiagruszecka1@gmail.com
    Dodałam do widżetu ulub. blogi ;)
    arbuzooholiczka.blogspot.com :3

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  36. Obserwuję blogi jako Klaudia G
    Na Instagramie: klaudia636
    Na YT jako : Klaudia G
    Lubię jako: Klaudia G.
    E-mail : emeraldsandnutella@gmail.com
    Dodałam blogi do ulubionych :)

    ReplyDelete
  37. Obserwuję jako Kasia Dłutowska

    Subskrybuje jako marlena dlu

    Instagram : kasiulka9

    Polubiłam strony :)

    Wspomniałam i dodałam do ulubionych :) a po zatym świetny filmik :))

    kasiadlutowska99@wp.pl

    http://barry-lives.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Obserwuje jako Wiktoria Kaczor
    Zasubskrybowałam jako Wiktoria Kaczor
    Polubiłam jako Wiktoriaa Kaczor
    Instagram: lifebyvikaa
    dodałam do ulubionych i wspomniałam
    E-mail: wiedzma.wiktoria120@gmail.com
    www.lifebyvica.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Obserwuję jako Natalia Gozdur
    Polubiłam na fb jako Natalka Gozdur
    Zasubskrybowałam jako Natalia Gozdur
    Instagram: _alive_cannonball_
    Dodałam do ulubionych na blogu: rainbboww.blogspot.com
    E-mail: nataliagozdur1@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Obs: Rachel Holmes
    na FB: Rachel Holmes
    subskrypcja: Rachel Holmes
    ulubione na blogu: http://memoriesandoblivion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Zgłaszam się! :D Obserwuję jako Amcia, subskrybuję jako Amciaa Lovee, strony polubiłam jako Amanda S., a na blogu wspomniałam o konkursie w tym poście: http://amcia-blog.blogspot.com/2014/08/nad-solina.html

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i zapomniałam dodać, że obserwuję oba instagramy jako colourgame

      Delete
  42. Biorę udział :)
    obserwuje jako Natalia K
    zasubskrybowałam jako Natalia K
    Polubiłam fajpejdże Natalia Kwiatkowska
    Wspomniałam w poście
    + instagram naciak_
    blog : http://natis-ka.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Biorę udział ;*
    Zaobserwowałam wasze blogi ;* Jako Patrycja Dobiesz
    Dałam suba dla Patrycja :D ( Ahh moja imienniczka <3) Jako Patrycja Dobiesz
    Polubiłam na fb ;* Jako Patrycja Dobiesz
    Dodałam do ulubionych na blogu ;*
    Niestety nie mam instagrama ;(
    Filmik jest świetny ; *
    Życzę doskonałego wyboru :D Rzeczy są na prawdę świetne. Nigdy niczego nie wygrałam, ale próbuję bezustannie ;)
    Taka moja natura walczę o swoje :D
    E-mail: patrycjad85@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    ReplyDelete
  44. Obserwuję wasze blogi z tego konta, na YT subskrybuję jako Aleksandra Morawa, na FB lubię jako Aleksandra Morawa, IG obserwuję jako _hatersgonnahateee_, wspomniane na blogu http://lifetastesgreattt.blogspot.com/.
    Pozdrawiam. :*

    ReplyDelete
  45. Obserwuje jako Oliiwia|
    Polubiłam jako Oliwia Kiełb
    Zasubskrybowałam jako Olii Wia
    e-mail : jeste.miki@onet.pl

    ReplyDelete
  46. Powodzenia uczestnikom :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Obserwuję jako Haru
    Polubiłam oby dwa fp jak Daria Sz.
    Za subskrybowałam jako Daria Sz.
    Instagram: Haruu55
    Dodałam do ulubionych na blogu: haru5.blogspot.com
    e-mail, daria.szapowal@gmail.com


    Zakochałam się w tym plecaku!!! <3

    ReplyDelete
  48. Obserwuję jako: Nieznajoma Dziewczyna
    Polubiłam na fb jako: Sylwia Z.
    Zasubskrybowałam jako : Nieznajoma Dziewczyna
    Instagram : nie mam
    Wspomniałam w notce: http://seecreetlifee.blogspot.com/2014/08/aloha-jak-ten-czas-szybko-pedzi.html
    Email: dziewczynanieznajoma@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Obserwuję jako i za subskrybowałam jako : Karolina B.
    Polubiła na fb jako : Karolina Bieniasz
    Instagram : karolin_b_
    dodałam do ulubionych : http://karolina-bieniasz.blogspot.com/
    email: karolinabieniasz1@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Obserwuję jako : Adrianna T.
    Zasubskrybowałam jako : Adrianna T.
    Polubiłam na fb jako : Adrianna T.
    Instargram : adelajda31
    dodałam do listy Blog List - na moim blogu, oraz napisałam post na moim blogu
    http://adelajda31.blogspot.com
    email : lalaa3101@gmail.com

    ReplyDelete
  51. zajebisty filmik jeden z lepszych vlogów jakie w życiu oglądałam :))

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Dowiedziałam się o twoim blogu z gazetki i weszłam już na pierwszy rzut oka mi się spodobał. Teraz obserwuję Cię na bieżąco. Zainspirowałaś mnie do stworzenia bloga. Jak byś miała czas do zajrzyj do mnie: http://dancealexlook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. subskrybuję, polubiłam oraz obserwuję blogi jako Weronika Chudy
    na instagramie obserwuję jako @_shubidu_
    na moim blogu dodałam was do ulubionych :)
    email: weronikachudy7@gmail.com

    shubiduoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. subskrybuję, polubiłam oraz obserwuję blogi jako Nikola Salacha.
    na instagramie obserwuje, jako; @nikolas069
    email; nikola.salacha@op.pl
    :)

    ReplyDelete
  55. Bardzo fajny filmik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Świetny pomysł na konkurs . Osobiście nie biorę udziału , ale życzę wszystkim uczestnikom powodzenia . Co do filmiku jest świetny :)
    obserwuje
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Obserwuję blogi :)
    Subskrybuję :)
    Obserwuję na instagramie jako @buszuu
    Polubiłam strony na fejsie ;)
    http://sosweetalex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. o jej jaki fajny blog ;)
    Zapraszam też do mnie > http://dorotapietrzak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Obserwuję blogi ;)
    Subskrybuję
    Obserwuję na instagramach jako @olloutai
    Polubiłam strony na Facebooku
    Wspomniałam w poście o konkursie ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Świetny filmik ♥
    Obserwuję obydwa blogi jako: Julajulia
    Na instagramie: Jula julia
    Polubiłam stronę :)
    I subskrybuję yt :D


    Jutro wspomnę o tym konkursie w notce !
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Obserwuję jako: Wika Aaa
    Polubiłam jako: Wiktoria Respondek
    Subskrybuję jako: Wika Aaa
    bloga nie mam, instagrama również nie mam (stary telefon, brak androida, windowsa czy apple :/ )
    świetny filmik :*

    ReplyDelete
  62. zapomniałam... e-mail: wiktorka.98@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  63. Świetny filmik. Chciałbym się tylko zapytać, jaka jest ta strona z tymi obrazkami, co są na zeszycie A4. Pozdrawiam.
    gopnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Jeśli chodzi o Instagrama to obserwuję jako fikiblog, a o konkursie wspomniałam w tej notce: http://zpasjadozycia.blogspot.com/2014/08/back-to-school-moj-planner-porady.html
    Mój mail: wiktorias.blog@gmail.com
    Chciałaś post z moimi ozdobionymi zeszytami, oto on: http://zpasjadozycia.blogspot.com/2014/08/washi-tape-sposoby-na-nudne-notatniki.html

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡