June 02, 2014

New / Filtry VSCO cam / KONKURS!!!

KONKURS NA SAMYM DOLE TEJ NOTKI!

Hej kochani!
  Dzisiaj chciałam poruszyć kilka tematów. Między innymi. Nowe rzeczy które dostałam z sheinside, ale też program do obróbki zdjęć/filtry oraz konkursy ( który znajdziecie na samym dole )
Jakiś czas temu dostałam paczkę z nowymi rzeczami ze strony sheinside.com. Niestety nie miałam czasu ich wam pokazać. Choć był weekend, całą sobotę miałam zawaloną, zresztą w niedzielę też - uczenie się i wypad do kina :) (uwielbiam takie niezapowiedziane wypady ). Wraz z siostrą poszłyśmy na film " Czarownica ". Moim zdaniem jest to fajny film a Angelina świetnie zagrała. Zresztą jak zawsze! 
Wracając do nowych ubrań. Po raz kolejny raz myślałam, że to będą jakieś chińskie podróby ubrań a tak naprawdę dostałam ciuchy dosłownie wyciągnięte ze sklepów jak zaraz czy Stradivarius. Zamówiłam białą marynarkę, która pasuje praktycznie dla każdego stroju. Ma ona rękawy 3/4 i jest po prostu g e n i a l n a. Zamówiłam ją z myślą o letnich chłodniejszych wieczorach. 
Kolejną rzeczą jest sweterek/płaszcz, który również bardzo mi się spodobał! Jest zrobiony z bardzo fajnego materiału. W taką pogodę jak teraz jest idealny jako nakrycie wierzchnie, nie przepuszcza zimna i można okryć się "pierożkami" ( tak ten duży kołnierz kojarzy mi się strasznie z takimi dużymi pierożkami :P ). Myślę że był to bardzo dobry zakup :) 

Marynarka - KLICK / Płaszcz - KLICK

Zdjęcia obrobiłam w programie VSCO cam który możecie pobrać na swoje telefony :) Może akurat na tych zdjęciach przesadziłam z filtrem ale chciałam, żeby obróbka była widoczna ( i dokładnie nie widziałam jak zdjęcia będą wyglądały - obrabiałam na telefonie ). Moim zdaniem jest to dobry program, szczególnie jeśli chcesz obrobić zdjęcia szybko, nie psując przy tym jakości. Wiele zdjęć na moim instagramie ( @thecarolineblog ) jest obrobionych właśnie w tym programie. Używam przede wszystkim tylko dwóch filtrów (moich ulubionych ) - F2 lub T1 - są to chyba najładniejsze filtry i fajnie "wygładzają" zdjęcia







Marynarka - KLICK / Płaszcz - KLICK

Proszę o kliknięcia z linki :)!

I teraz mały i szybki konkursik ;) 
Zasady: 
- Zaobserwuj publicznie mojego bloga 
- Kliknij we wszystkie linki w tym poście ( łącznie pięć ) 
- Napisz w komentarzu kilka słów co sądzisz o moim blogu ( szczere słowa oczywiście, nie musi to być jakaś super długa wypowiedź ), napisz pod jaką nazwą/nickiem obserwujesz mojego bloga, ile razy kliknąłeś/ęłaś w linki oraz swój e-mail. 

Rozdam dwie nagrody! JEDNA dla osoby wylosowanej, a DRUGA dla osoby która napisała najciekawszą wypowiedź o moim blogu :) Myślę, że nie jest to trudne ;) I podkreślam, że osoba, która wygra nagrodę za najciekawszą wypowiedź dostanie nagrodę zza granicy ;) 

Proszę nie oszukiwać bo wszystko będzie sprawdzone!  :) 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia! 
xoxo C.

40 comments:

  1. Ja bym tego płaszczyku nie zamawiała, ale marynarka ładna.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia.
    Płaszczyk jest świetny i kosztuje nie wiele.

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Obserwuję jako: Asia P.
    E-mail: asia.1321@onet.pl
    Co sądzę o Twoim blogu? Twój blog ma świetny wygląd, Niby taki czarno-biały, a jednak ma w sobie to coś. Uwielbiam Twój sposób pisania. Zdjęcia są dobrej jakości. Ty zawsze świetnie na nich wychodzisz.
    +Bardzo podoba mi się w Tobie uczciwość. Gdy dowiedziałaś się, że ten konkurs u Gabrysi jest oszukany powiedziałaś o tym innym, a na przykład Kasia z bloga Malinowe Ciasto u której też był taki konkurs sponsorowany przez Gabrysie nic o tym nie powiedziała. Nie pisze tu tego żeby obgadywać Kasie tylko po to aby pokazać jaka Ty jesteś uczciwa :)

    ReplyDelete
  4. Ciekawie piszesz, wszystko jest spójne i dobrze się czyta. Widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Zamieszczasz cudowne zdjęcia, zawsze dopasowane do tematu posta. Uwielbiam kiedy publikujesz outfity, bo mogę czerpać z nich inspiracje co do mojego ubioru. Kocham twojego bloga i mam nadzieję, że jeszcze bardzo długo będziesz blogować :)

    obserwuje pod nazwą: Dariaa
    kliknęłam we wszystkie linki po kilka razy
    niktw4zny@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Świetne ciuchy. Również korzystam z tej aplikacji i bardzo ją lubię!
    Twój blog obserwuję już od dawna. Zawsze znajdę tu mnóstwo inspiracji. Lubię zarówno zwykłe codzienne posty, jak i te tematyczne. Gdy tylko pojawi się nowy wpis z ciekawością zabieram się do czytania. Widać,że bardzo przykładasz się do pisania i,że kochasz to robić, a to najważniejsze :)

    Kliknęłam w każdy link jeden raz (5). Obserwuję jako: Małgosia, gosia-gos.blogspot@wp.pl
    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Udziału w konkursie nie biorę, ale chciałam napisać, że rzeczy są cudowne, a ten VSCO to naprawdę dobry program :)

    ReplyDelete
  7. Email: zosiachim@gmail.com
    Obserwuje jako : Zosiaaa
    Poklikałam ( w każdy ponad 10 )
    Za co lubię twój blog ?
    Oczywiście za to, że się wyróżnia . Jest wiele blogów . Nie każdemu może udać się wybić . Tylko te najbardziej oryginalne, te które mają w sobie ,,to coś'' można nazwać oryginalnymi . Na twoim blogu wszystko jest w komplecie . Pasja , jakość, oryginalność - to klucz do sukcesu . Ty wypełninłaś te warunki. Mam napisać krótko i szczerze . Więc o to piszę . Mówię Ci to co naprawdę czuję i to co widzę . Gratuluję Ci osiągnięcia celu !

    ReplyDelete
  8. Piękny płaszcz!
    Z tego co widzę,masz bardzo ładny pokój :)
    Lubię ten program,można w nim znaleźć super filtry!
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Pierwszy raz pojawiłam się na Twoim blogu gdy Ty zaczynałaś pisać pierwsze posty :) Musi być na prawdę dobry, gdyż po tak długim czasie nadal z przyjemnością na niego wchodzę. Jestem z Tobą jak pewnie wiele innych bloggerek od początku i wspieramy Cię oraz widzimy postępy jakie robisz :) "Jeśli wkładasz w to serce, masz wiele do zdobycia" :)

    noemisoul.blogspot.com
    obserwuję od dawna/ kliknęłam jak zawsze we wszystkie linki
    aurora509@wp.pl

    ReplyDelete
  10. Co sądze o Twoim blogu ? Spełnia chyba wszystkie takie moje "warunki" zebym go czytała. Jest jasny, przejrzysty, bardzo wygodnie sie czyta, wszystko ładnie dopasowane kolorystycznie. Ładne i dobre jakościowo zdjecia. Są jasne, wiec super. Genialny design. Uwielbiam Twój sposób pisania. Piszesz ciekawie i widac, że wkładasz w to całe serce.

    obserwuje jako Juu Ju
    kliknełam raz w każdy link
    julka0316@interia.pl

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super ciuchy, pięknie wyglądasz :)
    Poklikałam w linki ^^
    W Twoim blogu lubię wszystko, dosłownie. Zaczynając od wyglądu, który jest utrzymany w moich ulubionych kolorach, a kończąc na tematyce postów. W sumie jest ona różnorodna i myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Ponad to cudownie się ubierasz, naprawdę, kocham Twój styl. Zdjęcia są ładne i przejrzyste. No po prostu nic dodać nic ująć :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kliknęłam - nie wiem ile , ale spełniając minimalną ilość :)
    Obserwuję jako emeralds
    E-mail: emeraldsandnutella@gmail.com
    Co sądzę o twoim blogu? Lubie takie blogi jak ten. Jest przejrzysty, czytelny ale nie nudy, jeśli chodzi o w miarę istotną rzecz- szablon. Posty ,które publikujesz są ciekawe i niosą treść. Mimo że jest to oczywiste, często blogerki o tym zapominają. Myślę,że masz oddanych czytelników, którzy nie zawiedli by Cię w potrzebie.

    ReplyDelete
  13. + kliknęłam po 2 razy w każdy link, mój e-mail: izabelaf11@wp.pl

    ReplyDelete
  14. Moja marynarka! :)
    Uwielbiam ją. :)

    ReplyDelete
  15. Chyba poklikałam we wszystko :O
    Obserwuję jako Haru.
    E-mail: daria.szapowal@gmail.com

    Lubię czytać Twojego, bloga ponieważ piszesz sensownie, nie obwijasz w bawełnę, same konkrety co się ceni. Twoje notki są zwięzłe i na temat nie ma rozwlekania się nad nieistotnymi rzeczami, a o Twoim życiu "poza blogowym" można dowiedzieć się z instagrama. Podoba mi się Twój styl, jestem pod wrażeniem tego jak dobierasz rzeczy i to wszystko do siebie pasuje (ja to nie potrafię nic dobrać) i podziwiam cię za noszenie tych rzeczy z dużymi kołnierzami, one są urocze.

    ReplyDelete
  16. ja także używam VSCO cam już od pół roku :) ślicznie!

    fashion-and-not-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. CO TO ZA BUTY? Śliczny outfit :)
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reebok classic white ( niedługo będę o nich pisała w poście ;) )

      Delete
  18. Świetna marynarka :)
    Obserwuję jako marionetka, klaudia32961@znajomi.pl
    Twój blog teraz głównie kojarzy mi się z walką z blogiem Gabrysi, ale nie jest to wcale złe skojarzenie, ponieważ dzięki temu widzę, że jesteś szczera i masz twardy charakter. Cieszę się, że na swoim blogu pokazujesz tą szczerość w swoich notkach! Pokazujesz też ładne stylizacje i ciekawie piszesz, oby tak dalej :)

    ReplyDelete
  19. śliczna marynarka :D

    O blogu:
    Tak naprawdę bloga odkryłam dzięki postowi, który napisałaś na blogu Sary z chesire-blog.blogspot.com
    Po wejściu na Twojego bloga zaczęłam z ciekawości przeglądać posty i zauważyłam, że ciekawie piszesz i dodajesz śliczne zdjęcia. Można tu tak naprawdę znaleźć wszystko: od fotografii po modę :) Widać, że dużo czasu wkładasz w jego funkcjonowanie i starasz się, aby był jak najciekawszy. Można poznać, że nie udajesz nikogo i jesteś w 100% sobą. A blog jest tylko tego poświadczeniem :) każdy post jest tak napisany, żeby jak się go czyta miał sens, a jego ozdobą są śliczne zdjęcia :D

    Obserwuję jako: Sylwia
    Kliknęłam 10 razy ;d
    E-mail: herooine@op.pl

    ReplyDelete
  20. Marynarka jest cudowna *.* Bardzo mi się podoba <3 !
    Obserwuję ; >
    http://lets-her-go.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. O super marynarka. :)
    nazwa: neelly-blog
    email: daisy.moredaisy@o2.pl
    Uważam że jest po prostu dobry. Design, treść posta, zdjęcia. To wszystko jest super. Robisz ładne ootd, co jest dla mnie dość ważne, bo interesujesz się modą i po prostu to widać. A i dodajesz uczciwe konkursy haha :D Nie nawiązujesz współprac na potęgę i co 2 post nie jest o współpracach. :)

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia .
    Super stylizacja
    Powodzenia każdemu w konkursie c;
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Weszłam w kazdy link i banery z bok bloga, choć nie wiem czy to coś da :)
    Jesteś świetną, młodą blogerką, która przykłada się do Swojego bloga. Widać, że blogujesz z sercem i dla przyjemności, a nie dla sławy. Twoje posty zawsze są dopięte na ostatni guzik, a zdjęcia są profesjonalnie zrobione. Design jest przejrzysty, taki jaki lubię. Mam nadzieję, że nie przestaniesz blogować i będziesz rozwijać się w tym kierunku, ponieważ w XXI wieku jest dużo dobrych blogerek, lecz ty masz 'to coś' :)
    Mimo, ze znam Twój blog dość krótko, to i tak doceniam i podziwiam twoją twórczość. ♥
    Obserwuję jako : zuzik
    email: zuziazuziazuzia13@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Boskie ubrania! W szczególności ta biała marynarka ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Kliknęłam :)
    obserwuję jako vcr.
    Twój blog podoba mi się pod względem estetycznym. Piszesz świetne posty, masz piękne zdjęcia i bardzo podoba mi się twój styl.

    ReplyDelete
  26. Jeszcze dopisując o tym co sądzę o twoim blogu (bo zapomniałam dopisać) nie jesteś kolejną podróbą Łucji. Nie jestem z Tobą od początku, nie będę tu kłamać żeby wygrać etc. ale uważam że 8 miesięcy to wystarczająco żeby móc stwierdzić, że zależy Ci na czytelnikach a nie na liczbie obserwatorów. A to dobrze świadczy o Tobie i o blogu. Jesteś uczciwa i po prostu chcę się czytać to co piszesz :)

    ReplyDelete
  27. Marynarka bardzo przypadła mi do gustu. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. piękna marynarka :)

    http://cerimonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładne zdjecia ;* Wcale nie przesadziłaś z fitrem ;d

    Obserwuję od dawna, zapraszam ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ta biała marynarka jest cudowna *.* Też taką chcę!
    aqamelifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ta biała marynarka *o*

    its-okey-baby.blogspot.com ---nowy post

    ReplyDelete
  32. Ta biała marynarka *o*

    its-okey-baby.blogspot.com ---nowy post

    ReplyDelete
  33. Hej :)
    Obserwuje cię już od jakiegoś czasu =, jako DreamerrrJB . Email - pati28055@op.pl
    W każdy link weszłam aż 10 razy :)
    Co myślę o twoim blogu? Uważam, że jest niesamowity i strasznie interesujący. Piszesz często, za co ci dziękuję, bo jestem niecierpliwa twoich kolejnych postów. Choć fakt, krótko cię obserwuje, to już prawie wszystkie twoje posty przeczytałam. Uzależnił mnie ten blog, poważnie. Masz bardzo przyjemny styl pisania, czysty i zrozumiały. Wiesz co piszesz, znasz się na tym. Podsumuwując wszystko, nie wiem co bym bez ciebie zrobiła haha <3
    PS Bardzo ładny szablon.


    Jesli masz czas słodziaku to proszę wejdz na mojego ( pierwszego ) bloga, niedawno zaczęłam.. Bardzo zalezy mi na twojej opinii :)
    http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. mam tą samą marynarkę jest świetna;)
    mam prośbę, mogłabyś mi kliknąć w linki ? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna :))

    ReplyDelete
  35. Szczerze mówiąc Twojego bloga czytam od niedawna. Znalazłam go całkowicie przypadkiem. Przeczytałam kilka postów, wydały mi się fajne, więc postanowiłam, że zostanę na dłużej. Od tamtego czasu na Twojego bloga wchodzę codziennie, wyczekując nowej notki.
    Jeszcze tak na marginesie dodam, że jestem bardzo podobna do tancerki - Danielle Peazer :)
    Obserwuję jako: lovee rainbboww
    Poklikałam w każdy link około 2/3 razy.
    E-mail: nataliagozdur1@gmail.com
    http://rainbboww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Obserwuję jako: Pink Rainbow
    Kliknęłam we wszystko
    E-mail: blog.pink.rainbow@gmail.com

    Od kiedy zajrzałam tutaj pierwszy raz (twój blog jest jednym z pierwszych blogów, które zaobserwowałam) od razu twój blog przypadł mi do gustu. Z każdym kolejnym postem przyciągały one coraz bardziej moją uwagę. Twój blog jest bardzo przejrzysty i poukładany i nie ma w nim przepychu. Do tego po tej akcji z Gabrielą bardzo mi zaimponowałaś, że pomimo wszystko jesteś szczera z czytelnikami i wiesz, że każde kłamstwo ma swoje konsekwencje. Nie chodzi o to żeby się tobie teraz podlizać żeby wygrać nagrodę, bo nienawidzę być sztucznie miła, ale jeśli prosisz o opinie, a mam szansę napisać kilka miłych słów to skorzystałam z okazji. :)

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Szczerze mówiąc Twojego bloga czytam od niedawna. Znalazłam go całkowicie przypadkiem. Przeczytałam kilka postów, wydały mi się fajne, więc postanowiłam, że zostanę na dłużej. Od tamtego czasu na Twojego bloga wchodzę codziennie, wyczekując nowej notki.
    Co mi się najbardziej podoba w Twoim blogu? Oryginalność i przyjemność z jaką go prowadzisz. Notki są zawsze ciekawe i żadko kiedy spotyka się takie na innych blogach. Desgin jest przejrzysty. Wykonujesz piękne zdjęcia. Wiem, że takie odpowiedzi już były i nie chylę się na oryginalność, ale każdy napisał w swojej wypowiedzi prawdę, dlatego trochę przemyśleń się powtórzyło.
    Jeszcze tak na marginesie dodam, że jestem bardzo podobna do tancerki - Danielle Peazer :)
    Obserwuję jako: Natalia - Rainbboww
    Poklikałam w każdy link około 2/3 razy.
    E-mail: nataliagozdur1@gmail.com
    http://rainbboww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. jakim aparatem robiłaś ostatnie zdjęcie

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡