June 01, 2014

Michalina - Poznaj mnie :)

Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj nie przeczytacie posta od Karoliny tylko ode mnie czyli Michaliny z bloga http://themadmichelle.blogspot.com/. Nie wiem czy wiecie, ale to właśnie ja zostałam zwyciężczynią konkursu na napisanie 3 postów na 3 różnych, wspaniałych blogach! Bardzo się cieszę z wygranej, ponieważ uważam, że będzie to dla mnie wielki plus na początek mojej przygody z blogowaniem oraz dobra okazja by pokazać wszystkim i zachęcić Was żebyście zaglądali na mojego bloga. W tym poście chciałabym opowiedzieć trochę o sobie, bo skąd macie mnie znać?, o moim blogu, moich pasjach oraz o kilku rzeczach, które dają mi motywację do życia!

Jak już wyżej napisałam, mam na imię Michalina. W kwietniu skończyłam 14 lat. Pewnie jak większość pomyślicie "Co taka czternastolatka może wiedzieć o prowadzeniu bloga?", "Pewnie kolejna, która myśli, że wie jak fajnie robić zdjęcia i ubierać się.", "O nie! Kolejna gimbusiara...". Zdziwię tu Was. Jak na czternastoletnią dziewczynę, jestem bardzo dojrzała. Większość osób uważa, że mam z 16 lat, co mnie bawi. Ale moim zdaniem życie jest od tego by się nim bawić, czerpać z niego jak najwięcej się da! nawet z tymi złymi i niechcianymi chwilami. 
Aktualnie mieszkam w miejscowości oddalonej od morza o 18 km - Słupsku. Uczę się w jednym w lepszych gimnazjum w moim mieście. Gdy skończę moją middle school chcę przeprowadzić się do Gdańska i pójść tam do jednego z lepszych techników. 
Interesuję się wieloma rzeczami od fotografii, po muzykę, projektowanie wnętrz, rysowanie do mody. Prowadzę bloga od kwietnia, to krótko. Jak byłam młodsza miałam bloga. Lecz nikt go nie czytał więc przestałam pisać, zapomniałam o nim. Teraz nie wiem nawet jak się nazywał i co tam było, haha. 
Na moim nowym blogu można będzie znaleźć wiele ciekawych outfitów, ciekawostek na temat fotografii cyfrowej i analogowej, przepisów, recenzji i postów tematycznych! Od samego początku wkładam w niego dużo pracy, energii i pozytywnych myśli. Dążę do tego by mój blog, był odzwierciedleniem prawdziwej mnie, by był czymś indywidualnym i za razem twórczym. 
Moje pasje to nic innego niż to co będzie na blogu. Fotografia, moda, muzyka, rysowanie, pisanie. 

Moja motywacja do życia? Dalszego działania, bez poddawania się? 
        Na pierwszym miejscu postawię rodzinę. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Są to osoby, które dają najwięcej wsparcia, zawsze cię zrozumieją i zawsze można na nich polegać. Cenię to w ludziach, bo coraz trudniej jest znaleźć osoby którym można zaufać i mówić wszytko. 
        Na drugim miejscu są moi przyjaciele i znajomi. Ważne jest by mieć osoby z którymi można gdzieś wyjść lub po prostu pogadać. Lepsi czy gorsi, ważne żeby byli. Człowiek samemu nie czuje się dobrze.. 
        Na trzecim miejscu umieszczam fotografię. Żyję tym. Od 4 lat uczęszczam do kółka fotograficznego. Moje zdjęcia biorą udział w międzynarodowych konkursach i zostają nagrodzone! Jak dla mnie są to wielkie osiągnięcia. Kocham uwieczniać na zdjęciach każdą chwilę. Ludzie żyją zdjęciami. Co by było gdyby taki Louis Jacques Dagerre ( twórca aparatu i fotografii) nie wynalazł owych aparatów? Moim zdaniem życie nie miało tego czegoś. Fotografia dopełnia życie, przynajmniej moje, uwiecznia ważne dla nas chwile, poprawia humor, uczy.
       Czwarta będzie muzyka. Czy wyobrażam sobie świat bez muzyki? O, nie! Muzyka jest kolejną rzeczą, która uzupełnia, ubarwia szaro-bure, codzienne życie. W dzisiejszym świecie, ten który potrafi grać na jakimś instrumencie jest bardziej ceniony. Przez 8 lat grałam na keyobardzie. Kochałam to. Należałam do cudownego zespołu, wraz z którym zajmowaliśmy wzorowe miejsca na wojewódzkich oraz państwowych konkursach. Niestety rok temu zrezygnowałam z tego.. Było mi ciężko, żałuję. Ale nigdy nie zapomnę tego co się nauczyłam i na pewno na moim blogu umieszczę posta ze zdjęciami na temat zespołu.

Podsumowując, jestem zwykłą rozmarzoną uczennicą polskiego gimnazjum. Spełniającą marzenia, fotografująca wszystko co się da. Czerpię z życia to co najlepsze.
 A to cała ja!


Zapraszam na mojego bloga: 

16 comments:

  1. Czytam ten post czytam i stwierdzam, że jak na 14 latkę naprawdę jesteś dojrzała, wspaniale piszesz :)
    I do tego jesteś bardzo ładna ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Gratuluję wygranej w konkursie xx powodzenia przy dalszym prowadzeniu bloga (:
    http://who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnego bloga prowadzi ta dziewczyna! :) Odwiedziłam go :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Widać, że jesteś dość ciekawą osóbką :)

    ReplyDelete
  5. Widać, że jesteś dojrzała, nawet po tym poście. Piszesz bardzo mądrze i widać, że myślisz nad tym :) No i poza tym znalazłam kolejną imienniczkę, haha.

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie piszesz ;) Gratuluję wygranej. Będę zaglądała na Twojego bloga ;)

    Obserwuję!
    http://lets-her-go.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Naprawdę nie wyglądasz na 14 lat. I po twoim pisaniu też tego nie widać :)

    ReplyDelete
  8. Bądź sobą i nigdy się nie zmieniaj ! :D
    Śliczna :)

    ReplyDelete
  9. śliczna jesteś!

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Już zaobserwowałem, ciekawy blog :) zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Z chęcią wejdę na twojego bloga.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny post promujący. Na pewno odwiedzę bloga :0

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. super blog! :) a ja zachęcam do obsrrwowania bloga http://ivonjee.blogspot.com dziewczyna będzie się starać o współpracę z sheinside a część ubrań oddawać nam czytelnikom za darmo!

    ReplyDelete
  14. favicon twojego bloga to symbol innej religii, islamu podejrzę,

    czemu ? odp. na fruutti.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. już lecę na twojego bloga :D
    fashion-madam.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡