January 02, 2014

Zaczynamy nowy rok - 2014

Hej!
   Nowy rok chciałam zacząć nie byle jakim postem.Od dzisiaj chcę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, a posty będą dokładne tak abym ja była z nich usatysfakcjonowana jak i wy. Nie będę już robiła postów gdzie napiszę 2 zdania ( chyba że to będzie mega konieczne np. informacje że gdzieś wyjeżdżam, albo że jestem chora.) i wsadzę jedno bezmyślne zdjęcie. Na końcu tego posta podam również strony na których jestem ( instagram, ask itp. ) i na których również będę was informowała o newsach i o postach. :) Miałam również plan żeby założyć fanpage mojego bloga na facebook'u, ale nadal jestem trochę tego niepewna ;/ Kiedyś już wam mówiłam o co chodzi i nadal jestem takiego zdania.
   Zbierałam się do Playlisty od kilku miesięcy, ale postanowiłam, że to będzie właśnie start na blogu w 2014. Niektórzy z was wiedzą, że chodzę do szkoły muzycznej i praktycznie muzyka mnie nie opuszcza. Wystarczy, że przejdę korytarzem w mojej szkole i z każdej sali wydobywają się dźwięki jakiegoś instrumentu. Po prostu to kocham.
   Zawsze wieczorami lubię słuchać muzyki bo w pewien sposób to mnie rozluźnia i daje mi wewnętrzny spokój. Jest to dobry start na nowy rok no bo tak naprawdę po co ciągle być w napięciu i stresować się wszystkim co napotkasz ? Było - minęło i tego nie zmienisz. Trzeba mieć pewien dystans do siebie, ponieważ jakbyśmy się zadręczali wszystkimi i wszystkim co zrobiliśmy to nie mielibyśmy spokoju i pewnie wszystkie włosy by nam wypadły ( ech muszę zażartować ze wszystkiego, ale to prawda :P ).
  Łapcie kilka fajnych piosenek na dobry początek roku:

Pharrell Williams - Happy
Ariana Grande - Piano

LORDE - Royals

John Newman - Love Me Again

Maddi Jane - #Beautiful

Nie jestem jakąś fanką Dawida, ale ta piosenka strasznie mi się kojarzy z nowym rokiem :) 
Dawid Kwiatkowski - Tathagata


A jaka jest wasza playlista ? napiszcie mi czego słuchacie w komentarzu, chętnie sobie dodam do mojej playlisty :) 
Jestem tutaj: 

xoxo - C.

26 comments:

  1. Fajny jest taki nowy start, też chcę w tym roku mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, zarówno na blogu i w życiu prywatnym. Tobie życzę powodzenia! :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja też uwielbiam słuchać muzyki i też będę się starała mieć jak najlepsze posty
    zapraszam + obserwuję

    ReplyDelete
  3. Taki styl pisana postów mi się podoba :)
    Ten jest super ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajny pomysł na nowoą odsłonę bloga/postów ;D

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Też lubię Tathagata, Royals i Piano *.*

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uch. Ja też kocham muzykę. Gram na pięciu instrumentach.. . i wielbię śpiewać. (chociaż mistrzynią nie jestem, ale uczę się) Ja słucham the Beatles, 30 seconds to Mars i Tame Impala (mniej znany zespół) także.. wszystko zespoły, haha. Ale uwielbiam też Olly' ego Mursa, Adele, Lane del Rey.
    nimi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szczęśliwego Nowego 2014 Roku !

    ReplyDelete
  8. fajne udostepnilas piosenki! szczesliwego nowego roku <3


    ♥ ♥ ♥ zapraszam do siebie: http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  9. Fajna playlista, uwielbiam Piano Ariany Grande, mam jej płytę <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Kiedyś grałam na pianinie ale przestałam gdy zmienił się nauczyciel którego nienawidziłam. Teraz gdy tylko słyszę pianino wracają wspomnienia i nie mogę się oderwać od dźwięków
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja słucham często Wilkinson - Afterglow, Kamil Bednarek - Cisza, Miley - Wrecking Ball :3

    palynaaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  12. Ja także chętnie słucham Piano, Tathagata oraz Royals. W tym roku bardzo podobała mi się także piosenka Miley Cyrus Wrecking Ball ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnych piosenek słuchasz :))

    ReplyDelete
  14. Fajne piosenki :)

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. oo nie znałam wczesniej tych piosenek a są extra <3
    zapraszam: noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. To dobry pomysł, skoro muzyka jest tak istotna w twoim życiu (; Właściwie wydaje mi się, że większość ludzi tak może powiedzieć, nawet jeśli nie śpiewa czy nie gra na żadnym instrumencie.. to bardzo piękne ;p
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Na mojej Playliście są praktycznie same piosenki Dawida Kwiatkowskiego ♥.♥

    Pozdrawiam, obserwuje, zapraszam na pierwszy post w tym roku :) Może mój blog ci się spodoba i także go zaobserwujesz ► http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/01/happy-new-year.html

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam Love me again i Happy <3
    Ja słucham 1D, Nicki, Bruna, Lany ;D dużo tego xd
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetne piosenki ;d Maddi Jane ma boskie piosenki ;d
    obserwuje ;d

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam Ariane jest boska! fajny bllog :>
    Zapraszam ,zachęcam do wyrażenia swojej opinie :> byłoby miło :>
    http://katesswag.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  21. Ja też chce się od tego roku postarac nad postami :))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Witaj, mam zaszczyt poinformować Cię, o mojej nominacji twojego bloga do Liebster Award! Powodzenia! :)

    justsmilebabyy.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡