December 31, 2013

Ostatnie godziny 2013


2014 - Nowe szanse, nowi ludzie, nowe myśli, nowe marzenia. Jednym słowem ten rok będzie po mojemu. Niestety 2013 może nie był najlepszy, ale mile wspominam ostatnie miesiące. Życie dało mi wielkiego kopa i pozwoliło spojrzeć na ludzi którzy mnie otaczają innymi oczami. Niektórzy okazali się fałszywi, a niektórzy wprost przeciwnie. Można powiedzieć że spadł mi kamień z serca i teraz mogę zacząć wszystko od początku z nowymi doświadczeniami.
  Oczywiście jeśli chodzi o blogowanie w 2013 to widzę, że statystyka się bardzo podniosła i jestem taka szczęśliwa! Tyle się zmieniło i tyle was już jest że nie mogę uwierzyć :)
Mam nadzieję, że z każdym rokiem będzie was jeszcze więcej!

Kochani! Z okazji zbliżającego się już nowego roku, życzę wam wspaniałych przeżyć, szampańskiego sylwestra i oczywiście szczęśliwego 2014 roku! Mam nadzieję, że życie da wam tak jak mi drugą szansę, aby wreszcie zobaczyć co jest dobre, a co złe. Niech wasza sylwestrowa impreza się uda, ale pamiętajcie żeby nie przesadzić z fajerwerkami! Uważajcie na siebie!



xoxo C.

20 comments:

  1. Szczęśliwego nowego roku kochana.! ;*
    Oby był lepszy od tego ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  4. wesołego nowego roku :))
    http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tobie także życzę wszystkiego co najlepsze ;)

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja w tym roku, gdy wyjechałam za granicę, zobaczyłam kto tak na prawdę za mną tęskni, a kto już o mnie zapomniał. Wtedy zauważyłam, że nawet najbliżsi mi ludzie okazali się fałszywi, a Ci z którymi tylko się kolegowałam, prawie codziennie do mnie pisali i pytali się, czy wszystko u mnie dobrze :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    PS. Zaczynam przygodę z blogowaniem od nowa, więc mogłabyś mi pomóc i wejść na palynaaa.blogspot.be? :)

    ReplyDelete
  7. Mój rok 2013 też nie był jakiś super, ale właśnie. Było minęło! Czas rozpocząć 2014 rok z czystym kontem! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Szczęśliwego!

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieje, że 2014 rok będzie dla ciebie lepszy niż ten 2013 :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję sukcesu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wytrwalosci w postanowieniach :-)

    ReplyDelete
  12. Dla mnie 2013 też nie był najlepszy....
    Wszystkiego dobrego w roku 2014 <3

    ReplyDelete
  13. Mój rok 2013 był świetny <3 tyle dobrego że twoje ostatnie miesiące tego roku były także fajne :*

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się szata graficzna Twojego bloga :)) Super :) Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę, dodaję do obserwowanych! :*

    ReplyDelete
  15. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!
    http://donutworrybehappy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, tam nowy post o sylwestrze!

    ReplyDelete
  16. Szczęśliwego Nowego Roku ! :) fajny blog, obserwuje :)

    ReplyDelete
  17. Szczęśliwego Nowego Roku! Gratuluję liczby obserwatorów i życzę żeby jeszcze wzrastała :*

    Pozdrawiam, obserwuje, zapraszam na pierwszy post w tym roku, może mój blog Ci się spodoba i także go zaobserwujesz ;3 http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/01/happy-new-year.html

    ReplyDelete
  18. szczęśliwego roku 2014 kochana :)

    ReplyDelete
  19. duzo sukcesow :))

    http://wiktoria-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡