December 29, 2013

Współpraca z Sheinside. Warto ? Czy to tylko mit?

Will.I.Am - Smile Mona Lisa


Hej kochani!
   Sylwester zbliża się wielkimi krokami. Jakie macie plany na ten dzień ? Ja zostaję w domu i bardzo się z tego cieszę, ponieważ nie przepadam za tym dniem i tymi wszystkimi fajerwerkami, dymem i tak naprawdę niebezpieczeństwem.
   Dostałam na asku pytania o współpracę z Sheinside i w dzisiejszym poście poruszę ten temat.
Warto z nimi współpracowań? Czy to tylko mit? Wszystkie myśli w tym poście są jak najbardziej prawdziwe. Nie piszę ich ze względu bo współpracuję z sheinside!!!
  Moja przygoda z tą firmą zaczęła się pół roku temu. Pierwszym krokiem jaki trzeba było zrobić: stworzyć kolaż ( taki jak pod spodem ) i oczywiście zyskać słynne kliknięcia. Szczerze? Za pierwszym razem mi się nie udało. Miałam jeszcze mało obserwatorów i mało wejść, ale przecież do trzech razy sztuka i podjęłam się tego drugi raz. Udało się. Nie będę opowiadała już co było dalej bo już chyba każdy się domyślił: Trzeba było wybrać ubranie.
  Ale czy warto prosić swoich czytelników o kliknięcia żeby dostać kawałek szmatki ? Otóż warto, bo kto by nie chciał ładnych i modnych ubrań w zamian za kilka kliknięć ? Ale każdy ma w sobie szczyptę krytyki i nie chciałby dostać jakąś chińską, stworzoną z brzydkiego materiału bluzkę, która tylko na zdjęciach wygląda fantastycznie. Tylko mały szczegół ;) Oni nie mają takich ubrań. Wszystkie rzeczy które dostałam od sheinside są solidne, dobrze wykonane, ładne i przyjemne w noszeniu. Zobaczymy co będzie dalej....
  Jeśli chodzi o warunki tej współpracy: im więcej kliknięć, tym więcej ubrań. Przynajmniej mi się tak wydaję, ale w stosunku do firm - jest to dobra umowa. Oni zdobywają popularność, my darmowe ubrania, więcej zdjęć, więcej postów na blogu z Outfitami i recenzjami. Taka jest prawda.
    Szczerze to nie lubię prosić ( błagać ) moich czytelników o kliknięcia, ale spotkałam się też z osobami które zabiłyby się o nie. Tak wiem trochę dziwne szczególnie że to tylko ubrania, ale nie wszyscy są w takim samym położeniu jak my i jeśli macie dobre serce i sekundę wolnego czasu, pomóżcie takim osobom. Nie wiadomo w jakiej są sytuacji i czy w ich domu nie brakuje pieniędzy. A to może na serio im pomóc.
  Podsumowując: Warto współpracować z sheinside, ale najpierw upewnijcie się, że wasi czytelnicy mogą was wspierać ( pod postacią kliknięć ) , bo niekoniecznie sheinside może dać wam drugą szansę tak jak mi.
Wielki plus! Polecam!!!











Jeśli ktoś będzie chciał mogę udzielić prywatnych porad: jak użyć trików, żeby firmy były tobą bardziej zainteresowana. Proszę pisać na maila albo na facebook'u :))


Niestety nie lubię tego ale proszę o kliknięcia w linki z tego posta! Np. ten:  ;)) www.sheinside.com W zamian polecę wasze blogi w następnych postać i każdy zaobserwuję ;)) 
Liczę na was kochani! 
xoxo C.

O i jeszcze zapraszam na bloga tej piękności ♥: http://loocox.blogspot.com/ Polecam za piękne zdjęcia i smykałkę do pisania! ;)) 

112 comments:

  1. poklikałam ci trochę :) ja dopiero zaczynam z nimi współprace i własnie zamówiłam ten bordowy sweterek <3 tylko ze z sammy dress, mam nadzieję, że będzie fajny
    noemisoul.blogsot.com

    ReplyDelete
  2. Kliknęłam :)) Mi marzy się współpraca z taką firmą ale wiem że mam jeszcze za mało obserwatorów i wejść ;c, to jest jak taki mały sukces w prowadzeniu bloga :))
    czarnakreska-barw.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. masz świetny wygląd bloga, a rzeczy z tego sklepu są super ;) mam nadzieję, ze uda ci się z nimi jak najdłuzej współpracować :)

    ReplyDelete
  4. Jestem zdania, że współprace są dla osób, które prowadzą swojego bloga nieco dłużej niż miesiąc, czy dwa, nawet jeśli mają już wielu obserwatorów. Nie lubię tego, gdy ktoś taki właśnie prosi o te kliknięcia. Lubię, gdy blogerki z dłuższym doświadczeniem nawiązują współpracę, bo swoją niekiedy ciężką pracą zasłużyły na to. Przynajmniej takie jest moje zdanie ;)
    Śliczna ta ostatnia kurtka :)
    I ciesze się, że w Twoim przypadku Sheinside dało Ci drugą szansę, bo zasługujesz ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. moim zdaniem ich ciuchy są naprawdę piękne,a Twoje przekonania mnie w tym utrwaliły :) kiedyś zapewne będę chciała z nimi współpracować,ale czy mi się uda,eh :) dziękuję za przydatne informacje!

    ReplyDelete
  6. Rozumiem ciebie, nie dawno ja prosiłam ludzi o kliknięcia :) I udało mi się uzyskać współpracę z tą firmą (za pierwszym razem) i jestem wdzięczna moim czytelnikom.Tobie też pomogę, bo być może ja kiedyś też będę potrzebowała takiej pomocy :)) Kliknęłam :)

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i na pewno w przyszłości się odwdzięczę :))

      Delete
  7. Kliknęłam ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. poklikałam :p http://misiaczek2000.blogspot.com/ wpadniesz? polecisz ?
    bardzo lubię twojego bloga

    ReplyDelete
  9. Hnmm ciekawie brzmi ta wspolpeaca moze kiedys sporobuje, a teraz ide klikac w banery: zawsze to robie bo lubie ludziom pomagac :) zapraszam: katis-kaatis.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  10. Poklikałam :)

    http://put-on-mascaraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Kliknelam we wszytkie linki czyli 18 razy :) Mam nadzieje, ze kiedy ja bede probowala to ty mi pomozesz :)

    ReplyDelete
  12. oczywiście klikam ! ja jestem dopiero na początku współpracy i czekam na moją pierwszą paczkę,,,, i nie umiem się doczekać :) długo szła do Ciiebie :) pozdr

    ReplyDelete
  13. kliknęłam,
    Ja pisałam do tej firmy i udało mi się spełnić ich wymagania. Poinformowano mnie o tym mailowo i powiedziano mi, że niedługo ktoś się do mnie odezwie. Niestety od miesiąca czekam na jakąkolwiek odpowiedź i nic.
    pozdrawiam i zapraszam:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak już mówiłam sprawdź w spamie bo ja dostałam w spamie ;))

      Delete
  14. Świetne te ciuchy!
    Teraz już wszystko rozumiem :)
    Zrobisz jeszcze taki post gdzie mówisz jak napisać post do takiej firmy i jak to wygląda i wgl. prosze :)



    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobię ale jakoś w środę bo mam kupę świetnych postów w zanadrzu :))

      Delete
  15. Poklikałam. zgadzam się z tobą w 100%ale są też blogi założone tylko dla współprac, a to już jest "sprzedanie się " moim zdaniem. A jeśli ktoś bloguje bo lubi to robić to ja nie mam nic przeciwko. Niektórym może się wdawać, że pisanie bloga to takie łatwe 5 minut i post gotowy, ale tak nie jest przynajmniej u mnie,napisanie dobrego posta zajmuje zdecydowanie więcej czasu, dotego zrobienie dobrych zdjęci i ich obróbka to dużo czasu i coś się należy za taką prace. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moim zdaniem też. Blogi które są założone tylko po to wgl nie powinny istnieć ;//.
      Mi obrobienie zdjęć, napisanie tekstu posta i wstawienie tego zajmuje mi około 2-3 godziny w zależności od tego jaki mam dzień i czy pisze post tematyczny :))

      Delete
  16. Też chciałabym zawrzeć współpracę z tą firmą, ale na razie mam za mało czytelników :(

    POKLIKAŁAM W BANER I LINKI
    Oczekuję na obserwacje i polecenie mojego bloga w notce :)

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Kliknęłam :) W takich sprawach powinniśmy sobie nawzajem pomagać.

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Też mi się za 1 razem nie udało ze współpracą, ale planuje po Nowym Roku spróbować znowu :)
    Fajny post ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Poklikałam bo bardzo lubię ten sklep i z chęcią Ci pomogę;P)

    ReplyDelete
  20. Bardzo pomocny i ciekawy post!
    Kliknęłam w link :)

    meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. JA dopiero z nimi zaczynam, więc mam nadzieję, że będzie fajnie ;) Śliczny kolaż ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ten sklep ma świetne ciuchy <3
    kliknęłam :)

    ReplyDelete
  23. Też mi się nie udało raz z nimi współpracować za jakieś pół roku spróbuje od nowa. Poklikałam ci trochę :)
    seecreetlifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Oczywiście weszłam we wszystkie linki, niektóre po kilka razy :) Nie lubię, gdy niektórzy wypisują pod takimi postami, że to wyłudzanie, skorzysta na tym tylko bloger itp.. Przecież w miarę popularności bloga i więcej kliknięć Sheinside organizuje różne konkursy, w których do wygrania są bony.
    Sama chętnie rozpoczęłabym współpracę z tą firmą, jednak mam dopiero 46 obserwatorów :(
    Zapraszam: bukaziom.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, ale niestety niektórzy tego nie rozumieją ;)
      Nie poddawaj się! Każdy kiedyś miał tylu obserwatorów :)) Na pewno niedługo będziesz miała coraz więcej!!!

      Delete
  25. Kliknęłam to mnie nic nie kosztuje a Tobie może pomóc :))


    http://rewiers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Naprawdę fajnie, że napisałas takiego posta, ponieważ dużo z nas chciałoby być na waszym miejscu i również dostawać ciuchy od róznych firm, ale z własnego doświadczenia wiem, ze ciuchy, kóre sprzedaja są różnież na o wiele tańszych stronach jak dresslink czy inne tego typu, ale niestety tam płaci się za przesyłkę. Naprawde fajnie, że masz możliwość współpracy z nimi i troche mnie zmotywowałąś by dalej prowadzić swojego bloga... Kliknełam w każdy link :) udanego sylwestra!

    nikola-nikolaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Piękna bluza na dole :D kliknęlam xd
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. oczywiście poklikałam <3
    też współpracuję z tą firmą ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Poklikałam :)
    Na pewno warto podejmować takie współprace, tylko trzeba wcześniej to wszystko przemyśleć :)
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. poklikałam :)
    chciałabym współpracować z tą firmą :)
    http://byjuliettfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Kliknęłam ; ) I nawet nie pomyślałam że niektórzy mogą o to prosić bo nie maja za dużo pieniędzy w domu. Dziękuję że to napisałaś ; )
    Świetne ubrania ; D


    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;/ Chyba za bardzo wymiękam kiedy widzę biedne rodziny które nie mają pieniędzy. Mięknie mi wtedy serce i chciałabym wszystko dla nich zrobić.

      Delete
  32. klikam !
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja już nawet powiedziałam im jaką chcę bluzę,ale czekam z miesiąc i nadal nie przyszła ;c
    www.blog017.blogspot.com :)
    obserwuję ♫

    ReplyDelete
  34. kliknięte :) zapraszam do siebie na www.cynt-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Kliknęłam kilka razy :)

    nuskalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajne że postanowiłaś napisać przemyślenia o sheinside .
    Kliknęłam .
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Kliknęłam w kilka tych linków :) Chętnie napiszę do ciebie, bo też chciałabym się podjąć takiej współpracy ale jestem w tym biała nic nie rozumiem, nie wiem co i jak ;) Mam nadzieję, że mi wytlumaczysz i doradzisz ;*

    Pozdrawiam, obserwuje, może mój blog ci się spodoba i zrobisz to samo ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2013/12/patryk-kumor.html -Nowy Post

    ReplyDelete
  38. Jasne że kilknełam przecież to tylko chwilka nawet nie raz tylko kilka .
    mojmozg13.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ale super blog tej piękności :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    ReplyDelete
  40. Ja w sylwestra właśnie lubię fajerwerki, dla mnie to cudny widok, ale wiadomo nie każdy to lubi ;p
    Współpraca z którąkolwiek firmą wydaję mi się ciekawa i przede wszystkim "przydatna" dla osób, które dostają ubrania, jak to powiedziałaś kto by nie chciał dostawać ładnych i modnych ubrań za free? ;p
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja chciałabym współpracować z tą firmą,ale jak na razie mam za mało wyświetleń i obserwatorów ;(
    Życzę Ci powodzenia!
    Kliknęłam

    justlife-jurka.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. poklikałam :3
    super ciuchy ; )

    merry-merrry.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Oczywiście, że kliknęłam... jakieś 50 razy haha :)

    ReplyDelete
  44. Oczywiście kliknę :)
    Bardzo podoba mi się design Twojego bloga i ogólnie to jak piszesz :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba to zapraszam do siebie ;)
    Buziaki :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Poklikalam :) Mam nadzieje, ze uda Ci sie z nimi wspolpracowac :)

    http://everythingwhatlike.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. kliknęłam, powodzenia ;)
    http://schowajmniepodlewepluco.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Super post wiele się dowiedziałam :>
    Mam pytanie, czy kliknięcia w baner liczą się też od anonimowych ludzi czy tylko od zarejestrowanych użytkowników?
    aloohaparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Masz rację. Obserwuję. :3
    marcy-maarcy.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Kliknęłam :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ;)


    oligatorekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetny post,dużo sie dowiedziałam.
    Kliknęłam
    http://magiical-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. poklikałam. :)
    Antosia-tosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Poklikałam :) Przepraszam ze z anonima ale internet mi zamula i nie moge sie zalogowac :)

    pamietnik-faustyny.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Tez bym chciala taka wspolprace ale mam na razie malo obserwatorow (moze w przyszlosci?)

    mery-mery13.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja tez bym chciała nawiązać wspolprace ,, juza napisalam do nich i zrobilam 2 kolaże ale narazie nic z tego... a moze napisałabys mi te tricki itp?? na maila czy jak chcesz:)

    mail- celavlog@gmail.com

    celinesbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. A co zrobiłas, że sie zgodzili? Co brali pod uwagę w twoim blogu?

    ReplyDelete
  56. Poklikałam i obserwuję ;) Fajny blog

    ReplyDelete
  57. Poklikałam :)
    Obserwuję.
    www.momentforme89.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Świetne oni mają ciuchy! :D
    http://szalonadarmowka.blogspot.com/2014/02/pomoc-przy-wspopracy-z-sheinside.html to mój blog mogłabyś poklikać bo właśnie chcę nawiązać z nimi współpracę? :)
    Dziękuję z góry. :)

    ReplyDelete
  59. Poklikałam trochę ;> Tak się zastanawiam czy nawiązać współpracę czy jeszcze poczekać (na więcej czytelników). Byłoby mi miło jakbyś mi napisała kilka tych tricków o których wspomniałaś na końcu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  60. Jesteś świetna <3 . Poklikałam parę razy ;3

    -------
    Zapraszam do mnie :
    http://itstaliaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. http://paulinowyblog.blogspot.com/2014/03/inspiracje-sheinside-na-lato.html

    można prosić o kliknięcie? :)

    ReplyDelete
  62. Hej poklikałam to mój adres http://anastasiablack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Super post, bardzo mi pomógł ;) A jakie mogę zastosować triki? ;)
    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. poklikalam, i obserwuje:*
    zapraszam do mnie
    http://bizzlesbab.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Bardzo ciekawy blog :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  66. proszę o pomoc w "klikaniu" :)
    http://fashionbycarolinye.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    ReplyDelete
  67. hej, także zbieram obserwatorów do sheinside. Moglibyście dołączyć do bloga? :C Dopiero zaczynam http://adriannner.blogspot.com/2014/05/czesc-kochani-dni-mijaja-pomysy-na.html

    ReplyDelete
  68. Bardzo mi pomogłaś. Mam jedno pytanie. Czy przed napsaniem do sheinside muszę mieć określoną liczbę wejść i obserwatorów? Poklikałam :) Obserwuję
    http://upitaazyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Hejka :)
    Jestem nową blogerką. Zanim zaczniecie pytać, wiem, dopiero zaczynam i co ja moge wiedzieć itd. Ale interesują mnie takie współprace, bo po pierwsze jakbym właśnie miała taki kontrakt mogłabym wiele osób uszczęśliwić podarunkami :)
    CHoć rnarazie wiem, że jeszze mi daleko hahah
    Ale zapraszam do siebie, jest co czytać, dzisiaj nowy post, bądzcie czujni!
    Zapraszam :

    http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    PS. Genialny blog! Kocham <3 Obserwuje <3

    ReplyDelete
  70. Proszę możesz teraz mi z tym pomóc: http://makeyourlifer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Poklikałam! Mam nadzieję, że pomogłam!


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Poklikałam :)
    Ja też bardzo chciałabym kiedyś zawiązac z nimi współpracę, lecz na razie mam bardzo mało obserwatorów... Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :)

    ReplyDelete
  73. Poklikane , gdybyś mogła zrobić to samo u mnie ;)
    Przydatny post
    Z góry dziękuje
    http://kanooshi.blogspot.com/2014/10/sheinside_23.html

    ReplyDelete
  74. Poklikałam we wszystkie linki :)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com
    obs za obs?
    Ja osobiście już zaobserwowałam :) Niedługo znowu tu wpadnę :)

    ReplyDelete
  75. Ojeju marze o współpracy z tą firmą ♥
    Poklikalam nutelloporadnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. a tak z ciekawości, to pisałaś do nich po polsku? :p

    http://wealdstonee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Poklikałam :) Fajnie by było jak byś zajrzała, zaobserwowała bo jak narazie to brakuje mi obserwatorów :) http://sonleszaharr.blogspot.com/ chciałabym kiedyś współpracować z taką firmą

    ReplyDelete
  78. Poklikałam w linki :D mam nadzieję że będziesz na mojego bloga i zaopserwujesz mnie http://mylivewitcheva.blogspot.com/?m=0.;***

    ReplyDelete
  79. oczywiście poklikałam :D
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/ ♥♥♥ZAPRASZAM DO MNIE♥♥♥

    ReplyDelete
  80. Klikałam w wszystkie hahhha
    Zapraszam do mnie dopiero ucze sie i zaczynam więc jeśli ktoś ma czas i OCHOTĘ to proszę o ocene :)
    MOJ BLOG: http://flashnix-xzy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Kliknęłam :) :) :) !!! Też bym chciała dostawać od nich ubrania, ale dopiero zaczynam. Zapraszam www.urodowe.blog.pl

    ReplyDelete
  82. Bardzo chciałabym zacząć z nimi współpracę. Mój blog nie jest o tematyce modowej ale wiem jak wpleść w post te linki i ubrania. Powiedź mi jak zareklamować bloga i poprosić ludzi o obserwację? od ilu obserwacji można pomysśeć o współpracy?

    ReplyDelete
  83. Właśnie niedawno założyłam bloga, zawsze chciałam współpracować z taką świetną firmą, lecz nie mam pojęcia jak zdobywać obserwatorów, a nie chcę rozpowiadać narazie o tym w szkole :)
    kiss-me-x3.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. http://belezanena.blogspot.com/2015/06/ubrania-z-firmy-sheinshide.html

    Witaj! Poklikasz w moje linki z Sheinside? Ja już poklikałam :)

    ReplyDelete
  85. Też bym chciała współpracować z tą firmą ale mam mało czytelników i obserwatorów :(
    Bardzo proszę was żeby chociaż kilka osób mnie zaobserwowało i obejrzało moje wpisy...naprawdę się staram ale i tak czytelników i obserwatorów nie przybywa niestety :(
    Zapraszam na mojego i bardzo proszę o zaobserwowanie... będę bardzo wdzięczna... :)
    Dziękuje :)

    ReplyDelete
  86. link do mojego bloga https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8709458661393451900#overview/src=dashboard

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡