January 05, 2014

Winter Giveaway! / Arizona tea + bony do sklepów!!!

Hej kochani!
   Przychodzę do was z wielkim giveaway'em w którym do wygrania jest mnóstwo nagród!
    Wraz z blogerkami: Karoliną, Karoliną, Mery i Gabrielą z racji tego, że zaczął się nowy rok, postanowiłyśmy stworzyć konkurs który trochę zachęci was do działania w 2014.
    W tym konkursie możecie wygrać: 4 zestawy herbaty Arizona ( jeden zestaw = 5 butelek herbaty ) 2x bon o wartości 100 zł do sklepu Animals' Wave DIY, 2x bon 30 $ do sklepu internetowego oasap, 1x bon 50 $ do sklepu internetowego sheinside, 1x bon o wartości 70zł do Do It Yourself As In Dream, 1x kupon zniżkowy 50 % do Love Short's, 1xbon o wartości 20 $ i 1xbon o wartości 30 $ do sklepu dresslily.com oraz naszyjnik i bransoletka ze sklepu edibazzar.pl ( wszystkie strony tych sklepów macie w warunkach ). Wszystkie te rzeczy oraz kupony rozdzielimy pomiędzy pięcioro zwycięzców. 


Zasady konkursu: 
- Zaobserwować publicznie  MÓJ BLOG , blog Karoliny,blog Karoliny,blog Mery i blog Gabrieli

- Zaobserwować Karolinę na instagramie http://instagram.com/kkuligg ( kto ma ) 

- Polubić Arizona Iced tea  na facebook'u

- Polubić Animals' Wave DIY na facebook'u

- Polubić Wnętrza designu na facebook'u


- Polubić fanpage Gabrieli na facebook'u

- Polubić Do It Yourself As In Dream na facebook'u


- Polubić Love-Short's  na facebook'u


- Polubić fanpage Karoliny na facebook'u


- Zarejestrować się na stronach: http://www.oasap.com/ oraz http://www.sheinside.com/ oraz polubić  fanpage'e
Sheinside
 
Oasap



- W komentarzu musisz napisać: nazwę pod którą obserwujesz nasze blogi, imię i pierwsze 2 litery nazwiska swój e-mail, jeśli zaobserwowałeś/aś Karolinę na instagramie to nazwę instagram :) 
Oraz 
Odpowiedź na pytanie: 
Jakie są twoje postanowienia noworoczne i dlaczego akurat takie ? 

*konkurs trwa od dziś do 19 stycznia ( 2 tygodnie )* - wyniki zostaną ogłoszone kilka dni po zakończeniu



Powodzenia kochani!
xoxo C.

53 comments:

  1. Powodzenia. wszystkim.

    ReplyDelete
  2. Domi Nika
    Dominika Sz
    thebestversionofyou1@gmail.com
    instagram: @niika2910
    Moim postanowieniem noworycznym jest napewno oszczędzanie. Od paru lat planuję zakupić sobie porządną lustrzankę, ale zawsze całą zebraną kasę wydaję na ubrania, dlatego w tym roku postanowiłam wziąć się w garśc i spróbować zaoszczędzić pieniążki! Wiem, ze będzie to trudne, ale dam radę ;)

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nicola Stanisławska , | nicky1niccky@gmail.com | na insta. @nicola_stanislawska
    ODP. ZMIENIĆ TROSZKĘ SWÓJ CHARAKTER I PODEJŚCIE DO INNYCH - doszłam do wniosku, że nie ma sensu być dla NIEKTÓRYCH osób miłym,a ja byłam miła, grzeczna, przyjemna dla wszystkich,a oni traktowali mnie jak jakąś idiotkę, która zrobi dla nich wszystko zawsze powie TAK, OKEJ.. Muszę to zmienić nie chcę aby nadal mnie tak traktowano.

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie piszesz :))

    Mogłabyś zajrzeć na mój blog, jest nowiutki?
    http://aisaak-blog.blogspot.com/

    Z góry dziękuję! ♥

    ReplyDelete
  5. ~Asiaaa♥
    Asia Ci
    joannaciecwierz07@gmail.com
    asiaccc
    Odpowiedź na pytanie:
    Chcę aby rok 2014 dużo zmienił w moim życiu. Bym stała się bardziej odpowiedzialna, miała lepszą organizację. Chcę schudnąć - to jest moim głównym celem, ponieważ nie lubię swojej sylwetki, chcę ją poprawić. Chcę wzmocnić swoją organizację - mniej czasu spędzać na komputerze, więcej na dworzu, a także lepiej się uczyć, odrabiać lekcję. Znaleźć na to wszystko czas. Zacząć ćwiczyć - aby mieć lepszą kondycję, głównie na obóz harcerski (zlot skautów z całej Europy) by lepiej się sprawować. Wytrwać w pisaniu bloga - chcę być lepszą blogerką, lepiej blogować, by ludzie nie żałowali że zajrzeli na mój blog i chcieli zostać na dłużej. Udoskonalać umiejętności fotograficzne - może głupie, ale co z tego że mam lustrzankę, jak nie znam wszystkich funkcji, zdjęcia nie są takiej jakości, jakiej bym chciała. Chcę się w tym temacie udoskonalać, bo już coś tam wiem, ale dla mnie to wciąż za mało.

    To by były takie główne postanowienia, jest ich dużo więcej, ale to są najważniejsze <3
    different-view-of-the-life.blogspot.com <-- Tu więcej postanowień haha!

    ReplyDelete
  6. zgłosic można się tylko u jednej osoby?

    ReplyDelete
  7. Agnieszka Czech
    Agnieszka Cz.
    agusia2511@op.pl
    agsppuccino

    Moje postanowienia noworoczne:
    ♥ pisać częściej i ciekawiej na blogu
    Ostatnim czasem odpuściłam sobie trochę blogowanie, ale jestem w trzeciej klasie gimnazjum i wiążą się z tym pewne obowiązki. Jednak od teraz chciałabym się trochę zmobilizować i znaleźć czas na chociaż 2 posty tygodniowo.

    ♥ być bardziej zorganizowaną
    Tyle sprawdzianów i zadań domowych to ja chyba nigdy wcześniej nie miałam. Nauczyciele ładują nam tego wszystkiego, a nam brakuję czasu wolnego. Teraz od kiedyś mam mój przecudny kalendarz od Kingi zapisuję sobie wszystko i wiem, że niczego nie zapomniałam.

    ♥ zacząć oszczędzać pieniądze
    Od zawsze miałam z tym problem. Gdy miałam już jakąś sumkę w skarbonce, nagle pojawiała się sytuacja, że wyciągałam kilka złotych i potem znowu i znowu, aż w końcu nic tam nie zostało.
    Jako nastolatka wiadomo mam swoje wydatki i nie chcę za każdym razem prosić o pieniądze rodziców, dlatego sprawdzę jak silna jest moja wola i zacznę oszczędzać.
    ♥ lepiej się odżywiać i zacząć ćwiczyć
    To postanowienie jet chyba jednym z najpopularniejszych. Chciałabym zacząć jeść więcej warzyw i owoców, a odrzucić słodycze. Chciałabym mieć płaski brzuszek, więc ćwiczenia są tu koniecznością. Znajdę sobie jakieś fajne ćwiczenia i mam nadzieje, że uda mi się dojść do celu.

    ♥ ograniczyć czas na komputerze
    Spędzam na nim dużo czasu i męczę swoje oczy. Zamiast tego mogłabym wyjść czasem z moim psem na spacer, przewietrzyć się. Nie chcę więcej czasu wolnego marnować w ten sposób, więc od nowego tygodnia spróbuję wdrążyć to w swój plan dnia .

    ReplyDelete
  8. Blogi obserwuję jako: Loocox
    Asia Py.
    e-mail: looocox@wp.pl
    Zaobserwowałam na instagramie jako: Aciiaa
    Moje postanowienia? Na pewno przeżyć najlepsze wakacje mojego życia,z najlepszymi osobami pod słońcem, dzięki którym te wakacje będą niezapomniane <3

    ReplyDelete
  9. Obserwuję pod nazwą : Dominika Niki
    Dominika Ję
    dominika_j33@wp.pl

    Moje postanowienia noworoczne to zacząć się lepiej i więcej uczyć, blogować :)
    Ponieważ muszę podnieść średnią i robić coś dla siebie <3

    ReplyDelete
  10. Nazwa pod jaką obserwuje wasze blogi: Agu
    Imię i pierwsze 2 litery nazwiska: Agnieszka Sz
    E-mail: escapeme@o2.pl

    Jakie są twoje postanowienia noworoczne i dlaczego akurat takie?


    Odpowiedź: Moimi postanowieniami nieco przed jak i noworocznymi jest poznanie, zaakceptowanie, pokochanie siebie, i wprowadzenie zmian w moim życiu, które odmienią je na lepsze, dawanie czegoś z siebie nawet gdybym miała nie dostać czegoś "w zamian", skupienie się na tym czego potrzebuję i pragnę najbardziej. Dlaczego akurat takie? Uważam, że jest to klucz do szczęścia, w dzisiejszych czasach ciężko jest zaakceptować siebie, ludzie muszą sprostać wielu wymaganiom, ciąży na nich ogromna presja by stać się kimś idealnym, muszą mieć ogromną siłę by osiągnąć swój cel. Postanowiłam pokochać siebie, skupić się na swoich zaletach, plany wprowadzić w życie i zmieniać się na lepsze i sprawić, że będę po prostu żyła pełnią życia, bo żyje się w końcu tylko raz!

    ReplyDelete
  11. Obserwuje jako Klaudia Palus
    Klaudia Pa
    katiii9616@gmail.com
    na insta jako little_caramell


    Moje postanowienia noworoczne to podciągnąć się w nauce oraz poprawić swoją kondycję.

    ReplyDelete
  12. A ja nic nie chcę
    Camille-and-camille.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Karolina Urbańska
    Karolina Ur
    kurbanska2000@gmail.com
    kar_urbanska
    Mam dużo postanowień noworocznych, więc wymienię tylko kilka.
    1. Chciałabym zaoszczędzić pieniądze, postawić sobie jakiś cel i na niego zbierać. Gdy byłam młodsza bez problemu potrafiłam trzymać pieniądze jednak im starsza byłam tym większe pustki świeciły w mojej skarbonce.
    2. Chciałabym być bardziej odważna. Chciałabym móc spokojnie podejść do kogoś i po prostu zagadać.
    3. Chciałabym lepiej się uczyć. Jest to dopiero pierwsza klasa gimnazjum ale ja już odczuwam ciężar przez co opuściłam się w nauce. Zależy mi na tym aby nie zawieść rodziców i samej siebie, ponieważ wiem że stać mnie na wiele więcej.

    ReplyDelete
  14. Marcelina B.
    Julia Ba
    mercyandlulu@interia.eu
    jullxd

    ♥ Zacząć ćwiczyć i zdrowo się się odżywiać, co za tym idzie - mniej słodyczy. Mam takie postanowienie, ponieważ na wakacje chcę dobrze wyglądać. Szczerze mówiąc to nie oszukujmy się, ale w 2013 też miałam takie postanowienie. Nawet dałam radę, ale oczywiście przez jakiś czas. Jednak do tego dochodziły treningi siatkówki. Niestety już nie trenuję, szkoda:(, więc muszę radzic sobie jakoś sama.
    ♥ Być bardziej zorganizowana. Chcę mieć wszystko zaplanowane i rozłożone, żebym na wszystko miała czas. Na naukę, na czas wolny i również na bloga. Chcę zacząć prowadzić takie plany dnia, dzięki którym będzie mi łatwiej wszystko robić. Dlaczego? Dlatego, ze zawsze naukę zostawiam na sam koniec i potem boję się, że dostane złą ocenę.
    ♥ Uczyć się systematycznie. Chcę uczyć się z lekcji na lekcję, żeby potem było mniej na sprawdzian. Chcę przynajmniej się starać tak uczyć. Wiem, że nie zawsze mi to będzie wychodzić. Jednak mam nadzieję, że dzięki organizacji dam radę!
    ♥ No i oczywiście więcej czasu poświęcać blogowi, aby posty były ciekawsze i z sensem.
    Chcę, żeby było więcej zdjęć na zewnątrz niż tylko praktycznie cały czas takie same, w tym samej miejscu, czyli fioletowa ściana :).

    Fajnie by było coś wygrać ♥

    ReplyDelete
  15. obserwuje jako Wiktoria Viki
    viki-sz@wp.pl
    instagram @victoria33xd
    Wiktoria Sz.
    Postanowienie : Moje postanowienie : Carpe Diem ! Żyć teraźniejszością! , ponieważ od jakiegoś czasu mam doła związanego z przeszłością .

    ReplyDelete
  16. Junio
    Julka Ol.
    zmorekxd@gmail.com
    Moje postanowienia noworoczne:
    1. Zdrowo się odżywiać i ćwiczyć - zaczęłam już wprowadzać to w życie i mam nadzieje, że pozostanie tak na długo. Wizja idealnej sylwetki jest dużą motywacją.
    2. Powrócić do regularnej gry na gitarze - już zapominam jak bardzo to kocham ;/ miałam bardzo dużą przerwę, ale chcę to nadrobić ;)
    3. Spotkać się z co najmniej dwójką moich internetowych przyjaciół - kocham ich, ale złośliwy los sprawił, że mieszkają po złej stronie Polski, ehh. Planuję wakacje ustawić kilka spotkań z nimi i prawdopodobnie mi się to uda ;D
    4. Poświęcać więcej czasu na języki obce - a dokładniej angielski i francuski. Chcę je jak najszybciej opanować i zdecydowanie wybiegać po za szkolną podstawę. Możliwe, że spróbuję się uczyć także hiszpańskiego ;)

    ReplyDelete
  17. Obserwuję jako PreciousLady
    Magdalena Sł
    magdas880.ilb@interia.pl
    closedinyourparadise


    Mam wiele postanowień noworocznych. W roku 2013 nic ciekawego się niestety nie wydarzyło, więc teraz chciałabym to zmienic. Pierwszym bardzo ważnym postanowieniem jest dbanie o ciało, czyli zdrowie odżywianie + cwiczenia. Każda z nas chciałaby miec idealną sylwetkę. Najbardziej inspirują i napędzają mnie do działania zdjęcia ze strony tumblr.com . Kiedy widzę tak piękne i zadbane ciała myślę sobie, że ja również mogę to osiągnąc. Zdrowe jedzenie to nie tylko zmniejszenie wagi, ale również lepsze samopoczucie, dlatego zamierzam zamiast fastfoodów i słodyczy jeśc więcej warzyw i owoców. Kolejnym ważnym dla mnie postanowieniem są podróże. Bardzo lubię zwiedzac różne ciekawe miejsca, jednak w minionym roku nie odwiedziłam ich zbyt dużo. Teraz chciałabym to zmienic. Kolejnym planem, a w zasadzie marzeniem jest pojechac na koncert Justina Biebera. Nie wiem czy w tym roku jest to możliwe, ponieważ Justin prawdopodobnie robi sobie przerwę, ale gdyby jednak okazało się, że będzie koncert w Polsce lub gdzieś niedaleko Polski bardzo chciałabym pojechac, aby usłyszec oraz zobaczyc mojego wspaniałego idola na żywo. Bardzo lubię Miley Cyrus dlatego też mam zamiar pojechac na koncert, który ma odbyc się w czerwcu w Krakowie. Byłby to dla mnie niezapomniany koncert, bo jednak zobaczyc taką gwiazdę na żywo to jest coś ! Kolejnym koncertem, na który bardzo chciałabym się wybrac w roku 2014 jest koncert Dawida Kwiatkowskiego. Bardzo go polubiłam i podoba mi się jego muzyka, dlatego też fajnie było by posłuchac Go na żywo. Ostatnim już postanowieniem będzie to spędzanie jak najwięcej czasu z bliskimi oraz przede wszystkim, aby spędzac ten czas aktywnie. Mam zamiar ograniczyc siedzenie przed laptopem i TV, a więcej czasu spędzac na świerzym powietrzu ze znajomymi lub wybierac się częściej w jakieś ciekawe miejsca jakimi np. jest kręgielnia, lodowisko itp. No i tak na koniec dodam, że bardzo chciałabym zobaczyc taki prawdziwy pokaz mody, ale nie wiem czy uda mi się tego dokonac. Na pewno będę się starac.
    Pozdrawiam gorąco :)

    ReplyDelete
  18. Nazwa: creatina
    Lubię jako: Klaudia Wa.
    Postanowienie noworoczne? Hm? Myślę, że najważniejszym postanowieniem, a zarazem w miarę łatwym do spełnienia jest zdrowe odżywanie. Wychodzę z założenia, że lepiej jest wybrać sobie jakiś mały, ale wpływający na wiele dziedzin w moim życiu cel, niż jakiś wielki i trudny do spełnienia, gdzie wiem, że nie wytrzymam nawet dwóch tygodni. Mam nadzieję, że wytrwam w tym dążeniu i będzie to miało swoje efekty :)

    ReplyDelete
  19. Antosia Ża.
    antosiek@spoko.pl
    (nie mam instagrama)

    ♥W tym roku postanowiłam nie obciążać się żadnymi "większymi" postanowieniami, bo i tak wiem, że nie będę się do tego przykładała. Wolę podejść do czegoś na "luzie". Postanowić sobie coś w momencie, kiedy będę miała na to ochotę, gdy coś mnie będzie mobilizować. Teraz ważne dla mnie jest tylko to, aby w tym roku dobrze się bawić i spędzić te wakacje na obozie z ludźmi, których uwielbiam. Chcę, spędzić ten czas tak, aby w sylwestra powiedzieć- 2014- najlepszy rok w moim życiu!

    Zapraszam na mojego bloga!
    Antosia-tosia.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Obserwuje jako Zelka. Angelika (Andziaa Ko...)
    nuskalove@onet.pl

    Moim postanowieniem noworocznym jest dodawanie częściej postów na bloga, by go trochę urozmaicic :)

    ReplyDelete
  21. Julia Ktoś
    Mi
    julamietla@gmail.com

    Moje postanowienia noworoczne to :
    1.ćwiczyć i zdrowo się odżywiać żeby osiągnąć moją wymarzoną figurę
    2.zmienić mój pokój
    3.wziąść się za naukę (nie jest źle ale może być lepiej ;) )

    ReplyDelete
  22. Karolina Macherzyńska
    Karolina Ma
    mowdomnieika@gmail.com
    mowdomnieikaa

    Moje postanowienie noworoczne to zacząć ćwiczyć żeby mieć ładną figurę.

    ReplyDelete
  23. Obsewrwuję: faith X
    Paulina Le
    itsnightshades@gmail.com lub xyz12@o2.pl (na dwóch różnych rejestrowałam się na sheinside i oasap)
    Pierwszym jest otwarcie się w sobie. W 2013 się strasznie w sobie zamknęłam. Siedziałam prawie cały czas w domu, wychodziłam tylko do szkoły. W tym roku postanowiłam poznać wiele nowych osób i przede wszystkim dobrze się bawić.
    Drugim jest six pack i chudsze nogi. Ćwiczenia na brzuch zaczęłam już przed nowym rokiem więc widać już trochę efekty na nogi ćwiczę od 1 stycznia i mam nadzieję że wytrwam w obu i na wakacje na basenie i na plaży zaprezentuję już swoje wymarzone ciało i poznam wielu ciekawych ludzi.

    ReplyDelete
  24. Moje pierwsze postanowienie to jak zwykle schudnąć. Co z tego wyjdzie nie jestem pewna, ale mam motywację do działania i jestem dobrej myśli :) Jako drugie to chciałabym się nauczyć fotografować. Niedługo prawdopodobnie będę mieć swoją pierwszą lustrzankę z czego jestem strasznie ucieszona :) Jestem amatorem i nie wiąże z fotografią przyszłości, ale chcę robić zdjęcia, bo sprawia mi to frajdę :D taka mała rozrywka ;) Mam jeszcze inne postanowienia, ale to takie drobnostki ;D Mam też plan założyć bloga, ale to na razie tylko plan.

    ReplyDelete
  25. Obserwuję: zuzaa.
    Zuzanna Pa
    zuzannapaluch@poczta.fm
    Moje pierwsze postanowienie to jak zwykle schudnąć. Co z tego wyjdzie nie jestem pewna, ale mam motywację do działania i jestem dobrej myśli :) Jako drugie to chciałabym się nauczyć fotografować. Niedługo prawdopodobnie będę mieć swoją pierwszą lustrzankę z czego jestem strasznie ucieszona :) Jestem amatorem i nie wiąże z fotografią przyszłości, ale chcę robić zdjęcia, bo sprawia mi to frajdę :D taka mała rozrywka ;) Mam jeszcze inne postanowienia, ale to takie drobnostki ;D Mam też plan założyć bloga, ale to na razie tylko plan

    ReplyDelete
  26. Obserwuję: zuzulaaa
    Zuzanna Pa
    zuzannapaluch@poczta.fm
    Moje pierwsze postanowienie to jak zwykle schudnąć. Co z tego wyjdzie nie jestem pewna, ale mam motywację do działania i jestem dobrej myśli :) Jako drugie to chciałabym się nauczyć fotografować. Niedługo prawdopodobnie będę mieć swoją pierwszą lustrzankę z czego jestem strasznie ucieszona :) Jestem amatorem i nie wiąże z fotografią przyszłości, ale chcę robić zdjęcia, bo sprawia mi to frajdę :D taka mała rozrywka ;) Mam jeszcze inne postanowienia, ale to takie drobnostki ;D Mam też plan założyć bloga, ale to na razie tylko plan

    ReplyDelete
  27. Obserwuję na blogu jako : Wiska ♥
    Wiktoria Ba
    e-mail : wikusia231@vp.pl
    Na instagramie obserwuję jako : princess_me111

    Mam kilka postanowień :
    ♦ Na pierwszym miejscu jest blog. Chciała bym o niego 'zadbać' tz. częściej dodawać posty, mieć piękny wygląd i wspaniałych 'fanów' oraz zwykłych czytelników. Oczywiście to spełni się tylko jak w siebie uwierzę.
    ♦ Drugim postanowieniem jest : zdecydowanie przyłożyć się do nauki. Jestem w 1 gimnazjum i średnia na półrocze wychodzi mi poniżej 4.0 i naprawdę nie chciała bym powtarzać klasy ;c
    ♦ Przyłożyć się do treningów i coś osiągnąć w dyscyplinie sportu , który trenuje.
    ♦ Zacząć częściej nawiązywać kontakty, jestem z reguły cicha i nieśmiała więc chciała bym to zmienić

    ReplyDelete
  28. Blogi obserwuję jako : Zosia.. (z tymi 2 kropkami)
    Na fb lubię jako : Zosia Malinowska
    Zosia Ma
    email : zosia.malinowskaa@onet.pl

    Moim postanowieniem jest pomoc mamie. Wydaje się to dziwne ? Cóż nie do końca chodzi mi o pomoc w sprzątaniu czy tego typu rzeczach ale o pomoc w wychowaniu 2 małych sióstr i pomoc materialną. Tak wiem mam przecież 14 lat, jaką ja mogę zapewnić pomoc materialną ? Otóż moja rodzina nie ma pewniej sytuacji finansowej, mama stara się jak może ale co może zdziałać z trójką dzieci i marną pracą. Mama stara się nam zapewnić wszystko ale nie zawsze może, nie mówię ze nie mamy co jeść bo tak nie jest ale nie mogę pozwolić sobie na inne przyjemność jak dzieciaki z mojej szkoły. Nie jeżdżę na zakupy do galerii z koleżankami czy nie dostaję co chwile nowej pary butów ale nie przeszkadza mi to. Postanowiłam w tym roku wypróbować swojego szczęścia w konkursach internetowych. Zgłaszam się do kilku tygodniowo i nawet już udało mi się wygrać zestaw barek na dvd i kolorowanek oraz 2 lalki dla sióstr. Chcę zapewnić im wszystko co najlepsze, to tylko dzieci, nie rozumieją do końca naszej sytuacji a kiedy inne dziewczynki z ich klasy przynoszą do szkoły coraz to nowe zabawki czy lalki robi im się smutno. Nie chcę obciążać mamy dodatkowymi wydatkami na moje ubrania, fakt faktem że też czasami potrzebuję czegoś nowego bo przecież ubrania nie są rzeczami które są stałe i się nie psują. Codziennie przeglądam blogi czy inne strony i widzę jak inni sie ubierają, jestem tylko człowiekiem to normalne że czasem zrobi mi się przykro bo ja tego nie mam, ale nie narzekam, mogę powiedzieć ze jestem dumna z mojej mamy, patrząc na to co przeszła, ale nie chce na ten temat pisać. Tak wiec moim postanowieniem noworocznym jest pomoc mamie w domu i skoro mam szansę by wygrać kilka rzeczy za darmo do domu dlaczego by nie próbować, po prostu potrzebujemy tego.

    ReplyDelete
  29. Blogi obserwuję jako : Zosia.. (z tymi 2 kropkami)
    Na fb lubię jako : Zosia Malinowska
    Zosia Ma
    email : zosia.malinowskaa@onet.pl

    Moim postanowieniem jest pomoc mamie. Wydaje się to dziwne ? Cóż nie do końca chodzi mi o pomoc w sprzątaniu czy tego typu rzeczach ale o pomoc w wychowaniu 2 małych sióstr i pomoc materialną. Tak wiem mam przecież 14 lat, jaką ja mogę zapewnić pomoc materialną ? Otóż moja rodzina nie ma pewniej sytuacji finansowej, mama stara się jak może ale co może zdziałać z trójką dzieci i marną pracą. Mama stara się nam zapewnić wszystko ale nie zawsze może, nie mówię ze nie mamy co jeść bo tak nie jest ale nie mogę pozwolić sobie na inne przyjemność jak dzieciaki z mojej szkoły. Nie jeżdżę na zakupy do galerii z koleżankami czy nie dostaję co chwile nowej pary butów ale nie przeszkadza mi to. Postanowiłam w tym roku wypróbować swojego szczęścia w konkursach internetowych. Zgłaszam się do kilku tygodniowo i nawet już udało mi się wygrać zestaw barek na dvd i kolorowanek oraz 2 lalki dla sióstr. Chcę zapewnić im wszystko co najlepsze, to tylko dzieci, nie rozumieją do końca naszej sytuacji a kiedy inne dziewczynki z ich klasy przynoszą do szkoły coraz to nowe zabawki czy lalki robi im się smutno. Nie chcę obciążać mamy dodatkowymi wydatkami na moje ubrania, fakt faktem że też czasami potrzebuję czegoś nowego bo przecież ubrania nie są rzeczami które są stałe i się nie psują. Codziennie przeglądam blogi czy inne strony i widzę jak inni sie ubierają, jestem tylko człowiekiem to normalne że czasem zrobi mi się przykro bo ja tego nie mam, ale nie narzekam, mogę powiedzieć ze jestem dumna z mojej mamy, patrząc na to co przeszła, ale nie chce na ten temat pisać. Tak wiec moim postanowieniem noworocznym jest pomoc mamie w domu i skoro mam szansę by wygrać kilka rzeczy za darmo do domu dlaczego by nie próbować, po prostu potrzebujemy tego.

    ReplyDelete
  30. Zuzia
    Zuzia Sa
    zuzia.sakowska98@gmail.com
    Moim postanowieniem noworocznym jest poprawa wyglądu ciała, zwłaszcza nóg.

    ReplyDelete
  31. Ola Olcia
    Ola So
    ola9346@spoko.pl
    Chciałabym spędzać mniej czasu przy komputerze a wiecej na nauco, no bo przeciez juz minelo pol roku a ja sie praktycznie wogóle nie ucze, a tu trzeba poprawic jeszcze biologie i historie . Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  32. Fashion Juliett
    Julia Kr
    obserwuje na instagramie jako : jul3kaa
    fashionjuliett11@gmail.com
    Chciałabym przytyć , bo jestem bardzo chuda. Lepiej sie uczyć , bo co słabo w tym roku szkolnym idzie. Regularnie pisać posty , bo piszę nieregularnie .

    ReplyDelete
  33. Nazwa: Camilla
    Imię i nazwisko: Kamila Mu
    email: joginatokina@gmail.com

    Moje postanowienia :
    - zacząć dietę ( dobrze się odżywiać),
    - zebrać ochoty na ćwiczenia Mel B, bo niestety się opuściłam,
    - przeczytać chociaż jedną książkę na miesiąc,
    - starać się o czerwony pasek w ostatniej klasie gimnazjum,
    - nie kłócić się z bliskimi,
    - pojechać na koncert swego idola,
    - poprawić swoje wady na zalety,
    - cieszyć się życiem i sobie uświadomić, że ma się kochającą rodzinę wokół siebie a nie czasami użalać się nad sobą,
    - najważniejsze postanowienie zwalczyć swoje wszystkie kompleksy,

    Mam nadzieje, że te postanowienia bd zrealizowane. Chciałabym, żeby ten rok zapamiętać jako najszczęśliwszy rok w moim całym dotychczasowym w życiu.

    ReplyDelete
  34. Nazwa: Margarett Miller
    Imię i nazwisko: Agata Pi
    email: agata99.milka@gmail.com

    Postanowienie: Pić dużo wody i jeść dużo owoców- chcę sie po prostu dobrze odżywiać ponieważ obecnie nie jadam zbyt zdrowych rzeczy :D

    ReplyDelete
  35. Kaniasta
    NK
    kaniasta1@interia.pl
    Moim postanowieniem jest :
    zmienić swoją garderobą i zacząć się odchudzać.
    Dlaczego?
    Ponieważ jestem coraz starsza i trzeba się w końcu za to wziąć.

    ReplyDelete
  36. Nazwa: Klara Sandler
    imię i nazwisko: Klara Sa
    email: sklarasan7@gmail.com

    W tym roku postanowiłam sobie, że będę bardziej pomagała rodzicom na gospodarstwie. Mamy krówki, świnki, kaczki i kury i roboty przy tym jest bardzo dużo. Gdy rodzice proszą mnie o pomoc zawsze wykręcam się nauką mówię, że mam ważny sprawdzian itd. Chcę to wreszcie zmienić bo widzę jak im ciężko. Ja ciągle odmawiam pomocy a oni mi tego jeszcze nigdy nie zrobili. Za to Ich kocham ♥ Chciałabym aby moja mama choć raz znalazłam czas tylko dla siebie i mogła wybrać się do fryzjera, kosmetyczki lub na zakupy cokolwiek chce, byle byłaby szczęśliwa. Widzę jakie ma spracowane ręce, już jej obrączka nie wchodzi na palec. To samo z dotyczy taty. Do tej pory chyba udawałam, że tego nie widzę teraz dopiero zauważyłam jak głupio się zachowywałam. Nie jestem już małą dziewczynką i chcę coś dać Im od siebie bo tak bardzo ich kocham choć tego do tej pory nie okazywałam. W Nowy Rok powiedziałam mamie ,,Kocham Cię'' tak po prostu od nie pamiętam jak dawna. I nagle zrobiło mi się tak lekko. Dziwne uczucie ale bardzo fajne jakbyś zaraz miała odfrunąć :D Od tej pory codziennie wstaję rano przed szkołą i pomagam tacie w obrządku, po szkole nakrywam do stołu i sprzątam po objedzie. Rodzice trochę dziwnie się na mnie patrzą ale widzę, że są uśmiechnięci :) Teraz czuję, że staję się lepsza. Mam nadzieje, że uda mi się tak wytrwać do końca :] Trzymajcie za mnie kciuki :D

    ReplyDelete
  37. Obserwuję pod nazwą: MeAmazingBear
    Wiktoria Wa
    meamazingbear@gmail.com
    drugi email: magicznybananek@gmail.com
    instagrama nie posiadam :)

    Postanowienia:
    SCHUDNĄĆ Od jakiegoś czasu staram się za siebie wziąć. Mam zamiar dużo ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, aby mieć płaski brzuch. Oczywiście głodówka nie wchodzi w grę, bo jak schudnąć to z głową :)
    UCZYĆ SIĘ Jestem w gimnazjum i można by było postarać się o ten czerwony pasek na świadectwie. Chcę zabrać się poważnie za naukę, abym była zadowolona ze swoich ocen w stu procentach.
    OSZCZĘDZAĆ Od kiedy pamiętam marzyłam, aby pojechać do Londynu. W związku z tym chcę zebrać dostateczną sumę, abym mogła pojechać na kolonie do UK. Wtedy będę mogła odhaczyć na liście marzeń jeden punkt :))
    POZBYĆ SIĘ KOMPLEKSÓW

    ReplyDelete
  38. Obserwuję pod nazwą: Zuzia
    Zuzanna Sk
    email: zuzia.skop@gmail.com
    Moim postanowieniem noworocznym to przede wszystkim być bardziej konsekwentnym, nie poddawać się zbyt szybko. Chciałabym polepszyć moje umiejętności jeździecki, ponieważ jest to moja pasja ;)

    ReplyDelete
  39. Paulina Łodyga
    Paulina Ło
    email: lodygapaulina@gmail.com rejestrowałam się na paulinkaa.blog@gmail.com
    Ig: szanelkaa

    1. Poprawić oceny ponieważ chcę mieć najwyższą średnią w klasie, a w tam tym roku prawie udało mi się to osiągnąć.
    2. Mniej kłucić się z rodziną, niedawno sprzeczaliśmy się nawet o to kto ma posprzątać łazienkę i umyć balkon, czasem dochodziło do płaczu i dlatego chcę to zminieć.
    3. Zadbać o rodziców czyli będę pilnować siostrę a oni pójdą do kina albo kolację
    Może mi się uda, powodzeni dla wszystkich ;)

    ReplyDelete
  40. Obserwuję blogi pod nazwą: julkajestfajna
    Julia Ma
    Email: juliamart30@gmail.com
    Instagram: maarcix

    Postanowienia:
    1.Moim pierwszym postanowieniem jest realizacja swoich marzeń. Najbardziej chciałabym dostać nowy telefon Iphone 5, ponieważ mój obecny mam już parę lat i do niczego się nie nadaje. Poza tym rok 2013 był dla mnie bardzo pracowity i postanowiłam, że zakup nowego telefonu będzie dla mnie taką małą nagrodą.
    2.Moim drugim postanowieniem jest dokończenie remontu w swoim pokoju. Mam już kupione biało- czarne meble, ale mam różowe ściany z motylkami, które zupełnie nie pasują do nowych mebli i są dziecinne, dlatego mam zamiar je przemalować.
    3.Moim trzecim postanowieniem jest poprawienie swojego charakteru i zachowania. Czasami nie jestem zadowolona z mojego postępowania i żałuję, że kogoś obraziłam lub źle się zachowałam. W tym roku mam zamiar zmienić się na lepsze i poprawić swoje zachowanie.

    ReplyDelete
  41. Obserwuję blogi pod nazwą: julkajestfajna
    Julia Ma
    Email: juliamart30@gmail.com
    Instagram: maarcix

    Postanowienia:
    1.Moim pierwszym postanowieniem jest realizacja swoich marzeń. Najbardziej chciałabym dostać nowy telefon Iphone 5, ponieważ mój obecny mam już parę lat i do niczego się nie nadaje. Poza tym rok 2013 był dla mnie bardzo pracowity i postanowiłam, że zakup nowego telefonu będzie dla mnie taką małą nagrodą.
    2.Moim drugim postanowieniem jest dokończenie remontu w swoim pokoju. Mam już kupione biało- czarne meble, ale mam różowe ściany z motylkami, które zupełnie nie pasują do nowych mebli i są dziecinne, dlatego mam zamiar je przemalować.
    3.Moim trzecim postanowieniem jest poprawienie swojego charakteru i zachowania. Czasami nie jestem zadowolona z mojego postępowania i żałuję, że kogoś obraziłam lub źle się zachowałam. W tym roku mam zamiar zmienić się na lepsze i poprawić swoje zachowanie.

    ReplyDelete
  42. Obserwuje blogi pod nazwą ola życińska
    Aleksandra ży
    Email: olunia22.99@wp.pl

    Wtym roku niestety nie mam postanowień, a nie chcę wymyślać tylko na potrzeby konkursu.

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładny masz nagłowek :) Podoba mi się Twój blog :D

    skreslic.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Blogi obserwuję pod nazwą Gabrysia nie
    Imię i 2 pierwsze litery nazwiska: Gabriela De
    E-mail: gabigabi@spoko.pl

    Moje postanowienia:

    1) Stac się osobą bardziej otwartą na nowe znajomości i ogólnie... ludzi. Jestem bardzo nieśmiała i zbyt przejmuję się tym, co inni sobie o mnie pomyślą. Chciałabym również zmienic swoje zachowanie pod tym względem, że czasami potrafię byc okropnie wredna względem mojego brata.

    2) Chciałabym w tym roku zapisac się na jakieś koło zainteresowań. Najbardziej odpowiadałoby mi coś związanego z rysowaniem bądź fotografią, ale nie wiem czy znajdą się takie zajęcia w moim mieście. Zależy mi na tym, żeby w końcu ruszyc cztery litery i zacząc rozwijac w jakiś sposób moje zainteresowania.

    3) Bardziej przyłożyc się do nauki! Niby mam dobre oceny, ale zauważyłam że przy książkach spędzam naprawdę mało czasu i nie przykładam się do nauki tak jak bym umiała. Często dostaję np. czwórki, chociaż wiem, że gdybym się postarała mogłabym dostac nawet szóstkę.

    4) Ćwiczyc i zdrowo się odżywiac. Po prostu, kiedy pocwiczę czuję satysfakcję z tego, że na przykład mam zakwasy. Tak samo ze zdrowym odżywianiem- mam wtedy lepsze samopoczucie.

    5) Wcześniej chodzic spac... Taaaak, teraz jest 23:16, a ja sobie siedzę, piszę postanowienia noworoczne i zgłaszam się do konkursu, haha.

    Powodzenia wszystkim :)

    ReplyDelete
  45. Nowy post
    zapraszam
    http://palinsky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. nazwa pod którą obserwuję blogi: Jucia
    Julia Po
    mr.candy@interia.eu
    instagram: julkakulkaxd

    Moim noworocznym postanowieniem jest zacząć dbać o siebie. Chciałabym wprowadzić pewne zmiany w życiu. Ograniczyć słodycze i napoje gazowane. Zmienić coś także w swoim wyglądzie.
    Znaleźć swój styl, podążając za trendami, ale też być oryginalną, inną niż wszyscy, czyli po prostu być sobą :)
    Postanowiłam sobie, że będę więcej brać od życia, czerpać z niego to, co najlepsze, nie żałować swoich decyzji i podjętych wyborów bo nawet popełnione błędy czegoś nas uczą.
    Kolejnym postanowieniem jest przestanie przejmować się opinią innych. Wcześniej byłam na tym punkcie bardzo wrażliwa, dlatego w tym roku chcę to zmienić. Myśląc w kółko co powiedzą inni, tak na prawdę zatracamy swoją osobowość i styl, upodabniając się do reszty, ślepo podążając za modą, wyglądamy identycznie oraz mamy niesamowicie podobny tok myślenia. Przeraża mnie ta myśl i nie chcę tak skończyć.
    Moim ostatnim postanowieniem jest po prostu być szczęśliwą i cieszyć się drobiazgami :)
    Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować te wszystkie postanowienia i wprowadzę w tym roku parę zmian, które powinnam wprowadzić już dawno temu.
    Pozdrawiam
    Julka ♥

    ReplyDelete
  47. Obserwuje pod biedronaa <3
    Oliwia Ki
    jeste.miki@onet.pl
    instagram ; hes2001

    Moim noworocznym postanowieniem jest otóż korzystać z życia . Ponieważ w roku 2013 siedziałam godzinami nad laptopem i oczywiście się nudziłam . To i tak 2013 rok był najgorszy w moim życiu . Teraz mam zamiar uczyć się , lub wychodzić na dwór ze znajomymi i przyjaciółmi .
    Być pewna siebie ! w sumie pewnie większość z was jest pewna siebie , ale ja niestety nie . Umiem powiedzieć sobie że nie poradzę sobie z czymś , a wtedy wpadam w taki ` szał ` ból brzucha , głowy itp. to jest naprawdę STRASZNE ..
    Dbać o włosy ! mam włosy masakryczne , bardzo zniszczone przez rozjaśniacze i przez prostownicę .. Już od grudnia rzadko co prostownicy i innych typu sprzętów używam i bardzo się z tego cieszę . :)
    Założyć bloga bardzo bym chciała , ale nie mam jak na razie sprzętu dobrego z czasem może dostanę (?) nie wiem , pożyjemy zobaczymy , również boję się kiedy moi znajomi się dowiedzą , więc będzie to trudne ..
    Oszczędzać i uzbierać na wymarzone rzeczy ! oszczędzanie dla mnie , jak i dla nie których osób się nie udaje ponieważ ? ponieważ wydaje zupełnie na niepotrzebne pierdoły , a jak chcemy kupić potrzebną nam rzecz to nie mamy już pieniędzy prawda ? ;) .
    Raczej to wszystko. Mam nadzieje że dotrzymam słowa i uda mi się to zrealizować :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  48. Obserwuje jako: Weronika krol
    Weronika Kr
    werciak102@gmail.com
    ig:weronikaax

    Moim postanowieniem noworocznym jest rozwijanie wiary. Darowałam sobie oklepane postanowienie schudnąć ,nauka itp. bo i tak nigdy nie udało mi się osiągnąć ostatecznego celu. Rozwijanie wiary o co chodzi ? Jestem wierząca ale bywało tak ,że rzadko bywałam w niedziele w kościele ,modlitwa nie była w planie dnia i tylko czasami zwracałam się do Boga. Przed Świętami zdarzył sie u mnie w domu mały wypadek przez co zrozumiałam jak ważny jest Bóg i ile zalezy od wiary. Chcę się rozwijać w tym kierunku ,uczęszczać na każdą msze oraz zapisać się na kółko biblijne. Chce lepiej to wszystko poznać.

    ReplyDelete
  49. Obserwuję jako Wikusia N, Victoria No
    IG: stylxshug
    stylxshug@gmail.com
    Moje postanowienia:
    Więc na początku napewno chcę zacząć bardziej dbać o siebie, chcę też uprawiać regularnie sport, zacząć się zdrowo odżywiać, być bardziej zorganizowaną osobą. Niby proste i niczym się wyróżniające ale naprawdę muszę zmienić swoje życie. A! No i jeszcze zacząć oszczędzać. :)
    Uwielbiam twojego bloga, dziękuję ♥

    ReplyDelete
  50. obserwuje pod nazwą: Nathalie, Natalia Ży
    e-mail: nathalieeblog@gmail.com
    Odpowiedz na pytanie:
    1. Zacząć regularnie ćwiczyć,zeby miec lepszą kondycje i lepiej wyglądać.
    2. Zacząć się lepiej uczyć, chce w końcu być z siebie dumna i pokazać, ze jak chce to potrafie.
    3. przyłożyc sie do prowadzenia bloga, chce zdobyć wiecej obserwatorów i dodawac ciekawe posty, ponieważ bardzo lubioe to robić i daje mi to satysfakcje.
    4.Więcej czytać, bardzo lubie czytać ale ostatnio robię to coraz rzadziej. i chciałabym przeczytac książki, których nigdy nie miałam okazji skończyć
    5. kupić wszystkie części darów anioła, narazie mam tylko jedną cześć i jest wspaniała dlatego jestem strasznie ciekawa co będzie dalej i chciałabym mieć tą książkę w domu żeby zawsze do niej wrócić :)

    ReplyDelete
  51. Obserwuje Blogi Jako : Pretty.Julka
    Julka Rą
    Julka3314@interia.pl

    Moje Postanowienia :
    - Chodzić wcześniej spać . Od pewnego czasu chodzę strasznie późno spać . Przez to rano kompletnie nie chce mi się wstać do szkoły , jestem totalnie nie wyspana . W tym roku chcę kłaść się spać wcześniej !! tak muszę kłaść się spać wcześniej bo beż tego następny dzień nie masz sensu .. Najważniejsze jest to żeby się dobrze wyspać ! Ja mam zamiar w tym roku to zrobić :).
    - Spędzać mniej czasu na Komputerze ( internecie ) . Przeważnie olewałam naukę .. Spędzałam cały dzień na komputerze zostawiałam wszystko na później . Chodź tagi tego nie robiłam , albo zapomniałam , było za późno kładłam się spać , Nie chciało mi się , Odkładałam to na jeszcze później .. ( przepisanie zadania od koleżanek ) . Muszę zacząć robić sama zadanie nie z internetu bo z tego się nic nie nauczę i nic kompletnie nic nie będę wiedzieć ..
    - Więcej się uczyć . tak moja nauka nie wygląda za dobrze jak więcej osób uważa , że nic gorszego nie może być od nauki . Ja też tak uważałam , ale sobie uświadomiłam , że ona też nam jest potrzebna w życiu . Nie zostawiać jej na później , albo wogule . W tym roku muszę dla niej poświęcić chociaż tą 2 godz. dziennie na naukę i na zadania domowe .
    - Więcej czasu poświęcać dla siebie chodzi o to żebym więcej czasu spędzała dla siebie : dbała o siebie , więcej sportu , poprawić kondycję , Lepiej odżywiać się , Interesować się życiem , a nie fikcyjnym światem .

    Maje najważniejsze postanowienia w tym roku :
    Nauka , sport , rodzinna , dbanie o siebie , spędzanie więcej czasu z znajomymi .

    ReplyDelete
  52. Mój e-mail :adrianna.czech@gmail.com
    Odpowiedzi :
    1.Wziąć się do nauki, teraz w kwietniu piszę testy, więc przydałoby się trochę motywacji i chęci do pracy, oraz lepsze oceny na koniec bo od tego zależy do jakiego liceum się dostane co wiąże się z moją przyszłością.
    2.Lepiej się odżywiać, jeść mniej fast foodów, chipsów, słodyczy, często po szkole zaglądam do McDonalda, staram się to ograniczyć. Będę się lepiej odżywiać to mój mózg będzie lepiej myślał. Postaram się postawić wlaśnie na owoce, więcej wody (a nie napoje kolorowe), czekolada, mleczna lub gorzka, pomaga w myśleniu, a coś słodkiego zawsze organizm potrzebuje.
    3.Zaoszczędzić pieniądze. Często wychodzę do galerii i kupuję głupoty typu jedzenie lub coś nie nie jest mi kompletnie potrzebne, potem brakuje mi pieniędzy na rzeczy które zaplanowałam kupić. Chcę, aby jak już coś zaplanuję, to żebym to kupiła i nic więcej, wtedy będę dobrze gospodarowała pieniędzmi i kupowała tylko potrzebne mi rzeczy, łatwiej będzie mi zaoszczędzić, a zbieram na konkretny cel mianowicie koncert Justina Biebera, który raczej w tym roku nie będzie, więc mam jeszcze trochę czasu.
    4. Niezapomniane wakacje. Chciałabym abym przeżyła je w gronie najlepszych przyjaciół, w wspaniałym miejscu, mega dużo zdjęć. Żebym wróciła z nich zmęczona, zadowolona, z mnóstwem zdjęć, opalona, nawet spalona, pogryziona przez komary i tak żebym miała kiedyś co opowiadać dzieciom xdd Moim marzeniem byłaby Chorwacja, lub Turcja (z tym wiąże się punkt 3 - oszczędzanie pieniędzy)
    5.Zdobyć czytelników mojego bloga, obserwatorów, chciałabym pisać posty z myślą, że ktoś na nie czeka i z chęcią je przeczyta oraz skomentuje.
    6.Więcej czytać, ale też wzbogacić swoją biblioteczkę o moje ulubione książki, książki zabierają nas w taki świat inny, nierealny, dlatego chciałabym się w nich zatoczyć tak bezgranicznie i przeżywać losy bohaterów.
    7.Ćwiczyć, ćwiczyć,i jeszcze raz ćwiczyć. Ludzie mówią że jestem strasznie chuda, i ogólnie mam niedowagę, ale chciałabym mieć, śliczną sylwetkę, zgrabne ciało. Zaczynam bieganie i a6w, mam nadzieję, że do lata uzyskam choć trochę zamierzanego efektu.
    8. Zwalczać swoje kompleksy, mam ich dużo i chciałabym przestać się nimi martwić.
    9. Zakończyć gimnazjum z miłą atmosferą w klasie, żeby wszyscy płakali na zakończenie, ale żeby na tym się nie skończyło, żeby było dużo spotkać klasowych i wspomnień.
    10.Nie kłócić się z bliskimi i tutaj podepnę jeszcze jedno postanowienie, mianowicie: żebym nie miała bałaganu w swoim pokoju i urządziła go ładnie, tak jak mi się marzy.
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com <33

    ReplyDelete
  53. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡