January 11, 2014

Pomocy! Moje usta to istna pustynia!

Hej kochani!
   Ferie świąteczne już dawno się skończyły i jedyne co teraz mam w głowie to postanowienie aby przeżyć przyszły tydzień. Nauczyciele nie odpuszczają nam nawet w nowym semestrze co mnie po prostu irytuje. Jeju jak tak sobie podsumowałam ile mam testów i kartkówek w przyszłym tygodniu to mój mózg już mówi sam sam za siebie "game over ".
  Btw. Już za kilka dni mam ferie i znowu ponad 2 tygodnie odpoczynku z czego po prostu tak się cieszę.Wiem że połowa z was będzie w szkole więc nie liczę na milion komentarzy pod postami, ale mam nadzieję, że jak wrócicie ze szkoły i wejdziecie na mojego bloga to posty będą miłą niespodzianką dla was :)
 Od pewnego czasu większą uwagę przywiązuję do kosmetyków i makijażu. Jak już niektórzy wiedzą nie używam pudru, ale większą uwagę przywiązuję do oczu i ust. W dzisiejszym poście chciałam wam trochę powiedzieć o moich kosmetykach do ust oraz jakich kosmetyków używać lub nie używać aby usta nie były takie suche.
 Przez pewien okres czasu moje usta były istną pustynią. Zawsze kiedy się stresuje obgryzam skórki, które wytworzyły się po długim braku nawilżania. Niestety musiałam coś z tym zrobić, ponieważ chodzenie z całymi czerwonymi i pokrwawionymi ustami nie było najlepszy wyjściem z tej sytuacji a tym bardziej nie było najlepszym widokiem.
  Jakie środki polecam?Jeśli liczycie na coś szybko działającego to gorąco polecam miodowy balsam do ust firmy "NUXE" Reve de Miel. Niestety nie jest najtańszy, ponieważ kosztuje aż 40 zł  ( znajdziecie w każdej aptece ;) ) , ale ma świetne i najszybsze działania. Mimo iż nie jestem fanką "słoiczków", ponieważ moim zdaniem nie jest to higieniczne, to wole mieć później zdrowe i piękne usta niż używać pomadek, które jeszcze bardziej mi je wysuszają.



Produkt który również podbił moje serce to: "Lip Butter Vanilla & Macadamia". To masełko kosztowało mnie tylko 10 zł w rossmanie, ale ma również bardzo dobre działania ( działa trochę po dłuższym czasie niż nuxe ale nie narzekam ) . Dobrze nawilża, a moje usta pachną lekkim waniliowym zapachem ( dostępny również w kolorze i zapachu maliny ).


   Zawsze po użyciu któregoś z tych produktów powyżej, aby trochę dodać kolorku moim ustom używam pomadek Baby Lips albo szminki o kolorze nude ( trochę wchodzący  róż ) ze sklepy Claire's. Pomadka Baby Lips od firmy maybelline kosztuje około 10 zł w rossmanie a szminka kosztowała 14 zł w Claire's.
  Baby lips posiadam dwie. Peach Kiss oraz Intense Care. Na dzień dzisiejszy moją ulubioną jest Peach Kiss, ponieważ ma piękny i delikatny zapach brzoskwiń oraz jest w kolorze Nude który ostatnio zalicza się do moich ulubionych po fioletowym :)





Jeśli chodzi o kosmetyki do ust których nie używam to szczególnie nie przemawia do mnie carmex. Raz kupiłam ich produkt i jakoś nie zachwycił mnie swoim działaniem.

Osobiście polecam te wszystkie produkty, ponieważ mają dobre działania i niektóre naprawdę warto kupić! Jeśli macie jakieś swoje ulubione balsamy/pomadki to napiszcie mi ich nazwy w komentarzu :) Chętnie wypróbuję i sama się przekonam :)


A ty jakich balsamów używasz :) ? 

xoxo C.

29 comments:

  1. Ja używam Baby Lips Peach Kiss i Mint Fresh, więcej mi nie potrzeba :) Ja również raz kupiłam carmex, ale to moim zdaniem nic nadzwyczajnego :)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Ja właśnie chcę kupić carmex, bo dotychczas słyszałam, że jest świetny :) Muszę sama wypróbować ;)
    Ja najbardziej lubię moją pomadkę ochronną Yves Rocher, która ma piękny zapach i jestem z niej bardzo zadowolona ;)

    Porcelanowa marionetka

    ReplyDelete
  3. Świetny post, na pewno wypróbuję któryś z tych produktów! Poszukam tego drugiego w rossmanie, bo mam ogromną słabość do wanilii :)

    ReplyDelete
  4. Ja nadal mam suche usta, dlatego mam zamiar zakupić Baby Lips ♥

    pozdrawiam Nika ☺
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja używam pomadki ochronnej :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  6. ja po prostu uwielbiam pomadki do ust bardzo lubię czytać twojego bloga i zaprasza do mnie http://misiaczek2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja uwielbiam balsamy Baby Lips a zwłaszcza niebieski! Ale zachęciłaś mnie bardzo do kupienia fioletowego i tego pierwszego :) Mam nadzieję, że się sprawdzi c:

    http://natalia-memories.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja juz teraz jestem wierna wazelinie:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja zimą mam problem zarówno z ustami jak i z rękoma są takie suche! Również udaje się wówczas do apteki i tam kupuję odpowiednie balsamy do ust. Twojego akurat nie znam. Pozostałe znane marki już spotkałam:) Zapraszam do siebie na coś nowego:)

    ReplyDelete
  10. Ja używałam pomadki z Nivea, ale ją zgubiłam, więc niedługo idę kupić co innego ;)

    palynaaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  11. Świetny i przydatny post!
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja osobiście preferuję bezbarwną szminkę z neutrogeny :)
    Serdecznie zapraszam na moje blogi ♥
    My life is brilliant My love is true
    Claudia's HandMade

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie - proszę poklikaj w baner AUPIE
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ja polecam balsam do ust z palmera ,naprawdę jest dobry!
    no i carmex wiadomo!:)
    jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie i proszę o kliknięcie w Sheinside,będę wdzięczna!

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach
    ZAPRASZAM DO NAS
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ładne zdjęcia kosmetyków. Wypróbuje niektóre z nich. Ja osobiście polecam "Nivea": "lip butter, originals", oraz "bebe"(różana"

    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Miałam to masełko, ale jak już się kończyło kupiłam malinowe - świetne jest :)
    Baby Lips, aww :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Słyszałam już parę razy o tej "Baby Lips". Chyba się skuszę. :)

    ReplyDelete
  19. Ja zazwyczaj kupuję cos w rossmanie,ostatnio kupiłam balsam z issany i polecam;D

    ReplyDelete
  20. Baby Lips <3
    Pozdrawiam i zapraszam ;*
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. używam przeróżnych pomadek :)
    zapraszam: http://zagrajmywsimsy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja osobiście preferuję carmexa jakoś tak dla mnie jest najlepszy ,ale muszę wypróbować Baby Lips :) Lubię te pomadkę nivea ale nadal sprawia mi trudność otwieranie jej xd :D
    Uwielbiam Twojego bloga jest jednym z moich ulubionych ^^
    Zapraszam może kiedyś wpadniesz :D dopiero zaczynamy
    http://death-is-just-another-path.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. zapraszam do mnie na post, wlasnie na ten temat :))
    xx, http://www.kinnnga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Kiedy pokażesz co było do wygrania w tych paczkach światecznych które były do wygrania? Jesteśmy bardzo ciekawi. wysłałaś je już, zwycięzcy mają?

    ReplyDelete
  25. Nie no twoje usta są ładne, ja dopiero mam pustynie ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    ReplyDelete
  27. Ja polecam pomadkę Regenerum oraz krem z witaminą A+E, powinno szybko pomóc ;).
    Nie wiem na czym polega taki przebój pomadek Baybe Lips, zdradzisz mi ten sekret?;)
    A masełka z Nivei muszę koniecznie spróbować, szczególnie tego malinowego, bo jest obłędne :)
    dreamlloud.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Kuszą mnie te Baby Lips, ale jakoś nie mogę się zdecydować. ;p

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡