January 18, 2014

Sheinside - cz.2 porad czy warto z nimi współpracować i jak zacząć.

Hej kochani!
   Wreszcie wolność!!! 2 tygodnie ferii -  odpoczynku bez szkoły i bez obowiązków. Ten czas zamierzam spędzić tak samo jak ferie świąteczne czyli luz i zero stresu. Przynajmniej uchroni mnie to przed wpadnięciem w jakąś fobie pod tytułem: Spać tylko 5 godzin i uczyć się na 5 i 6. grrrr.
   Co planuje dokładnie na te najbliższe 2 tygodnie ? Na pewno nie będę leżała do góry brzuchem przez cały dzień i siedziała przy komputerze! Planuje zająć się bardziej modą i już nawet przygotowałam parę postów właśnie o tym. Zauważyłam że moje outfity robią się monotonne i...nudne. Trzeba to zmienić kochani!
  Planuje też dużo wypadów na miasto i do kina z przyjaciółmi. Może też zaproszę jakąś koleżankę na nockę i oczywiście planuje zakup pewnych rzeczy prze internet, ale to już może wspomnę w poście must haves :)
   Tak jak się spodziewałam dostałam masę maili dotyczących współpracy z firmami. I przepraszam jeśli na któryś nie odpisałam, ale odbieram pocztę i na telefonie i na komputerze i niektóre maile mogły mi się przez przypadek skasować więc nie bądźcie na mnie źli. Dlatego też chciałam w tym poście przybliżyć was jeszcze bardziej do współprac.
  Po pierwsze i najważniejsze. Jeśli piszesz do zagranicznej firmy to zawsze w języku angielskim. W mailu powinieneś umieścić pytanie o współpracę i podstawowe informacje o twoim blogu czyli: link do bloga i liczbę obserwatorów. Jeśli firma będzie potrzebowała więcej informacji to oczywiście w następnych mailach napisze :).
   Po drugie. Pamiętaj aby umieścić swój mail na swoim blogu! Zdarzają się firmy które same piszą do blogerek.
   Po trzecie. Przyjrzyj się dokładnie firmie z którą chcesz współpracować i upewnij się, że nie ma żadnych haczyków. Mi nigdy nic złego się nie stało, ale w każdej sytuacji trzeba się upewnić czy to wszystko jest bezpieczne.
   Po czwarte. Upewnij się że produkty współpracy są warte robienia krzyku o kliknięcia itp. Niektóre firmy posiadają tak tandetne i "chińskie" rzeczy, że po prostu nie warto robić takiego chaosu. Firmy z których produktów jestem bardzo zadowolona to przede wszystkim Sheinside.com . Mają wspaniałe i dobrze wykonane ubrania i jestem na prawdę zadowolona. Ale tak jak mówiłam w poprzednim poście o współpracy NIENAWIDZĘ ( ! ) robić chaosu o kliknięcia i prosić o to czytelników, ponieważ nie chcę być postrzegana jako osoba, która wykorzystuje bloga i swoich czytelników a przecież tak nie jest!!!
   Po piąte: Nie martw się jeśli firma odrzuci twoją propozycję. Poczekaj kilka tygodni i spróbuj jeszcze raz!!! Cała moja historia o współpracy ze sheinside jest tutaj: http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/12/wspopraca-z-sheinside-warto-czy-to.html I słowo daje że nie tylko ja próbowałam kilka razy o współpracę.
  Jeśli macie jakieś pytania co do współpracy to kierujcie je pod tym postem. Ja postaram się na wszystkie jak najszybciej odpowiedzieć :)
Tu macie zdjęcia jednej z rzeczy którą dostałam ostatnio od KLICK









Bluza sheinside.com - dokładny link do bluzy:  http://www.sheinside.com/Grey-VAMPIRE-WEEKEND-Castle-Print-Sweatshirt-p-146158-cat-1773.html w tym linku macie kilku dolarową przecenę na tą rzecz :) 
Spodnie - H&M

I najgorsza część tego posta którą nie lubię to:
  Proszę o kliknięcia! :) Jeśli wy też potrzebujecie żebym w coś kliknęła, coś polubiła, albo poleciła waszego bloga to oczywiście to zrobię, ale proszę kliknąć w linki do sheinside w tym poście :)


xoxo 
C.

45 comments:

  1. też chciałam z nimi współpracować :* ale chcę zacząć z choies :)' zapraszam do mnie jeśli zostawisz jakiś ślad będzie mi bardzo miło kajaaxx.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  2. Świetny post,bardzo przydatny :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  3. Myślę że ten post z pewnością się przyda :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetna bluza :) Też niedawno zaczęłam współpracować z firmą i myśle, że mają świetne ciuchy :) szkoda troszke jedynie, że jest mało rozmiarówek, bo na mój wzrost to niektóre bluzy są po prostu za krótkie, ale tak to ogólnie super :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba bluza CUDOWNA *.* Super blog Obserwuje :)
    Zajrzysz do nas ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piękna bluza *-*

    Oczywiście poklikałam i fajnie by było, gdybyś ty u mnie też poklikała, bo staram się o współpracę z tą firmą :)
    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sheinside jest ma wspaniałe rzeczy <3

    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. śliczna bluza!
    dobre wskazówki co do współpracy, dziękuję :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. oczywiście kliknięte, proszę o klik u mnie i pozdr :)a bluza świetna!

    ReplyDelete
  10. Poklikałam! Bluza jet nieziemska ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kliknęłam ;) Świetna bluza ;>
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ zachęcam do obserwowania jeśli oczywiście podoba Ci się mój blog ;>

    ReplyDelete
  12. Super że wszystko wyjaśniłaś!
    Ślicznaa jesteś!
    Ładna bluza!
    Dodasz post w którym pokarzesz jak taki mail do firmy ma wyglądać dokładnie po angielsku i wgl?


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ojej! Ślicznie wyglądasz *.*

    www.devooted.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. śliczna ta bluza :* bardzo bym prosiła czy mogłabyś polecić mojego bloga oczywiście kliknęłam w buner <3

    ReplyDelete
  15. Oo jakie piękne zdjęcia ^^
    Świetne porady, naprawdę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Supr blog :)
    Kliknęłam w linki.
    Obserwacja za obserwację ???
    Ja już obserwuję czekam na to samo :)
    http://ada-addda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. poklikałam i zapraszam do mnie : )
    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia! *.*
    Widzę, że masz iPhona 5s. Ja właśnie sobie wczoraj zamówiłam iPhone 5c zielonego i na niego wyczekuje <3

    A jeśli chodzi o sheinside to się na nich ostatnio zawiodłam. Z ich bluzy zrobiła się kompletna szmata. Ubrałam się i byłam cała w czarnych kłakach, a moja pralka po wypraniu jej była zasyfiona.

    Jeśli możesz to kliknij u mnie w banery, ja już u Ciebie kliknęłam ;)

    ReplyDelete
  19. A ferie to ja mam dopiero od 17 lutego! ;/

    ReplyDelete
  20. ja również uważam że warto,
    pozdrawiam i zapraszam na
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. oni mają świetne rzeczy, a ta bluza cudowna :)

    ReplyDelete
  22. Bluza jest EXTRA! Bardzo mi się podoba ;)) Co do treści posta myślę, że wyjaśniłaś wszystko czsto i zrozumiale jak dla osob, które posiadają bloga. Życzę miłego, udanego i wygodnego noszenia nowego nabytku. Pozdrawiam, Marta;* ;3 ♡

    ReplyDelete
  23. Fajny post ja mam za mało obserwatorów by mieć współpracę z sh

    nicolasmickey.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Poklikałam ;3

    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż. Zapraszam do siebie na nowy post ♥ http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/01/plans-for-2014.html

    ReplyDelete
  25. Śliczna bluza! Dziękuję za ten post, na pewno jak już będę miała wystarczającą liczbę obserwacji, żeby z Nimi współpracowac to przeczytam go jeszcze raz. Poklikałam ;)
    shaneai.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetna jest ta bluza. :)
    Śliczne zdjęcia. :3

    ReplyDelete
  27. Ślicznego i ciekawego bloga prowadzisz :* Obserwuję!!

    carlyyy-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ja poklikałam ♥♥
    Polecisz mojego bloga i zaobserwujesz? werweronikalove.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. już kilka razy zastanawiałam się nad współpracą z tą firmą, jednak mam pewne wątpliwości, gdyż większość blogerek właśnie współpracuje z tą firmą. Jeżeli bym poleciła tą firmę na blogu wątpię żeby ludzie klikali w banery i linki, a żebrać kliknięć bym nie chciała :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Kliknęłam z 50razy :D ♥. Mam nadzieję ,że również zerkniesz na mój blog i w najnowszym poście klikniesz kilka razy w link do rzeczy z sheinside- będzie mi bardzo miło <33
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Poklikałam, genialna bluza, ja próbowałam współpracy z nimi ale niestety odmówili. ;< http://wuess.blogspot.com/ (Poklikasz w linki w obu postach i banery aupie oraz choies? Bardzo mi na tym zależy a tobie to chwilka i pomoc dla mnie :) )

    ReplyDelete
  32. Oczywiście poklikałam * *
    Zawsze słurzę pomocą :)

    iska-iskaa.blogspot.com -------- mogłabyś w zamian mnie zaobserwować,jeśli ci sie blog spodoba?Bardzo mi zależy :*****

    ReplyDelete
  33. bardzo przydatny post ;)śliczna bluza ^^

    ReplyDelete
  34. Ciekawy post ;)



    oligatorekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Kliknięte. Obserwuje. Mam nadzieję że wpadniesz i zostawisz po sobie ślad ;)

    ReplyDelete
  36. kliknęłam i obserwuje :) mam nadzieję że wpadniesz do mnie
    http://all-beautiful-creatures.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡