October 11, 2013

Kilka zdjęć nowego pokoju :)

Hej kochani!
   Przed chwilką wróciłam ze szkoły i po tym ciężkim tygodniu jestem padnięta. Mimo iż dzisiaj miałam do 13.30, ponieważ nie było dwóch lekcji i tak musiałam 2 godziny czekać na fortepian. To nie koniec moich dzisiejszych zajęć ponieważ za chwilkę jadę na gitarę.
   Wczoraj również wróciłam wcześniej ze szkoły więc skorzystałam z chwili wolnej i zrobiłam kilka zdjęć mojego prawie gotowego pokoju. Mam nadzieje że jeszcze bardziej zachęcę was do obejrzenia room tour, który pojawi się już niedługo. :))
 









Chciałabym wam gorąco polecić lampki od tej firmy Klick www.lampy.pl. Myślę, że pasowałyby do każdego młodzieżowego pokoju :) 
Ciąg dalszy zdjęć już wkrótce ^^  :) 
xoxo 
Miłego dnia ;)) 

25 comments:

  1. świetny kaktus, haha :))

    best-frieend.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. świetny masz ten pokój :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Gitara *.*
    Czekam na room tour!! :D

    ReplyDelete
  4. malo go widac, ale przeblyski sa i wydaje sie cudowny:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie o to chodziło, żeby na tych zdjęciach nie zdradzać wam wszystkich szczegółów :) Wszystko ukarze się w room tour :))

      Delete
  5. Świetne zdjęcia. Czekam na room tour :D

    ReplyDelete
  6. Czy doszedł mój email?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doszedł doszedł :)) Odpisałam już ;)
      Również pozdrawiam! :)

      Delete
  7. Czekam na więcej zdjęć. :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. No to czekam i nie mogę się doczekać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety powstały małe utrudnienia i remont musiał się przedłużyć a wraz z nim room tour :) Ale mam nadzieje że coraz bardziej nie możesz się doczekać :)

      Delete
  9. Po tych paru zdjęciach to nie mogę się doczekać aby zobaczyć cały twój pokój <3
    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ładny plecak ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. zobaczyłam na razie mało, ale już mi się podoba twój pokój <3

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Niby tak mało zdjęć a ciekawi mnie jak wygląda cały , na pewno ładnie :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  13. dodaj więcej zdjęć pokoju :)

    http://vicky-wiktoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Chciałabym umieć grać na gitarze *_*

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, wszystko się tak ładnie prezentuje. Chciałabym zobaczyć zdjęcie całej szafy i tej podkładki *-*
    wildestonearth.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super blog, świetne wpisy, ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia ♥
    Podoba mi się twój kaktus i doniczka w której się znajduje ;)

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie mogę się doczekać room tour:>

    zapraszam do mnie natalie-natali.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡