September 29, 2013

Próbki nową lustrzanką

Hej kochani!
  Ten post jest postem zaplanowanym. Pewnie teraz jestem w ikei albo w innym sklepie meblowym i wybieram meble i wrócę dość późno a chciałam coś do was napisać.
   Nauczyciele już są w dobrej kondycji i zadają nam dość dużo tak żeby cały weekend spędzić przy książkach. Niestety nie jest to jakieś zachwycające dla osób które chcą mieć wolne chociaż te dwa dni, no ale cóż.
   W czwartek jadę do Monachium do rodziny i do mojej kuzynki :) Bardzo się cieszę i nie mogę się już doczekać. Zamierzam iść na "mały"shopping z siostrą więc przygotujcie się na dużo postów z fotorelacją.
    Remont mojego pokoju powoli dobiega końca. Została tylko kwestia mebli i dodatków i wszystko będzie skończone : ) W swoim czasie pojawi się obiecany i wyczekiwany room tour i oczywiście dla tych którzy wolą formę wideo niedługo podam link do mojego kanału i już możecie subskrybować :)
   Ściany w moim pokoju już są białe więc musiałam skorzystać z tej szansy i porobić kilka zdjęć póki nie przyjadą meble. Mam nadzieje że ta "sesja" którą również wykorzystałam do różnego rodzaju przeróbek i bawieniem się kolorów spodoba wam się.










nowy wisiorek od efoxcity




/ Bluzka, Spodnie - Zara  / Koszula - Terranova / Wisiorek - efoxcity / 

Oj korciło mnie żeby tak różnorodnie przerobić te zdjęcia :) 
xoxo

25 comments:

  1. Bardzo fajnie to wymyśliłaś. Sądzę, że blog będzie jeszcze lepszy po zakupie tej lustrzanki i czekam na nowe posty! :)

    Zapraszam na mojego bloga:
    http://melancholy-october.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjecia, bardzo mi się podobają :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. jaka fajniutka obudowa ;3

    ReplyDelete
  4. Nie mogę się doczekać room tour :)
    Świetna koszula!

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bardzo fajne ubrania:)
    zycze udanych zakupów:*

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetna koszula :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia!
    Miłych zakupów!

    ReplyDelete
  8. Udanego wyjazdu :)
    Fajne i ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  9. Świetny blog, będę tu wpadać częściej :3
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    ReplyDelete
  10. fajne zdjecia:) udanych zakupow!

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super zdjecia :D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Obudowa na iPhone? XD
    Jej, zazdroszczę lustrzanki ;-;

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    ReplyDelete
  13. Koniecznie zrób haul z zakupów :3
    Wgl, świetny case, i jakość zdjęć *-*
    wildestonearth.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym, ale nie jestem dobra w kręceniu filmików na których mówię ;) :P

      Delete
  14. Fajne zdjęcia :) Uśmiechaj się więcej, wyglądasz wtedy uroczo!

    vamppiv.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. jaki słodki kicuś ;3 Nominowałam cię do LBA więcej info u mnie! kariandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Beautiful! :)
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡