September 22, 2013

Trochę o nowym designie bloga. // Wyniki konkursu na zestaw z Anglii.

Hei!
Jeśli już zauważyłyście z pomocą Roxany zmieniłam wygląd bloga. Nie jest to jeszcze mój wymarzony design, ale myślę, że z czasem będę go pielęgnowała i w końcu wykreuję ten jedyny który zarówno mi się spodoba jak i wam.
Nie twierdzę, że wam się spodoba bo pewnie część z was powie, że jest za biało, za nudno, albo zbyt poważnie. Na początku chciałam różowy, ale jak to ja zmieniłam od razu na jasny szary. Dzisiaj rano coś mi strzeliło do głowy i zmieniłam na biały. Dlaczego więc biały? Uwielbiam kolory. Po prostu nie trawie bielu na tyle żeby mieć wszystko w tym kolorze ( ubrania, meblem,  dodatki ), ale traktuję biel jako podstawę. Moje Outfity są zazwyczaj stonowane, ale nie zawsze, więc chciałam uniknąć złego połączenia kolorów na zdjęciu z kolorami na blogu. Dlatego żeby wszystko ładnie ze sobą pasowało wybrałam właśnie ten kolor.


Wraz z Jessiką miałyśmy mały "poślizg" z wybraniem osoby która napisała najfajniejszą odpowiedź, ale już zadecydowałyśmy.
Wybór był bardzo trudny ponieważ zgłosiło się prawie 100 osób i  napisały naprawdę świetne teksty.
Osobą która wygrała.......jest.......Ciekawska Beti! Gratulacje!


Jestem dumna z tej osoby że napisała tak kreatywną i fajną odpowiedź.
Z bardzo dużą chęcią wręczę ( czyt. wyślę ) jej nagrodę :)
Wieczorem napiszę do ciebie na e-mail Beti!

Podoba ci się nowy design ? 
Zgadzasz się z naszym werdyktem? 
xoxo C.

15 comments:

  1. Mi się podoba nowy wygląd :)
    Wow, musiała sie niezle natrudzić... Świetny jest ten wiersz *.* Ludzie mają talent ;)

    ReplyDelete
  2. Ciekawy wygląd, chyba bardziej mi się podoba od poprzedniego.
    Za to werdykt jak najbardziej trafny, świetna odpowiedź :)

    ReplyDelete
  3. Piękny szablon! Bardzo przyjemny!
    A wypowiedź konkursowa pomysłowa. :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Właśnie biały tu pasuje :3
    Gratuluję i szczerze przyznaję rację , że nagroda jej przysługuje ;) Pięknie to opisała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    ReplyDelete
  5. mi się wygląd podoba. Ja też zmieniłam ;)

    ReplyDelete
  6. swietny wyglad i gratulacje dla kolezanki:)

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Moim zdaniem werdykt jest słuszny:>

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczny desing <3
    Gratuluję zwyciężczyni :3
    wildestonearth.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo podoba mi się wygląd bloga! ;)

    ReplyDelete
  10. Super wygląd.

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam do komentowania nowej notki ;)
    Proszę kliknij w baner martofchina na moim blogu, będę wdzięczna.<3

    ReplyDelete
  11. Piekny wyglad

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    ReplyDelete
  12. Zmiana zdecydowanie na leeepsze♥
    Obserwuję :D

    ReplyDelete
  13. Super design <3
    I gratulacje dla zwyciężczyni :)

    http://lusiaa-lusiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Gratuluję wygranej ;) Świetny szablon
    Obserwujemy? ja już!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡