September 21, 2013

Seriale i Książki.

Hei!
  Friday! Weekend już się zaczyna i mamy 2 dni dla siebie. Moim zdaniem piątkowe i sobotnie wieczory są idealne na obejrzenie jakiegoś dobrego filmu lub serialu. Jak zawsze stawiam na seriale ponieważ odcinki są dość krótkie żeby oglądać je między odrabianiem lekcji a robieniem innych obowiązków.
   Książki to zupełnie inna bajka. Dosłownie. Czytając je wchodzimy w inny świat i widzimy wszystko to co opisuje i czuje narrator ( zazwyczaj główny bohater ).
   Osobiście jeśli ktoś by mi kazał wybrać między książkami a serialami wybrałabym zdecydowanie książki. Nie umiem wytłumaczyć tego uczucia kiedy czytam ale osoby, które jak ja lubią się zagłębiać w świat lektur wiedzą o co chodzi :).
   Wiele osób mnie prosiło żebym trochę napisała o serialach i książkach które lubię i oczywiście od razu podsunęli mi kilka innych propozycji na posty.

1. Pierwszym serialem który jest najbardziej dla mnie znany i wprost go uwielbiam jest Pretty Little Liars. Przeczytałam tylko 3 części książek PLL więc nie mogę jeszcze porównać co jest lepsze - czy serial, czy książka, ale jak na razie bardziej fascynuje mnie zdecydowanie serial.
  PLL ukazuje życie nastoletnich dziewczyn z czego każda żyje w zupełnie innym świecie. Możemy poznać zupełnie różniące się od siebie historie, które w pewien sposób mają ze sobą związek. Według mnie każda z tych dziewczyn ma coś interesującego w sobie ale moją ulubioną bohaterką jest Spencer.


2. Pozostając w realistycznym świecie następnym takim serialem jest Gosspi Girl. Jest to również mój ulubiony serial. Nie tylko podobają mi się w nim aktorzy i treść, ale także styl ubierania :) Nie raz brałam za inspirację Blair albo Serenę.


3. Wchodząc w świat fantasy - bardzo polecam Pamiętniki Wampirów. Słysząc słowo "wampiry' możecie już pomyśleć o dużej ilości krwi, ale mogę was zapewnić że krwi w tym filmie jest tyle co nic.
   Cała fabuła jest bardzo ciekawa, ale nie podoba mi się trochę szybka zmiana wydarzeń.
   Oczywiście dzięki temu serialowi zaprzyjaźniłam się z Julią :) Od tego zaczynałyśmy. Nasze pierwsze zderzenie z PW było w wakacje 2012 kiedy pojechałyśmy do Julii w góry. Tak naprawdę ja zachęciłam ją do obejrzenia tego serialu nawet nie wiedziałam o czym on będzie, ale po długim skłanianiu Julki wreszcie obejrzałyśmy i oczywiście po kilku odcinkach nie mogłyśmy się oderwać ( nawet w nocy ). A kiedy pierwszy sezon nam się skończył był straszliwy płacz, ponieważ inteligentna Karolinka nie ściągnęła następnych sezonów (y).
  3 października ( chyba ) zacznie się nowy sezon i strasznie nie mogę się doczekać :))


Jeśli chodzi o książki to zdecydowanie polecam serię którą teraz czytam - Klątwa Tygrysa. Po prostu zakochałam się w tych książkach i jest to moja numer jeden w ulubionych. Wczoraj zaczęłam 4 część "Klątwa Tygrysa - Przeznaczenie" i jestem już zachwycona samym początkiem. Okładka może zmylić ponieważ na  myślałam, że to lektura dla chłopców, ale trzymałam się motta nie oceniaj książki po okładce :) i się sprawdziło :PP
JEŚLI KTOŚ JEST ZAINTERESOWANY MAM DO SPRZEDANIA PIERWSZĄ CZĘŚĆ. KONTAKT DROGĄ MAILOWĄ ( karo534@interia.pl )!!!




Jeśli jesteście chętni mogę zrobić recenzję tych książek kiedy skończę 4 części. Jeśli chcesz pisz w komentarzu ;) 
Oglądasz seriale? Jakiego typu czytasz książki :) ?
Do 13 odpowiadam na ask'u na każde zadane mi pytanie :)) Zapraszam CLICK

xoxo ;*

39 comments:

  1. uwielbiam PLL, TVD i Gossip Girl :) muszę kiedyś przeczytać te książki :)

    abnormal-susie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zrób recenzję "Klątwy tygrysa". Seria książek Pamiętniki Wampirów jest genialna! Ja kupiłam właśnie pierwszą część PLL! :)

    our-womenly-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Oglądam Pll i przeczytałam wszystkie książki jakie na razie wyszły, ale nie umiem zdecydować co lepsze. I serial i książki są wspaniałe :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ja już dawno obserwuje Twojego bloga :D

    ReplyDelete
  5. Oceń koniecznie te książki, bo jestem ciekawa, może zacznę czytać tą serię. Ja uwielbiam książki osadzone w średniowieczu, zwłaszcza 'Nadchodzi burza' która jest osadzona w średniowiecznej Rosji. Mnóstwo elementów fantasty, kocham takie książki ;3
    wildestonearth.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo! Musi być bardzo ciekawa! Koniecznie muszę umieścić je na swojej półce książek do przeczytania! :))

      Delete
  6. Pretty Little Liars < 3 Ja książek nie czytałam, ale oglądam seriol ;d Jest świetny, już się nie mogę doczekać kolejnych odcinków ;D
    świetny post ;p

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. OKEJ OBSERWUJEMY ! ♥

    majaa-majaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wolę zdecydowanie książki, moją ulubioną serią jest Akademia Wampirów ♥

    ReplyDelete
  9. Oglądałam "Misfits" Zdecydowanie najlepszy serial zagraniczny :D

    ReplyDelete
  10. Fajny blog :)

    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam te 3 seriale i jeszcze wiele innych ;) mogę zdecydowanie polecić Hart of Dixie;)

    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  12. TVD, PLL to moje ulubione. Oprócz tego kocham Grey's Anatomy, Kości i Glee a ostatnio pokochałam Suits ;) Jestem maniaczką seriali ^^
    Co do książek to Igrzyska Śmierci, HP i Książki TVD I PLL ;)

    ReplyDelete
  13. Też uwielbiam Plotkarę, w wakacje oglądałam ją chyba codziennie. Teraz znowu poszła w odstawkę. Co do PLL to jakoś mnie nie przekonują. Pożyczyłam od koleżanki książkę, przeczytałam chyba 100 stron i jakoś mi się nie spodobało, więc serialu też nie oglądam.
    A "Klątwa tygrysa" jakoś kompletnie mnie nie ciekawi, chociaż słyszałam o niej same dobre opinie.

    ReplyDelete
  14. Oglądam te same seriale <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. kocham TVD i niecierpliwie czekam na nowy sezon! ♥
    a książki to raczej nie mam ulubionej :)

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ja nie oglądam za bardzo seriali, nie mam czasu. mam swoją pasję, której poświęcam masę czasu. ;3
    tym bardziej, że wolę czytać książki. najbardziej lubię te obyczajowe, przygodowe i historyczne. (tak, historyczne ;D ) ;)
    + ja juz obserwuję, teraz Ty. ;) --> glamorien.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja , oglądam - seriale Meksykańskie , są dobrze nagrane , mam słabość do nich : D . Typ książki , hhmmm , zdecydowanie przygodowe = ) .
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : ) .

    ReplyDelete
  18. ja nie lubię tego typu książek c;

    pozdrawiam i obserwuję! :)

    ReplyDelete
  19. Zapraszam do mnie:
    http://kamikaa.blogspot.com/
    A ja se tam horror obejrzę xD

    ReplyDelete
  20. Kocham PLL i też najbardziej lubię Spencer, chociaż wszystkie dziewczyny są świetne. I oczywiście kocham Pamiętniki Wampirów - Delena <3 Czytam książki fantasy, bo są według mnie najciekawsze. Wampiry, duchy, czarownice i te sprawy xd Super post. Gossip girl nie oglądałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dokładnie ja tak samo :DD A GG polecam bardzo :))

      Delete
  21. aaaa kocham pamiętniki wampirów !

    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  22. też kocham te seriale! ♥i tez moją ulubioną bohaterką jest Spence :) Też chce sięgnąć po tą serię książek !

    ReplyDelete
  23. ja kocham Skinsów ♥

    jasne, zaobserwuj mnie i daj znac na moim blogu to się odwdzieczę :)

    Buziak

    ReplyDelete
  24. Ja też uwielbiam Pretty Little Liars! Przeczytałam wszystkie książki do tej pory, teraz muszę nadrobić serial :D

    http://chesire-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. hej świetny blog! Zapraszam do mnie kkitiur.blogspot.com ! Może skomentujesz i zaobserwujesz? Odwdzięczę się <3

    ReplyDelete
  26. wszystkie seriale 10/10 kocham je <3 te ksiazki mialam zamiar sobie kupic ostatnim razem jak bylam w szkole ale nie bylam pewna i nie kupilam ale teraz jak bede w polsce na 100% kupie :D


    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Pretty Little Liars!!!! ♥♥ <3

    ReplyDelete
  28. Pretty Little Liars i The Vampire Diares <3 A z ksiażek seria Dary Anioła :) Świetna jest ;*

    ReplyDelete
  29. Ja z ksiązek lubię takie niszowe i bardzo ambitne :)
    Obserwujemy?
    Http://miss-cosmo15.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Oglądam te same seriale, są świetne :) chociaż Plotkare dopiero w piątek zaczełam oglądać, ale już mi się podoba ;p

    ReplyDelete
  31. wow, czytałam 3 część Klątwy Tygrysa i szczerze mówiąc jest boska! A serialów niestety nie oglądam xD

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡