September 19, 2013

Nowinki!

Hej ;*
   Niestety w czwartek w zeszłym tygodniu dopadła mnie choroba i trzyma mnie aż do dzisiaj a nadal nie ustępuje kaszel i katar ( a to jest chyba najbardziej dręczące w chorobie ). Cały weekend przeleżałam w łóżku czytając książkę i odrabiając zaległości i jestem już tak znudzona tymi wszystkimi zajęciami i siedzeniem do 18 w szkole, że po prostu już nie wytrzymuję.
Niestety nie mam warunków do zdjęć ponieważ zaczął się w moim pokoju remont i wszystko jest poprzewracane do góry nogami. W weekend będziemy malować ściany więc wtedy będzie już z górki a po złożeniu mebli i przywiezieniu kanapy można by już powiedzieć że pokój gotowy ( jeszcze dodatki, ale to w swoim czasie :)).
  Październik będę mogła mianować najbardziej fascynującym miesiącem w tym roku, ponieważ w drugim tygodniu będę miała wycieczkę szkolną której nie mogę się już doczekać a dosłownie kilka dni  przed nią jadę do cioci która mieszka w Niemczech. Razem z siostrą zamierzamy pójść na wielkie zakupy w Monachium więc przygotujcie się na wielką falę nowości i fotorelacji ( już nową lustrzanką :))
  Niedawno przyszła do mnie paczka na którą czekałam dość długo ale było warto! W środku czekała na mnie bluza od firmy choies.com. Na swojej stronie mają modne teraz ciuch i dodatki. Bardzo polubiłam tą firmę :) Wejdźcie sami i się przekonajcie. Może znajdziecie coś dla siebie!








/ Spodnie, buty, koszulka - Zara / Łańcuchy - H&M / Bluza - choies / 


Na początku wydawało mi się że ta bluza kompletnie nie nadaje się na jesienne dni, ale okazało się że ona wgl nie przepuszcza zimna. Jest to bardzo wielki plus! POLECAM!

Konkurs na kliknięcia wygrała Hes2001 która kliknęła aż 900 razy! Gratulację :) Jutro wyślę do ciebie paczkę :))

Blogi na dziś: 

xoxo
Miłego dnia :)
P.S. Od jutra posty powinny się pojawiać częściej. 

14 comments:

  1. swietna bluza

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bluza jest świetna !!!! pozdr i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę Ci tej bluzy! świetna jest :D

    ReplyDelete
  4. Klikam co mi szkodzi? ;)
    Śliczna bluza

    ReplyDelete
  5. Fajna ta bluza ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  6. świetna bluza :) Kliknęłam :>
    Rzeczywiście mają ładne rzeczy ;)

    http://eneverwherever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcia :))
    Zdrówka życzę :)

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia są bardzo ładne, aczkolwiek bluza mnie nie zachwyciła.
    Już nie mogę się doczekać zarówno nowego wyglądu twojego pokoju jak i fotorelacji z Monachium (w szczególności tej ciuchowej! :D)

    ReplyDelete
  9. Jej uwielbiam petty little liars <3 Fajny blog tak wg :D
    zapraszam do mnie ;) http://heysari.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡