October 27, 2013

Jesienną porą.

Hei kochani!
  Zbliża się Halloween i z tej okazji mam zamiar przygotować dla was kilka tematycznych postów, które jak na razie pozostaną niespodzianką :) Pierwszy z nich pojawi się na dniach, właściwie to będą się one pojawiały codziennie, ponieważ zostało już dokładnie 5 dni!
  Ostatnio nie najlepiej się czułam z różnych powodów, ale myślę że niedługo mi to przejdzie. Chciałabym was również poinformować że pod koniec listopada wyjeżdżam na tygodniowy wyjazd do Włoch z moją przyjaciółką Julą. Już się nie mogę doczekać, ponieważ zwiedzimy najładniejsze miast z czego bardzo się cieszę ( szczegóły w odrębnym poście ).
   Ostatnio wgl nie mam czasu i pomysłów na posty tematyczne więc pod tym postem napiszcie mi propozycje postów tematycznych jakie chcielibyście zobaczyć na moim blogu :). Na pewno wiele z waszych pomysłów przypadnie mi do gustu i niedługo spróbuje je zrealizować! <3
   Mam dla was kilka zdjęć między innymi związanych z jesienią i "dobrymi dniami"






Podobają ci się zdjęcia ?
Jaki post tematyczny chciałabyś zobaczyć na moim blogu ? :) 
Miłego dnia :))
P.S.
W związku z tym że miałam remont pokoju i jest on prawie gotowy, pod tym postem proszę abyście zadali mi pytania związane z moim pokojem. Co was ciekawi i co chcielibyście dokładnie zobaczyć na room tour. Z robię 2 posty. Z odpowiedziami i zdjęciami na pytania i  z filmikiem :) 

33 comments:

  1. Tak podobają ;) zdjęcie z lustrem ładne.

    ReplyDelete
  2. Jejku ale tu się pozmieniało <3 ale ty śliczna jak zawsze ^^

    Hmm może Halloween Tag
    1.Ulubiona Halloween-owa potrawa ?
    2.Jeśli mogłabyś wybrać 3 przedmioty które kojarzą Ci się z tym świętem co by to było ?
    3. Gdyby w twoim kraju obchodzono Halloween za kogo byś się przebrała ?
    4. Jakie zrobiłabyś Halloween-owe psikusy ?
    5.Jak przygotowałabyś imprezę Halloween-ową
    6.Idealny makijaż na Halloween
    7. Czy dekorujesz jakoś swój dom/pokój na Halloween
    8.Czy chciałabyś aby to święto było obchodzone w Polsce ?
    9. Wycinasz dynie z okazji tego święta ?
    10. Opowiedz jakąś straszną historię

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za świetne pomysły <3 na pewno je wykorzystam :))

      Delete
  3. Bardzo fajne zdjęcia :) Ja bym chciałam się dowiedzieć jakie książki widnieją na Twojej półce, a co do Halloween to co wg sądzisz o tym święcie. Mam nadzieję,że w jakiś sposób pomogłam :D

    ReplyDelete
  4. Śliczna bluzka i cudowne zdjęcia ♥ masz talent.
    www.blog017.blogspot.com
    zapraszam :) obserwuję .!

    ReplyDelete
  5. Świetna bluzka.. No i oczywiście piękna TY :)
    my-live-sandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ślicznotka moja kochana <3
    uwielbiam 3 zdjęcie

    ReplyDelete
  7. Świetne jest to zdjęcie z lustrem.
    Te posty tematyczne o Halloween to fajny pomysł :)
    Życzę udanej wycieczki, zazdroszczę <3

    sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tu są moje propozycje na posty tematyczne:
    >Zwierzęcy kumpel
    > Mój makijaż, fryzura i out fit do szkoły/ imprezę/ wyjście z przyjaciółmi
    > Co znajduje się w mojej torebce
    > DIY
    > Moja organizacja szafy
    > Przegląd moich kosmetyków (np. lakierów do paznokci)
    > ulubieńcy miesiąca (uranie, biżuteria, film, książka, napój itp itp)

    Myślę że pomogłam i odwdzięczysz mi się obserwując mojego bloga<3

    http://pokreconarzeczywistosc.blogspot.com/

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczy dziękuję bardzo :)) Na pewno skorzystam z nich :))

      Delete
  9. Zdjęcia są śliczne, bardzo ładnie wyglądasz ;). Ale nie rozumiem po co się malujesz ...
    Nie mogę się doczekać postów tematycznych i przede wszystkim ROOM TOUR <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się nie maluje :D
      jedyne co zrobiłam to zretuszowałam pojedyńcze niedoskonałości :P
      Być może przerobienie zdjęcia dało taki efekt jakbym się umalowała ale jedyne co mam to tusz do rzęs :)

      Delete
  10. ładne zdjęcia :)

    ja czekam na haul,bo bardzo lubię takie posty :)

    ReplyDelete
  11. Masz talent do robienia zdjęć *u*

    ReplyDelete
  12. piekne zdjecia:) zazdroszcze wyjazdu do Wloch podobno jest tam pieknie:)
    moze zrobisz post na temat swojej szafy przedstawisz ja itp.?

    zapraszam do mnie http://natalie-natali.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie chyba zrobię bo kolejna osoba już mi podsuwa ten temat :D :)

      Delete
  13. uwielbiam klimat takich zdjec :)

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia bardzo ładne,jak zawsze ;) Mi najbardziej podoba się pomysł tematycznego postu związanego z Twoją szafą i rzeczami jakie muszą znaleźć się w twojej torebce/plecaku. Życzę udanego pobytu we Włoszech :) Mam jeszcze jedno pytanie,w jakim programie,aplikacji przerabiasz zdjęcia? W jakim programie w komputerze,a w jakim w telefonie? (W komórce pewnie w apce dla iOS ;) Z góry dziękuję Ci Karolina. ;* :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o program w komputerze to używam bardzo różnych. Staram się powoli uczyć Photoshopa ale na razie nie mam czasu. Aktualnie używam Photoscape i programów internetowych
      W telefonie używam "Cymera"

      Delete
  15. Śliczne zdjęcia!
    Co do pomysłów to może:
    - powrót do dzieciństwa
    - fall tag
    - pomysły zabaw na halloween
    - halloween'owy outfit
    - organizacja biurka
    - my morning routine school
    ... itp..

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jaaka fajna bluzeczka! :))
    Miłego dnia!

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zadroszczę wyjazdu do Włoch :D


    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia :)

    ania-and-ania.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Genialny post i zdjęcia. Świetnie prowadzisz bloga. ; )

    Zapraszam do wzięcia udziału w linkowaniu: http://damnot.blogspot.com/2013/10/linkowanie.html

    ReplyDelete
  20. trzy ostatnie foteczki świetne ;3
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajne te pomysły na udekorowanie domu czy sali.
    Podoba mi się bluzka w myszki, którą masz na sobie.

    PS: Może zaobserwujemy swoje blogi? Zapraszam do siebie i odwdzięczę się też obserwacją.

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡