October 28, 2013

Halloween'owy konkurs!!!

Hey kochani!
    Dzisiaj przychodzę do was z Halloween'owym konkursem w którym do wygrania będzie wisiorek w krzyże prosto z LONDYNU!!! Jest to bardzo fajna rzecz która na pewno przyda się do halloween'owego stroju, ale jest również idealny na co dzień!


Zasady konkursu: 
Zaobserwuj publicznie mój blog
Zaobserwuj publicznie blog Moniki - mons-monss.blogspot.com 
W komentarzu pod tą notką napisz nazwę pod jaką obserwujesz nasze blogi, swój e-mail, a następnie odpowiedź na pytanie : 

Do jakiego HALLOWEENOWEGO stroju wykorzystałabyś ten wisiorek ? ( Opisz każdą część kostiumu ) 
*Konkurs trwa do 11 listopada* - wyniki ogłosimy dzień później wyłaniając najlepszą i najbardziej kreatywną odpowiedź! :)

Powodzenia!!!

17 comments:

  1. Ja już zgłosiłam się na blogu Moniki <3 <3 :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Nie biore udzialu w konkursie poniewaz zadko kiedy nosze naszyjniki ale mysle ze mialas super pomysl,moze kiedys tez zrobie taki konkursik ? :D Powodzenie wszystkim !!





    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii !!
    Co powiesz na obserwacja-obserwacje ? Jak tak, skomentuj posta i napisz oke !!

    ReplyDelete
  3. Zaobserwowałam wasze blogi, a ten genialny naszyjnik nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z Lady Gagą. Tak więc myślę , że pasował by do stroju:
    Czarna obcisła skórzana miniówka na grubych ramiączkach, do tego fryzura a'la kokarda ( jak u Gagi) oraz czarne buty na ogromnej koturnie. Bardzo prosty strój i charakterystyczny, głównie dla L. G.
    Po za tym fajnie byłoby wygrać ten konkurs, bo żadnego w życiu nie wygrałam , a takiego naszyjnika szukam i byłby uzupełnieniem mojej kolekcji ;))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. A zapomniałam... e-mail: Strking-rose@wp.pl

    ReplyDelete
  5. Hmm może jeszcze się zgłoszę ale muszę pomyśleć ;p

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Obserwuję jako: Angelika K.
    one_life.one_size@op.pl

    Ten naszyjnik założyłabym do czarnej bokserki i jeansowej kamizelki. Do tego ciemne jeansy i mocny makijaż. Na rękach różne bransoletki. Wiem, że na Halloween ludzie ubierają się zwykle na czarno, ale ja postanowiłam "zaszaleć". Myślę, że ten naszyjnik idealnie będzie pasować do mojego stroju :)

    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jeeej <3 Prześliczny jest.
    Z chęcią bym go przygarnęła . :)
    Halloween'owy strój.. ja z chęcią przebrałabym się za coś koszmarnego. :D krzyże świetnie by do tego pasowały! Planuje zrobić jakiś mocny makijaż typu czerwona szminka, puder, sztuczna krew, czarne oczy, natapirowane włosy itd. Do tego kostium - nic specjalnego. długa koszula do kolan, porwana bluzka, czarne porwane rajstopy, spódniczka i jakieś stare trampki. Przydałaby się też biżuteria - może bransoletka z ćwiekami, kolczyki krzyże i.... jakiś naszyjnik, hmm.. może ten z krzyżami? :) moim zdaniem świetnie by pasował. Nie sądzisz? ^^
    Fajnie byłoby wygrać i założyć ten śliczny naszyjnik do mojej halloween'owej kreacji. :)

    Obserwuję pod nazwą : Natalia Kowalczyk
    e-mail : nkowalczyk775@gmail.com
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. świetny blog :)) zapraszam do mnie - claudiadaria.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Naszyjnik,naprawdę ładny i ciekawy. :) Bardzo mi się podoba.
    Nie wiem dlaczego,ale lekko kojarzy mi się ze stylem Emo,Goth coś koło tego,ale ja się też nie tak bardzo znam na tym. Myślę,że idealnym by był wypełnieniem do stroju następującego:Peruka-białe,długie lekko kręcone włosy/włosy pokarbowane (czy jakoś tak się to nazywa) ja mam blond,więc zmieniłabym może chociaż końcówki na szaro-białe (tak to najlepiej wyglądałyby całe białe włosy jak Aguilera raz miała);twarz pomalowana na biało,powieki pomalowane na czarno;eyeliner musi być;soczewki- oczy czerwone-wampira);zęby wampira;usta czerwone;na polikach "krew";czarna,długa,zwiewna bluzka(też z dziurami)/koszula z nadciągnięciami,spodnie czarne z dziurami;glany/martensy(czerwone,krwiste);paznokcie szaro-biało-czerwone;kolczyki krzyżyki;bransoletki- Missiu czaszki czarna,czarna i turkusowa (pasowałaby do krzyżyków w naszyjniku) Lilou i to chyba tyle. ;) Muszę już kończyć pisać,może bym coś wymyśliła,ale już nie mam czasu. Pa! <3

    Obserwuję oba blogi pod nazwą:Mar thaa
    E-mail:letonia554@wp.pl/letonia554@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Nooo muszę pomyśleć - jak coś wymyślę, to się wtedy zgłoszę. ;)
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. bardzo ciekawy blog ! ;3 zaobserwowałam ;>
    zapraszam ;* - http://photo-fashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Powodzenia!

    http://treletomorele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śliczny *o* ale jednak nie wezmę udziału :)
    powodzenia wszystkim!
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Obserwuję jako: Polish Belieber
    E-mail: anitka.lal@interia.pl
    Odpowiedź: Cóż, jako że Halloween to czas przebieranek za konkretne osoby, po zobaczeniu naszyjniku pomyślałam od razu o niedawno oglądanym filmie "Dary Anioła: Miasto Kości". Przebrałabym się więc za Nocną Łowczynię w odświętnym wydaniu. Założyłabym dwuczęściowy strój składający się z bardzo obcisłej, czarnej minisukienki bez ramiączek i przyłączonego do niej lekko prześwitującego, jasnego, szarobrązowego, siatkowego materiału, postrzępionego przy końcach. Układałby się on w szerokie rękawy do łokci, zakrywał klatkę piersiową i dalej tworzył spódnicę w istnym, artystycznym nieładzie. Nie obyłoby się oczywiście bez poszarpań i dziur. Do tego skórzane kozaki za kolana i twój piękny naszyjnik :) Włosy wyprostowałabym, a jako, że są całkiem już długie, fajnie komponowałyby się z resztą. Ostatecznym dopełnieniem byłby odpowiedni, ciemny makijaż i, co najważniejsze, tatuaże Nocnych Łowców, czyli runy :) Czarną farbką wymalowałabym sobie określone znaki, jako że bez nich cały strój byłby właściwie pusty, bez wyrazu. Na runach właśnie samo egzystowanie Nocnych Łowców się opiera, więc nie wyobrażam sobie przebrania bez tych malunków.
    Mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli, a jeśli nie to zachęcam do obejrzenia filmu, albo jeszcze lepiej, przeczytania serii książek :) Ja byłam szczerze zachwycona :p

    Pozdrawiam,
    Anita

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡