October 29, 2013

Halloween'owe dekoracje i przystawki.

Hej kochani!
   Listopad zbliża się wielkimi krokami a wraz z nim Halloween które mamy już za 4 dni! Ja się po prostu nie mogę już doczekać! W ten dzień idziemy z klasą do kina na film "Grawitacja" i mam skrytą nadzieję że po tym puszczą nas luźno do domu.
W domu czeka mnie dużo roboty ponieważ mam zamiar zrobić halloweenowe babeczki i ciasteczka cynamonowa a najbardziej pomysłowe będą dla mnie duszki z bananów ^^ Nie obejdzie się również bez dekoracji i stroju który według mnie najbardziej  jest potrzebny żeby wejść w "koszmarną" atmosferę.
    W ten dzień praktycznie na wszystkich kanałach będą leciały horrory więc nie muszę się martwić szukaniem jakiegoś nastrojowego filmu :) Oczywiście przydadzą się dobre chipsy i popcorn!

1. Jak "strasznie" udekorować halloweenowy pokój ? 

Bardzo prosta rzecz! Wystarczy że zapalimy kilka świec a najlepiej ( jeśli ktoś ma oczywiście ) postawić bardzo popularny świecznik który widzimy często w halloweenowych filmach, zgasimy światło powiesimy kilka dyniowych lampionów które dadzą nam typową pomarańczową poświatę i nałożymy na nasze meble białe prześcieradła które dadzą nam efekt starych i zakurzonych. Dla prostszego wyobrażenia kilka zdjęć :)! 



2. Halloweenowe przystawki: czyli jak smacznie i nastrojowo spędzić "straszną" noc ? 

W halloween mam zamiar przygotować babeczki które zrobię w foremkach kupionych specjalnie na tą okazję w empiku. Stwierdziłam też że zrobię cynamonowe ciasteczka w kształtach czarownicy, dyni itp.
Oczywiście w moim menu nie zabraknie owoców które zostaną specjalnie udekorowane : ) Zobaczcie!!









Źródło zdjęć ( oprócz dwóch pierwszych w drugim punkcie ) - Google Grafika

Przypominam o Halloween'owym konkursie!!! http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/10/halloweenowy-konkurs.html


Jak będzie wyglądało wasze Halloween ? Co przygotujecie ? 
xoxo

20 comments:

  1. świetny pomysły, najbardziej zaskakuje mnie 1 fotka xd

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- będzie miło jeśli będzie rewanżyk
    ps. obserwuję

    ReplyDelete
  2. Omnomnomnomnom jedzenie to ja uwielbiam najbardziej :)) Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie :) www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Genialne inspiracje, uwielbiam takie mroczne klimaty ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  4. Ja z przyjaciółkami wyprawiamy halloween i będziemey chodzić po domach. W zeszłym roku zebrałyśmy pełno słodyczy!
    Już nie mogę się doczekać!!! ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowny blog ;)) a babeczki wyglądają niesamowicie ;P
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :))

    Facebook - polubisz?: https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?fref=ts

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    ReplyDelete
  6. Czadowe pomysły na haloweenowom atmosfere. U nas też się zaczynają przygotowania do haloween.!♥

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawy post :) Fajnie się czytało ♥

    appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    ReplyDelete
  8. Jak to wszystko świetnie wygląda! ;p Najlepsze te babeczki z kapeuszami ;p

    ReplyDelete
  9. Ja w Halloween idę na maraton horrorów do kina:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dzięki za komentarz! ;)
    Super blog!
    Fajny i przydatny post :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Oooo *.* STRASZNIE podoba mi się ten post. :D
    Śliczne te pokoje. ;)

    ReplyDelete
  12. Te słodycze wygladaja przepysznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetne, świetne!
    Fajne są te duchy z bananów fajny pomysł!
    Udanego Halloween! ;)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. przydatny post :) ja nie robię wielkiego ,,halo'' z Halloween, jest to dla mnie normalny dzień i nic nie szykuje :)
    mar-tysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Czadowe inspiracje! Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  16. Ale cudowne babeczki ♥
    Obserwuje. :)

    ReplyDelete
  17. uwielbiam takie halloween :)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. cudowny post, obserwuje, liczę na to samo, komentuje systematycznie, zapraszam do mnie :)
    http://dominikaana.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡