November 01, 2013

Halloweenowe pyszności.

Hei!
   Halloween minęło mi bardzo spokojnie i pysznie. Nie czułam się najlepiej więc nie świętowałam tak jak zaplanowałam, ale i tak miło spędziłam ten czas.
   Wczoraj byłam z klasą w kinie na Grawitacji i stwierdziłam że film warty obejrzenia w 3D IMAX. Po seansie poszłyśmy z koleżankami na małe zakupy gdzie upolowałam świetną kopertówkę na przecenie. Kiedy wróciłam wreszcie do domu czekała na mnie paczka od sheinside! Bardzo się ucieszyłam bo nie mogłam się już doczekać kiedy dostanę od nich upragnioną rzecz. Wszystkie nowości pokarzę wam jutro :))
  A dzisiaj mam dla was zdjęcia słodyczy które towarzyszyły mi wczoraj przy maratonie filmów!




Wszystkie pyszności pochodzą z marketu lidl ;)) 

A wy jak spędziliście Halloween ? 
xoxo

58 comments:

  1. Mmm ale pyszności!! *o*
    Ja z przyjaciółkami chodziłam po domach i zbierałam cukierki :)

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. świetne ;) zrobiłam się głodna xd
    pozdrawiam ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pyszności!
    Ja w tym roku jakoś szczególnie nie obchodziłam Halloween, ale może zaplanuję coś na następny rok...?
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com




    ~ *Emilia B.*

    ReplyDelete
  4. Ja jakpś specjalnie w tym roku nie spędzałam halloween ;c
    ale moja siostra była na maratonie horrorów w kinie :)
    kalia-kaliaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaa! Ja też miałam iść ale tak się złożyło że zostałam w domu :P

      Delete
  5. Mmm, zjadłabym żelki, uwielbiam tę firmę! Ja nie obchodziłam jako takiego Halloween, jedynie wycięłam dynię dla siostry :)

    Nie bawię się w obserwację za obserwację, ale zaobserwuję Twój blog dlatego, że mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  6. Łooł świetne te "smakołyki" ;D
    Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu :)
    Zgadzam się na obserwację za obserwację ;)
    Ja już obserwuję teraz Twoja kolej ;)

    ReplyDelete
  7. dziękuję za miły komentarz :)
    mm, pyszności <3
    + jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Chętnie spróbowałabym tych gałek ocznych :D
    hah nie sądziłam,że kiedyś coś takiego powiem xd
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D Ja na początku troszkę się brzydziłam je zjeść ale są na prawdę przepyszne :D

      Delete
  9. świetne zdjęcia :)

    ja halloween spędziłam dośc nudno ;c

    rewelacyjny blog ! Ogólnie podoba mi się jego design i sposób prowadzenia :)
    nic dodać , nic ująć , podziwiam ! :))
    a ja zapraszam Cię na mój blog --> http://anja-bloguje.blogspot.com/
    (: a może obserwujemy ? będę zaszczycona <3
    pozdrawiam cieplutko ;*

    ReplyDelete
  10. Jakie pyszności :D

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. fajnie że byłaś w kinie:)
    świetny blog;)
    obserwuje;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jaaakie słodyczne, mniam!
    Ja tego halloween nie obchodzę, wolę iść i się pomodlić za zmarłych...
    http://fallenna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pycha. Najlepsze pewnie te ciasteczka:)

    Pozdrawiam i zapraszam

    ReplyDelete
  14. Ale smakowitości :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Genialne pyszności ;)
    Najlepsze są oczy ;*
    Pytałaś o wzajemną obserwację z miłą chęcią zaobserwuję i liczę na to samo ;*

    moniqueestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  16. Pyszności *o*
    Ja chodziłąm z przyjaciółmi i zbieraliśmy cukierki, ale nie tylko ;33

    ReplyDelete
  17. Ale upiorne pyszności!! ;*
    Ja halloween wcale nie obchodziłam, czego szczerze żałuję. Chciałabym pójść na ten film, ale jakoś tak nie mam z kim. :c


    W wolnej chwili, zapraszam na nowy post - julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Mmmm..!
    Ja niestety nie obchodzę halloween.. :<
    Fajnie że CI sie Halloween udał ;)



    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. mniam zjadlabym <3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    Klikniesz w link w notce SHEINSIDE:)?

    ReplyDelete
  22. Ja niestety halloween spędziłam marnie. :c Ale pyszności! *o* Uwielbiam te żelki oczy! ^^ Pozdrawiam. :))
    _________________________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Czekamy na paczke z sheinside!
    Ale pysznoości ... ; )
    Odwiedzisz mnie ? :) karolakarola1134567890.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Halloween? Spędziłam przy świecach i z kakałkiem w ręku - idealnie :)

    W wolnej chwili - http://madameolivia.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  25. Ja zbierałam cukierki po domach :3

    http://aboutnatti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Mniam jakie smakowite ciasteczka. <3 :)

    ReplyDelete
  27. ja nie obchodziłam tego święta bo nie mieszkam w ameryce xd w polsce obchodzi się Święto Wszystkich Świętych, ale jak ktoś chce...

    NIE ROBISZ JUŻ ROOM TOUR ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zacznijmy od tego że Wszystkich Świętych jest wgl w innym dniu niż Halloween ;)
      Nie trzeba mieszkać w Ameryce żeby obchodzić Halloween ;) To nic strasznego w ten dzień obejrzeć kilka horrorów i zjeść typowo halloweenowe słodycze ;)

      ROBIE!!!!

      Delete
  28. jadłam te gałki oczne, nie są wcale złe! :) a co to jest w tym słoikuu? ;o :) obserwujemy?
    + wiem, że proszenie się staje się nudne, ale byłabym wdzięczna, gdybyś poklikała w baner sheinside, po lewej stronie :) odwdzięczam się, więcej dowiesz się tu: http://karina-kaarina.blogspot.com/2013/10/sheinside-2.html
    z góry dziękuję, xoxo ;*
    karina-kaarina.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ja jakoś halloween za specjalnie nie obchodziłam hah :)

    ReplyDelete
  30. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Omomom *.*
    Ja nie obchodzę halloween ale uwielbiam halloweenowe słodycze ♥

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ale mi narobiłaś smaka *,*
    Ja w tym roku trochę się przeziębiłam i nie zbierałam cukierków ;(
    Za to obejrzałam świetny horror z rodziną ("Sierota")

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Takie oko to bym chętnie zjadła :D
    +Obserwujemy? ♥

    ReplyDelete
  34. Ja byłam na maratonie horrorów w kinie :) mniam ciasteczka :D

    ReplyDelete
  35. mmm aż chce się iść do kuchni :D Kurcze a miałam postanowienie żeby nie podjadać :< http://it-was-only-just-a-drim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Przepiękne zdjęcia , masz świetnego bloga. :)

    Zapraszam również do obserwacji mojego ;)

    http://worldbyally.blogspot.com/

    Ola xx

    ReplyDelete
  37. Kocham Halloween :>>>> <3

    http://cupcakepassionfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. mmm....takie pyszne *-* bardzo lubię Halloween :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. I kto by pomyslal ze takie cuda mozna dostac w lidlu ;))
    Zapraszam do siebie www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Hello dear! Beautiful blog! Great your photo :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    CENTRAL STREET

    kiss Madina

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡