October 24, 2013

Everything has changed!

Hei!
   Dawno do was nie pisałam, ale byłam kompletnie zajęta dosłownie wszystkim! Nie miałam czasu nawet poczytać książkę, ale teraz powoli wszystko wraca do normy i halloween, które zbliża się wielkimi krokami da mi chwilę przerwy od kartkówek i klasówek które właściwie przepełniły mój dotychczasowy czas.
  Ten rok zaczęłam fantastycznymi ocenami i do teraz jestem dumna z mojej pracy że praktycznie mam same piątki. Nie będę się tu chwaliła z czego i kiedy bo pewnie zanudziłabym was na śmierć.
  Jutro robię sobie dzień wolny od szkoły ponieważ dzisiaj nie najlepiej się czułam i stwierdziłam że przedłużę sobie weekend o ten jeden dodatkowy piątek, żeby się wykurować.
  Dawno nie wstawiłam żadnych moich zdjęć ( outfitów ) i dzisiaj niestety również ich nie mam. Myślę nad kupnem pilocika do migawki, ale ciągle wypada mi z głowy zamówienie go. Taki dodatek do aparatu na pewno pomógłby mi w robieniu zdjęć na statywie a tym bardziej że nie jest drogi! ( pilocik - około 10 zł )
  Wykańczanie pokoju robi mi coraz większą przyjemność a myśląc o tym, że niedługo będę mogła usiąść w zrealizowanym projekcie który zaprojektowałyśmy z moją siostrą dokładnie 1,5 miesiąca temu daje mi podwójną motywacje. Zostało mi jeszcze kupno komody i rozplanowanie ściany nad naszymi łóżkami ( obrazy, ramki, półki ), ale myślę, że to już nie będzie trudne :).
   I właśnie dzisiaj mam dla was kolejne zdjęcia zachęcające was do obejrzenia room tour, który zrobię już niebawem :)








A teraz idę oglądać nowy odcinek PLL :) 
Miłej nocy kochani!

21 comments:

  1. gratuluję samych dobrych ocen :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pokój wydaje się być ładny! powodzenia w wykończeniu :)
    mogę prosić o poklikanie u mnie w bannery? :** daj znać!

    ReplyDelete
  3. Genialny obraz, śliczny masz ten pokój <3

    ReplyDelete
  4. PLL już są ? Też idę oglądać...;D Nie mg się doczekać room tour ;D

    ReplyDelete
  5. Gratuluję dobrej nauki i dobrych ocen ;)
    Śmieszny kot , pokój ładnie się komponuje z dodatkami nie mogę doczekać się room tour :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  6. Pięknie! Gratuluję ocen ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gratuluję ocen!
    Śliczny masz pokój, cudowny ♥

    Zapraszam - meyssely.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się te cztery półeczki drewniane! :)
    Gratuluję ocen ! ;)

    ReplyDelete
  9. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    ReplyDelete
  10. ale fajny ten obrazek z kotem! no a room tour napewno obejrzę! na którym odcinku pll jesteś?

    ZAPRASZAM DO MNIE! :)

    ReplyDelete
  11. swietny pokoj :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  12. Zapowiada się naprawdę ciekawie ;)

    ReplyDelete
  13. wow, pokoik naprawdę robi się ciekawy, czekam na filmik! :)

    ReplyDelete
  14. też mam tą różową lampkę :)

    Ikea ;d

    ReplyDelete
  15. Fajny blog :)
    cookiesandfashionn.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ciekawe pomysły na wnętrze :) Gratuluję ocen

    ReplyDelete
  17. oo ale ślicznie !!! Zapraszam do mnie b Proszę dopiero zaczynam :) http://zuzulolkamydreamsmylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetny post i zdjęcia ! :))
    Obserwuję i liczę na rewanż :))

    madiess.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡