September 07, 2013

Weekend

Hei!
Mamy już nasz wyczekiwany weekend. Jak w każdy sobotni wieczór zasiądę z gorącą herbatką przed komputerem i obejrzę jakiś film. Najprawdopodobniej dokończę oglądać Gossip Girl albo zacznę Twisted - nowy serial ABC Family.
  Dzisiaj mam zamiar wybrać się na jakieś zakupy. W końcu po tygodniu warto wyjść na jakiś spacer a nie siedzieć ciągle w domu :)
  Mój pokój to jeden wielki bałagan. Szykujemy się do malowania, ale przed tym trzeba złożyć meblościankę a to zajmie nam trochę czasu.
  W przyszły weekend mam występ nad morzem w Łebie, więc nie spodziewajcie się w nadchodzącym tygodniu zbyt dużej ilości postów.
Trochę zdjęć z tego tygodnia :) :





Jeśli masz do mnie jakieś pytanie zadaj je na moim asku - http://ask.fm/Carolineblog
Być może wieczorem pojawi się jeszcze jakaś notka :))
xoxo

20 comments:

  1. Dla mnie weekend to przede wszystkim - odpoczynek :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja będę malować meble :D o ile znajdę jakąś białą farbę do mebli :P powodzenia na występie :D

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ta bulke czosnkowa z biedronki.jezeli to ta na zdjeciu :P.

    ReplyDelete
  4. A ja mam tyle nauki na weekend i sprzątanie do tego. Ale zamiast tego spotkałam się dziś z przyjaciółką, sprzątanie może zaczekać ;)
    dreamlloud.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajne zdjęcia :) Powodzenia na występie :*

    ReplyDelete
  6. O jejciu, przecudowny kociak *.*

    ReplyDelete
  7. śliczne ostatnie zdjęcia, szczególnie ostatnie bardzo pomysłowe ;)!

    http://cheeryl-cher.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jaki słodki Kotek :)
    pozdr i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  9. faajne zdjęcia!
    Powodzenia w szkole!
    :D


    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mniammniam

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uroczy kotek:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    ReplyDelete
  12. śliczny kot!
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Co to jest to ze Sticzem ? :D
    Też chciałam zacząć oglądać Twisted :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. kotek *u* bułeczka z Lidla <3 najlepsza ciepła. GLAMOUR <3
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale słodki koteczek :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  16. Słodki kot i śliczne zdjęcia! :)
    Ja też muszę gdzieś wyjść :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡