September 08, 2013

Po zakupach

Hei!
  Mamy już niedzielę! Nie za bardzo lubię ten dzień tygodnia ponieważ kojarzy mi się z lenistwem i zawsze mam takie dziwne uczucie, że jutro szkoła. Zdecydowanie wolę soboty :))
  Jak mówiłam, wczoraj byłam na zakupach. Planowałam kupić tylko spodnie, ale jak to oczywiście ja, nie mogłam się powstrzymać i kupiłam sobie jeszcze śliczną bluzkę, sweterek i czapkę. Ogólnie uważam te zakupy za bardzo udane, ponieważ wreszcie kupiłam spodnie które prawie do wszystkiego pasują!!! Naprawdę jestem z nich ( jak i z innych rzeczy ) bardzo zadowolona.

 Zakupy robiłam w Zarze i w Sinsay.



 Marmurowe czarne spodnie. Według mnie jest to strzał w dziesiątkę, ponieważ pasują do prawie wszystkich rzeczy i świetnie dopasowują się do ciała. Są bardzo wygodne ( jak na te 5 minut co w nich chodziłam :P ). Od dawna chciałam sobie takie sprezentować, ale albo nie miałam kasy, albo po prostu nie było rozmiaru. ZARA\

 Sweter z czaszką. Szukałam wtedy spodni kiedy moja siostra i moja mama podsunęły mi to pod nos :P. Kiedy przymierzyłam na moją czerwoną koszulę bez rękawów, myślałam że totalnie nie będzie do siebie pasowało, ale jak popatrzyłam w lustro to to połączenie bardzo mi się spodobało :) SINSAY


 Czapka również kupiona na "spontana". Dosłownie stałam już przy kasie i płaciłam za sweter kiedy ją zauważyłam. A nie była taka droga ( ok. 20 zł ) więc powiedziałam czemu nie i ją wzięłam :)) SINSAY

]Bluzka z dziurami. Bardzo mi się podobała a kosztowała tylko 20 zł z ZARZE !!! Grzechem byłoby jej nie kupić :P. 

No to idę się uczyć bo powiem szczerze że już coraz więcej zadają. 
xoxo

22 comments:

  1. Świetne spodnie, mi taż się takie bardzo podobają <3

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. a spodnie mi sie najbardziej podobaja :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. spodnie w zarze najlepsze:)))

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. swietne rurki ;)

    Jesli chcesz to obserwuj ;d

    ReplyDelete
  5. Niedziela też mi się kojarzy z lewniwstwem:) A rurki mi się najbardziej podobają.
    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  6. Spodniee <3 Od dawna takich szukam <3

    ReplyDelete
  7. uwielbiam zakupy w sinsayu :) prowadzisz świetnego bloga, bardzo zadbanego!
    obserwuję, rewanż?

    ReplyDelete
  8. Ja uwielbiam moje marmurkowe spodnie, które mam od tygodnia :D Według mnie zakupy bardzo fajne, ten sweter jest śliczny *w*

    http://czylioliwianatropie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Rurki marmurkowe <3
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    ReplyDelete
  10. Śliczny ciuchy !
    Czapka bardzo bardzo faaajna :D


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fajne marmurkowe spodnie, też teraz takich poszukuję.

    Pozdrawiam,
    Magda

    http://magdaodkuchni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczne spodnie :). U mnie jeszcze nie otworzyli sklepu Sinsay ale z niecierpliwością czekam kiedy to zrobią :).

    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i mnie powiadom a ja na pewno się odwdzięczę!
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Fajne zakupy.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajne ciuszki ;). A ile kosztowały te spodnie? Od dawna takich wypatruję, ale nigdy nie mogę na nie trafić. No i ten sweterek z czaszką- świetne. Ile kosztowały te rzeczy? Będę wdzięczna za info ;)

    ReplyDelete
  15. Rzeczy świetne :) Ta ostatnia bluzka jest niezłą perełką :o

    ReplyDelete
  16. Fajna czapka! :d Zapraszam na nowy post z sesją zdjęciową ;-) Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  17. marmurki z zary świetne, tez się do nich przymierzam :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡