September 03, 2013

Room Tour- czyli jak będzie wyglądał mój pokój / NIESPODZIANKA!

 Dzisiaj był pierwszy dzień w szkole. Nie było aż tak źle, ale i tak jestem zmęczona i tęsknie za wakacjami. Do tego jeszcze boli mnie strasznie gardło. Byłam u lekarza i powiedzieli mi że mam jakiś stan zapalny koło migdałka brrrr. Zapewnili, że jeśli będę smarowała to miejsce specjalną maścią to po tygodniu się zagoi.
 W tym roku czeka mnie masę egzaminów związanych ze szkołą muzyczną. Przygotowuje się już od teraz i chciałabym zdać wszystko przynajmniej na 4 żeby przejść do następnej klasy. Oczywiście oceny z instrumentów to inna sprawa i mam nadzieję, że dostane piątki :)
  Jeśli chodzi o posty to postaram się żeby były 3 razy w tygodniu. W weekendy będę miała więcej czasu więc możecie się spodziewać ciekawych tematów i niespodzianek.
Ostatnio dużo mówiłam o pewnej "niespodziance" która miała się pojawić na blogu. Być może wiele z was to nie zachwyci, ale ja jestem tak podekscytowana, że po prostu nie mogę usiedzieć w jednym miejscu.
Otóż mój pokój niedługo będzie przechodził bardzo dużą zmianę. Mianowicie zmieniam meble, kolory ścian i kolor parapetu.

Żeby przybliżyć mój plan który układałam już w głowie, moja siostra wykonała projekt i wizualizację które dokładnie przedstawiają jak to będzie wyglądało.


Jak widać, postawiłam na biel z kolorowymi dodatkami. Moje czarne biurko jest pewną odskocznią co daje bardzo fajny efekt.


Dzielę pokój z moją siostrą więc wybrałam sobie białą kanapę która będzie moim "koncikiem" wypoczynkowym. Magda wybrała szary fotel, który idealnie pasuje do tego wnętrza. 


Stolik z twarzami już posiadam. Kupiłam go kilka miesięcy temu, ale z tego co wiem nie jest już on dostępny w ikei. 
Zasłonki również posiadam i kupiłam je w Leroy Merlin. 
Wszystkie meble pochodzą ze sklepu ikea.  Jest to zdecydowanie mój ulubiony sklep jeśli chodzi o dobieranie mebli do wnętrza. Można tam znaleźć masę inspiracji. Zawsze kiedy tam jestem, dokładnie oglądam wszystkie pokoje, żeby zapamiętać jak najwięcej.

Jeśli chcecie, żeby wasz pokój wyglądał nowocześnie i przede wszystkim stylowo i młodzieżowo, koniecznie musicie mieć lampki od tej firmy :) Klick www.lampy.pl


Remont zaczynamy już od jutra więc myślę, że niedługo wszystko będzie gotowe.
Chciałbym zacząć kręcić filmiki na YT. Na 100% pojawi się rook tour, a co dalej to już nie wiem. 
Pojawi się również dużo więcej Outfitów, ponieważ wreszcie będę miała gdzie robić zdjęcia :)) i przede wszystkim czym! 
Mam nadzieję, że końcowy efekt pojawi się już niedługo. Trzymajcie kciuki żeby wszystko ładnie wyszło!
Jak ci się podoba projekt mojego pokoju? Chciałabyś żebym kręciła filmiki na youtube ? 
xoxo 
i do następnej notki !

26 comments:

  1. Chciałabym taki pokój! :)

    www.anonimestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajnie umeblowany.
    http://ania-anuskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Cuuudowny!
    Zazdroszczee ;*
    Rzeczywiście to czarne biurko to strzał w dziesiątkę :D
    Naprawdę śliczny, śliczny.


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pokój genialny, oby wyszedł jak najbardziej przybliżony tej wersji ;)

    ReplyDelete
  5. Jaki fajny będziesz miała pokój, zazdroszcze :)

    ReplyDelete
  6. Aaaa! Zakochałam się! <3
    Już zazdroszczę i jasne, że chcę room tour! <3

    ReplyDelete
  7. Jejku pokój wygląda nieziemsko! Szybko kręć ten filmik bo aż jestem ciekawa czy będzie tak łądnie czy jeszcze lepiej wyglądał! SUPER! Mój pokój też będzie przechodził ogromną przemianę.
    maania-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Genialny projekt...*.*


    rozowa-atomowka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękny pokój! Matko kochana! Też chcę! <333

    megg-meggi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mega projekt! strasznie mi się podobają białe meble ;)

    ReplyDelete
  11. Cuudowny,nie mogę się doczekać room tour :)

    ReplyDelete
  12. Ale będziesz mieć śliczny pokoik ;) nakręć filmik :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  13. Przecudownie wygląda ten pokój:)

    Zapraszam do mnie www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wow, świetny pokój, też bym taki chciała ;3 Niestety nie mam zbyt dużego pola manewru, może za jakiś czas ;)

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ale będziesz miała śliczny pokój, ZAKOCHAŁAM SIĘ *__*



    http://vicky-wiktoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny post! Twój pokój wygląda naprawdę pięknie, zazdroszczę ;). No i nie mogę się doczekać room touru, żeby zobaczyć jak to wszystko naprawdę wygląda. Faktycznie, fajna niespodzianka, ja już się nie mogę doczekać.

    ReplyDelete
  17. ale bedzie cudowny pokój:)

    pozdrawiam i zapraszam.

    ReplyDelete
  18. Fajne też taki chce ;D

    ReplyDelete
  19. Jejku śliczny pokój czy mogłabyś wstawić link do biurka bo się w nim zakochałam a nie mogę poszukać? <3

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡