July 19, 2017

Easy like sunday morning


W ciągu zaledwie dwóch miesięcy wydarzyło się tyle rzeczy, że zasiadając do pisania tego posta automatycznie w mojej głowie zapanowała pustka. Moje 18 urodziny, dwa spotkania z Kariną, wyjazd do Berlina, Rostock, Paryża. Wzloty i jak zawsze trochę więcej upadków, ale też wreszcie powody do śmiania się do utraty tchu. Nie ukrywam, że przez ostatni czas zajęłam się bardziej moim instagramem (@thecarolineblog), ale i w tej dziedzinie czasem nie wiem, czy zdjęcia przeze mnie robione mnie samej wystarczają. Trochę zatraciłam się w tej wojnie o lajki i w pewnym momencie przez moje niezadowolenie statystyki zaczęły spadać. 
Dlatego po ostatnim poście potrzebowałam dużej przerwy, aby odnaleźć przez ten czas siebie i zastanowić się bardziej, co dzieje się wokół mnie. Nie wiem, czy był to dobry pomysł, bo mam wrażenie, że nadal stoję w miejscu, ale przynajmniej od mojej osiemnastki postanowiłam ruszyć z czystą kartą i zacząć kolekcjonować chwile... oczywiście te dobre. 
Dzisiejsze zdjęcia to efekt pracy z moją kochaną Kariną. Przez ostatni czas bardzo się do siebie zbliżyłyśmy, a dowodem na to są świetne zdjęcia, które robiłyśmy w zasadzie na każdym kroku. Już nie mogę się doczekać jej imprezy z okazji osiemnastych urodzin. Straciłam już rachubę w związku z liczbą naszych spotkań, ale obydwie za każdym razem powtarzamy - jak to dobrze, że mieszkamy niedaleko siebie! 



 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

23 comments:

  1. Moim zdaniem twój instagram jest prześliczny. Wręcz idealnie wyszłaś na tych zdjęciach.
    byverciaqq.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ślicznie! Zdjęcia maja cudowny klimat. Tworzycie razem zgrany duet ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    ReplyDelete
  3. Miałam identycznie z tymi statystykami. Widząc inne konta, które mają po kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy robiło mi się po prostu przykro. Ale tak jak Ty przemyślałam sobie wszystko i zrozumiałam, że robię to przede wszystkim z pasji i dla siebie. I najważniejsze-muszę doceniać osoby, które mimo wszystko są ze mną i mnie wspierają. Widzę, że miałaś same świetne wyjazdy! Zdjęcia są przepiękne <3
    Buziaki i trzymaj się!

    ReplyDelete
  4. Wow, zdjęcia są cudowne! Wyglądasz przepięknie!

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  5. Twój instagram jest śliczny! Bardzo lubię zdjęcia, które tam dodajesz :)
    Zazdroszczę tylu wyjazdów!
    Piękne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia klimatyczne mi się osobiście podoba stylizacja jak i też zdjęcia.

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia! A instagram masz genialny uwielbiam go przeglądać <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudowna modelka z Ciebie ♥ Awesome photos ♥
    Zapraszam na nowy post :) http://karolinaiwaniec.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale przepiękne zdjęcia, mają niesamowity, letni klimat. A Ty jeszcze piękniejsza :D

    ReplyDelete
  10. Piękne klimatyczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  11. Cudowne, klimatyczne zdjęcia!♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia genialne!
    Bardzo letnie.
    Podoba mi się ten chropowaty efekt :)

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    ReplyDelete
  13. Właśnie najgorsze, co teraz istnieje, to ta wojna o polubienia, obserwacje-a niestety w sferze blogosfery, instagrama jest to nieuniknione!:( Cóż... 18-ste urodziny są w pewien sposób wyjątkowe i wspaniałym pomysłem jest traktować je, jak kolejny nowy rozdział!:) Wszystkiego, co dobre w dorosłym życiu!:)
    Pozdrawiam i przesyłam masę uścisków!:)

    ReplyDelete
  14. Na tych zdjęciach, gdzieś w Twoich oczach widać jakby to zagubienie. Oby od teraz na Twojej twarzy gościł już tylko uśmiech, taki ładny jak na ostatniej fotografii! Wszystkiego dobrego! :)

    ReplyDelete
  15. Ja tam kocham Twojego instagrama naprawdę, wszystkie zdjęcia są takie idealne! Może jesteś za bardzo krytyczna wobec siebie? :(
    Zdjęcia z tej notki równie piękne <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zdjęcia są świetne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam twój instagram, a zdjęcia przepiękne. Sama ostatnio miałam swoje 18 urodziny i bardzo dobrze je wspominam :)

    baranowskaolga.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia! Bardzo lubię taki klimat :)
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  19. Bardzo dobrze napisane! Super zdjęcia :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam Twojego instagrama, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡