February 03, 2017

Sisters by heart | Zaful Shirt

Dokładnie tydzień temu skończyły mi się ferie, a wraz z tym przyjechała do mnie moja przyjaciółka Jessica Słoniewska. Spędziłyśmy ze sobą niecałe 3 dni i już tęsknię za tą kochaną duszyczką! Nasza historia nie różni się pewnie od wielu internetowych przyjaźni rozpoczętych na arenie blogowej, ale darząc ją wielkim sentymentem, grzechem by było jej nie opowiedzieć.
Poznałyśmy się przez Jessmilię, w której byłyśmy w czerwcu 2015 roku, ale dopiero miesiąc później, kiedy to spotkałyśmy się w Warszawie - właśnie wtedy tak naprawdę się odnalazłyśmy. Wiecie, nigdy w życiu nie poznałam w Łodzi osoby tak podobnej do siebie, a wystarczył tylko zbieg okoliczności, trochę wolnego czasu i wspólna pasja, a od samego początku nazywano nas siostrami. Na instagramie, pod wspólnymi zdjęciami jest mase komentarzy, gdzie spekulują, czy przypadkiem nie jesteśmy spokrewnione, hahah! Na pewno jesteśmy JAK siostry :)! Nie mogę uwierzyć jak szybko minął ten czas. Znamy się już prawie 2 lata, a pamiętam nasze pierwsze spotkanie, jakby było wczoraj.
Może faktycznie nie rozmawiamy codziennie, przez kilometry nie spotykamy się często, ale czujemy tą prawie namacalną więź przyjaźni i dzięki niej możemy zrozumieć się bez słów i wiedzieć jak sobie pomóc w sytuacjach krytycznych. Dzięki, że jesteś Jess, niedługo znowu się zobaczymy ♡.

Kilka krótkich informacji! W tym miesiącu jestem w Jessmilii, co stało się bardzo spontanicznie, ale niezmiernie się cieszę! Moim dniem jest czwartek, chociaż uwierzcie, będę wchodziła codziennie, bo bardzo lubię z wami rozmawiać, więc jeśli jesteście zainteresowane konwersacją ze mną i posłuchaniem, co mam do powiedzenia na różne tematy, to zapraszam do obserwowania snapchata (@jessmilia99), a także instagrama (@jessmilia_). 
Trochę z innej beczki. Napiszcie mi w komentarzu, jaki chciałybyście następny post; kosmetyczny, haul, z nowym outfitem, a może coś tematycznego? Jestem ciekawa waszej opinii! Xx, K.

shirt | HERE (proszę o klik! :))
jeans | ZARA
choker | STRADIVARIUS
shoes | NIKE
fur | C&A

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

30 comments:

  1. Świetnie jest mieć internetową przyjaciółkę, z którą rozumie się bez słów. Sama doświadczyłam takiej przyjaźni i to jest niesamowite! Gdy zbliża się spotkanie z moją internetową przyjaciółką, odliczam dni, bo z reguły jestem strasznie niecierpliwa. Kiedy do spotkania dojdzie, jestem wprost szczęśliwa!

    Pozdrawiam, Piankaofstyle

    ReplyDelete
  2. Pięknie! Stylizacja bardzo ciekawa, urzekło mnie futerko. A miejsce to zdjęć t strzał w dziesiątkę! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podobają takie jasne stylizacje :D
    MALINA

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja! Tak, odnalezienie właściwej osoby, tej najlepszej przyjaciółki jest bardzo ważne i niesamowite :) Prawdziwi przyjaciele są trudni do odnalezienia, ale niemożliwi do zapomnienia czy jakoś tak :D

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna stylizacja i zdjęcia. Znalezienie drugiej osoby która jest do ciebie podobna chyba nie jest takie proste, ale gdy już do tego dojdzie to coś wspaniałgo :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawe zdjęcia! <3


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz, super stylizacja! To kochane, że macie razem z Jess taki świetny kontakt ze sobą ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz! a z Jessicą naprawdę jesteście mega podobne, sama nieraz mam takie rozkminy czy czasem nie jesteście siostrami :D

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę Wam takiej przyjaźni, ja jeszcze nie poznałam takiej osoby! Uwielbiam Twoje stylizacje i mogłabym je oglądać codziennie! Wyglądasz cudownie! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pisałam już na fb, ale okulary z tego looku przemawiają do mnie najbardziej!

    ReplyDelete
  11. Cudowna stylizacja. :) Świetnie wyglądasz. :) bardzo fajnie, że macie taki dobry kontakt.

    ReplyDelete
  12. Takie spotkania są bardzo inspirujące. :)

    ReplyDelete
  13. Takie przyjaznie są cudowne. Bardzo ładne zdjęcia no i to futerko <3. Pozdrawiam a wolnej chwili zapraszam na www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com :]

    ReplyDelete
  14. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :) Masz bardzo dobry gust ;)

    ReplyDelete
  15. Kurcze, muszę mieć tą koszule! Nie myślałam, że w rzeczywistości okaże się aż tak ładna... - zdjęcia cudowne! Miło się je ogląda :)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  16. Stylizacja super! A o tym wydarzeniu słyszę po raz pierwszy... Na pewno musi być fajne! :)

    ReplyDelete
  17. super stylizacja, śliczne zdjęcia..mega perfekcja :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Super wyglądasz ;) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. Zjawiskowy look kochana. Cudowny ten kozuszek biały ! Masz bardzo ładne brwi :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajna stylizacja, w szczególności podoba mi się koszula :) Pozdrawiam z Łodzi :)
    Www.kobiece-inspiracje.com

    ReplyDelete
  21. Super, że macie taki dobry kontakt z Jessicą, cieszę się, że jesteś po raz kolejny w Jessmilii, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam te zdjęcia :* a co do następnego posta, chętnie bym przeczytała wpis o kosmetykach :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  23. Ale cudownie wyglądasz w takim rozświetlonym makijażu! <3 Uwielbiam twój styl, świetny post :)

    Zapraszam na nowy post,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz obłędnie! Sesja wyszła wspaniale, a stylizacja, makijaż i te loczki, które wspólnymi siłami sobie nawijałyście wyszły prześlicznie...
    Wspaniała sceneria!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia, zwłaszcza futerko :)
    Ja kocham swoje if ^^
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  26. Karolina jak Ci zazdroszczę takiej wspaniałej spontanicznej przyjaźni.
    Zdjęcia są przecudowne, śliczne futerko.
    A oczywiście na Jessmili oglądam haha <3

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡