January 27, 2017

Fav place

Co jakiś czas wracam myślami do tych zdjęć i do pięknego Wiednia, w którym jestem dwa razy do roku. Totalnie zakochałam się w tym mieście i mogę szczerze powiedzieć, że byłabym zaszczycona studiowaniem na Wiedeńskiej Akademii Muzycznej, no, ale czas pokaże co będzie dalej :). Zdecydowanie jest to jedno z moich najukochańszych miejsc, do którym mogę ciągle wracać i się nie nudzić. Urzekła mnie Opera i architektura całego miasta, a także historia poszczególnych dzielnic. Jeśli mam się rozczulać, to dzielnica handlowa też mnie zachwyciła, ale chyba pod trochę innymi aspektami, hahaha. Jeśli zastanawialiście się nad odwiedzeniem Wiednia, to mogę powiedzieć, że nie będziecie się tam nudzić, ponieważ to miasto naprawdę ma coś w sobie :).
Dzisiaj przyjeżdża do mnie moja przyjaciółka i szczerze mówiąc, piszę do was w totalnym biegu - z ręcznikiem na głowie i powinnam za 20 minut wyjść, ale nie darowałabym sobie, gdybym nie napisała do was kilku słów. Ciągły bieg to chyba moje drugie imię, ponieważ kończą mi się już ferie, co mnie baaardzo smuci i prawdę mówiąc, kiedy myślę o wstaniu w poniedziałek to lekko mi niedobrze, ale damy radę! Nie pierwszy i nie ostatni poniedziałek, w który musimy wstać :)!
Ja już lecę, a wy piszcie jak tam u was! xx K.
shirt | HERE (proszę o klik! :))
scarf | HERE (proszę o klik! :))
jeans | PULL&BEAR
t-shirt | ZARA
boots | ADIDAS SUPERSTAR

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

14 comments:

  1. Mam nadzieje, że spotkanie z przyjaciółką było/jest udane ♥ Kurtka jeansowa jest cudowna :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie byłam w tym mieście, ale po zdjęciach, widzę, że czas go odwiedzić. Przepięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Niestety nie dane było mi być w Wiedniu, ale mam w planach ;)
    Śliczne zdjęcia! :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że kiedyś tam się pojawię! Cudowne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. zdjecia sa przeswietne!
    Tez ubolewam nad powrotem do szkoly:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zawsze chciałam odwiedzić Wiedeń, świetne zdjęcia :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz, super zdjęcia! ;)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Nigdy nie myślałam aby odwiedzić te miasto, ale może kiedyś. A stylizacja śliczna :)

    poznacswiatl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Uważam, że Wiedeń, to przepiękne miejsce, nigdy tam nie byłam, ale po dziesiątkach zdjęć, które przejrzałam i opowieściach innych o tym mieście, wnioskuję, że jest cudowne i na pewno warte odwiedzenia.
    Wiedeń znajduje się na mojej liście miejsc do odwiedzenia w przyszłości i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda zrealizować ten plan :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  10. WAM to jest to! Może Ci się uda, oby! :)
    Tak. Wiedeń jest przepiękny, póki co znam go co prawda ze zdjęć, ale chciałabym to w przyszłości zmienić.
    Super outfit.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. O matko, nie masz pojęcia jak ja uwielbiam twoje zdjęcia i wyczucie stylu. Powyższą stylizację pamiętam z instagrama. Dłuższą chwilę wpatrywałam się w ten strój, jest boski, wow. Jesteś jedną z blogerek, którą podziwiam całym sercem za estetykę ubioru, masz to coś! Niesamowita. Poklikane ;)

    luska-everywhere
    v

    ReplyDelete
  12. Byłam niedawno w Wiedniu i jestem oczarowana tym miastem!
    Świetne zdjęcia
    She IMAGINATION

    ReplyDelete
  13. Byłam we Wiedniu dwa razy, naprawdę kocham to miasto, tę architekturę i klimat
    Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się czwarte :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    ReplyDelete
  14. U mnie też powoli już się kończą ferie i nie mam pojęcia jak będę wstawać od poniedziałku do szkoły.
    Jakie piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡