January 20, 2017

Page 20 of 365 | ZAFUL SHIRT


 Ph. | Karina z bloga www.karinasaktura.blogspot.com

Chyba weszło nam to w nawyk. Tak, Karina potrafi totalnie dać mi pozytywnego kopa do działania i cieszę się, że oddziałujemy na siebie podobnie. Już tęsknię za naszymi zdjęciami, robieniem makijażu i lataniem w kabaretkach, kiedy to za oknem jest poniżej 0 stopni :). Kilka dni gościłam tę kochaną duszyczkę, od której nie mogłam pod koniec się odkleić, nalegając, aby została jeszcze dłużej. Totalnie poprawiła mi humor, kiedy byłam zatopiona w moim dziwacznym nastroju i mam szczerą nadzieję, że jak najszybciej do mnie wróci. Coraz mniej takich kochanych osób na świecie i powinniśmy dbać o relacje z nimi! Ps. totalnie musimy zrobić zdjęcia instaxem, bo przecież to się nazywa zatrzymanie chwili! Następnym razem przywieź też swój!
Więcej o naszym spotkaniu opowiem w poście z relacją :).
      Nie było mnie tu dwa miesiące, niestety, znowu. Przykro mi stwierdzić, że nawet nie wiem czym jest to spowodowane. Może brakiem czasu, może mętlikiem w głowie, może wszystkim naraz. Niemniej jednak, brakowało mi czasu tu spędzonego i jestem pewna, że szybko się mnie nie pozbędziecie, ale mimo wszystko, przydałoby mi się trochę więcej godzin w ciągu dnia!
    Na razie zostawiam was z tą krótką notką. Piszcie jak tam u was! Jestem ciekawa, co u was ciekawego w nowym roku :). Xx K.

shirt | HERE (proszę o klik! :))
jeans | ZARA
down jacket | BERSHKA
boots | STRADIVARIUS

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

24 comments:

  1. Kurtka jest fantastyczna! Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twój styl i Twoje posty bardzo mi Ciebie tu brakowało! ;)
    Wyglądasz cudownie i mam nadzieję, że ta pozytywna energia, którą dostałaś zostanie w Tobie na długo!
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. AAAA, wygladasz superr! Jestem zachwycona ta stylizacją i fotkami, genialna kurtka :*


    HelloFashion.pl

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że spotkałaś się z Kariną :) Śliczna koszula ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Twoje pokręcone włosy wygrywają wszystko, ale przepiękne!
    Śledziłam Wasze spotkanie na snapie, fajnie Wam razem było :D
    Cudowna koszula!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ogólnie to trafiłam tu z bloga Kariny i widzę, że ty też na zdjęciach masz ładną koszulę - to oczko na kołnierzyku jest urocze :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja, to super, że się tak dogadujecie :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Kurtka mistrzostwo. Bardzo podobają mi się zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale zdjęcia cudo! A włosy jeszcze piękniejsze <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cieszę się, że nabrałaś dużo pozytywnej energii :)
    Prześlicznie wyglądasz i oczywiście czekam na więcej postów :*

    blog-klik

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz niesamowicie! Super stylizacja!
    Niby nowy rok, a u mnie nic nowego, ale jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że wykorzystam ten rok jak najbardziej się da :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne zdjęcia !Wyglądasz super ! Fajnie, że ktoś cię motywuje ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. aaa musze skomentować! Masz naprawde cudowngo bloga,obserwuje a musze dodac (haha) ze ja obserwuje blogi ktore w 100% mnie zachwycą!♥♥♥♥♥ Naprawde bde brała przyklad z Ciebie u siebie na blogu,aby dążyć do takie efektu posta! Taki cudowny klimat! Masz przecudowne wlosy!♥ Pozdrawiam!
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz fenomenalnie ♥♥♥ Śliczne włoski i bardzo ładnie Ci w okularach.. jesteś bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiam i obserwuję z przyjemnością
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. W końcu wróciłaś! Makijaż, włosy to istne cuda. Stylizacja natomiast bardzo inspirująca.. Wyglądasz niesamowicie... A koszula jest cudowna.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja, ogólnie bardzo podoba mi się koszula, bardzo ładnie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam :)

    http://nahitidel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super, że wróciłaś! A zdjecia cudowne jak zawsze <3

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. tez ciagle mam tak z blogiem, ze znikam na dosc dlugi czas i tak sie zatracam :/ oj tam, nadrobi sie! slicznie wygladasz, z Karina cudownie wygladalyscie razem na ig <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡