October 18, 2016

Take care

Kiedy była mała uwielbiałam horrory. W miarę jak zaczęłam dorastać - dorosłam też do bania się ich. Wraz, z tym przyszła pora na wybujałą wyobraźnię i lęk przed mrokiem. Trochę nie w kolejności.

Cenię w życiu szczerość i prawdomówność. Już od dzieciństwa starałam się nabrać trochę dystansu do pewnych rzeczy i spojrzeć na nie z perspektywy bezstronnego obserwatora. Niestety, aktualnie otacza mnie tylu ludzi, od których aż "śmierdzi" sztucznością, że w pewien sposób można się tym zarazić. Wiem, wiem, ja też zawsze się zastanawiałam, jak można być tak ograniczonym, a tu proszę. Sama na chwilę zagościłam w świecie, od którego broniłam się rękami i nogami. Tak łatwo. Tak łatwo można uzależnić się od środowiska, w którym się przebywa i zostać zaślepionym na dobra tego świata. Teraz znowu mówię jak totalna altruistka, ale wolę już w taki sposób się motywować, niż obrać inną drogę niż zawsze planowałam.
Aktualnie, jestem podczas czytania świetnej książki, do której na początku byłam totalnie uprzedzona - klasycznie, okładka. Na tę chwilę nie mogę podać wam tytułu, ale jest to trochę związane z poprzednią częścią posta. Autorka, na własnym przykładzie, opowiada o odnajdywaniu drogi i trudnych chwilach życia. "Myślisz, że jest źle? Uważaj, bo może być jeszcze gorzej" - to coś co normalna osoba powiedziałaby, będąc w jej skórze, ona jedynak, totalnie nie daje za wygraną i walczy z każdą napotkaną na drodze przeszkodą - nawet w tym wypadku, chorobą. To zdecydowanie książka, którą powinna przeczytać każda osoba, przechodząca tak jak ja dość ciężki okres. Nie zważając czy chodzi o chwilowe jesienne załamanie, problemy rodzinne czy depresję itp. Już po kilku pierwszych stronach można oczyścić umysł i dojrzeć pare rzeczy, które nam umknęło. 
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie za kilka dni na mojego instagrama (@thecarolineblog ), gdzie dam dokładne info :). 

Zdjęcia, w dzisiejszym poście zrobiła cudowna Karina z bloga www.karinasaktura.blogspot.com. Uwielbiam ją. Za każdym razem, kiedy się spotykamy, dzięki jej komplementom zaczynam na nowo żyć. Mało jest takich osób na świecie, ale cieszę się, że mam ją na tyle blisko, że możemy się spotkać w najbardziej szalonych okolicznościach. Przyjaciele to skarb, na który nie każdy może zasłużyć. Jeśli macie ich obok siebie - trzymajcie i nie puszczajcie. xx K.

blouse | ZARA
jeans | ZARA
coat | ZARA
sneakers | ADIDAS SUPERSTAR

 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

22 comments:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ciekawa jestem co to za książka, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. Jestem ciekawa tej książki. Zdjęcia przepiękne!
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Środowisko ma na nas niesamowity wpływ, czasem bywa, że naśladujemy różne osoby jednocześnie się w tym zatracając. Wegług mnie najważniejsze jest, aby samemu się z tego otrząsnąć. A zdjęcia są naprawdę świetne, obie się spisałyście!:)

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wow, ale ekstra stylówa..Jak zawsze u Ciebie - oryginalna! :)
    Świetny post!

    U mnie na blogu do wygrania 100$
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  6. Jejku uwielbiam twój styl!Mam nadzieje, że podasz nazwe książki :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ale piękne te zdjęcia - a to dlatego, że śliczna modelka i utalentowana jeśli chodzi o przeróbkę. Mam nadzieję, że ze mnie fotograf też nie był taki zły, haha!

    ReplyDelete
  8. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Świetna, oryginalna stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia i stylizacja są cudowne!
    Wyglądasz prześlicznie, a teraz napiszę coś za co mnie znienawidzisz haha. Nie mam pojęcia czemu to robię, ale moja szczerość.
    Czytam twojego bloga od dłuższego czasu i pamiętam jeszcze te stare posty, szczerze nigdy nie byłam przekonana co do twojej urody, a teraz na prawdę jestem zachwycona, wyglądasz cudownie i naturalnie. Ahh jestem beznadziejna w komplementach haha.
    Nie mogę się doczekać, dowiedzenia się tytułu książki :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku, niezmiernie mi miło! Cieszę się z komplementu, ale chyba jeszcze bardziej z faktu, że jesteś ze mną długo! Dziękuję 💖

      Delete
  10. A wiesz? Mam tak samo z tymi horrorami. Kiedyś na mnie nie robiły wrażenia, nigdy się ich nie bałam i kochałam je oglądać, a teraz przestaję je w ogóle lubić. Zaczynam woleć komedie! Nie wiem, starzeję się chyba... ;)

    ReplyDelete
  11. Co do stlizacji, to jest bardzo ładna, ale nie na mój gust, ale ważne, że Ty się w niej dobrze czujesz, ja bym zdjęła spodnie :P Jestem bardzo ciekawa tej książki :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne tło na zdjęcia, śliczna ty


    http://olaabo.blogspot.com/2016/10/zaufanie.html zapraszam!

    ReplyDelete
  13. Kocham Twoje posty są naprawdę cudowne i świetnie się je czyta, a zdjęcia są po prostu przepiękne. Czekam na kolejny wpis.♥♥♥ ;) ;)

    http://fashionpattie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jak dla mnie nie powinnaś mieć żadnych kompleksów. Śledzę cię na snapchacie, instagramie i obserwuję twojego bloga od początku mojej przygody z blogowaniem, jesteś dla mnie inspiracją. Jesteś piękna, kreatywna i posiadasz cechę, której brak osobom o których wspominasz w tym poście. Cechujesz się inteligencją. Jesteś tak wybitnie mądra iż nie sposób rzucić okiem na sam post i zdjęcia bez uprzedniego przeczytania tekstu. Czytając go, zawsze czuję jakbym czytała fragment świetnej książki. Gdy ten dobiega końca, odczuwam niezaspokojenie. Jak dla mnie jesteś bardzo inspirująca i kreatywna (stylizacja z tego postu mówi sama za siebie). Buziaaki!

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetna stylizacja, jestem zakochana sweterku, a co do książki bardzo jestem ciekawa jaki ma tytuł - bo z chęcią bym ja przeczytała 😊 Wyjątkowo w tym czasie potrzebna mi jest motywacja
    A co do towarzystwa miałam podobnie, kiedys miałam "uczulenie" na takie towarzystwo, a pózniej sama sie nim stałam

    ReplyDelete
  16. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡