October 14, 2016

October baby

  Jestem w szoku, jak czas szybko leci. "Niedawno" odwiedzałam jeszcze plac zabaw, bawiłam się z przyjaciółkami na podwórku. Teraz? Te same przyjaciółki nie widuję już wcale, bo przecież jak? Nie można być jednocześnie na odwyku narkotykowym i tutaj. Kontakt został zerwany już dawno temu, a jednak nadal można być w szoku, kiedy słyszy się takie rzeczy.

To jest coś, czego nie zauważałam, aż do dzisiaj. Coś się zmieniło, być może coś się we mnie narodziło, ale z pewnością nie umiem tego nazwać słowami. Zmiana zaszła w moim rozumowaniu, poczuciu czasu i w tym jak podchodzę do pewnych rzeczy. Nie mówię tu, o postanowieniu z dnia na dzień; to się stało i tyle. Może to skutek mojego dorastania, chociaż pozostawiając za sobą taką historię, mogę śmiało powiedzieć, że nastąpiło to już dawno temu. Mimo wszystko mijające lata pozostawiają ci wrażenie przynależności do danej grupy społecznej, a przecież ja tak bardzo nienawidzę szufladkowania. No, bo czemu nie możemy w tych czasach być jednocześnie nauczycielem, architektem, muzykiem i informatykiem? Mam wrażenie, że odziedziczyliśmy jeszcze po swoich rodzicach i dziadkach tą starą świadomość skupiania się na powinnościach, a nie na tym, co tak naprawdę możemy zrobić, co nas interesuje i jaki mamy plan na życie. Oczywiście, jest wiele barier, które na pierwszy rzut oka nam utrudniają. Ta głupia myśl, która zatruwa nam umysł "nie uda się". Dla mnie to jest w pewien sposób śmieszne - nie ma takiej rzeczy, której nie dałoby się zrobić.
Obejrzałam niedawno film krótkometrażowy, który miał bardzo proste przesłanie. Podsumowując cały czas jaki tracimy na użalaniu się nad sobą, na stres i to, co nie pozwala dojść nam do celu, możemy otrzymać kilkumiesięczny, a nawet kilkuletni wycinek z naszego czasu. Jaki z tego wniosek? Skoro nic do tego czasu nie osiągnąłeś, to tylko i wyłącznie twoja wina.

Dzisiejszą gwiazdą wieczoru jest skórzana kurtka, która od pewnego czasu stała się moją ulubioną, dosłownie mogłabym nosić ją codziennie. Jest idealnie skrojona, pasuje do praktycznie każdego outfitu i ma te świetne białe napisy na plecach. Zamówiłam ją ze strony www.zaful.com i mogę z czystym sumieniem polecić ten sklep. To nie pierwsze moje zamówienie, a rzeczy przychodzą dość szybko, rozmiary są zgodne z europejską numeracją. Jakość ubrań spokojnie można porównać z tą w sieciówkach. Dla upewnienia się polecam obejrzeć zdjęcia rzeczy na ich instagramie :): www.instagram.com/zaful/?lkid=20206. Trzymajcie się! Xx K.

t-shirt | ZARA
sneakers | PUMA
jacket | HERE
pants | ZARA
-
JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W NASTĘPNYM PRZEGLĄDZIE BLOGOWYM (WYNIKI BĘDĄ TEŻ OPUBLIKOWANE NA MOIM INSTAGRAMIE I INNYCH SOCIAL MEDIAS) PODAJ PROSZĘ W KOMENTARZU CENY UBRAŃ, KTÓRE ZNAJDZIESZ W ADNOTACJI POWYŻEJ ("HERE" - PO KLIKNIĘCIU PRZEJDZIECIE DO STRONY DANEGO PRODUKTU). POWODZENIA KOCHANI!
-
 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

16 comments:

  1. Fakt, wraz z dojrzewaniem myślenie się zmienia. Zdajemy sobie sprawę z niektórych rzeczy, o których w dzieciństwie nie mieliśmy pojęcia.

    ReplyDelete
  2. Zakochałam się w kurtce ♥ :*

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kurtka wygląda tak świetnie! Idealnie wpasowuje się w jesienny klimat!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Jaka piękna kurtka! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kurtka wygląda naprawdę świetnie, sama mogłabym ją mieć w swojej szafie.
    Co do tematyki postu, jest ona bardzo trafiona. Twoją zmianę, dojrzałość można zauważyć również na przykładzie tego jak pisałaś swoje tekstowe posty wcześniej, a jak dziś. Ogromna różnica!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale pięknie to napisałaś! Naprawdę nie warto użalać się nad sobą i po prostu zacząć działać :)
    Kurtka jest świetna a zdjęcia mają cudowny klimat!
    cena kurtki- $38.48
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna ta kurtka, zwraca na siebie uwagę. Już dawno przestałam użalać się nad sobą. Jeśli chce coś zmienić to to robię :) Pozdrawiam

    Witam tu Paulina

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz, super jest ta kurtka! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z Tobą :) Nie użalać, a działać :)
    Świetna kurteczka <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kurtka rzeczywiście bardzo fajna i będzie pasowała do wielu stylizacji :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. To prawda, że tracimy bardzo dużo czasu na użalaniu się nad sobą czy marudzeniu, cudowne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  12. Kurtka jest przecudowna! ♥ Świetnie wyglądasz!
    Cena: 38.48$

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Cudowny post i prześliczne zdjęcia.♥♥♥
    http://fashionpattie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡