September 25, 2016

Symbiosis event | Baldowski by Zień


To był szalony tydzień. Zaczęłam od kataru i bólu gardła, który nadal mi towarzyszy, ale mój nastrój zdecydowanie się poprawił! W czwartkowe popołudnie zostałam zaproszona na wydarzenie Mac'a, gdzie poznałam tę markę od zupełnie innej strony. Totalnie zakochałam się w ich kosmetykach; najbardziej przypadła mi do gustu czerwona szminka, wraz z konturówką, które udało mi się przetestować w sklepie. Jestem zaskoczona, że tak dobrze mogę wyglądać w kwistej czerwieni, do której zawsze byłam zbyt uprzedzona, aby ją nosić. Cieszę się, że miałam okazję zmienić zdanie, bo od dzisiaj ten kolor stanie się jednym z moich ulubionych, na ustach (oczywiście zaraz po brudnych różach, always fav!). Dostałam też do przetestowania kilka kosmetyków: maskarę EXTREME BLACK, prześliczne cienie w perłowych kolorach, błyszczyk z najnowszej linii i grafitową kredkę do oczu. Na tym się nie skończy! Planuję w najbliższym czasie kupić pare produktów, które na 100% dla was przetestuję :).

Wczoraj miałam przyjemność być na eventcie Symbiosis, gdzie odbyła się premiera kolekcji Baldowski by Zień. Zostałam zaproszona wraz z takimi blogerkami jak Cajmel, Olivia Kijo, czy kochane Siostry ADiHD, z którymi spotkałam się po raz drugi (po małym researchu w Macu). 
Na początek chciałam podziękować za miłe przywitanie i atmosferę, jaka panowała na wydarzeniu. Totalnie się tego nie spodziewałam i mogę spokojnie powiedzieć, że to była przyjemność poznać Maćka Zienia i całą ekipę.
Mieliśmy możliwość wzięcia udziału w konkursie na najlepszy projekt obuwia, który rozstrzygnął sam Zień. Niestety nie wygrałam, aczkolwiek, wraz z dziewczynami i moją siostrą świetnie się przy tym bawiłyśmy. 
Kolekcja Baldowski by Zień w stu procentach podbiła moje serce. Przechodzę teraz okres, w którym najchętniej włożyłabym szpilki i poszła w nich do szkoły :P. Obcasy zawsze będą jednymi z moich ulubionych butów. Przyznaję im 100 punktów za szyk i dodanie kobiecości każdej stylizacji. 
W najnowszej kolekcji przeważają klasyczne kolory: biel, czerń, szarość, a także złoty. Najbardziej przypadły mi do gustu szpilki na słupku, których charakterystycznym elementem były przezroczyste boki. Piękne! 
Zostawiam was z relacją w postaci zdjęć. Jeśli będziecie mieli możliwość - wpadnijcie do salony Symbiosis, bo warto! Posiadają buty z najnowszych kolekcji, te sportowe jak i eleganckie. Trzymajcie się, xx K.



14 comments:

  1. Ale musiało być genialnie na obu eventach! Zazdroszczę i baaaardzo podobają mi się zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Ja za szpilkami jakoś nie przepadam, ale te z przeźroczystymi bokami naprawdę fantastyczne ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Musiało być super, też bym chciała poznać inne blogerki :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  4. Oj te buty z adidasa mnie zachwyciły :)

    ReplyDelete
  5. łooo ale super!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Aaaa na pewno było fantastycznie :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Chciałabym jechac na takie eventy! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super sprawa z tym eventem, świetne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia, świetne doświadczenie!

    Karolina
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ale świetny event!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Nie widziałam jeszcze tej kolekcji - będę musiała zajrzeć do Symbiosis przy okazji!
    Pozdrawiam
    http://thirtyfashion.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo ciekawy post i zdjęcia jak zawsze cudowne. ♥♥♥;)

    http://fashionpattie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡