September 03, 2016

DIY plan lekcji

Jestem mistrzynią pisania postów po północy, amen.

W sumie ten tydzień strasznie szybko mi zleciał. Zaliczyłam początek roku szkolnego, spotkałam się ze znajomymi i odkurzyłam parę odłożonych spraw. Czego chcieć więcej? A wiem, idealnego planu zajęć. Mój nie jest AŻ tak zły, chociaż nie wiem czy przyzwyczaję się do takiej liczby okienek między zajęciami. Mówiłam wam, że zmieniłam klasę? Mega się z tego cieszę, tym bardziej, że ci ludzie są świetni, serio, chyba nie mogłam trafić lepiej.
Dobra koniec tego słodzenia. Co zrobiłam z Karoliną, która nie chciała iść do szkoły?

A więcccc, przechodząc do sedna sprawy...wczoraj odwiedziła mnie moja przyjaciółka, która odbyła piękną podróż do Stanów (nie ma to jak być we Włoszech i oglądać snapy z San Diego, można? Można). Na kilka godzin przed jej przyjściem ustalałam przez telefon godziny zajęć muzycznych trzymając w ręce ten jakże piękny, szkolny, tak bardzo mało inspirujący plan, który sprezentowała mi Pani ekspedientka w sklepie papierniczym. Oczywiście powiesiłam go sobie na tablicy, ale patrząc na niego, sama bym chciała się powiesić. Na stryczku.
 Wpisałam w google - cytuję - "plan lekcji, tumblr" i powiedzcie mi, czy odkryłam Amerykę w tym momencie? Generalnie moja drukarka słynie z tego, że potrafi wydrukować mi piękną klejącą, rozpikselowaną (też nie wiem jak to możliwe) plamę, ale wyobraźcie sobie, że dokładnie o 12 w południe wydrukowałam plan, którego mój planner tak potrzebował i Chryste, ja naprawdę odkryłam Amerykę!
Przygotowałam dla was na moim dysku kilka fajnych, inspirujących planów lekcji. Niektóre zrobiłam ja, niektóre zapożyczyłam od koleżanek blogerek, które diy mają w małym paluszku np. od wspaniałej www.mypinkplum.pl>>PLANY LEKCJI I LISTY TO DO<<

A więc proszę was. Wyrzućcie te kolorowe kawałki papieru z nadrukami jabłuszka, ołówków, nożyczek i spinaczy. Poświęćcie 2 minuty, weźcie grubszy paper i zmuście swoją drukarkę do ostatniego tchnienia na papierze. Będziecie z siebie dumni, drukarka z siebie też. Buzi, Xx K.
 Instagram | @thecarolineblog | Snapchat | queenycaroline

23 comments:

  1. Ja nawet nie znam jeszcze swojego planu lekcji, bo dostaliśmy na dwa dni, a całościowy dopiero w poniedziałek :O
    Piękny ten Twój plan <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uff... Ja na szczęście już nie muszę mieć żadnych planów lekcji... Ale z drugiej strony tęskni się za tymi latami, ponieważ teraz to już tylko praca...

    ReplyDelete
  3. Można wiedzieć skąd planner ? Świetny plan lekcji, na pewno go wykorzystam ;)

    ReplyDelete
  4. Jakie piękne plany lekcji, ja też muszę koniecznie sprawić sobie jakiś w 'tumblerowym' stylu!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  5. Piękne są te plany lekcji <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Marmurowy plan lekcji jest genialny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ten po lewo jest świetny :) Ja też skorzystałam z neta i mam swój śliczny plan lekcji :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Te plany lekcji wyglądają przepięknie! Mój jest już gotowy do wypełnienia, czekam tylko, aż w internecie pojawi się plan, ponieważ póki co dostaliśmy tylko na piątek :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ten marmurowy plan lekcji jest prześliczny :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  10. ladniusie!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mnie zadawala plan lekcji w wersji biało czarnej, chociaż te są piękne ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Gdyby moja drukarka miała kolorowy tusz, to pewnie bym skorzystała, ale niestety w czarno-bieli nic nie wygląda już tak ładnie, ech.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczne plany lekcji, sama korzystałam z jednego autorstwa mypinkplum :) świetny planner, można wiedzieć skąd?
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  14. Ale to śliczne!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zachochałam się w tych planach, są cudowne!
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Plany są śliczne! ♥ Ja na swój plan nie narzekam, tragedii nie ma ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Hej! Jestem ze starszego pokolenia i wsumie nie wiem jak pobrać te śliczne plany. Czy ktoś mi pomoże ?

    ReplyDelete
  18. Hej! Jak mogę pobrać ye śliczne plany ?

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡