January 15, 2015

Work Hard Play Hard // Mój tydzień

 Meghan Trainor - Lips Are Movin


Ten tydzień z pewnością mogę mianować najdłuższym tygodniem w moim życiu. Pomijając fakt, że strasznie mało spałam i jestem mega wyczerpana, a suma godzin nauki do klasówek i kartkówek przez te 4 dni podbiła ranking uczenia się przez dobę, to cieszę się, że przetrwałam ten czas, bo widzę wiele plusów, które niezapowiedzianie się pojawiły. Zacznijmy od tego, że po długim oczekiwaniu dostałam wreszcie moje lampy fotograficzne, które upolowałam na wielkiej przecenie z czego bardzo się cieszę - był to zakup spontaniczny, ale na pewno opłacalny na przyszłość.
  Mogę wam się pochwalić, że wreszcie wyzbyłam się stresu przed występami, który przez jakiś czas mnie dołował. Jest to coś pięknego, kiedy uświadamiasz sobie, że od tej chwili możesz robić co tylko chcesz i nie stresować się przy tym. Czuję, że w pewien sposób podniosło mnie to na duchu i uruchomiło w mojej głowie ponowną chęć do działania.

1. Chwila odpoczynku przy dobrej książce jest bardziej cenna niż czytanie cały dzień | 2. Jeden z momentów, kiedy nauka lepiej idzie na leżąco | 3. Wstać o 6 rano, iść do szkoły i ćwiczyć. Made my day! :)

 1. Jak już dogodzić to na słodko :D | 2. Hahhaha nie bierzcie tego na poważnie. To efekt wstawania bardzo wcześnie i zajęć bez przerwy | 3. Czasem mam takie chwile kiedy fotografuję moje zwierzęta w idealnych momentach np. gdy robią śmieszne pozy. | 4. Przygotowania do małej sesji zdjęciową w zeszłym tygodniu. Zapamiętać: podłączyć dwie baterie, opróżnić kartę, upewnić się, że na pewno to zrobiłam.

 1. Przerwy, kanapki, t-shirt'y z mężczyznami z bronią - to daje mi siłę na cały dzień :D | 2. Czasem po Olimpiadzie z Muzyki ma się chęć na zdjęcia a'la Kylie Jenner | 3. Przed testem z Historii Muzyki.

 1.2.3. Dziwne pozy, dziwne miny - a nie mówiłam ? 

 1. Ostatnio mam obsesję na punkcie serialu "Z kamerą u Kardashianów". Zawsze mnie zastanawiało jak wygląda życie celebrytów, ale nigdy nie mogłam mu się przyjrzeć. Chociaż mam świadomość, że część sytuacji może być reżyserowana, to fajnie czasem zaspokoić swoją ciekawość :) | 2. Pierwszy dzień szkoły po świętach, piękny wschód słońca, idealny początek dnia.

 1. Sweterek w serek z bershka online może poprawić humor bardziej niż kakao :D | 2. Poolimpiadowe part 2 | 3. Filmy, ciepłe łóżeczko, piesek grzejący miejsce i tosty z masłem orzechowym - najlepszy sobotni wieczór po ciężkim tygodniu. 

 1. Zawsze kiedy patrze na to zdjęcie, pierwsze na co zwracam uwagę to ta dziwnie ułożona ręka hahaha, ale mimo wszystko lubię to zdjęci za ten urok vintage + kreski eyeliner'em | 2. Wypad z przyjaciółką do centrum handlowego i chwilka na frytasy. 

Mój Snapchat - @queenycaroline

~ Zapraszam na fanpage'a gdzie możecie dowiadywać się kiedy nowe posty, a także obserwować co nowego u mnie :) :

                                                      

Jak minął twój tydzień?
xoxo C.

31 comments:

  1. Świetny post, zdjęcia, uwielbiam to jak je opisujesz haha :D Do tego ta piosenka... idealnie! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  2. To miałaś zawalony tydzień. Mój nie był tak zły, ale okropniensię dłużył.

    ReplyDelete
  3. moj tydzien wygladal dokladnie tak samo jak twoj, ale na szczescie to juz za mna, przezylam!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  4. Supe mix! :)
    Niektóre zdjęcia już nawet widziałam, bo mam Cię na snapie! <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  5. Piękne zdjęcia, mi tydzień minął... nudno, bo byłam chora i leżałam w domu xd Pozdrawiam, piękne te zdjęcie vintage, tak jak ty ♥ ♥ ♥

    ♥ ♥ ♥ U mnie rozdanie i nowy post! ♥ ♥ ♥

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ReplyDelete
  6. Mój tydzień był również bardzo wyczerpujący, ale też pełen niespodzianek. Nigdy bym się nie spodziewała, że przez zaledwie 7 dni wydarzy się tak dużo w moim życiu! :o
    Świetne zdjęcia ♥ Obserwuję ;)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  7. Przed ostatnie zdjęcie jest śliczne ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Widać, że tydzień minął Ci miło. Ja spędziłam go również miło. Nauka w tym tygodniu nie była tylko u ciebie wytężona, haha.
    Zapraszam do siebie. Nie bójcie się wszystko jest ładnie i przejrzyście
    pomojemux.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna notka! Ja mam wręcz bzika na punkcie serialu "Keeping up with the Kardashians, uwielbiam tę rodzinkę :))

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam oglądać twoje snapy, serio, są takie "entuzjastyczne" haha:) Jak pozbyłaś się lęku przed sceną? Dowiedziałam się,
    że w szkole muzycznej egzaminem końcowym będzie właśnie koncert. Teraz miałam również na półrocze, jednak było mało ludzi. Niestety na koniec może być ich całkiem sporo. Zawsze, gdy się stresuję to mylę się, zapominam co mam grać, etc. Jak się teo wyzbyłaś?:)

    ReplyDelete
  11. Mój tydzień także nie należał do najlżejszych, byłam zawalona kartkówkami oraz sprawdzianami, ale na szczęście dałam radę i przeżyłam te 5 dni. Nadchodzący tydzień będzie jednym z przyjemniejszych, ponieważ mam tylko jeden sprawdzian, a w środę jadę na wycieczkę, więc będę miała okazję żeby trochę odetchnąć :)
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia, jak zawsze z resztą. Uwielbiam Twój blog

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia! Zrobiłaś mi smaka na frytki mimo iż jedne już jadłam, ale te domowe nie dorównują mcdonald'owi haha:)
    mój blog

    ReplyDelete
  14. Fajne zdjęcia. Gdzie oglądasz Kardashianów ?

    http://miinikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Masz świetne zwierzaki, idealni modele :)
    Książka z pierwszego zdjęcia już od dawna mnie ciekawi! Mój tydzień również był baaardzo długi i dość męczący, dlatego cieszę się, że to już weekend! :)

    ReplyDelete
  16. Śliczny kotek :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia! :) Ja w tym tygodniu byłam pozbawiona wszelkiej motywacji do działania, leniwa i niewyspana, mam nadzieję, że przyszły tydzień będzie pozytywniejszy :)

    ReplyDelete
  18. Dzięki Tobie chyba zacznę oglądać ten serial o Kardashianach! Dzięki:)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Też miałam ciężki tydzień, niestety ;/ Ale za to jak miło będzie odpocząć w weekend :)
    Masz naprawdę słodkiego kociaka *-*
    http://by-diallerr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ciekawy mix zdjęć:) mój tydzień był bardzo nudny haha

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  21. super zdjęcia! Uwielbiam posty z takim mnóstwem zdjęć :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja tez mam już dosyć szkoły ;/ ten tydzień niesamowicie się dłużył
    Zapraszam do mnie ;) http://vogueprincessblog99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Podobają mi się takie mixy. :)

    ReplyDelete
  24. Na bieżąco śledzę Cię na instagramie i snapchacie ale takie posty bardzo oglądać/czytać lubię :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Haha ~ Fajny tydzień. U mnie też stało się coś niespodziewanego. Chłopak dostał przymusowy tygodniowy urlop, a ja zmagałam się z dwoma zaliczeniami na studiach. Nie miałam chwili wytchnienia, najpierw opracowanie materiału, później nauka i jeszcze musiałam znaleźć czas dla chłopaka, bo trzeba było korzystać z jego urlopu. Udało nam się razem już kilka razy gotować, między czasie wybrałam się z koleżanką na wycieczkę samochodową. Nawet nie wiedziałam, że jestem zdolna do robienia tylu rzeczy w tak krótkim czasie hahahah~ Powodzenia.

    lovesomespace.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. fajny blog ;) ciekawy tydzień xd
    zapraszam do mnie ;)

    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja ten poprzedni tydzień też miałam mega trudny, ale teraz ferie :). Później będę ryczeć że inni mają ferie a ja nie, ale teraz się cieszę haha :D. W końcu mam chwilę odpoczynku.
    W każdym razie kocham Twoje zdjęcia, a większość już widziałam na snapie ;).
    No dobra, lecę spać i miłej nocy/dnia!
    Pozdrawiam :).

    Zapraszam do mnie:
    http://blueeberrryy.blogspot.com/

    Domi :)

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡