January 11, 2015

•Blogosfera• modajestnaszapasja.blogspot.com

Prowadzę bloga już 2 lata, ale jakoś nigdy nie miałam okazji wymieniać się z żadną blogerką postem. Jednak stwierdziłam, że w 2015 roku czas na zmiany i rozwój bloga. W związku z tym postanowiłam zaproponować Karolinie wymianę postów. Myślę, że to ciekawy pomysł na urozmaicenie.
Jeżeli jeszcze mnie nie kojarzycie napiszę o sobie kilka słów, w ramach lepszego zapoznania. Jak pewnie większość z Was i ja w jakimś stopniu interesuję się modą, a wolnym czasie chętnie robię zdjęcia. Chociaż nie mogę powiedzieć, że interesuję się fotografią, bo o tym wiem nie wiele. Nie mogę też nie wspomnieć o moim zamiłowaniu do sportu, a szczególnie koszykówki. Praktycznie wszystkie te pasje, odkryłam w sobie i wciąż rozwijam pisząc dla Was (modajestnaszapasja.blogspot.com)
Jak już wspominałam bloguję już trochę czasu i od moich początków niesamowicie się zmieniłam, tak jak mój blog. Polska blogosfera również przeszła totalną przemianę. Kiedy rozpoczynałam swoją przygodę pisało 5 razy mniej osób, nie wspomnę już co było 6, czy 7 lat temu. Fajnie, że tak to się rozwija. Przybywa coraz więcej nowych ludzi, którzy chcą się podzielić swoimi pasjami. Niestety co z tym idzie bardzo ciężko jest zaistnieć wśród tych kilkunastu tysięcy blogów. Przykre również jest to, że dużo młodszych dziewczyn próbuje znaleźć w tym zysk, a nie pasję. Zawierają na siłę współpracę, blogując dwa tygodnie. Przy takiej liczbie blogerów też trudno jest być oryginalnym. Na co drugim blogu ten sam wygląd, post na ten sam temat. Zastanawia mnie czy to taka nowa moda, a może coś innego?

23 comments:

  1. Prawie każdy blog który teraz powstaje istnieje tylko dla darmowych ubrań ;)))

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  2. ja z blogsfera wiaze sie od 7 lat, kiedy naprawde nie bylo tutaj tyle osob i bylo duzo latwiej sie wybic, jednakze teraz jest tu jakos duzo bardziej kolorowo i przyjemnie :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. Dokładnie blogosfera bardzo się zmieniła :) Według mnie na lepsze.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny pomysł na taką wymianę postów. :)

    ReplyDelete
  5. Ciężko jest pisać o czymś oryginalnym, gdy istnieje tak dużo blogów :)

    ReplyDelete
  6. Zawsze chciałam wymienić się z inną blogerką postem! To świetny sposób na nawiązanie nowych znajomości, odkrycie nieznanych blogów i poszerzenie kręgu czytelników! :)

    mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  7. Cóż, ja w sumie nie mogę powiedzieć o blogosferze zbyt wiele bo jestem tu ledwo ponad rok, ale sama zauważyłam jak zmieniają się blogi, ich ilość i mój gust co do nich. Zajrzałam na Twój blog, jest świetny! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  8. Ja bloguję ponad rok i mi trudno jest stwierdzić jak zmieniła się Polska blogosfera.
    Ale to prawda. Teraz dużo osób zakłada blogi i jest to wadą i zaletą.
    Wada to taka, że jest trudno zaistnieć w blogosferze.
    A zaleta to to, że możemy poznać innych ludzi i inne pasje.
    Niestety teraz dużo młodych dziewczyn zakłada bloga tylko i wyłącznie po to aby mieć darmowe ubrania.
    Nie na jednym blogu już to widziałam.
    Pozdrawiam.

    Renii blog!!!!

    ReplyDelete
  9. Ech, ja zakładając bloga ponad pół roku temu, nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak ''współpraca'' xd
    A teraz mnóstwo osób zakłada je tylko po to :(

    U mnie rozdanie i nowy post!

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ReplyDelete
  10. Ale masz śliczne długie włosy! Ja kiedyś też miałam takie, ale obcięłam i trochę nad tym ubolewam. Staram się aby odrosły, haha. ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Niestety, ale co do blogowania dla darmowych fantów to w większości wypadkow chyba masz racje ...;/

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się z Tobą. Teraz co drugi blog jest tworzony z myślą o współpracy. Chyba teraz mało osób robi coś bezinteresownie :(
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z Tobą! Polska blogosfera bardzo się zmieniła i to jest przykre :( Już zaglądam na Twojego bloga :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Oo dokładnie! Ja mam bloga jakieś dwa lata, ale usunęłam posty bo było ich jakoś 30 i każdy miał jakieś 2-3 zdania, czasami 2 zdjęcia.Nie powiem, że współpraca nie jest fajna, bo to takie wynagroddzenia jak dla mnie. Jednak zaczęłam dopiero od wakacji. Blog jest dla mnie czymś gdzie mogę podzielić się z innymi moimi zdjęciami itd. A na moim ask'u pełno pytań jak zacząć współpracę, od ilu obserwatorów itd... żałosne!!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  15. racja! Ja mam bloga dla przyjemności tak jak i ty, i tak powinno być!! śliczne zdjęcia:* masz mega śliczne włosy*-*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    ReplyDelete
  16. Świetny post. Taki prawdziwy. Ja mam bloga już ponad 2 lata i wtedy nawet nie było czegoś takiego jak współpraca z blogami :O
    Cudne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
  17. chętnie wejdę na Twojego bloga. Myślę, że mimo wszystko Ci, którzy mają bloga dla współprac, długo na nim nie będą.

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  18. swietny post, taka wymiana
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Śliczne włosy ! <3

    http://niecodziennak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Naprawdę świetna stylizacja, chętnie odwiedzę twojego bloga :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  21. Fajny post i strój , powodzenia !!

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi, there
Nice to see you here.
Leave a comment if you like it.
See ya! ♡